Rosenborg - Klubbtråd

Svar
Bjartesen

Re: Rosenborg - Klubbtråd

Legg inn av Bjartesen »

ballee skrev: fre jun 02, 2023 2:03 am Kan det mulig være at Rekdal har kommet til Trøndelag primært bare for å ødelegge for RBK, laget han aldri har likt. Utføre en sabotasje. At han alltid har gått rundt halvveis maskert med diger lue nedi øyene og digre briller kan harmonere med å utføre et nærmest ulovlig oppdrag. Nå kan han kanskje snarest dra dit han hører hjemme , ta av seg maska og si MISSION COMPLETED!
Godt mulig, kan være derfor Tengstedt forsvant ut etter bare noen måneder, han la massive kjepper i hjulene for Rekas ultimate mål.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7874

Legg inn av Big George »

Hvem i all verden sitter i RBK-styret ?
En 433 klubb som ansetter en som ikke har noen tanker som passer inn,
hvordan er det mulig ?

Strider

Legg inn av Strider »

ballee skrev: fre jun 02, 2023 2:03 am Kan det mulig være at Rekdal har kommet til Trøndelag primært bare for å ødelegge for RBK, laget han aldri har likt. Utføre en sabotasje. At han alltid har gått rundt halvveis maskert med diger lue nedi øyene og digre briller kan harmonere med å utføre et nærmest ulovlig oppdrag. Nå kan han kanskje snarest dra dit han hører hjemme , ta av seg maska og si MISSION COMPLETED!
If you can't beat them join them

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

lsklars skrev: tor jun 01, 2023 9:59 pm Tipper dere slår Kamma 1-0 og Rekerull fredes.
Syklet du til Jessheim?

CliffC

Legg inn av CliffC »

Jeg synes det blir vel mye krisemaksimering av et cuptap. Husk at Stjørdal/Blink ligger høyere plassert i sin divisjon enn det RBK gjør i sin. Til tross for dette ga RBK dem kamp til døra.

Zorbeltuss

Legg inn av Zorbeltuss »

Big George skrev: fre jun 02, 2023 3:50 am Hvem i all verden sitter i RBK-styret ?
En 433 klubb som ansetter en som ikke har noen tanker som passer inn,
hvordan er det mulig ?
Rune Bratseth fikk mistillitsforslag (trakk seg på eget iniativ) mye på grunn av Rekdal-ansettelsen (men også for hvordan han var primus motor for å behandle Milojevic som dritt). Burde si en del.

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

For all del, fortsett i samme spor som dere kjører nå.

Jeg liker det jeg ser.

Pondus70

Legg inn av Pondus70 »

thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 10:33 pm
startelver skrev: tor jun 01, 2023 10:21 pm Hva har RBK fått til etter at Dorsin fikk lederansvar i klubben ?
Dorsin har strengt tatt bare mistet lederansvar siden han kom til klubben.

Ble ansatt som sportslig leder med ansvar for den røde tråden i hele klubben fra a-lag til akademiet osv.

Nå er han sportslig leder med ansvar for speiding og praktiske gjennomføring med tanke på spillerlogistikk og en av fire personer i klubben som har medbestemmelsesrett når det kommer til overganger, men hovedtrener har siste ord. Han er underlagt både Rekdal, Vikvang og Berdal i organisasjonen hvor jeg mener å ha lest at Berdal er hans nærmeste leder og det er han Dorsin rapporterer til. Ikke til styret eller leder sport/sportslig koordinator Vikvang. Det er Vikvang som har ansvar for den røde tråden i hele klubben, inkludert kvinnelaget.

Dorsin gikk fra å lede forrige trenerjakt til å havne under den nye hovedtreneren organisasjonsmessig.
Thewaterfall....Interessant svar. Hvordan blir det da hierarkisk? På toppen er styret den er grei. Under der er Berdal som er daglig leder eller lignende. Vikvang er sportslig leder for å si det slik for kvinne/herrelag. Dorsin er underlagt alle inklusive Rekdal. Hvor er Rekdal oppi dette? Er han direkte underlagt styret med rapporteringsplikt dit. Rapporterer Vikvang til Berdal eller styret. Er Berdal med å bestemme overganger og da på hvilket grunnlag(sportslig/økonomisk). Vurderer sportslig kompetanse i styret overganger? Hvilket ansvar har egentlig Berdal da det for meg ville være naturlig at enten han eller Vikvang uttalte seg når det nå brenner og ikke styreleder. Disse skal jo videreformidle styrets syn og arbeide ut fra styrets handlingsrom, strategi etc.
Virker jo som noen er fritatt for ansvar eller er det slik at styreleder er den som har mediaansvaret? Med denne fordelingen av ansvar så virker det jo nærmest sånn at Dorsin, Vikvang og Berdal har vernede stillinger. Rekdal er den som ryker uansett hvor dårlig det sportslige er...

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Pondus70 skrev: fre jun 02, 2023 10:36 am
thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 10:33 pm
startelver skrev: tor jun 01, 2023 10:21 pm Hva har RBK fått til etter at Dorsin fikk lederansvar i klubben ?
Dorsin har strengt tatt bare mistet lederansvar siden han kom til klubben.

Ble ansatt som sportslig leder med ansvar for den røde tråden i hele klubben fra a-lag til akademiet osv.

Nå er han sportslig leder med ansvar for speiding og praktiske gjennomføring med tanke på spillerlogistikk og en av fire personer i klubben som har medbestemmelsesrett når det kommer til overganger, men hovedtrener har siste ord. Han er underlagt både Rekdal, Vikvang og Berdal i organisasjonen hvor jeg mener å ha lest at Berdal er hans nærmeste leder og det er han Dorsin rapporterer til. Ikke til styret eller leder sport/sportslig koordinator Vikvang. Det er Vikvang som har ansvar for den røde tråden i hele klubben, inkludert kvinnelaget.

Dorsin gikk fra å lede forrige trenerjakt til å havne under den nye hovedtreneren organisasjonsmessig.
Thewaterfall....Interessant svar. Hvordan blir det da hierarkisk? På toppen er styret den er grei. Under der er Berdal som er daglig leder eller lignende. Vikvang er sportslig leder for å si det slik for kvinne/herrelag. Dorsin er underlagt alle inklusive Rekdal. Hvor er Rekdal oppi dette? Er han direkte underlagt styret med rapporteringsplikt dit. Rapporterer Vikvang til Berdal eller styret. Er Berdal med å bestemme overganger og da på hvilket grunnlag(sportslig/økonomisk). Vurderer sportslig kompetanse i styret overganger? Hvilket ansvar har egentlig Berdal da det for meg ville være naturlig at enten han eller Vikvang uttalte seg når det nå brenner og ikke styreleder. Disse skal jo videreformidle styrets syn og arbeide ut fra styrets handlingsrom, strategi etc.
Virker jo som noen er fritatt for ansvar eller er det slik at styreleder er den som har mediaansvaret? Med denne fordelingen av ansvar så virker det jo nærmest sånn at Dorsin, Vikvang og Berdal har vernede stillinger. Rekdal er den som ryker uansett hvor dårlig det sportslige er...
Dette ble gjennomgått på årsmøte, jeg husker ikke helt detaljert men både Rekdal og Berdal rapporterer direkte til styre ja. Litt usikker på Vikvang, men han var i allefall over Dorsin husker jeg. Mulig Vikvang er underlagt daglig leder også, tror begge stillingene er definert som administrative.

Berdal er øverste leder for administrasjonen, Rekdal øverste leder for sport herrer. Også er Vikvang en slags mellommann eller noe der som har et overordnet ansvar for sport, helheten og ivareta det langsiktige for hele klubben.

Jeg vil tro, men er ikke helt sikker at Lein på sett og vis er likestilt med Rekdal og er øverste leder for sport kvinner.

Mulig andre kan utfylle om det er noe jeg husker feil eller har glemt.

Pondus70

Legg inn av Pondus70 »

thewaterfall skrev: fre jun 02, 2023 11:39 am
Pondus70 skrev: fre jun 02, 2023 10:36 am
thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 10:33 pm

Dorsin har strengt tatt bare mistet lederansvar siden han kom til klubben.

Ble ansatt som sportslig leder med ansvar for den røde tråden i hele klubben fra a-lag til akademiet osv.

Nå er han sportslig leder med ansvar for speiding og praktiske gjennomføring med tanke på spillerlogistikk og en av fire personer i klubben som har medbestemmelsesrett når det kommer til overganger, men hovedtrener har siste ord. Han er underlagt både Rekdal, Vikvang og Berdal i organisasjonen hvor jeg mener å ha lest at Berdal er hans nærmeste leder og det er han Dorsin rapporterer til. Ikke til styret eller leder sport/sportslig koordinator Vikvang. Det er Vikvang som har ansvar for den røde tråden i hele klubben, inkludert kvinnelaget.

Dorsin gikk fra å lede forrige trenerjakt til å havne under den nye hovedtreneren organisasjonsmessig.
Thewaterfall....Interessant svar. Hvordan blir det da hierarkisk? På toppen er styret den er grei. Under der er Berdal som er daglig leder eller lignende. Vikvang er sportslig leder for å si det slik for kvinne/herrelag. Dorsin er underlagt alle inklusive Rekdal. Hvor er Rekdal oppi dette? Er han direkte underlagt styret med rapporteringsplikt dit. Rapporterer Vikvang til Berdal eller styret. Er Berdal med å bestemme overganger og da på hvilket grunnlag(sportslig/økonomisk). Vurderer sportslig kompetanse i styret overganger? Hvilket ansvar har egentlig Berdal da det for meg ville være naturlig at enten han eller Vikvang uttalte seg når det nå brenner og ikke styreleder. Disse skal jo videreformidle styrets syn og arbeide ut fra styrets handlingsrom, strategi etc.
Virker jo som noen er fritatt for ansvar eller er det slik at styreleder er den som har mediaansvaret? Med denne fordelingen av ansvar så virker det jo nærmest sånn at Dorsin, Vikvang og Berdal har vernede stillinger. Rekdal er den som ryker uansett hvor dårlig det sportslige er...
Dette ble gjennomgått på årsmøte, jeg husker ikke helt detaljert men både Rekdal og Berdal rapporterer direkte til styre ja. Litt usikker på Vikvang, men han var i allefall over Dorsin husker jeg. Mulig Vikvang er underlagt daglig leder også, tror begge stillingene er definert som administrative.

Berdal er øverste leder for administrasjonen, Rekdal øverste leder for sport herrer. Også er Vikvang en slags mellommann eller noe der som har et overordnet ansvar for sport, helheten og ivareta det langsiktige for hele klubben.

Jeg vil tro, men er ikke helt sikker at Lein på sett og vis er likestilt med Rekdal og er øverste leder for sport kvinner.

Mulig andre kan utfylle om det er noe jeg husker feil eller har glemt.
Takker for utfyllende svar. Poenget mitt er likevel at det er flere personer inne i bildet som har delansvar i sportslig resultat. Dog er ansvarsområdet uklart på hva de måles på. Rekdal har det overordnede ansvaret uansett og er den første som går uavhengig av hvor dårlig/mangelfullt de andre personene gjør jobben.
Så i et tenkt scenario så er det jo interessant hvem som skal finne den nye treneren. Er det da Dorsin som scooter, Vikvang som blir konsultert og styret som godkjenner? Er ikke dette naturlig utfra det du beskriver?

Pondus70

Legg inn av Pondus70 »

Dorsin scouter utfra strategi, visjon, egenskaper, kompetanse etc etter føringer fra styret.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Blir vel et samlet utvalg fra klubben som skal lede prosessen vil jeg tro. Naturlig å tro at Dorsin og Vikvang kommer til å være involvert, mens det fra styret nok ikke er umulig at f.eks. By Rise og Reginiussen/Espeland er med. Mulig at også Berdal er involvert mtp økonomi og visjoner samt leder eller nestleder i styret. Til syvende og sist kommer det til å være styret som legger føringer og styret som skal godkjenne/bli overbevist av mulige kandidater og dermed naturlig at de er delvis involvert i søket etter kandidater også selv om jeg tror det er Dorsin/Vikvang som fronter det fra klubben og ut mot kandidatene i første omgang.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Er jo verre enn Roma-fans som angriper dommer og hans familie på flyplassen, denne RBK-gjengen om det stemmer at de trakasserer familiemedlemmer til Rekdal.

Kjempeklubb.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Borealis88 skrev: fre jun 02, 2023 1:47 pm Er jo verre enn Roma-fans som angriper dommer og hans familie på flyplassen, denne RBK-gjengen om det stemmer at de trakasserer familiemedlemmer til Rekdal.

Kjempeklubb.
RBK og Reka kler hverandre, det er enkelte av medlemmene i denne tråden et godt eksempel på. Tenker da bl.a. på @DuncanE. Tidvis meget ufin.

TexMurphy

Legg inn av TexMurphy »

Borealis88 skrev: fre jun 02, 2023 1:47 pm Er jo verre enn Roma-fans som angriper dommer og hans familie på flyplassen, denne RBK-gjengen om det stemmer at de trakasserer familiemedlemmer til Rekdal.

Kjempeklubb.
La meg gjette... Du leste overskriften, og trakk den konklusjonen du helst ønsket skulle være riktig?

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Skal ikke si at vi som holder med Glimt har utelukkende gode debantanter. Banter og vitsing er en del av gamet, men personhets- og angrep er under lavmål. Jeg kan vel si at noen er idiotisk, men kun når en prøver å si i mot svart/hvitt-fakta, da er "diskusjonen" over fra min side..

Men at man tar kontakt med familiemedlemmer til Rekdal, da må virkelig folk gå inn i seg selv, og de trenger jo faktisk profesjonell hjelp.


--
edit til TexMurphy
Rekdal snakker vel om at pressen kontakter barna, og det er nok ikke kun pressen som er "interessert i kommentar" der.

Skal sies på sett og vis er det jo verre at pressen kontakter familiemedlemmer. Burde være noe voksne på jobb som sier at de ikke er relevante i Rekdals jobb.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Borealis88 skrev: fre jun 02, 2023 1:47 pm Er jo verre enn Roma-fans som angriper dommer og hans familie på flyplassen, denne RBK-gjengen om det stemmer at de trakasserer familiemedlemmer til Rekdal.

Kjempeklubb.
Dette klarte du jaggu fint! Stå på...😂

trønderen

Legg inn av trønderen »

Er ikke uttalelsen fra Rekdal rettet mot at ulike medier har tatt kontakt med dattera, ikke at supportere har gjort det? Det er inntrykket jeg får ut fra artikkelen på VG.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

trønderen skrev: fre jun 02, 2023 2:02 pm Er ikke uttalelsen fra Rekdal rettet mot at ulike medier har tatt kontakt med dattera, ikke at supportere har gjort det? Det er inntrykket jeg får ut fra artikkelen på VG.
Det er begge deler. Hun har selv fortalt om meldinger hun får.

Men verre enn Romas fans er dere da ikke. Men de tullingene som går etter familiemedlemmer må stanses. Selv om de nok er ganske få. Dette gjelder alle fans uavhengig av klubb.

qbah

Legg inn av qbah »

Borealis88 skrev: fre jun 02, 2023 1:47 pm Er jo verre enn Roma-fans som angriper dommer og hans familie på flyplassen, denne RBK-gjengen om det stemmer at de trakasserer familiemedlemmer til Rekdal.

Kjempeklubb.

Har du misforstått eller sitter du på opplysninger vi andre ikke har? Rekdal går ut mot media, fordi de kontakter hans barn for sitater. Lett å forstå Rekdal her.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Haugzu skrev: fre jun 02, 2023 1:50 pm
Borealis88 skrev: fre jun 02, 2023 1:47 pm Er jo verre enn Roma-fans som angriper dommer og hans familie på flyplassen, denne RBK-gjengen om det stemmer at de trakasserer familiemedlemmer til Rekdal.

Kjempeklubb.
RBK og Reka kler hverandre, det er enkelte av medlemmene i denne tråden et godt eksempel på. Tenker da bl.a. på @DuncanE. Tidvis meget ufin.
Jeg er ufin mot deg? Du sarver ned tråden med usaklige barnsligheter på jevnlig basis og reagerer når du får svar på tiltale. Sympatisk type med sjølinnsikt du:
Haugzu skrev: tir mai 16, 2023 7:52 pm Herregud det RBK-laget her er ræva 😂
Haugzu skrev: tir mai 16, 2023 6:29 pm Var vel ikke frispark, klart på ballen. RBK får hjelp av dommeren som alltid.
Haugzu skrev: lør mai 06, 2023 7:59 pm Se RBK-supporterne a, hahaaahh. Du kan godt kjefte på en sau, men du får han ikke til å hoppe 2m i høyde uansett. Nyttesløst.
Haugzu skrev: lør mai 06, 2023 7:47 pm Fantastisk av Reka. Måten han har infiltrert og fullstendig revet i stykker RBK, imponerende!
Haugzu skrev: lør mai 06, 2023 6:57 pm Hahahahaha Erlend er sur!!! Drittunge det der 😂😂
Haugzu skrev: lør mai 06, 2023 6:44 pm Jaaaaaaaaaaaaaa
REKERULL REKERULL REKERULL PÅ SOKKEL!
Haugzu skrev: ons mai 03, 2023 7:44 pm Denne snuble-Per er fantastisk å se på 🤣
Haugzu skrev: søn apr 30, 2023 8:26 pm Dommeren prøver som alltid å hjelpe RBK, men det hjelper ikke..
Dine øvrige bidrag i andre tråder er jo også smått legendariske. Høyprosa.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

AxelRudi skrev: fre jun 02, 2023 2:01 pm
Borealis88 skrev: fre jun 02, 2023 1:47 pm Er jo verre enn Roma-fans som angriper dommer og hans familie på flyplassen, denne RBK-gjengen om det stemmer at de trakasserer familiemedlemmer til Rekdal.

Kjempeklubb.
Dette klarte du jaggu fint! Stå på...😂

Takk.

https://www.tv2.no/sport/fotball/elites ... /15779189/

Bilde

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

qbah skrev: fre jun 02, 2023 2:06 pm
Borealis88 skrev: fre jun 02, 2023 1:47 pm Er jo verre enn Roma-fans som angriper dommer og hans familie på flyplassen, denne RBK-gjengen om det stemmer at de trakasserer familiemedlemmer til Rekdal.

Kjempeklubb.

Har du misforstått eller sitter du på opplysninger vi andre ikke har? Rekdal går ut mot media, fordi de kontakter hans barn for sitater. Lett å forstå Rekdal her.

Har innsideinfo fra TV2

Bilde

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

DuncanE skrev: fre jun 02, 2023 2:10 pm
Haugzu skrev: fre jun 02, 2023 1:50 pm
Borealis88 skrev: fre jun 02, 2023 1:47 pm Er jo verre enn Roma-fans som angriper dommer og hans familie på flyplassen, denne RBK-gjengen om det stemmer at de trakasserer familiemedlemmer til Rekdal.

Kjempeklubb.
RBK og Reka kler hverandre, det er enkelte av medlemmene i denne tråden et godt eksempel på. Tenker da bl.a. på @DuncanE. Tidvis meget ufin.
Jeg er ufin mot deg? Du sarver ned tråden med usaklige barnsligheter på jevnlig basis og reagerer når du får svar på tiltale. Sympatisk type med sjølinnsikt du:
Haugzu skrev: tir mai 16, 2023 7:52 pm Herregud det RBK-laget her er ræva 😂
Haugzu skrev: tir mai 16, 2023 6:29 pm Var vel ikke frispark, klart på ballen. RBK får hjelp av dommeren som alltid.
Haugzu skrev: lør mai 06, 2023 7:59 pm Se RBK-supporterne a, hahaaahh. Du kan godt kjefte på en sau, men du får han ikke til å hoppe 2m i høyde uansett. Nyttesløst.
Haugzu skrev: lør mai 06, 2023 7:47 pm Fantastisk av Reka. Måten han har infiltrert og fullstendig revet i stykker RBK, imponerende!
Haugzu skrev: lør mai 06, 2023 6:57 pm Hahahahaha Erlend er sur!!! Drittunge det der 😂😂
Haugzu skrev: lør mai 06, 2023 6:44 pm Jaaaaaaaaaaaaaa
REKERULL REKERULL REKERULL PÅ SOKKEL!
Haugzu skrev: ons mai 03, 2023 7:44 pm Denne snuble-Per er fantastisk å se på 🤣
Haugzu skrev: søn apr 30, 2023 8:26 pm Dommeren prøver som alltid å hjelpe RBK, men det hjelper ikke..
Dine øvrige bidrag i andre tråder er jo også smått legendariske. Høyprosa.
Ingen er vel perfekte?

Bilde

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Lønner seg aldri å grave i det andre har sagt. Kommer i retur. Vi har alle svin på skogen. Noen flere enn andre.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

PapaSmurf skrev: fre jun 02, 2023 2:33 pm Lønner seg aldri å grave i det andre har sagt. Kommer i retur. Vi har alle svin på skogen. Noen flere enn andre.
Heldigvis leverer moralens vokter perfeksjon, sånn at dere har et eksempel til etterfølgelse.

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

PapaSmurf skrev: fre jun 02, 2023 2:33 pm Lønner seg aldri å grave i det andre har sagt. Kommer i retur. Vi har alle svin på skogen. Noen flere enn andre.
Viktig med et forsøk på disclaimer: ;)
Borealis88 skrev: Skal ikke si at vi som holder med Glimt har utelukkende gode debantanter. Banter og vitsing er en del av gamet, men personhets- og angrep er under lavmål. Jeg kan vel si at noen er idiotisk, men kun når en prøver å si i mot svart/hvitt-fakta, da er "diskusjonen" over fra min side..

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Altså.. Er ikke dette meldinger hun har bedt om å få gjennom en tjeneste til en slags influencerprofil? Eller misforstår jeg nå? Det er nå isåfall noe annet enn å kontakte noen ellers.

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

thewaterfall skrev: tor jun 01, 2023 11:40 pm
HarryH skrev: tor jun 01, 2023 11:39 pm Vil tro at det er lave odds på Trond Strande med Petter Rudi som assistenttrener.
Nå må dere bestemme dere hvem som er agent 003 så vi kan forberede oss skikkelig her. Er det Strande/Rudi eller er det Hoseth/Berg Hestad + Forren. Lei av denne vinglinga deres ass.
Jeg mener personlig Arild Stavrum hadde vært rett mann til å gi dere nådestøtet, men RBK styret sikler vel på Ole Gunnar Solskjær. Alltid en Molde-legende på toppen av lista uansett. Der er dere forutsigbare :roll:

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Putter du sofaen din inn i søppeldunken? *De har jo bedt om søppel*

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»