Manchester City - Klubbtråd

Svar
TrueBlue81
Innlegg: 605

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av TrueBlue81 »

Nå har ikke City vært så flinke å få frem talenter nei, men det er normalt i City og at akademi spillere trener med førstelaget. Vi har utvilsomt et par spennende spillere, men vi kan oppleve at det blir som med Sturridge og Sancho. Avslår tilbud og får bedre kontrakter/muligheter i andre klubber.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lew_Ashby skrev: man aug 16, 2021 10:58 am Ganske tydelig 4-3-3 igjen i går fra Pep. Vi er enige i at det sannsynligvis også blir den foretrukne formasjonen i år? Likte Grealish ganske godt i en indreløperrolle, men må jo fort bli flyttet opp for Sterling når KdB er tilbake for fullt. Evt en KdB/Gundo som en form for angriper.
Vil nok se mest en utgave av 4-3-3 vil jeg tro. Men Pep er jo en ekspert til å flytte på spillere, spesielt når vi har ball, så det er blitt vanskelig å hele tiden klare å tolke hvordan vi spiller. Er blitt spekulert i at Pep ønsker å bruke Grealish som indreløper, men tipper vi får se han både der og som kant. Kommer an på motstander sikkert og hvem som er tilgjengelig.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lite nytt om Kane inn og lite nytt om spillere på vei ut. Pep og spillerne slikker nok fortsatt såra etter tapet mot Spurs. Norwich til helga bør i utgangspunktet være greie 3 poeng. Oppløftende av Grealish i første kamp. Han er klasse og vil bli enda bedre under Pep. Foden, Grealish og De Bruyne sammen gleder jeg meg til å se. Det var alt en hadde å melde fra om City i denne omgang. Nye oppdateringer vil nok komme om noen dager.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Fortsatt lite nytt om Kane. Vi får håpe det fortsetter med det. Vår belgiske juvel var ikke på treningsfeltet i dag. Som vanlig så trøbler han med ting, og jeg regner med han ikke er i troppen til i morgen. Gundo er vel og tvilsom. Ellers litt rykter om at City er villige til å slippe Laporte viss budet er godt nok. Med Stones og Dias som førstevalg så kan jeg forstå det. Kommer ikke på noe mer nytt i denne omgang, så jeg får si som Eli Kari, vi sjåast

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

5-0 og sesongens tre første poeng. Brukbart det :) Artig med mål for Grealish. Håper også Laporte blir i klubben, men hvis han skal dra må det vel være noen som betaler godt?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Rensenbrink82 skrev: lør aug 21, 2021 6:35 pm 5-0 og sesongens tre første poeng. Brukbart det :) Artig med mål for Grealish. Håper også Laporte blir i klubben, men hvis han skal dra må det vel være noen som betaler godt?
Gikk greit i dag. Det er mye kvaliteter i troppen vår. Foden og De Bruyne ikke på benk engang. Helt sinnsykt for et lag vi har. Håper Laporte blir jeg og. Ikke mange lag som har råd til han trur eg.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Ronaldos agent tilbyr Ronaldo til City for 25 mill euro. Men det er vel Juve som bestemmer pris her. Siden kontrakt går ut juni 2022.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lumanza skrev: ons aug 25, 2021 6:29 am Ronaldos agent tilbyr Ronaldo til City for 25 mill euro. Men det er vel Juve som bestemmer pris her. Siden kontrakt går ut juni 2022.
Ronaldo havner nok ikke i City.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ingen Kane til City. Flott for Spurs og flott for City. Men jeg tenker at vi lar bare denne overgangen stå som fullført til City, siden Liverpool fansen lenge har kalkulert med denne i NetSpend tabellen sin.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ale-Jet skrev: ons aug 25, 2021 2:03 pm Duket for Cristiano Ronaldo nå da?
Da blir jeg veeeeldig overrasket.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ale-Jet skrev: ons aug 25, 2021 2:03 pm Duket for Cristiano Ronaldo nå da?
Neppe, tror ikke han vil risikere ryktet sitt i United, ved å gå til City

Saliph

Legg inn av Saliph »

Sodajr skrev: ons aug 25, 2021 2:14 pm
Ale-Jet skrev: ons aug 25, 2021 2:03 pm Duket for Cristiano Ronaldo nå da?
Neppe, tror ikke han vil risikere ryktet sitt i United, ved å gå til City
Jeg tror du overvurderer hvor mye Ronaldo bryr seg om United.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Pep forlanger mykje av ein spiss. Ronaldo har jo fortsatt enorme egenskaper, men å jobbe knallhardt i et kollektiv, det er ikke en av styrkene til Ronaldo. Pep trenger en spiss som er god i presspillet, så Ronaldo i en alder av 36 kommer selvsagt ikke til City.

Jack

Legg inn av Jack »


Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Ale-Jet skrev: ons aug 25, 2021 2:03 pm Duket for Cristiano Ronaldo nå da?
Aldri i verden. Ser ikke for meg at noen toppklubb gidder i det hele tatt. Han hemmer ethvert lag som han kommer til å spille for, og spesielt klubber som Man City hvor presspillet er veldig viktig. CR er ferdig på dette nivået, og løsningen hans blir nok en klubb i Kina eller noe som er villige til å svi av lønn på han. Er han heldig, så vil kanskje eierne i PSG kjøre propagandaopplegg neste sommer med Messi og CR på samme lag, men ser ikke for meg at Pochettino er særlig lysten på noe slikt. Funker sikkert i Ligue 1, men kommer til å bli smadret i CL.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7926

Legg inn av Big George »

Når debuterer Oscar Bobb for Man Citys A-lag ? Han har allerede vært på treninger med A-laget. Den klart beste på Norges 2003 landslag der det er mange lovende spillere.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Big George skrev: tor aug 26, 2021 1:37 am Når debuterer Oscar Bobb for Man Citys A-lag ? Han har allerede vært på treninger med A-laget. Den klart beste på Norges 2003 landslag der det er mange lovende spillere.
Det er veldig vanskelig å si. Det ser ut som at han har noen foran seg i køen. Palmer til dømes. Jeg håper han kan bli involvert i en ligacup kamp. Og så får vi se om det blir et utlån eller om han kommer gjennom nåløyet. Av erfaring så vet vi at dem fleste "talenta" på akademiet havner på utlån/eller solgt. City har ikke vært flinke på dette området. Det skal aller helst handles og handles dyrt.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Wycombe hjemme i 3 runde. Fin mulighet til å la dem yngre spille. Kampen blir spilt i uke 38 engang.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Big George skrev: tor aug 26, 2021 1:37 am Når debuterer Oscar Bobb for Man Citys A-lag ? Han har allerede vært på treninger med A-laget. D
Vil tippe mange mer og mindre talentfulle spillere enn ham har vært med på det. Veldig vanlig å spe på med yngre spillere i treninger når førstelagsspillere mangler.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Pep som er et sånt geni klarer selvsagt å få til noe med Ronaldo på laget også. Skulle da bare mangle. Fordi om det er City det er snakk om, så må da ikke folk gå helt bananas og konkurere om hvem så nå liker han minst og som aldri har likt han. Tøysete innslag fra Pool fansen teller forøvrig ikke i denne sammenhengen heller. Har fortsatt veldig liten tro på at dette er aktuelt, og mange lever godt på useriøse påstander og mange klikk.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7926

Legg inn av Big George »

Hvilke kvaliteter foretrekker Pep ? Typisk britiske eller mer sydeuropeiske ? Jeg har ikke sett mye PL siste åra, men mitt inntrykk er at teknisk fotball er hva han vektlegger mest. Oscar Bobb ble allerede to måneder etter at han ankom Manchester betegnet som det største talentet City akademiet av en engelsk avis. Det er nesten to år siden. Bobb er liten og rask med teknikk og balanse som sine fremste kvaliteter.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Big George skrev: tor aug 26, 2021 4:28 pm Hvilke kvaliteter foretrekker Pep ? Typisk britiske eller mer sydeuropeiske ? Jeg har ikke sett mye PL siste åra, men mitt inntrykk er at teknisk fotball er hva han vektlegger mest. Oscar Bobb ble allerede to måneder etter at han ankom Manchester betegnet som det største talentet City akademiet av en engelsk avis. Det er nesten to år siden. Bobb er liten og rask med teknikk og balanse som sine fremste kvaliteter.
Ha foretrekker i hvert fall spillere som bidrar i presset langt mer enn CR er kjent for. Kan ikke helt se hvordan Pep skal unngå å klikke.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Yikes

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Sodajr skrev: tor aug 26, 2021 5:47 pm Yikes
Det kommer en ny voldtektsmann inn portene snart for å overta

morrisey

Legg inn av morrisey »

I naboklubben hadde han sikkert blitt gjort til kaptein, og fått spille som om ingenting har skjedd;-)

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Vel,ryktet om Ronaldo blir fremstilt via The Athletic og jeg ser en såpass seriøs kar som Oliver Kay retweeter dette så det kan fort være noe i det der. Og i ren pr-verdi så er det vel fortsatt mye å hente her.
Jeg hadde syntes det hadde vært fantastisk gøy bare for å se reaksjonen til den røde horden i byen.

Jack

Legg inn av Jack »

Sodajr skrev: tor aug 26, 2021 5:47 pm Yikes
Men det er jo bare kulturen i religionen hans. En ikke-sak.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

TerryMcDermott skrev: tor aug 26, 2021 5:55 pm --- Vel,ryktet om Ronaldo blir fremstilt via The Athletic og jeg ser en såpass seriøs kar som Oliver Kay retweeter dette så det kan fort være noe i det der. Og i ren pr-verdi så er det vel fortsatt mye å hente her.
Jeg hadde syntes det hadde vært fantastisk gøy bare for å se reaksjonen til den røde horden i byen.
At det er tunge forhandlinger nå er jo helt sikkert. Ronaldo startet på benken i forrige kamp tross lang pre-seasong.
De Juve-journalistene som er tettest på klubben melder at det bare er snakk om pris, Juve skal ha minst 30 mill euro.

Edit: Nå er Jorge Mendes i Torino. Spm. om kort tid tror jeg
Sist redigert av MatsEn89 den tor aug 26, 2021 6:05 pm, redigert 2 ganger totalt.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Vet ikke hva greia er med Mendy, men nå er begeret fullt for min del . Det er noe hele tida, og i mine øyne har vi allerede 3 mann som kan bekle venstrebacken bedre. Selg, fristill eller gi bort. Nok er nok.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

MatsEn89 skrev: tor aug 26, 2021 6:00 pm
TerryMcDermott skrev: tor aug 26, 2021 5:55 pm --- Vel,ryktet om Ronaldo blir fremstilt via The Athletic og jeg ser en såpass seriøs kar som Oliver Kay retweeter dette så det kan fort være noe i det der. Og i ren pr-verdi så er det vel fortsatt mye å hente her.
Jeg hadde syntes det hadde vært fantastisk gøy bare for å se reaksjonen til den røde horden i byen.
At det er tunge forhandlinger nå er jo helt sikkert. Ronaldo startet på benken i forrige kamp tross lang pre-seasong.
De Juve-journalistene som er tettest på klubben melder at det bare er snakk om pris, Juve skal ha minst 30 mill euro.
Det ryktes jo mye forskjellig, at det går på pris, spillerbytte (Jesus/Bilva går igjen). Får bare vente å se an, tror jeg, er så utrolig mange forskjellige varianter av ryktene nå. Ser at Romano melder pris, så kan vel gå for det.

Hva er greia med Mendy og politiet nå egentlig?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»