Manchester City - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Jolla »

Gratulerer.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7749

Legg inn av Big George »

"Med litt valium så greier du sikker å holde nervene i sjakk." skrev folk flesk

Hvor mye tar du ? Spiller egentlig ingen rolle siden De Arabiske Emirater betaler.

EverLast

Legg inn av EverLast »

115!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Det er bare å se på gratulasjonene og beundringen her inne for de som lurer på om sportsvasking fungerer.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

Folk_flesk skrev: søn jun 11, 2023 4:01 pm Det er bare å se på gratulasjonene og beundringen her inne for de som lurer på om sportsvasking fungerer.
Det er jo mer interesse rundt den nye sandkassa på lekeplassen her nede.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

WaltonBR skrev: søn jun 11, 2023 4:34 pm
Folk_flesk skrev: søn jun 11, 2023 4:01 pm Det er bare å se på gratulasjonene og beundringen her inne for de som lurer på om sportsvasking fungerer.
Det er jo mer interesse rundt den nye sandkassa på lekeplassen her nede.
Hadde du ikke brydd deg hadde du heller ikke sitti her og jamra og grini så mye som du gjør heller.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7749

Legg inn av Big George »

Live på SKy News Man City-flyet har landet i dette minuttet.
Vet ikke om Haaland er med eller om han reiser direkte til Sol(kysten) Bakken camp.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: søn jun 11, 2023 5:00 pm
WaltonBR skrev: søn jun 11, 2023 4:34 pm
Folk_flesk skrev: søn jun 11, 2023 4:01 pm Det er bare å se på gratulasjonene og beundringen her inne for de som lurer på om sportsvasking fungerer.
Det er jo mer interesse rundt den nye sandkassa på lekeplassen her nede.
Hadde du ikke brydd deg hadde du heller ikke sitti her og jamra og grini så mye som du gjør heller.
Ja, det er noe helt ekstremt hvordan mange sutrer noe voldsomt over ting de ikke bryr seg om. Herlig!

taknina

Legg inn av taknina »

Mephisto skrev: søn jun 11, 2023 5:29 pm
Rensenbrink82 skrev: søn jun 11, 2023 5:00 pm
WaltonBR skrev: søn jun 11, 2023 4:34 pm

Det er jo mer interesse rundt den nye sandkassa på lekeplassen her nede.
Hadde du ikke brydd deg hadde du heller ikke sitti her og jamra og grini så mye som du gjør heller.
Ja, det er noe helt ekstremt hvordan mange sutrer noe voldsomt over ting de ikke bryr seg om. Herlig!
Det er jo bare å lese i spessielt en klubbtråd her det men også andre tråder at spessielt en gruppe mennesker lever i sin egen alternative verden.

City gjør at interessen for fotball World Wide blir omtrent nedlagt. Og det selv om den reelle situasjonen er at interessen og derfor pengefolks interesse å investere i den aldri har vært større og kommer nok til å øke de neste ti årene iallefall.

Men mest sannsynlig i ett enda mye lenger perspektiv selv om alt har en limit.

Noen synest å innbille seg eller klynge seg til troa om at verden er Europa.

Koffer

Legg inn av Koffer »


Powers Of Ten

Legg inn av Powers Of Ten »

Koffer skrev: søn jun 11, 2023 7:28 pm https://www.nrk.no/sport/klar-beskjed-t ... 1.15962974

Juks og sportsvasking.
Det jeg ikke forstår er hvorfor stiller ingen fotballjournalister kritiske spørsmål til noen av City's spillere?
(Sett bort fra at de journalistene vil bli bannlyst fra f,eks City's pressekonferanser for life antageligvis men..)
Spillerne må jo vite hvor lønna deres kommer fra.

Helt enig i det Nicholas McGeehan sier i det siste avsnittet i arikkelen over.

Jack

Legg inn av Jack »

Powers Of Ten skrev: søn jun 11, 2023 8:16 pm
Koffer skrev: søn jun 11, 2023 7:28 pm https://www.nrk.no/sport/klar-beskjed-t ... 1.15962974

Juks og sportsvasking.
Det jeg ikke forstår er hvorfor stiller ingen fotballjournalister kritiske spørsmål til noen av City's spillere?
(Sett bort fra at de journalistene vil bli bannlyst fra f,eks City's pressekonferanser for life antageligvis men..)
Spillerne må jo vite hvor lønna deres kommer fra.

Helt enig i det Nicholas McGeehan sier i det siste avsnittet i arikkelen over.
Fordi journalistene i England skryter av hvor god mat og behandling de får på Etihad sammenlignet med andre stadioner på fotballøya. No jokes.

Powers Of Ten

Legg inn av Powers Of Ten »

Jack skrev: søn jun 11, 2023 8:18 pm
Powers Of Ten skrev: søn jun 11, 2023 8:16 pm
Koffer skrev: søn jun 11, 2023 7:28 pm https://www.nrk.no/sport/klar-beskjed-t ... 1.15962974

Juks og sportsvasking.
Det jeg ikke forstår er hvorfor stiller ingen fotballjournalister kritiske spørsmål til noen av City's spillere?
(Sett bort fra at de journalistene vil bli bannlyst fra f,eks City's pressekonferanser for life antageligvis men..)
Spillerne må jo vite hvor lønna deres kommer fra.

Helt enig i det Nicholas McGeehan sier i det siste avsnittet i arikkelen over.
Fordi journalistene i England skryter av hvor god mat og behandling de får på Etihad sammenlignet med andre stadioner på fotballøya. No jokes.
Jaja, flott at sportswashing funker da, så ikke sheikene kaster bort de hardt oppsparte grunkene sine til ingen nytte😀

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Rensenbrink82 skrev: søn jun 11, 2023 5:00 pm
WaltonBR skrev: søn jun 11, 2023 4:34 pm
Folk_flesk skrev: søn jun 11, 2023 4:01 pm Det er bare å se på gratulasjonene og beundringen her inne for de som lurer på om sportsvasking fungerer.
Det er jo mer interesse rundt den nye sandkassa på lekeplassen her nede.
Hadde du ikke brydd deg hadde du heller ikke sitti her og jamra og grini så mye som du gjør heller.
Hadde ikke VG drevet å klistret dette faenskapet opp i ansiktet mitt hver gang jeg åpner en nettavis så hadde det vært enkelt å overse det. Håper bare klubben blir sanksjonert og fratatt sine pokaler, slik at fotballen kan bevare en siste rest av troverdighet. Holder ikke akkurat pusten.

Champis

Legg inn av Champis »

Folk_flesk skrev: søn jun 11, 2023 4:01 pm Det er bare å se på gratulasjonene og beundringen her inne for de som lurer på om sportsvasking fungerer.

Tullball. Å gratulere de som heier på City har absolutt null med sportsvasking å gjøre. Det er så dumt at hjelpes….

Champis

Legg inn av Champis »

Folk_flesk skrev: søn jun 11, 2023 8:48 pm
Rensenbrink82 skrev: søn jun 11, 2023 5:00 pm
WaltonBR skrev: søn jun 11, 2023 4:34 pm

Det er jo mer interesse rundt den nye sandkassa på lekeplassen her nede.
Hadde du ikke brydd deg hadde du heller ikke sitti her og jamra og grini så mye som du gjør heller.
Hadde ikke VG drevet å klistret dette faenskapet opp i ansiktet mitt hver gang jeg åpner en nettavis så hadde det vært enkelt å overse det. Håper bare klubben blir sanksjonert og fratatt sine pokaler, slik at fotballen kan bevare en siste rest av troverdighet. Holder ikke akkurat pusten.

Så du må kommentere her inne pga. VG? Lite troverdig.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Powers Of Ten skrev: søn jun 11, 2023 8:16 pm
Koffer skrev: søn jun 11, 2023 7:28 pm https://www.nrk.no/sport/klar-beskjed-t ... 1.15962974

Juks og sportsvasking.
Det jeg ikke forstår er hvorfor stiller ingen fotballjournalister kritiske spørsmål til noen av City's spillere?
(Sett bort fra at de journalistene vil bli bannlyst fra f,eks City's pressekonferanser for life antageligvis men..)
Spillerne må jo vite hvor lønna deres kommer fra.

Helt enig i det Nicholas McGeehan sier i det siste avsnittet i arikkelen over.
Helt enig. Haaland burde få mer kritiske spørsmål. Hva med en uttalelse angående Pride F.eks? Eller holdningene til de som betaler lønns hans?

Ingen journalister som tør?

Jeg har bodd i Manc, og City var klubben jeg fulgte i min tid der (før 2008) - Men klubben er ødelagt, og byen/fansen lar seg smigre av alle pengene som kommer inn.

Disse supporterne etter 2008? Ingen kommentar. Alt er fake.

Fotball er forresten en veldig lite imponerende idrett sammenlignet med mange andre idretter. Dessverre er det mange ‘menn med ølmager’ som fortsatt ser på, og bruker mye penger på abonnement, osv. Håper på regresjon i populariteten en gang ila 10-15 år.

taknina

Legg inn av taknina »

Champis skrev: søn jun 11, 2023 9:36 pm
Folk_flesk skrev: søn jun 11, 2023 4:01 pm Det er bare å se på gratulasjonene og beundringen her inne for de som lurer på om sportsvasking fungerer.

Tullball. Å gratulere de som heier på City har absolutt null med sportsvasking å gjøre. Det er så dumt at hjelpes….
Det koster ikke en kalori for noen å skrive agendastyrte innlegg i dusinvis i se på meg hva jeg ville ha gjort stil.

Det finnes ingen troverdighet der før en gjør handlinger som går ut over sin egen livssituasjon og kvalitet i humanismens navn.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

taknina skrev: søn jun 11, 2023 11:22 pm
Champis skrev: søn jun 11, 2023 9:36 pm
Folk_flesk skrev: søn jun 11, 2023 4:01 pm Det er bare å se på gratulasjonene og beundringen her inne for de som lurer på om sportsvasking fungerer.

Tullball. Å gratulere de som heier på City har absolutt null med sportsvasking å gjøre. Det er så dumt at hjelpes….
Det koster ikke en kalori for noen å skrive agendastyrte innlegg i dusinvis i se på meg hva jeg ville ha gjort stil.

Det finnes ingen troverdighet der før en gjør handlinger som går ut over sin egen livssituasjon og kvalitet i humanismens navn.
Javel.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Grealish har feiret treble så hardt at memes nå kommer på løpende bånd.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Skulle kjøpt en pose sutremums. Har jeg kommet til rett sted?

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Champis skrev: søn jun 11, 2023 9:36 pm
Folk_flesk skrev: søn jun 11, 2023 4:01 pm Det er bare å se på gratulasjonene og beundringen her inne for de som lurer på om sportsvasking fungerer.

Tullball. Å gratulere de som heier på City har absolutt null med sportsvasking å gjøre. Det er så dumt at hjelpes….
Selvsagt har det noe med sportsvasking å gjøre, all den tid man bidrar til å legitimere jukset.

115

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Gratulerer til spillerne, støtteapparatet og trenerteamet for bravadene i sesongen 2022/23.
Verdens beste og ingen tvil!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

InsVerderben skrev: tir jun 13, 2023 5:40 pm Gratulerer til spillerne, støtteapparatet og trenerteamet for bravadene i sesongen 2022/23.
Verdens beste og ingen tvil!
"Vær så snill, vi vil også bli et sportsvaskingsprosjekt"

Champis

Legg inn av Champis »

fugletitteren skrev: tir jun 13, 2023 2:59 pm
Champis skrev: søn jun 11, 2023 9:36 pm
Folk_flesk skrev: søn jun 11, 2023 4:01 pm Det er bare å se på gratulasjonene og beundringen her inne for de som lurer på om sportsvasking fungerer.

Tullball. Å gratulere de som heier på City har absolutt null med sportsvasking å gjøre. Det er så dumt at hjelpes….
Selvsagt har det noe med sportsvasking å gjøre, all den tid man bidrar til å legitimere jukset.

115

😂😂😂

Stå på! 👍🏼

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Folk_flesk skrev: tir jun 13, 2023 7:15 pm
InsVerderben skrev: tir jun 13, 2023 5:40 pm Gratulerer til spillerne, støtteapparatet og trenerteamet for bravadene i sesongen 2022/23.
Verdens beste og ingen tvil!
"Vær så snill, vi vil også bli et sportsvaskingsprosjekt"
Du klarer ikke engang å tåle en oppriktig gratulasjon fra en fan av United, som med tungt hjerte men i respekt gratulerer City med deres suksess, uten å komme med en usakelig drittkommentar.. ?!

Du rører stadig ting samnen fra div tråder i en "pk-basert lapskaus" som mangler substans og innsikt, lar ingen tråd/mulighet gå fra deg for å spre din uvitenhet eller drittkastkng og du virker ikke å klare å skille snørr&bart.
Kan virke som du et utrolig bitter eller bare mangler fullstendig perspektiv og du framstår som fastbundet i salen på de kjepphestene du til stadighet rir.
God kveld! 😉

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

InsVerderben skrev: tir jun 13, 2023 8:25 pm
Folk_flesk skrev: tir jun 13, 2023 7:15 pm
InsVerderben skrev: tir jun 13, 2023 5:40 pm Gratulerer til spillerne, støtteapparatet og trenerteamet for bravadene i sesongen 2022/23.
Verdens beste og ingen tvil!
"Vær så snill, vi vil også bli et sportsvaskingsprosjekt"
Du klarer ikke engang å tåle en oppriktig gratulasjon fra en fan av United, som med tungt hjerte men i respekt gratulerer City med deres suksess, uten å komme med en usakelig drittkommentar.. ?!

Du rører stadig ting samnen fra div tråder i en "pk-basert lapskaus" som mangler substans og innsikt, lar ingen tråd/mulighet gå fra deg for å spre din uvitenhet eller drittkastkng og du virker ikke å klare å skille snørr&bart.
Mens du klarer å skille Jassim & Qatar.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Champis skrev: tir jun 13, 2023 7:29 pm
fugletitteren skrev: tir jun 13, 2023 2:59 pm
Champis skrev: søn jun 11, 2023 9:36 pm


Tullball. Å gratulere de som heier på City har absolutt null med sportsvasking å gjøre. Det er så dumt at hjelpes….
Selvsagt har det noe med sportsvasking å gjøre, all den tid man bidrar til å legitimere jukset.

115

😂😂😂

Stå på! 👍🏼
Vel, stå på og stå på, koster veldig lite energi å påpeke at juks er nettopp.. juks.

115

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ikke for å ødelegge, men kan ikke engang starte med å si hvor utrolig sansen jeg har fått for Grealish som person det siste året. Herlig personlighet. Elsker møtene hans med Troy Hawke.


taknina

Legg inn av taknina »

Chromeback skrev: ons jun 14, 2023 9:03 am Ikke for å ødelegge, men kan ikke engang starte med å si hvor utrolig sansen jeg har fått for Grealish som person det siste året. Herlig personlighet. Elsker møtene hans med Troy Hawke.


Get on a TWA to the promised land.
Every woman girl and man.
Gets a Cadillac and a great big diamond ring
Don't you know your ridin' with the king?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»