Manchester City - Klubbtråd

Svar
TrueBlue81
Innlegg: 605

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av TrueBlue81 »

iustitia_pro_XCVI skrev: tor aug 05, 2021 8:47 am
Hever laget er sterke ord. Hever bredden utvilsomt, men å heve laget er det ikke mange spillere i verden som gjør med dette City laget.
Jeg rangerer han foran B.Silva til dømes, så etter mitt syn så hever han laget. Men klart bredden blir utvilsomt styrket ja, men nå tror jeg fortsatt at noen blir solgt.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

TrueBlue81 skrev: tor aug 05, 2021 7:35 am Grealish inn, så spørs det om det reiser noen ut. B.Silva rykter er i gang igjen. Ikke utenkelig at han drar. Når det gjelder Grealish så er han utvilsomt klassespiller og en spiller som hever dette City laget.
Jeg syns det begynner å bli et mønster at disse unge supertalentene ikke blir noe bedre etter noen år under Pep. Sane har forsvunnet allerede. Silva kanskje nå. Andre som Sterling og Jesus virker å ha en ganske flat utviklingskurve.

Sagt med andre ord: For noen år siden trodde jeg at disse ville utvikle slik spillere i den alderen gjerne gjør og bli verdensklasse omtrent alle mann. Slik har det ikke gått og jeg syns det begynner å bli få suksesshistorier knyttet til Peps spillerutvikling. Han er ikke en Conte som kan lage et mesterlag av gråstein. Han er en type som samler 22 av verdens beste spillere og gjennom det lager en enorm konkurranse om plassene, slik at han alltid har 11 spillere i god form å ta ut.

Spådom: Om to år er Grealish ratet lavere enn han er i dag.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Orakelet skrev: tor aug 05, 2021 9:07 am
Jeg syns det begynner å bli et mønster at disse unge supertalentene ikke blir noe bedre etter noen år under Pep. Sane har forsvunnet allerede. Silva kanskje nå. Andre som Sterling og Jesus virker å ha en ganske flat utviklingskurve.

Sagt med andre ord: For noen år siden trodde jeg at disse ville utvikle slik spillere i den alderen gjerne gjør og bli verdensklasse omtrent alle mann. Slik har det ikke gått og jeg syns det begynner å bli få suksesshistorier knyttet til Peps spillerutvikling. Han er ikke en Conte som kan lage et mesterlag av gråstein. Han er en type som samler 22 av verdens beste spillere og gjennom det lager en enorm konkurranse om plassene, slik at han alltid har 11 spillere i god form å ta ut.

At Pep klarer å utvikle alle spillere er jo selvsagt liten sjanse for. Mange som kjem inn er allerede på et skyhøyt nivå. Noen tar enda et steg med rett veiledning, mens andre kanskje stagnerer litt. Jeg vil nå påstå at Sane utviklet seg raskt under Pep. At det gikk tråere siste sesongen gikk på litt andre ting tror jeg. Sterling var jo allerede en meget god spiller når han ble hentet fra Liverpool, men jeg syns han er en mye mer komplett spiller nå. Jesus var ung og litt uskreven når han ble hentet. Om han har utviklet seg så mye under Pep er litt vanskelig å si. Vil tro han er blitt bedre, men han har slitt med å bli førstevalget under Pep. Foden er vel et godt eksempel på en som er blitt mye bedre under Pep. Silva meget god i starten, men etter hvert kanskje stagnert litt ja. Men det er nok mange eksempel på spillere som ikke har fungert under Pep også. Pep er er ganske langt fra Conte i hvordan dem ønsker å spille fotball. En kan vel si at Pep er veldig dyktig på sine ting og Conte veldig dyktig på sine områder

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Sorry, litt rot med siteringen der ser jeg

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

https://losmejor.com/football/english-p ... arry-kane/

Har ikke peiling på om dette stemmer, men det er vertfall en som prøver å forklare hvorfor City har muligheten til å splashe ut mye penger i år.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

«Sane har forsvunnet allerede. «

32 kamper og 6 mål for Bayern ifjor, og spill i EM. Mulig han har vært noe redusert etter skadefravær på omtrent 1 år før det, men «forsvunnet « var da voldsomt å ta i…

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Rensenbrink82 skrev: tor aug 05, 2021 11:02 am «Sane har forsvunnet allerede. «

32 kamper og 6 mål for Bayern ifjor, og spill i EM. Mulig han har vært noe redusert etter skadefravær på omtrent 1 år før det, men «forsvunnet « var da voldsomt å ta i…
Det var vel mer «spill» i EM. Var direkte håpløs i de minuttene han fikk.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

TrueBlue81 skrev: tor aug 05, 2021 10:29 am https://losmejor.com/football/english-p ... arry-kane/

Har ikke peiling på om dette stemmer, men det er vertfall en som prøver å forklare hvorfor City har muligheten til å splashe ut mye penger i år.
Den forsvant veldig fort. Inneholdt sikkert rikelig med faktafeil

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

TrueBlue81 skrev: tor aug 05, 2021 11:10 am
TrueBlue81 skrev: tor aug 05, 2021 10:29 am https://losmejor.com/football/english-p ... arry-kane/

Har ikke peiling på om dette stemmer, men det er vertfall en som prøver å forklare hvorfor City har muligheten til å splashe ut mye penger i år.
Den forsvant veldig fort. Inneholdt sikkert rikelig med faktafeil
Ja, det var en håpløs artikkel. Stod bl.a. at hele lønnsposten til Man City var £120m per år, og hovedargumentet var at klubben hadde solgt Sane, Angelino ++, uten å ta hensyn til spillerkjøpene som ble gjort i forrige transfervindu.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Chromeback skrev: tor aug 05, 2021 11:05 am
Rensenbrink82 skrev: tor aug 05, 2021 11:02 am «Sane har forsvunnet allerede. «

32 kamper og 6 mål for Bayern ifjor, og spill i EM. Mulig han har vært noe redusert etter skadefravær på omtrent 1 år før det, men «forsvunnet « var da voldsomt å ta i…
Det var vel mer «spill» i EM. Var direkte håpløs i de minuttene han fikk.
Det er nå mulig, men han ble med da, og det er ikke bare å spasere inn i den tyske troppen heller så noe bra må han da ha gjort i Bayern.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Skal en tro rykter har vel Sane mer et attitude problem enn at Pep er dårlig. Silva var verdensklasse to sesonger siden. Kdb har gått til kanskje verdens beste midtbanespiller ynder Pep. Foden selvsagt og Sterling har gått til høyere klasse i City,men slet i fjor

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Beste 11?

Ederson
Walker-Stones-Dias-Cancelo
Gundogan-Rodri-Grealish
Sterling-KdB-Foden

Vrient…

Brukeravatar
qbah
Innlegg: 3055

Legg inn av qbah »


tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Det der opplegget City Group driver med, hvor de putter alle halvspennende spillere i systemet deres hos Man City, for så å selge dem etter de har vært utlånt noen år, er omtrent like stabilt som urinen til Pep. Et glimrende eksempel på hvorfor det er helt umulig å konkurrere med City. Samme hva treneren deres heter.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

tbb skrev: tor aug 05, 2021 11:19 pm Det der opplegget City Group driver med, hvor de putter alle halvspennende spillere i systemet deres hos Man City, for så å selge dem etter de har vært utlånt noen år, er omtrent like stabilt som urinen til Pep. Et glimrende eksempel på hvorfor det er helt umulig å konkurrere med City. Samme hva treneren deres heter.
Good times!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »



Hvem kan de andre spillerne være, mon tro?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

B.Silva har Pep bekreftet vil vekk ja. Tipper en av dem andre kan være Laporte. Muligens Jesus og. En av disse forsvinner nok. Det betyr penger inn. Kanskje vi går for å vinne NetSpend trofét i år. Det har vært så populært trofé siste åra. Frykter fortsatt Kane kommer. Da går det til dunders med det trofét, men kanskje vi vinner gode gamle ligacupen i år også.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

tbb skrev: tor aug 05, 2021 11:19 pm Det der opplegget City Group driver med, hvor de putter alle halvspennende spillere i systemet deres hos Man City, for så å selge dem etter de har vært utlånt noen år, er omtrent like stabilt som urinen til Pep. Et glimrende eksempel på hvorfor det er helt umulig å konkurrere med City. Samme hva treneren deres heter.
UAE vil falle etterhvert når ting smeller i Midtøsten, så det er bare å ha tålmodighet.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Nå er det igjen og det er tallerkenkamp det er!
Sesongen sparkes i gang, ting er i ferd med å falle tilbake til normalen på forumet også. Knaxern med løgnene sine,og Pooltråden full av grining om City og hvor urettferdig verden er og alt er Citys feil. Så når 1.serierunde sparkes i gang er sikkert absolutt alt det andre på plass også :D

God match idag ,og fortsatt god helg og sensommer alle lyseblå :D

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Rensenbrink82 skrev: lør aug 07, 2021 9:23 am Nå er det igjen og det er tallerkenkamp det er!
Sesongen sparkes i gang, ting er i ferd med å falle tilbake til normalen på forumet også.
Blir spennende å hvilke 11 han sender utpå i dag. Vil tro disse som har spilt mest i treningskampene starter matchen.
Dias, Mendy, Mahrez, Fernandinho, Ake og Gundogan vil nok starte tror jeg. Egentlig en svært lite interessant kamp, men det vitner om at sesongen er like rundt hjørnet :geek:

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

TrueBlue81 skrev: lør aug 07, 2021 9:37 am
Rensenbrink82 skrev: lør aug 07, 2021 9:23 am Nå er det igjen og det er tallerkenkamp det er!
Sesongen sparkes i gang, ting er i ferd med å falle tilbake til normalen på forumet også.
Blir spennende å hvilke 11 han sender utpå i dag. Vil tro disse som har spilt mest i treningskampene starter matchen.
Dias, Mendy, Mahrez, Fernandinho, Ake og Gundogan vil nok starte tror jeg. Egentlig en svært lite interessant kamp, men det vitner om at sesongen er like rundt hjørnet :geek:
Jepp, det er en treningskamp pluss.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ser Athletic melder at det Juventus og Atletico som har vist interesse for B.Silva. Tipper han drar og at vi får en grei slant for han. Silva kan dra med hode hevet. Har totalt sett vært veldig god for oss.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Rensenbrink82 skrev: lør aug 07, 2021 9:42 am
TrueBlue81 skrev: lør aug 07, 2021 9:37 am
Rensenbrink82 skrev: lør aug 07, 2021 9:23 am Nå er det igjen og det er tallerkenkamp det er!
Sesongen sparkes i gang, ting er i ferd med å falle tilbake til normalen på forumet også.
Blir spennende å hvilke 11 han sender utpå i dag. Vil tro disse som har spilt mest i treningskampene starter matchen.
Dias, Mendy, Mahrez, Fernandinho, Ake og Gundogan vil nok starte tror jeg. Egentlig en svært lite interessant kamp, men det vitner om at sesongen er like rundt hjørnet :geek:
Jepp, det er en treningskamp pluss.
Ser Pep har sagt Foden og KdB er ute med skader. De rekker vel ikke seriestart heller da?

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Lew_Ashby skrev: lør aug 07, 2021 9:50 am
Rensenbrink82 skrev: lør aug 07, 2021 9:42 am
TrueBlue81 skrev: lør aug 07, 2021 9:37 am

Ser Pep har sagt Foden og KdB er ute med skader. De rekker vel ikke seriestart heller da?
Usikkert. De har vel hatt ferie etter EM også. Spennende å se om Edozie får sjansen og putter enda en gang .

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Ahh feil i svarfelt igjen. Forumtilvending :D

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Rensenbrink82 skrev: lør aug 07, 2021 9:23 am Nå er det igjen og det er tallerkenkamp det er!
Sesongen sparkes i gang, ting er i ferd med å falle tilbake til normalen på forumet også. Knaxern med løgnene sine,og Pooltråden full av grining om City og hvor urettferdig verden er og alt er Citys feil. Så når 1.serierunde sparkes i gang er sikkert absolutt alt det andre på plass også :D
😂😂😂😂😂

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

https://www.forbes.com/sites/zakgarnerp ... e0345c30c2

Ny forklaring til rådighet for dem som interesserer seg for dette. Har ikke peiling om dette stemmer.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

TrueBlue81 skrev: søn aug 08, 2021 10:12 am https://www.forbes.com/sites/zakgarnerp ... e0345c30c2

Ny forklaring til rådighet for dem som interesserer seg for dette. Har ikke peiling om dette stemmer.
Virker riktig:

“They can easily afford it,” he tells me

“First of all, from a cash perspective, the owners have put enough money into the equity side of the club to fund any deal they particularly want.

Lomas

Legg inn av Lomas »

Kommer Kane? Går han til Manchester?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Blir vel Harry eller Lionel.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»