Manchester City - Klubbtråd

Svar

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Ederson forlenger kontrakten til sommeren 2026.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Man City har de to siste sesongene kjøpt for 290mill€ og solgt for 101mill€ (transfermarkt).

Ikke noe snusk som foregår her nei, alt etter boka i følge Pep(mannen som påstår at Man City ikke har pengene til å kjøpe dyrt). 😂😂😂

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ederson også signert ny kontrakt. Fremtiden ser veldig bra ut.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Knaxern skrev: ons sep 01, 2021 10:15 pm Man City har de to siste sesongene kjøpt for 290mill€ og solgt for 101mill€ (transfermarkt).

Ikke noe snusk som foregår her nei, alt etter boka i følge Pep(mannen som påstår at Man City ikke har pengene til å kjøpe dyrt). 😂😂😂
Godt du har oversikt, ikke så overraskende heller ettersom mesteparten av tida di går med til å gnelle om dette.
Hva er det som egentlig er bra nok? For her klager du faktisk på at City handler for mye, samtidig som du klager på at Pep sier at de ikke kan handle for mer. Altså nok engang, alt er feil uansett.
Jeg tipper du, Walton og co satt og håpet at City skulle handle Kane for over milliarden, kun for at dere skulle få mer bensin på bålet til det evinnelige antiCity gnålet deres.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Denne type innlegg må vi ikke kritisere Resenbrink82. Det er så bittert å surt at det er bare nydelig når disse oppgulpa kommer. Ta deg en øl og nyt det.

Jack

Legg inn av Jack »

Benjamin Mendy holdes fengslet til 24 januar.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Foden og De Brøhne er i trening igjen. Vi har kanskje ikke en typisk nummer 9, men herrejesus så mye kvalitet det er offensivt av oss. Ekkel kamp i morgen. Vardy elsker å spille mot City.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Ingen kamptråd ser jeg. Får ikke sett denne, orker ikke strim som hopper ut hele tida idag. 0-0 i alle matcher til pause bortsett fra Ronaldorunkematchen.
Forøvrig artig at Spurs røyk på en smell.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Bernando!!

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Herlig seier i dag, samtidig som naboens ladyboy redebuterte.
Flott jobbing fra Grealish, Bernardo og Ederson i første rekke. Jesus skuffet meg dessverre. Underlig at det ikke ble flere mål. XG antyder 1-3, og det hadde nok vært mer riktig.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Herlig seier i dag, samtidig som naboens ladyboy redebuterte.
Flott jobbing fra Grealish, Bernardo og Ederson i første rekke. Jesus skuffet meg dessverre. Underlig at det ikke ble flere mål. XG antyder 1-3, og det hadde nok vært mer riktig.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7814

Legg inn av Big George »

Man City slo Chelsea 4-1 i U-23 kamp i dag etter at de lå under 0-1 og satte inn Oscar Bobb som var involvert i utligningen.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

CL og hjemme mot RB Leipzig. Med det engasjementet som det er for City her på forumet, så kan en droppe kamptråd og heller fyre litt løs her viss det skulle være noe interessant. Kampen er kl 21:00 og en kan se den på Tv2 Play. Hugs at det bør være et snev av saklighet viss en skulle finne på å skrive noe. Nevner det kun fordi det finnes noen sultne ulver der ute som får seg noen drypp innimellom. God kamp!

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Leipzig er brukbare, men de har mista et par sentrale menn i Sabitzer til Buyern Munchen, og Konate, dyrekjøpt stopper til benken til Liverpool.

Tviler på kamptråd ja, jeg liker forumet, og det er meget bra at vi har fått til dette, men merker selv også at jeg rett og slett ikke har den samme vanen som jeg hadde med tidligere VGD enda. Virker nok slik for flere av våre andre medsupportere også.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7814

Legg inn av Big George »

Man City Youth slo Leipzig 5.1 idag.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Artig med mål av Ake. Gullit i EM88 vibber av det målet :)

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

3-1 rett før pause. Bra omgang, Leipzig er småfarlige når de kommer seg fram så holde det oppe i 2. også City.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Grei kontroll. Flott med De Bruyne tilbake. Er så vanvittig driv i den fyren. Vi er Englands beste lag og det er kjekt å se vi kjører på.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Blandede følelser for Nathan Ake igår. Flott scoring kun kort tid før hans langtidssyke far sovnet inn. RIP.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »



Kan man ikke fly inn noen fra Dubai?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Sikkert mange muligheter. Men man er rimelig historieløs og uvitende når en kritiserer City fansen. Sikkert flott på Anfield og Trafford der 70% er turister. Rask titt på andre CL kamper denne uken så såg en at mange andre store lag rundt om i Europa sliter med det samme. Halvfulle stadioner overalt. Det er mange grunner til at en ikke fyller stadion i disse tider. For City fansen er ikke dette noe voldsom big deal. Pep blir hudflettet av veldig mange etter disse uttalelsene, og det er ventet at han kommer med en beklagelse. En ser jo raskt på sosiale medier at dette er noe som er en veldig stor sak for spesielt Liverpool og United supporter, altså stort sett turistene. I Norge så flommer jo det over av vitser om City. Sikkert gøy og en får sikkert en form for god følelse av denne type ting. Dagene går sikkert lettere for mange. Fortsett med det viss det er gøy, men bruk sutretråden til sånt. Da har vi alt samlet der om ikke annet.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

TrueBlue81 skrev: fre sep 17, 2021 12:57 pm Sikkert mange muligheter. Men man er rimelig historieløs og uvitende når en kritiserer City fansen.
Av ren nysgjerrighet. Hvorfor er det historieløst å kritisere at ett av verdens mestvinnende lag de siste 10 årene for å ikke klarer å fylle sin egen hjemmebane, når ett lag fra samme by som knapt har opplevd suksess på nærmere 10 år klarer å fylle en vesentlig større stadion omtrent hver eneste kamp?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Det vet du og. Såpass følger du med i fotballen at du vet hvorfor United klarer å fylle gang på gang nesten, mens City fortsatt sliter litt, spesielt i CL. Jeg skriver vel hovedårsaken i mitt første innlegg. Di største årsakene i dag er utvilsomt antall fans verden over, Økonomi, Covid-19, midtukekamp og i følge supporterne i Manchester så er dette nye billettsystemet helt fucked og skaper enorm frustrasjon.

Hvor mange tilskuere på kamper til rivaler engasjerer spesielt Liverpool fans men og United fans. Dette er liksom blitt det letteste noe en kan ta City på. Vitser om antall tilskuere faktisk...

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Og når jeg nevner det er historieløst å kritisere City fansen, så var det myntet på tiden klubben rotet på både nivå 2 og 3. Over 30 tusen på den tiden er vel bra av en klubb som ikke har fans og på den tiden var det vel heller ikke allverden med turister. Liverpool og United er jo magneter i forhold. Forskjellene på antall fans verden over er enorm. Og det ser en vel og på stadioene. Har nå selv vært på begge 2. Asiatere og skandinaviske i hopetall. Der er ikke City.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Hvis du tror at 70% av de som er på Anfield og OT er turister(spesielt i disse tider med såpass mye restriksjoner), da har du vel allerede diskvalifisert deg fra å komme med noe som i det hele tatt kan sees på som meningen til ett oppegående individ. Nå vet ikke jeg hvordan det er på OT, men midtukekamper på Anfield har aldri hatt spesielt mye turister, hverken før corona eller nå. I forhold til vanlige helgekamper(før corona) så har har vel det prosentvis sjelden vært mer enn 10%. Dere er nok ikke der nei, men at dere ligger på mellom 5-7% er nok ikke langt fra sannheten. Forklarer fortsatt ikke hvorfor dere ikke klarer å fylle stadion. Og lurer fortsatt på hva denne "historieløs"-påstanden din grunner ut i? At dere dro 30k i 2. og 3. divisjon har ytterst lite å gjøre med at klubben ikke klarer å fylle stadion nå.

Ellers skyldes halvfulle stadioner rundt omkring i Europa at de faktisk har forskjellige grader av restriksjoner(Tyskland f.eks) og at man i enkelte land faktisk sjelden fyller stadionene(Italia mfl.) Blant toppklubbene i England så har man som regel fyllt stadionene, og spesielt når klubbene har vært suksessfulle. Jeg har ingen problemer med å se hvorfor City ikke appellerer til folk flest, men jeg har for lengst skjønt at det ikke er tilfellet blant dere lyseblå, og det er jo tydelig at grunnen er noe som frustrer både Pep og spillerne(tidligere kommentarer fra f.eks Sterling)

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Har vært nok av matcher opp gjennom årene med bibliotekstemning både på Anfield ,og OT selv om det er fullt eller halvfullt eller hva enn det måtte være. Likevel kunne det ikke brydd meg mindre.
Har også flere ganger sett på VGD at Poolfans eller andre som messer om lite folk på Etihad, selv om tallene viser at det var fullsatt. Da er det ingen vits i å diskutere dette heller. Det er da en kan snakke om å være diskvalifisert fra diskusjonen.
Det er heller ingen av oss lyseblå som har sagt at vi er best i klassen på fullsatt stadion så hvor kommer dette nedrakkingsbehovet fra?
Nordmenn som sitter hjemme her og raljerer om tilskuertall i England….i seg selv et sprøtt fenomen.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ok Opiate. Jeg dropper å forklare mer. Jeg gjorde et kort forsøk. Du henger deg som vanlig opp i bagateller å remjer om ting som fleste folk ikke bryr seg om. Ta det videre i sutretråden så kan dem som interesserer seg for tilskuerantallet til fotballklubber diskutere det der. Da blir alle fornøyd. (PS: Hugs å nevne at jeg går i offerrollen, skyttergravene osv nå da)

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Gud bedre. Dere har virkelig svart belte i å ikke svare på konkrete spørsmål. Fortsetter den gode trenden fra VGD med andre ord. God jul...

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

TheOpiate skrev: lør sep 18, 2021 10:35 am Gud bedre. Dere har virkelig svart belte i å ikke svare på konkrete spørsmål. Fortsetter den gode trenden fra VGD med andre ord. God jul...
Jeg har svart deg i klubbtråden deres.

En liten reminder igjen: Dersom du skal fortsette å gnage på dette så kan du ta det i sutretråden. Det kan vel ikke være så vanskelig…

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»