Manchester City - Klubbtråd

Svar
TrueBlue81
Innlegg: 605

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av TrueBlue81 »

Fekk ikke ta opp lån hos Nordea

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Vi har putta ganske mange mål til nå i denne sesongen ,så å rope på ny spiss straks det butter litt blir for dumt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Rensenbrink82 skrev: lør sep 18, 2021 6:34 pm Fortjente ikke mer idag med så tannløst angrepsspill. KdB må bli 100% klar igjen snart, trenger ham som fast dirigent utpå der.
Dere tok 98p uten KdB for tre sesonger siden.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Knaxern skrev: lør sep 18, 2021 7:46 pm
Rensenbrink82 skrev: lør sep 18, 2021 6:34 pm Fortjente ikke mer idag med så tannløst angrepsspill. KdB må bli 100% klar igjen snart, trenger ham som fast dirigent utpå der.
Dere tok 98p uten KdB for tre sesonger siden.
Det er et godt poeng, men jeg tror ikke vi klarer det to ganger.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Klubben ingen bryr seg om får veldig mye oppmerksomhet for tiden. Det er nå litt flott og. Så mye surt og så mye sutring. Veldig spesielt når vi er verdens verste klubb og supportere, og det poengteres veldig ofte at ingen bryr seg om oss. Men hugs å vær snille gutter å ta det i sutretråden. Sier det ofte, men vi alle vet at enkelte trenger teskje. #nohistory#nofans#emtyseats

Hodor

Legg inn av Hodor »

TrueBlue81 skrev: lør sep 18, 2021 9:31 pm Klubben ingen bryr seg om får veldig mye oppmerksomhet for tiden.
Fotballens KRF

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7791

Legg inn av Big George »

Man City U-23 med 4-2 seier lørdag over Crystal Palace U-23. To assist fra norske Oscar Bobb som nylig fylte 18 år.
Bobb hadde to assist også mot Man U i U-23 kampen som ga 4-2 seier borte for noen uker siden.
Et straffemåi midtuke i 5-1 seieren for U-19 mot Leipzigs U-19.
Trente med Citys førstelag nylig.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

TheOpiate skrev: lør sep 18, 2021 10:35 am Gud bedre. Dere har virkelig svart belte i å ikke svare på konkrete spørsmål. Fortsetter den gode trenden fra VGD med andre ord. God jul...
Greit det. Det er jo selvsagt alltid oss City supportere det er noe galt med. Fint du setter deg selv så høyt da. Du har dine utfordringer på forumet du også, og du burde jo heller brukt tiden din på deg selv og ikke oss. Klubbtråden vår blir mer og mer lik VGD ja, og du gjør ditt for å opprettholde den trenden, dessverre.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Mange usikre/skader for Pep om dagen,nå må man jo grave dypt i stallen. Hvem ligger an til å bli flyttet opp?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tidligkamp på lørdag blir spesielt, men gøy. Kan Pep endelig bli kvitt Tüchel-spøkelset sitt? Det tenker jeg avhenger mye av om KdB er 100% igjen og kan spille 90 min på noe i nærheten av sitt toppnivå. Har en kjip følelse av at Grealish kan finne på en del ugagn for Chelsea i den kampen.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lew_Ashby skrev: man sep 20, 2021 3:53 pm Tidligkamp på lørdag blir spesielt, men gøy. Kan Pep endelig bli kvitt Tüchel-spøkelset sitt? Det tenker jeg avhenger mye av om KdB er 100% igjen og kan spille 90 min på noe i nærheten av sitt toppnivå. Har en kjip følelse av at Grealish kan finne på en del ugagn for Chelsea i den kampen.
Chelsea ser veldig solid ut. Jeg har ikke helt trua på poeng lørdag. De Bruyne er selvsagt viktig. Jeg håper han er klar for å starte. Må få i gang han og Foden også. Tuchel har hatt en enorm påvirkning på Chelsea. Han har rett og slett gjort en enorm jobb.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Wycombe Wanderes hjemme i kveld klokken 20:45. Fin mulighet til å slippe til mange av talenta våres. Regner med De Bruyne, Sterling og Foden også skal ha litt spilletid. Viktig å få dem i gang. Håper Delap tar vare på sjansen han evt får.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lew_Ashby skrev: man sep 20, 2021 3:53 pm Tidligkamp på lørdag blir spesielt, men gøy. Kan Pep endelig bli kvitt Tüchel-spøkelset sitt? Det tenker jeg avhenger mye av om KdB er 100% igjen og kan spille 90 min på noe i nærheten av sitt toppnivå. Har en kjip følelse av at Grealish kan finne på en del ugagn for Chelsea i den kampen.
Utrolig irriterende at man legger denne samtidig som United fordi et jævla INDIE-band skal spille en konsert.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lezah skrev: tir sep 21, 2021 2:08 pm
Utrolig irriterende at man legger denne samtidig som United fordi et jævla INDIE-band skal spille en konsert.
Er det noen Scousere med pannebånd som skal spille på fløyte og harpe?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lezah skrev: tir sep 21, 2021 2:08 pm Utrolig irriterende at man legger denne samtidig som United fordi et jævla INDIE-band skal spille en konsert.
Haha. Flytter de United-kampen til samme tidspunkt som City fordi fuckings Courteeners skal ha konsert i Manchester samme dag?! Hadde ikke fått med meg det. Går ut i fra at du skal få med deg champagne-fotball fra London framfor tap ins fra en ferdig portugiser.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lew_Ashby skrev: tir sep 21, 2021 2:31 pm Haha. Flytter de United-kampen til samme tidspunkt som City fordi fuckings Courteeners skal ha konsert i Manchester samme dag?! Hadde ikke fått med meg det. Går ut i fra at du skal få med deg champagne-fotball fra London framfor tap ins fra en ferdig portugiser.
50 forsvarere mot 19 midtbanespillere...nei takk, jeg går for tap-ins og nedtur!

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

TrueBlue81 skrev: tir sep 21, 2021 2:05 pm Wycombe Wanderes hjemme i kveld klokken 20:45. Fin mulighet til å slippe til mange av talenta våres. Regner med De Bruyne, Sterling og Foden også skal ha litt spilletid. Viktig å få dem i gang. Håper Delap tar vare på sjansen han evt får.
Forøvrig spiller legenden Akinfenwa for Wycombe. Forventer at vi vinner greit, men kan muligens hende noen av gutta har litt vondt etter duellene med muskelbunten :)

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Grei gjennomføring i går. Utvilsomt mye talentfulle gutter i klubben vår. Håper inderlig at vi får se flere typer ala Foden i City.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Foden på vei mot godformen nå, bør starte neste match.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Rensenbrink82 skrev: ons sep 22, 2021 11:22 am Foden på vei mot godformen nå, bør starte neste match.
Foden og De Bruyne starter nok mot Chelsea tipper jeg. Blir tøffe kamp, men vi er gode nok til å vinne. Mest spent på skadeproblema på stopperplass.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueBlue81 skrev: ons sep 22, 2021 11:37 am
Rensenbrink82 skrev: ons sep 22, 2021 11:22 am Foden på vei mot godformen nå, bør starte neste match.
Foden og De Bruyne starter nok mot Chelsea tipper jeg. Blir tøffe kamp, men vi er gode nok til å vinne. Mest spent på skadeproblema på stopperplass.
Forsøker å tippe laget deres mot Chelsea:

Ederson
Walker-Dias-Ake-Cancelo
Bernardo-Dinho-Foden
Jesus-KdB-Grealish

Naturlig nok en utgangsposisjon hvor alle de 5 fremste har litt flytende posisjoner. KdB selvsagt største usikkerheten her, og Zinch, Laporte og Stones er sannsynligvis alle ute? I tillegg til Mendy, selvsagt. Gundo og Rodri usikre. Foden storspilte på midtbanen, mulig Pep ville teste ham før han settes i samme rolle nå. Er Gundo klar etter smellen sin tipper jeg han spiller for Forden, Bernardo eller Jesus.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lew_Ashby skrev: ons sep 22, 2021 12:27 pm
Forsøker å tippe laget deres mot Chelsea:
Fryktelig vanskelig å tippe laget. Hvem han kjører på med i midt/front er nesten umulig å si. Skadefrie De Bruyne er bankers. Ellers har både Grealish, B.Silva, Torres og Jesus spilt mye til nå. Virker som han vil få i gang Sterling og Foden også.

Jeg håper å se både Grealish, De Bruyne, Foden og Sterling fra start

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueBlue81 skrev: ons sep 22, 2021 12:34 pm
Fryktelig vanskelig å tippe laget. Hvem han kjører på med i midt/front er nesten umulig å si. Skadefrie De Bruyne er bankers. Ellers har både Grealish, B.Silva, Torres og Jesus spilt mye til nå. Virker som han vil få i gang Sterling og Foden også.

Jeg håper å se både Grealish, De Bruyne, Foden og Sterling fra start
Tipper de 5 bakerste, KdB og Grealish er bankers. Aldri i verden om Grealish blir benket her. Fernandinho også bankers om Rodri er ute. Så er de 3 siste usikker mellom 7 aktuelle spillere, men tviler på at Mahrez starter. Så da står det mellom Jesus, Foden, Gundo, Bernardo, Torres, Sterling på 3 plasser.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lew_Ashby skrev: ons sep 22, 2021 1:11 pm
TrueBlue81 skrev: ons sep 22, 2021 12:34 pm
Fryktelig vanskelig å tippe laget. Hvem han kjører på med i midt/front er nesten umulig å si. Skadefrie De Bruyne er bankers. Ellers har både Grealish, B.Silva, Torres og Jesus spilt mye til nå. Virker som han vil få i gang Sterling og Foden også.

Jeg håper å se både Grealish, De Bruyne, Foden og Sterling fra start
Tipper de 5 bakerste, KdB og Grealish er bankers. Aldri i verden om Grealish blir benket her. Fernandinho også bankers om Rodri er ute. Så er de 3 siste usikker mellom 7 aktuelle spillere, men tviler på at Mahrez starter. Så da står det mellom Jesus, Foden, Gundo, Bernardo, Torres, Sterling på 3 plasser.
Mahrez har flere gang blitt prioritert i denne type kamper. Han har og sittet mye på benken hittil, og blir ikke overrasket om han starter. Jeg håper på Mahrez, Foden og Sterling på dem 3 siste plassene du nevner. Sterling litt slow start, men vi trenger tempoet hans offensivt i denne kampen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueBlue81 skrev: ons sep 22, 2021 1:23 pm Mahrez har flere gang blitt prioritert i denne type kamper. Han har og sittet mye på benken hittil, og blir ikke overrasket om han starter. Jeg håper på Mahrez, Foden og Sterling på dem 3 siste plassene du nevner. Sterling litt slow start, men vi trenger tempoet hans offensivt i denne kampen.
Okei, da sier vi:
Ederson
Walker-Dias-Ake-Cancelo
KdB-DInho-Foden
Mahrez-Sterling-Grealish

Håper for øvrig dere taper 0-5 :)

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lew_Ashby skrev: ons sep 22, 2021 1:31 pm
TrueBlue81 skrev: ons sep 22, 2021 1:23 pm Mahrez har flere gang blitt prioritert i denne type kamper. Han har og sittet mye på benken hittil, og blir ikke overrasket om han starter. Jeg håper på Mahrez, Foden og Sterling på dem 3 siste plassene du nevner. Sterling litt slow start, men vi trenger tempoet hans offensivt i denne kampen.
Okei, da sier vi:
Ederson
Walker-Dias-Ake-Cancelo
KdB-DInho-Foden
Mahrez-Sterling-Grealish

Håper for øvrig dere taper 0-5 :)
Det laget er bra nok til å slå Chelsea. Men om det skjer er vel mer usikkert. Siden det er dere som har hjemmebane, så tar jeg glatt et 0-5 resultat ja. :)

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Stones og Laporte ute i 14 dager. Mister Chelsea, PSG og Liverpool kampene

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueBlue81 skrev: ons sep 22, 2021 2:08 pm Stones og Laporte ute i 14 dager. Mister Chelsea, PSG og Liverpool kampene
Nathan Ake revenge game!

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lew_Ashby skrev: ons sep 22, 2021 2:19 pm
TrueBlue81 skrev: ons sep 22, 2021 2:08 pm Stones og Laporte ute i 14 dager. Mister Chelsea, PSG og Liverpool kampene
Nathan Ake revenge game!
Håper Ake stepper opp litt. Syns han er for ofte innblandet i baklengsmål. Syns i grunn det var et tullete kjøp av City, men det er nå en annen historie. Usikker på hvor lenge faren hans hadde vært syk, men klart denne type ting går innpå en uansett hvor proff en er.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Trekningen endte med West Ham borte. Greit med litt tøff motstand så Scouserne må finne på nye konspirasjonsteorier.
West Ham som forøvrig siste åra har tatt steg under Moyes. Blir tøft å skulle gå for nummer 5 på rappen i denne tullecupen

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»