Manchester City - Klubbtråd

Svar
TrueBlue81
Innlegg: 605

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av TrueBlue81 »

Fin dag for fotballen. 3 poeng, og resten av laga i toppen snubler.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Oscar Bobb scoret kampens første mål da Man Citys U-23 spilte 2-2 mot Arsenals U-23.
Man City topper tabellen

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kan si mye om pengebruken osv i City, men dette er imponerende tall uansett hvordan man ser på det.


TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Ja forsvaret har vi brukt enorme summer på. Men vi har aldri hatt bedre forsvar enn nå. Laporte var linket vekk og mistet plassen til Stones i slutten av forrige sesong. Nå spiller han glimrende sammen med PL beste stopper Ruben Dias. Mye av æren til dette skal også selvsagt dem framom ha. Rodri var vel BB på brua i helga. Og dem framom der igjen jobber vanvittig begge veier. Holder vi det gående fremover, så kan det bli en flott sesong for oss City fans.

startelver

Legg inn av startelver »

Har dere ikke egen kamptråd?

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

DP
Sist redigert av Folk_flesk den tir sep 28, 2021 9:14 pm, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
BBQsaus
Innlegg: 304

Legg inn av BBQsaus »

Er det virkelig ingen kamptråd for denne kampen??? Og går den faen meg ikke på TV???

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

TrueBlue81 skrev: man sep 27, 2021 2:48 pm Ja forsvaret har vi brukt enorme summer på. Men vi har aldri hatt bedre forsvar enn nå.
Tydeligvis ikke bra nok. 1-0 etter 8 minutter.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Folk_flesk skrev: tir sep 28, 2021 9:14 pm
TrueBlue81 skrev: man sep 27, 2021 2:48 pm Ja forsvaret har vi brukt enorme summer på. Men vi har aldri hatt bedre forsvar enn nå.
Tydeligvis ikke bra nok. 1-0 etter 8 minutter.
PSG koser seg utpå der. Det forsvaret til Man City er virkelig skjørt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

For noen målsjanser til Man City.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Bare å lage en kamptråd å ta diskusjonen der. Knaxy serverer nok oppgulp der også

MadBum

Legg inn av MadBum »

Kevin Gris De Bruyne

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Synes City virker å ha grei kontroll på dette PSG laget, selv om de ligger under. Alle lag som har en gående(Messi) på midten mot City vil slite etter hvert.

b0lle

Legg inn av b0lle »

MadBum skrev: tir sep 28, 2021 9:45 pm Kevin Gris De Bruyne
Ikke så langt unna rødt det der.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Knaxern skrev: tir sep 28, 2021 9:16 pm
Folk_flesk skrev: tir sep 28, 2021 9:14 pm
TrueBlue81 skrev: man sep 27, 2021 2:48 pm Ja forsvaret har vi brukt enorme summer på. Men vi har aldri hatt bedre forsvar enn nå.
Tydeligvis ikke bra nok. 1-0 etter 8 minutter.


PSG koser seg utpå der. Det forsvaret til Man City er virkelig skjørt.
Her har vi gogutten av en Poolfan som sitter og ser på City framfor eget lag. Klasse!

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Kun sett deler av 2 omgang, men likte det jeg så av Grealish, han virket ganske lost utpå der. Går altfor sakte med ham.

Skal sies at city er best da, men det er ikke overaskende.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Tidvis overkjøring av PSG. Helt utrolig at City ikke har scoret.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Et lite ran at PSG kommer unna med alle poengene her.

Jeg syns City ser mye friskere ut med Foden inn for Grealish. Han er mye kvikkere og flytter ballen langt hurtigere.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Han kan når han vil, den argentinske playboyen.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Saliph skrev: tir sep 28, 2021 10:35 pm Han kan når han vil, den argentinske playboyen.
Det blir vel ikke mer Messi enn akkurat det der.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Ale skrev: tir sep 28, 2021 10:41 pm City blir pissa på. Herlig!
Nåja, de taper kampen, men har vel vært best.. så pissa på blir kanskje ikke helt spot on, men samme kan det være.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

U-19 PSG-Man City 1-1

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Burde vunnet, ingen krise å tape. Noen slappe forsøk på provosering ser jeg i klubbtråden. Du kan vel bedre enn det der Ale?

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Jeg ser det aller meste av City sine kamper, og jeg må si at jeg knapt nok har sett City bedre enn i kampene mot Chelsea og PSG. Jeg er blitt mektig imponert. Bortimot total dominans og kontroll i begge. Tilfeldighetene ville det sånn at det ble 0-2 mot PSG, men slik er det av og til. Var jo for eksempel et mirakel at Bernardo ikke scoret i Paris på 0-1...
Spiller liten rolle for min del, da PL alltid vil være det desidert viktigste i enhver sesong. City har nå vunnet 5 av de siste 10, og 3 av de siste 4. En drøm å få være med på. Spesielt den første, selvsagt. Både fordi den var så etterlengtet for oss fans, men selvsagt også ettersom den satt så langt inne, og at det var erkefienden som fikk svi på overtid i den aller siste kampen. Vil jo aldri glemmes.
Jeg må si at jeg ser svært lyst på denne sesongen også nå. Selv uten en typisk spiss. Pep, vår geniale ledestjerne, virker å være like innstilt på å vinne som før, selv om han må begynne å bli vant til det nå...
Så får våre hatere bare holde på med sitt. Det gir meg ikke akkurat MINDRE glede av City sin suksess.

CTID!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... 1633101609

Litt interessant med Sterling. Jeg ble nemlig forklart hvordan han var en av verdens beste spillere så sent som i sommer. Selv var jeg rimelig klar på at dette kom til å skje fordi Grealish og Foden er bedre fotballspillere. Særlig for lag som kan mer enn å ta overganger, og ønsker å styre kamper (på den måten Pep ønsker).

Jeg mener det først og fremst var Liverpoolsupportere (k9b, minus og et par til), samt Caliblue, som var fra seg av begeistring for Sterling i sommer.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7813

Legg inn av Big George »

Man City U-23 slo Derby U-23 med 1-0 mål Mc Atee på pasning fra......ja du gjettet det Oscar Bobb. City topper tabellen.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Den 3 tøffe bortekampen på en uke. Veldig sterkt av City å kjøre på med omtrent samme mannskap i alle kampene å prestere som dette. Må være lenge siden Liverpool har blitt så statister på hjemmebane siste 35 av 1 omgang. Alt i alt så får vi ta 1 poeng i dag siden vi kommer under 2 ganger.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Brukbart fornøyd med 1 poeng på Anfield. Sterkt og komme tilbake spesielt på 1-2, hvor Pool fikk nok engang fin hjelp av dommerteamet rett i forkant.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

tbb skrev: fre okt 01, 2021 6:16 pm https://www.telegraph.co.uk/football/20 ... 1633101609

Litt interessant med Sterling. Jeg ble nemlig forklart hvordan han var en av verdens beste spillere så sent som i sommer. Selv var jeg rimelig klar på at dette kom til å skje fordi Grealish og Foden er bedre fotballspillere. Særlig for lag som kan mer enn å ta overganger, og ønsker å styre kamper (på den måten Pep ønsker).

Jeg mener det først og fremst var Liverpoolsupportere (k9b, minus og et par til), samt Caliblue, som var fra seg av begeistring for Sterling i sommer.
Jeg var vel helst fra meg av begeistring for hvordan han leverte i EM, det står jeg gjerne for.

Han har vart en stund hos Pep nå, kan hende Pep er forsynt med han nå, men jeg var vel en av de som mente at Pep kom til å gjøre han til en av verdens beste fotballspillere og en nøkkelspiller i laget når han kom. Traff greit der tror jeg, hadde ikke så veldig mange med meg.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Jeg må si at signeringen av Grealish ser merkelig ut for meg. Ikke fordi han ikke er en glimrende fotballspiller, men fordi han er veldig like mange av de andre angrepsspillerne til City, og ikke nødvendigvis noe særlig bedre.

For diskusjonens skyld så sier vi at dere har en klar 1'er i Kevin de Bruyne. Men hvordan rangerer dere resten av gjengen?

I tilfeldig rekkefølge:
Mahrez
Sterling
Grealish
Foden
Torres
Jesus
Bernardo Silva
Gundogan (spilte så mye som falsk 9er i fjor, at jeg tar han med)

Jeg rater Bernardo Silva over Grealish, bare så det er sagt. Resten syntes jeg er vanskelig å mene noe veldig bestemt om.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»