Manchester City - Klubbtråd

Svar
Mephisto

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Mephisto »

Har ingen nerver foran denne. Det er ikke sånn det skal være!!

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Får ikke sett dette dessverre, men liker resultatet vi har til pause😆 er det fortjent? Noen som ser? Mye grining fra de røde i kamptråden så tviler på at de gidder å gi meg et lite resyme😆

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 2:24 pm Får ikke sett dette dessverre, men liker resultatet vi har til pause😆 er det fortjent? Noen som ser? Mye grining fra de røde i kamptråden så tviler på at de gidder å gi meg et lite resyme😆
Selvsagt ser man på! Ser alle City-kamper. Nå fra selveste Granca... Sykt fortjent. Kunne vært mye mer, hvis det ikke hadde vært for syke redninger fra de Gea.
Ser du noen kamper i det hele tatt? Eller krasjer det alltid med djeveldyrkingen?

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Dette ble overraskende lett. Et så tafatt United lag har jeg aldri sett. Som det blir poengtert av studio, det er altså ingen reaksjon fra United etter pause. En topp manager hadde fått dette United laget på skinner raskt. Vanvittig presentasjon av Foden, Rodri og Silva i dag.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Mephisto skrev: lør nov 06, 2021 2:39 pm
Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 2:24 pm Får ikke sett dette dessverre, men liker resultatet vi har til pause😆 er det fortjent? Noen som ser? Mye grining fra de røde i kamptråden så tviler på at de gidder å gi meg et lite resyme😆
Selvsagt ser man på! Ser alle City-kamper. Nå fra selveste Granca... Sykt fortjent. Kunne vært mye mer, hvis det ikke hadde vært for syke redninger fra de Gea.
Ser du noen kamper i det hele tatt? Eller krasjer det alltid med djeveldyrkingen?
Hehe, selvsagt ser jeg Citymatcher ,men idag hadde jeg kun mulighet via VG-Live. Hvorfor er uinteressant.
Utfra rapportene ser det ut som vi fikk en komfortabel dag mot Salfordgjengen.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 5:14 pm
Mephisto skrev: lør nov 06, 2021 2:39 pm
Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 2:24 pm Får ikke sett dette dessverre, men liker resultatet vi har til pause😆 er det fortjent? Noen som ser? Mye grining fra de røde i kamptråden så tviler på at de gidder å gi meg et lite resyme😆
Selvsagt ser man på! Ser alle City-kamper. Nå fra selveste Granca... Sykt fortjent. Kunne vært mye mer, hvis det ikke hadde vært for syke redninger fra de Gea.
Ser du noen kamper i det hele tatt? Eller krasjer det alltid med djeveldyrkingen?
Hehe, selvsagt ser jeg Citymatcher ,men idag hadde jeg kun mulighet via VG-Live. Hvorfor er uinteressant.
Utfra rapportene ser det ut som vi fikk en komfortabel dag mot Salfordgjengen.
Sorry, er jo Lars som lar djeveldyrkingen gå foran kampene hele tiden. My bad.

Men det var en herlig seier, uanz!!

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Mephisto skrev: lør nov 06, 2021 5:26 pm
Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 5:14 pm
Mephisto skrev: lør nov 06, 2021 2:39 pm

Selvsagt ser man på! Ser alle City-kamper. Nå fra selveste Granca... Sykt fortjent. Kunne vært mye mer, hvis det ikke hadde vært for syke redninger fra de Gea.
Ser du noen kamper i det hele tatt? Eller krasjer det alltid med djeveldyrkingen?
Hehe, selvsagt ser jeg Citymatcher ,men idag hadde jeg kun mulighet via VG-Live. Hvorfor er uinteressant.
Utfra rapportene ser det ut som vi fikk en komfortabel dag mot Salfordgjengen.
Sorry, er jo Lars som lar djeveldyrkingen gå foran kampene hele tiden. My bad.

Men det var en herlig seier, uanz!!
Kommunelars ja, håper han blir mer aktiv her etterhvert. Alltid gullkorn på lur😆

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 5:33 pm
Mephisto skrev: lør nov 06, 2021 5:26 pm
Rensenbrink82 skrev: lør nov 06, 2021 5:14 pm

Hehe, selvsagt ser jeg Citymatcher ,men idag hadde jeg kun mulighet via VG-Live. Hvorfor er uinteressant.
Utfra rapportene ser det ut som vi fikk en komfortabel dag mot Salfordgjengen.
Sorry, er jo Lars som lar djeveldyrkingen gå foran kampene hele tiden. My bad.

Men det var en herlig seier, uanz!!
Kommunelars ja, håper han blir mer aktiv her etterhvert. Alltid gullkorn på lur😆
Er redd for at satandyrkingen og kirkebrenningene tar all hans tid. Og det hjelper heldigvis, det så vi i dag!

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Glad dere setter pris all jobb jeg gjør før,under og etter kamp.Spilt uinteressert i hele dag. Liten tur på polet,rusla i Gamlebyen og kjørt rundt Hankø. Med vglive godt synlig.
Forberedte kampen med å se dokumentar om brannen i Notre Dame. Min første Paristur!!
Feirer med Whisky og skrekkfilm.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Og vi som ikke har fans. Se på Trafford i dag da. City fansen lager et vanvittig leven hele kampen, og til og med 30 min etter kampen, så står dem fortsatt å synger. Nei vi er ikke så mange som andre klubber, men cred til disse vi har.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Lars Jubas skrev: lør nov 06, 2021 8:01 pm Glad dere setter pris all jobb jeg gjør før,under og etter kamp.Spilt uinteressert i hele dag. Liten tur på polet,rusla i Gamlebyen og kjørt rundt Hankø. Med vglive godt synlig.
Forberedte kampen med å se dokumentar om brannen i Notre Dame. Min første Paristur!!
Feirer med Whisky og skrekkfilm.
Du er gull, for Satan!

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Våre gode venner i West Ham slo Pool, bra runde for oss dette her da.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: søn nov 07, 2021 7:37 pm Våre gode venner i West Ham slo Pool, bra runde for oss dette her da.
Spørs om våre gode venner Ale, Knax og Opium overlever nedturene.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Overlever gjør dem nok, men alltid fascinerende å lese i kamptråder når Liverpool taper kamper.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

TrueBlue81 skrev: søn nov 07, 2021 9:41 pm Overlever gjør dem nok, men alltid fascinerende å lese i kamptråder når Liverpool taper kamper.
Ja. Jeg har hørt sipping i hele kveld.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Mephisto skrev: søn nov 07, 2021 9:45 pm
Ja. Jeg har hørt sipping i hele kveld.
Sipper gjør dem uansett om dem vinner eller taper. Det er som et ekko.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Disse landslagspausene er noe piss. Trenger mitt ukentlige City-fix!

Ugh!

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Fant igjen mitt gamle autografhefte fra 78 når City spilte mot FFK. Barnes,Kidd,Paul Power,Donachie med flere.Stas!!

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Lars Jubas skrev: tir nov 09, 2021 11:17 pm Fant igjen mitt gamle autografhefte fra 78 når City spilte mot FFK. Barnes,Kidd,Paul Power,Donachie med flere.Stas!!
Flott! Trodde ikke at City hadde fans før...

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Ser at gode, gamle Asa Hartford passerte 40 før han la opp. Sprekt!

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Mephisto skrev: ons nov 10, 2021 12:16 am
Lars Jubas skrev: tir nov 09, 2021 11:17 pm Fant igjen mitt gamle autografhefte fra 78 når City spilte mot FFK. Barnes,Kidd,Paul Power,Donachie med flere.Stas!!
Flott! Trodde ikke at City hadde fans før...
Nei dette stemmer nok ikke. Tenk å lyge på seg noe sånt, og så fra 70 tallet. Bedre du finner frem plakatene og autografene fra 2008.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

TrueBlue81 skrev: ons nov 10, 2021 8:54 am
Mephisto skrev: ons nov 10, 2021 12:16 am
Lars Jubas skrev: tir nov 09, 2021 11:17 pm Fant igjen mitt gamle autografhefte fra 78 når City spilte mot FFK. Barnes,Kidd,Paul Power,Donachie med flere.Stas!!
Flott! Trodde ikke at City hadde fans før...
Nei dette stemmer nok ikke. Tenk å lyge på seg noe sånt, og så fra 70 tallet. Bedre du finner frem plakatene og autografene fra 2008.
Dumt av meg å lyve ja.Men det gjør man jo om man tjener mørkets fyrste.
Har plakat av sjeiken og tatovert Etisalat på pungen.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Mephisto skrev: ons nov 10, 2021 12:21 am Ser at gode, gamle Asa Hartford passerte 40 før han la opp. Sprekt!
Min første helt.Kasta ballen i trynet på dommern mot Derby

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Lars Jubas skrev: ons nov 10, 2021 8:17 pm
Mephisto skrev: ons nov 10, 2021 12:21 am Ser at gode, gamle Asa Hartford passerte 40 før han la opp. Sprekt!
Min første helt.Kasta ballen i trynet på dommern mot Derby
Hahaha! Dette er nesten verre enn da Håvard Moen varmet ørene til dommeren i en fotballkamp. Ble rødt gitt!

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Mephisto skrev: ons nov 10, 2021 9:26 pm
Lars Jubas skrev: ons nov 10, 2021 8:17 pm
Mephisto skrev: ons nov 10, 2021 12:21 am Ser at gode, gamle Asa Hartford passerte 40 før han la opp. Sprekt!
Min første helt.Kasta ballen i trynet på dommern mot Derby
Hahaha! Dette er nesten verre enn da Håvard Moen varmet ørene til dommeren i en fotballkamp. Ble rødt gitt!
Ha ha det vil jeg tro.I yngre dager klarte jeg å klabbe til 2 motspillere samtidig.Dommern kom med rødt .Unge Lie kasta dommern i bakken og kalte ham kattepuler.
Dommeren fikk senere skriv om at han kunne kjøre hjem hver gang han så meg som spiller eller oppmann.....og likevel få honorar.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Lars Jubas skrev: ons nov 10, 2021 9:59 pm
Mephisto skrev: ons nov 10, 2021 9:26 pm
Lars Jubas skrev: ons nov 10, 2021 8:17 pm

Min første helt.Kasta ballen i trynet på dommern mot Derby
Hahaha! Dette er nesten verre enn da Håvard Moen varmet ørene til dommeren i en fotballkamp. Ble rødt gitt!
Ha ha det vil jeg tro.I yngre dager klarte jeg å klabbe til 2 motspillere samtidig.Dommern kom med rødt .Unge Lie kasta dommern i bakken og kalte ham kattepuler.
Dommeren fikk senere skriv om at han kunne kjøre hjem hver gang han så meg som spiller eller oppmann.....og likevel få honorar.
Satan!

Lezah

Legg inn av Lezah »

Mendy visstnok siket for to nye voldtekter nå.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lezah skrev: tir nov 16, 2021 12:32 pm Mendy visstnok siket for to nye voldtekter nå.
Kom til å tenke på han i går. Lenge siden en har hørt noe fra han. 2 nye voldtekter høres dårlig ut, og skulle det stemme så får vi håpe det går lenge før vi hører fra han. Sånne kan og bør vel bare råtne en plass.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Er vel tvilsomt at 6 damer farer med løgn. Så Mendy er nok tapt for City. Må nok sitte inne en 10-15 år minst.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Smilet bedrar

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»