Manchester City - Klubbtråd

Svar
Jensemann
Innlegg: 31

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Jensemann »

markantovertak skrev: man mai 23, 2022 11:10 pm
Jensemann skrev: man mai 23, 2022 9:35 pm Mye folk i gatene i Manchester under paraden. Ikke alle spillerne som var på null så jeg. Spennende å se om dette laget har enda flere gir å gå på neste sesong og hvordan et VM midt i sesongen vil påvirke laga i toppen.
Ja det er vel kanskje firesifret, med spillerne og støtteapparat:
Det vil vel alltid være sånn at bilder /videoer som viser dei områda det står minst folk på blir brukt. Jeg vet ikke hvor mye folk det var, så bare en annen video på Twitter, og det var mye folk i gatene. Hadde Liverpool og Manchester United hatt mer? Ja sjølvsagt, dei har jo langt flere supportere globalt.

Jensemann
Innlegg: 31

Legg inn av Jensemann »

markantovertak skrev: man mai 23, 2022 11:10 pm
Jensemann skrev: man mai 23, 2022 9:35 pm Mye folk i gatene i Manchester under paraden. Ikke alle spillerne som var på null så jeg. Spennende å se om dette laget har enda flere gir å gå på neste sesong og hvordan et VM midt i sesongen vil påvirke laga i toppen.
Ja det er vel kanskje firesifret, med spillerne og støtteapparat:
Det vil vel alltid være sånn at bilder /videoer som viser dei områda det står minst folk på blir brukt. Jeg vet ikke hvor mye folk det var, så bare en annen video på Twitter, og det var mye folk i gatene. Hadde Liverpool og Manchester United hatt mer? Ja selvsagt, dei har jo langt flere supportere globalt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Jensemann skrev: tir mai 24, 2022 8:28 am
markantovertak skrev: man mai 23, 2022 11:10 pm
Jensemann skrev: man mai 23, 2022 9:35 pm Mye folk i gatene i Manchester under paraden. Ikke alle spillerne som var på null så jeg. Spennende å se om dette laget har enda flere gir å gå på neste sesong og hvordan et VM midt i sesongen vil påvirke laga i toppen.
Ja det er vel kanskje firesifret, med spillerne og støtteapparat:
Det vil vel alltid være sånn at bilder /videoer som viser dei områda det står minst folk på blir brukt. Jeg vet ikke hvor mye folk det var, så bare en annen video på Twitter, og det var mye folk i gatene. Hadde Liverpool og Manchester United hatt mer? Ja selvsagt, dei har jo langt flere supportere globalt.
Dette kan ikke stemme? City er jo den klubben som omsetter for mest penger?

Ellers er det vel tradisjon for å filme der det er MEST folk. Slik det er blitt her også. Manchester City måtte jo sjøl legge ut et bearbeidet bilde for å i det hele tatt få det til å se ut som om noen feiret litt. Det er bare juks. Alt sammen.

Jensemann
Innlegg: 31

Legg inn av Jensemann »

markantovertak skrev: tir mai 24, 2022 9:39 am
Dette kan ikke stemme? City er jo den klubben som omsetter for mest penger?

Ellers er det vel tradisjon for å filme der det er MEST folk. Slik det er blitt her også. Manchester City måtte jo sjøl legge ut et bearbeidet bilde for å i det hele tatt få det til å se ut som om noen feiret litt. Det er bare juks. Alt sammen.
Det kommer vel an på hvem som filmer og hva som er agendaen de.. Hvor mange det var har vertfall ikke jeg oversikt over, men det var heftig med folk på den ene videoen som sirkulerte, samtidig få på den du henviser til. Tror heller ikke dette er så viktig for City fansen, etter det jeg har sett, så ha de aldri sagt de er verken størst eller flest. Aldri helt forstått hvorfor denne type ting opptar andre supportere heller, og Liverpool fansen er ekstreme på dette blitt. To cuper i boks og ikke mange dager til CL finalen. Da sliter jeg litt med å forstå denne evige jakten på å finne ting om andre klubber, som en parade eller United sitt fall osv. Hvem bryr seg liksom? Ingen sier du, men dem som bryr seg mest er Liverpool fansen. Fokuset, nervene, spenninga bør jo være på helt andre områder. Lørdag tror jeg Cupgull nummer tre kommer til Liverpool, og for en sesong dem har hatt.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Supportere, og spesielt noen Poolsupportere her inne er verdens enkleste personer. Sutrer over Citys parade, legger inn bilder av tomme gater, «paradene våre er mye bedre enn deres parader»osv…patetisk sippegjeng. Når man griner og klager over folk som feirer i gatene, og hvor mange de er…ja, det er da en kan bruke uttrykket «der har du gjeng!»

Yesil

Legg inn av Yesil »

Rensenbrink82 skrev: tir mai 24, 2022 12:24 pm Supportere, og spesielt noen Poolsupportere her inne er verdens enkleste personer. Sutrer over Citys parade, legger inn bilder av tomme gater, «paradene våre er mye bedre enn deres parader»osv…patetisk sippegjeng. Når man griner og klager over folk som feirer i gatene, og hvor mange de er…ja, det er da en kan bruke uttrykket «der har du gjeng
Uansett en mer oppegående gjeng enn de som jubler frem denne sportsvaskingen.

Jensemann
Innlegg: 31

Legg inn av Jensemann »

Sliter veldig med å forstå dette med "vi er bedre enn dere", "vi er mer oppegående enn dere" konseptet. Hva går egentlig denne type ting ut på? Aldri forstått dette.
Dette er blitt et merkelig fenomen, og jeg sliter veldig med å forstå tanken bak, når jeg vet det er godt voksne mennesker som driver med det.

Før i tida var jo det banter på flere områder, men det var da aldri på et så lavt nivå som det er blitt i 2022.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Yesil skrev: tir mai 24, 2022 12:41 pm
Rensenbrink82 skrev: tir mai 24, 2022 12:24 pm Supportere, og spesielt noen Poolsupportere her inne er verdens enkleste personer. Sutrer over Citys parade, legger inn bilder av tomme gater, «paradene våre er mye bedre enn deres parader»osv…patetisk sippegjeng. Når man griner og klager over folk som feirer i gatene, og hvor mange de er…ja, det er da en kan bruke uttrykket «der har du gjeng
Uansett en mer oppegående gjeng enn de som jubler frem denne sportsvaskingen.
Var blant annet deg jeg tenkte på ja, så det er fint du bekrefter at du føler deg truffet.
Lykke til og god bedring igjen, og med CL-finalen da hvis den er viktigere enn å hate og jamre her…

taknina

Legg inn av taknina »

Når en ser at noen har blitt en gjentakende babblende parodi på seg selv så mister igrunn folk interessa.

Mye det samme som med Madonna igrunn uten sammenligning forøvrig.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

taknina skrev: tir mai 24, 2022 12:53 pm Når en ser at noen har blitt en gjentakende babblende parodi på seg selv så mister igrunn folk interessa.

Mye det samme som med Madonna igrunn uten sammenligning forøvrig.
Lov å være skuffa over å ha tapt, men asså… «paraden vår er mye bedre enn deres». Da er man under sandkassenivå. Er det forresten blitt vanlig å bry seg så fælt om hvordan andre lags supportere feirer? Jeg kunne ærlig talt ikke brydd meg mindre om andre lags parader, hvor mange de er eller hvordan de feirer seriegull.

Jensemann
Innlegg: 31

Legg inn av Jensemann »

Rensenbrink82 skrev: tir mai 24, 2022 1:11 pm
Er det forresten blitt vanlig å bry seg så fælt om hvordan andre lags supportere feirer?
Det som er vanlig blitt i samfunnet generelt er dette endeløse fokuset på alt og andre. På andre områder utenfor fotballen er dette kommet for lengst. Siste åra har dette tatt helt av gjennom fotballen også. Du beskrev det som sipping, og det er egentlig et enkelt og greit ord å bruke. Den dagen en blir oppfattet som bitter og sur, så har en egentlig tapt. I de litt eldre dager var det veldig viktig å bli oppfattet som at en hadde litt klasse. En tok tap som en mann. Nå til dags er jo det en endeløs klang av "sipping". Ikke bra de unge i dagens samfunn vokser opp til dette.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Rensenbrink82 skrev: tir mai 24, 2022 12:53 pm
Yesil skrev: tir mai 24, 2022 12:41 pm
Rensenbrink82 skrev: tir mai 24, 2022 12:24 pm Supportere, og spesielt noen Poolsupportere her inne er verdens enkleste personer. Sutrer over Citys parade, legger inn bilder av tomme gater, «paradene våre er mye bedre enn deres parader»osv…patetisk sippegjeng. Når man griner og klager over folk som feirer i gatene, og hvor mange de er…ja, det er da en kan bruke uttrykket «der har du gjeng
Uansett en mer oppegående gjeng enn de som jubler frem denne sportsvaskingen.
Var blant annet deg jeg tenkte på ja, så det er fint du bekrefter at du føler deg truffet.
Lykke til og god bedring igjen, og med CL-finalen da hvis den er viktigere enn å hate og jamre her…
Jeg ser det som en ære og et godt tegn at du som Mansour City-supporter har denne innstillingen til meg. Da er jeg på rett side.

Jeg har vel noe slikt som 2 innlegg i denne tråden de siste 2 ukene så du skal ikke se bort i fra at jeg skal klare å rive meg løs fra denne aktive tråden lørdagskvelden. Lykke til der også, god bedring sparer jeg til de som jeg øyner håp for.
Sist redigert av Yesil den tir mai 24, 2022 2:01 pm, redigert 1 gang totalt.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Rensenbrink82 skrev: tir mai 24, 2022 12:53 pm
Yesil skrev: tir mai 24, 2022 12:41 pm
Rensenbrink82 skrev: tir mai 24, 2022 12:24 pm Supportere, og spesielt noen Poolsupportere her inne er verdens enkleste personer. Sutrer over Citys parade, legger inn bilder av tomme gater, «paradene våre er mye bedre enn deres parader»osv…patetisk sippegjeng. Når man griner og klager over folk som feirer i gatene, og hvor mange de er…ja, det er da en kan bruke uttrykket «der har du gjeng
Uansett en mer oppegående gjeng enn de som jubler frem denne sportsvaskingen.
Var blant annet deg jeg tenkte på ja, så det er fint du bekrefter at du føler deg truffet.
Lykke til og god bedring igjen, og med CL-finalen da hvis den er viktigere enn å hate og jamre her…
Og jeg som trodde at ingen brydde seg om City? Det har jeg lest maaange ganger. Ikke minst her inne. Av de samme gråterne som kommenterer og syter endeløst når City vinner noe. Snodig. Neida, de bryr seg tydeligvis ikke...
Jeg trodde united-fans ver de desidert verste supporterne. Helt til pool begynte å hevde seg. Da viste det seg fort at united-fans er de reneste amatører når det kommer til det å være tragiske sytere når noe som helst går dem imot. Pool-gjengen slår dem ned i støvlene. Der også. De må bare være verdens verste tapere. Man kan ikke annet enn le hånlig av dem. Selvsagt finnes det normale folk blant dem også, men mengden med berme er sjokkerende.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Yesil skrev: tir mai 24, 2022 1:59 pm
Rensenbrink82 skrev: tir mai 24, 2022 12:53 pm
Yesil skrev: tir mai 24, 2022 12:41 pm
Uansett en mer oppegående gjeng enn de som jubler frem denne sportsvaskingen.
Var blant annet deg jeg tenkte på ja, så det er fint du bekrefter at du føler deg truffet.
Lykke til og god bedring igjen, og med CL-finalen da hvis den er viktigere enn å hate og jamre her…
Jeg ser det som en ære og et godt tegn at du som Mansour City-supporter har denne innstillingen til meg. Da er jeg på rett side.

Jeg har vel noe slikt som 2 innlegg i denne tråden de siste 2 ukene så du skal ikke se bort i fra at jeg skal klare å rive meg løs fra denne aktive tråden lørdagskvelden. Lykke til der også, god bedring sparer jeg til de som jeg øyner håp for.
Denne slags «kreativitet» forteller i grunn det meste.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Føler virkelig med dere City supportere som nå blir bombadert Liverpool bermen, gudsgavene til menneskeheten og moralen. Nå er de ferdige med å bombandere oss så er de over på dere. Dessverre dere blir aldri kvitt gnålet og pisset fra de. Det er så enkelt å sitte der å kommentere og kritisere alle andre supportere, men spent på faktisk standpunkt de hadde tatt eller om de hadde vendt sin egen klubb ryggen om de fikk inn tvilsomme eiere.

Det som er det mest patetiske med de fleste av de er at de lever i en svart/hvit verden. Støtter man laget som man har støttet i 20-30 år så støtter man automatisk steining av homofile, brudd på menneskerettigheter og sportsvasking. Det finnes ingenting mellom og det er rimelig spesielt. Kan vedde begge ballene mine på at 90 % av de kommer til å sitte å se på VM i vinter og at 100% av de ønsket at Norge kom seg til VM.

BTW RB82 skjønner ikke at du ikke gidder å diskutere med de, du kommer absolutt ingen vei med den trangsynte gjengen der.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Mephisto skrev: tir mai 24, 2022 2:01 pm
Rensenbrink82 skrev: tir mai 24, 2022 12:53 pm
Yesil skrev: tir mai 24, 2022 12:41 pm
Uansett en mer oppegående gjeng enn de som jubler frem denne sportsvaskingen.
Var blant annet deg jeg tenkte på ja, så det er fint du bekrefter at du føler deg truffet.
Lykke til og god bedring igjen, og med CL-finalen da hvis den er viktigere enn å hate og jamre her…
Og jeg som trodde at ingen brydde seg om City? Det har jeg lest maaange ganger. Ikke minst her inne. Av de samme gråterne som kommenterer og syter endeløst når City vinner noe. Snodig. Neida, de bryr seg tydeligvis ikke...
Jeg trodde united-fans ver de desidert verste supporterne. Helt til pool begynte å hevde seg. Da viste det seg fort at united-fans er de reneste amatører når det kommer til det å være tragiske sytere når noe som helst går dem imot. Pool-gjengen slår dem ned i støvlene. Der også. De må bare være verdens verste tapere. Man kan ikke annet enn le hånlig av dem. Selvsagt finnes det normale folk blant dem også, men mengden med berme er sjokkerende.
United supporterne er jo lam i forhold til Liverpool-bermen. Aldri i hele mitt liv har jeg sett dårligere vinnere enn de.

MentalM

Legg inn av MentalM »

KTBFFH skrev: tir mai 24, 2022 2:40 pm
United supporterne er jo lam i forhold til Liverpool-bermen. Aldri i hele mitt liv har jeg sett dårligere vinnere enn de.
Recency bias.

United fans var like ille da de var gode. Er jo normalt mtp hvor mange av dem det er thou ❤️

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

MentalM skrev: tir mai 24, 2022 2:46 pm
KTBFFH skrev: tir mai 24, 2022 2:40 pm
United supporterne er jo lam i forhold til Liverpool-bermen. Aldri i hele mitt liv har jeg sett dårligere vinnere enn de.
Recency bias.

United fans var like ille da de var gode. Er jo normalt mtp hvor mange av dem det er thou ❤️
Vel, skal en basere det på forumet her og VGD så ja, ManUfansen var «høyt oppe» når de var på topp, men det er ikke nærheten engang av Poolgjengen. Det er jo enkelte av de her som har fått det for seg at det å bedrive endeløs sur, grinete,gjentakende spamming er meninga med forumet. Har aldri sett lignende, og jeg var på VGD fra 2003 til dens død ifjor. Kanskje litt etter CL-seiern i 2005, da ble det også plutselig voldsomme mengder Pooltråder og «nye fans» som plutselig spratt fram….og forsvant fort igjen ettersom Rafa kjøpte laget dårligere.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Vi får håpe på mer og mer slikt?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Yesil skrev: man mai 23, 2022 10:04 pm
InsVerderben skrev: man mai 23, 2022 5:58 pm
William_S skrev: søn mai 22, 2022 10:57 pm Jaja de 10 Man CIty fansene her i Norge fikk iallfall noe å feire. United fansen elsker det her jo. Det er vel kanskje på tide at Manchester United slås sammen med Manchester City. På den måten kan de vel kanskje vinne gull. Men United fansen feirer jo City gullet villt uansett så de er vel de-facto sammenslått.
:lol:
Auda, merkelig å slenge ut slike tåpeligheter og ikke bare akseptere at City var best i PL 2021/22!
Hvorfor ikke legge vekk alt som ikke har med de 38 serierundene som ble utkjempet ute på matta å gjøre, gratulere vinneren og vise normal sportsånd&folkeskikk..!

Djupt såra&vonbroten og kanskje en smule med komplekser....?!
Hvorfor skal man gratulere og hylle en klubb som dette, når man vet såpass mye som man gjør om måten denne klubben drives og brukes?

Det blir som å gratulere Armstrong med skikkelig gode gjennomførte TdF, etter at han er tatt for årelang systematisk doping. Bortsett fra at det som foregår i/rundt Man City er mye, mye verre på alle plan.

Taper man mot Real Madrid i helgen, skal det gratuleres. Det samme dersom man havner bak Man Utd eller Tottenham neste sesong
Uproblemarisk.
Sikkert verre, men verken Pep eller spillerne er vel skyldige selv i å stå for/utføre det eierne/staten bak beskyldes for, og kan derfor strent tatt ikke sidestilles med L. Armstrong. Videre framstår L.A. som en reinspikka psykopat som angrep, truet og svartmalte lagkamerater, egen massør, konkurrerende ryttere, kritikere m.fl. og sverget b.la å "knuse" Greg Lemond på et profesjonelt og personlig plan for hans uttalelser og kritikk. Få, om noen, fortjener å settes i samme bås som L.A!

Man får ta ballen og ikke mannen.
Sist redigert av InsVerderben den tir mai 24, 2022 4:49 pm, redigert 1 gang totalt.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

God artikkel som dere sikkert har lest:

https://ekstrabladet.dk/sport/kommentar ... en/9267067


Shenon

Legg inn av Shenon »

KTBFFH skrev: tir mai 24, 2022 2:38 pm Støtter man laget som man har støttet i 20-30 år så støtter man automatisk steining av homofile, brudd på menneskerettigheter og sportsvasking.
Her er jo mye av essensen i en setning...

Det "dere" ikke virker å skjønne, er at JA, støtter du laget så støtter du opp om Sportsvaskingen! Enten du liker det eller ikke. Det er nettopp det sportsvasking faktisk ER...
Når du/dere sitter å skriver "jeg støtter bare laget" og skriver om hvor flott fotball City spiller og for en herlig manager Pep er, så sitter Mansour å gnir seg i hendene, for det er NETTOPP DET han er/var ute etter. Positiv omtale om hans klubb. Over tid vil man (bevisst eller ubevisst) starte å tenke positive tanker når man hører "Etihad", "Mansour", "Abu Dhabi" Etc

Det er slik Sportsvasking fungerer, det er bare "dere" som tror at dere kan fortsette som før og samtidig ta avstand fra Roman/Mansour etc

Se til f.ex Manu fansen - de klarte faktisk å være meget kritisk til eierne sine, og ganske lydhør ang dette også - men samtidig støttet de laget sitt. Der kunne mange av "dere" lært mye faktisk. Problemet med "dere" er jo at dere stort sett aldri ytrer en negativ ting om hverken klubben, pengebruken (og da helst hvor disse kommer fra, ikke at man faktisk bruker penger - det er det ingen som reagerer på!) eller eierne (Her er vel Rensen et "hederlig unntak", han har jeg faktisk sett har sagt rett ut flere ganger at han ikke liker dem i det minste).

Men hva ordet "sportsvasking" faktisk betyr, DET er det mange som burde lese seg litt opp på tror jeg...


Hilsen en av Bermen!

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Shenon skrev: tir mai 24, 2022 5:02 pm
KTBFFH skrev: tir mai 24, 2022 2:38 pm Støtter man laget som man har støttet i 20-30 år så støtter man automatisk steining av homofile, brudd på menneskerettigheter og sportsvasking.
Her er jo mye av essensen i en setning...

Det "dere" ikke virker å skjønne, er at JA, støtter du laget så støtter du opp om Sportsvaskingen! Enten du liker det eller ikke. Det er nettopp det sportsvasking faktisk ER...
Når du/dere sitter å skriver "jeg støtter bare laget" og skriver om hvor flott fotball City spiller og for en herlig manager Pep er, så sitter Mansour å gnir seg i hendene, for det er NETTOPP DET han er/var ute etter. Positiv omtale om hans klubb. Over tid vil man (bevisst eller ubevisst) starte å tenke positive tanker når man hører "Etihad", "Mansour", "Abu Dhabi" Etc

Det er slik Sportsvasking fungerer, det er bare "dere" som tror at dere kan fortsette som før og samtidig ta avstand fra Roman/Mansour etc

Se til f.ex Manu fansen - de klarte faktisk å være meget kritisk til eierne sine, og ganske lydhør ang dette også - men samtidig støttet de laget sitt. Der kunne mange av "dere" lært mye faktisk. Problemet med "dere" er jo at dere stort sett aldri ytrer en negativ ting om hverken klubben, pengebruken (og da helst hvor disse kommer fra, ikke at man faktisk bruker penger - det er det ingen som reagerer på!) eller eierne (Her er vel Rensen et "hederlig unntak", han har jeg faktisk sett har sagt rett ut flere ganger at han ikke liker dem i det minste).

Men hva ordet "sportsvasking" faktisk betyr, DET er det mange som burde lese seg litt opp på tror jeg...


Hilsen en av Bermen!
Nja, jeg verken tenker på sponsorer eller eiere som noe positivt når City gjør det bra jeg da. Og ihvertfall ikke med våre eiere. I likhet med resten av «fotballverden» visste jeg ingenting om de før de tok over City, så sånn sett kan en jo stille spørsmålet om hvor bra denne selvvaskinga av seg selv alle snakker om fungerer.
Ellers hyggelig du nevner meg lenger ned i innlegget, men nei, at man er opptatt av laget betyr ikke at man støtter opp om alt eierne gjør uansett hvor ofte man blir beskyldt eller stilt spørsmål om dette.(må vel være snart 1000.gang jeg sier dette).

startelver

Legg inn av startelver »

markantovertak skrev: man mai 23, 2022 11:06 pm Herlig illustrasjon på hva denne klubben er!
Blå ?

Jensemann
Innlegg: 31

Legg inn av Jensemann »


Rørende video

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

[/quote]

Jeg har for øvrig respekt for de City fansene som var det før klubben ble kjøpt opp og jeg kjenner noen av dem faktisk. Men det City driver med er reinspekka sportsvasking. Det er ikke så fryktelig mye å gratulere om.
[/quote]

Alle lag/utøvere i alle idretter som tjener penger fra sponsorer,megastores og cupdeltagelse i disse landa bidrar til at Sportsvasking har kommet for å bli og kanskje øke.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Jensemann skrev: tir mai 24, 2022 8:49 pm
Rørende video
Fantastisk

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Jensemann skrev: tir mai 24, 2022 8:49 pm
Rørende video
Fantastisk. Og de ( ja vi vet hvem dere er) sier at City ikke har skikkelige fans. Made my day.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Jensemann skrev: tir mai 24, 2022 8:49 pm
Rørende video
Rørende, ja. Og dette viser jo noe av fotballens fine side.

Har tidligere (mest på VGd, men sikkert her inne og) diskutert og skrevet om sportsvasking og slike ting, og det vanskeligste i en slik diskusjon er å sette seg på motsatt side av bordet og prøve å tenke ut hvordan man hadde reagert hvis situasjonen hadde vært snudd på hodet. Hadde jeg klart å forlate Man.Utd hvis vi hadde blitt kjøpt opp av Saudi Arabia eller lignende? Jeg hadde ønsket at jeg var i stand til det, men følelsene mine for klubben er nok for sterke til at det hadde vært mulig. Jeg hadde selvfølgelig vært kritisk til eierne, men jeg hadde nok fortsatt følt glede når vi hadde vunnet (og sorg når vi hadde tapt).
De fleste (trolig alle) Man.City-supportere her inne er oppegående nok til å ha kritiske tanker rundt eierskapet i klubben. Samtidig har jeg full forståelse for at dere ikke snur ryggen til klubben, og selvfølgelig skal dere få juble for titler og seiere.
Man kan jo heller ikke forvente at dere skal komme med kritikk av eierne i hvert eneste innlegg dere skriver her inne, og samtidig så er det jo også et faktum at eierne har bygget opp klubben til å bli en maktfaktor både i England og i Europa og samtidig pusset opp store deler av Manchester og sørget for at flere av byens innbyggere bl.a har en arbeidsplass å gå til.

Hvordan tror dere Liverpoolsupporterne her inne hadde reagert hvis Saudi Arabia eller noen andre fra den regionen hadde kjøpt opp deres klubb? Absolutt ikke utenkelig at det kommer til å skje en eller annen gang, så kanskje de bør sette seg ned og tenke over hvordan de hadde reagert i et slikt scenario..

Gratulerer med ligagullet. Skal innrømme at det smerter litt, men dere er et enormt bra fotballag så seieren er fortjent.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»