Manchester City - Klubbtråd

Svar
taknina

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av taknina »

Then i saw HAALANDS face, now i'm a beliver.

Not a trace or doubt in my mind.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

taknina skrev: lør nov 05, 2022 8:30 pm Then i saw HAALANDS face, now i'm a beliver.

Not a trace or doubt in my mind.
Your time to shine @taknina: Var det riktig dømt straffe eller ikke?

taknina

Legg inn av taknina »

Enzino skrev: lør nov 05, 2022 11:58 pm
taknina skrev: lør nov 05, 2022 8:30 pm Then i saw HAALANDS face, now i'm a beliver.

Not a trace or doubt in my mind.
Your time to shine @taknina: Var det riktig dømt straffe eller ikke?
Jeg synst igrunn både den er tvilsomt til meget tvilsomt dømt og attpåtil elendig slått, tatt av Haaland.
Så dårlig at jeg synest det var svakt av keeper å ikke ta den og det er igrunn sjeldent på straffespark.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Ser at City nå er storfavoritt til å vinne CL. Trekningen gjorde vel sitt til det...
PL-pokalen er og blir uansett det desidert viktigste trofeet for min del. Cl og resten av cup'ene får gå som de går.
Følte det var viktig å gjentake that, i tilfelle noen var i tvil.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Nå kan alle sove godt.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Jack Grealish. Er nok ikke mest kjent for sine prestasjoner i City kanskje, men han er en person som ofte dukker opp i sosiale medier. Han har ofte havnet i diverse skandaler og sikkert ikke alltid tatt kvelden når han burde. Men som menneske så ser en gang på gang, at han er en som gir mye tilbake til folk. Det koster så utrulig lite for disse å gjøre noe som betyr så enormt for andre. Igjen dukker det opp film der han møter en stor fan som ikke har dem samme forutsetninger som oss andre.. Grealish virker til å være en genuint veldig fin fyr utenfor fotballen, og han har selv en søster som lider av det samme som denne gutten. Flott disse stjernene tar seg tid å stille opp, og Grealish er en av disse stjernene i PL en ser oftest tar seg tid til dette. Det skal han ha kred for.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

Johnny47 skrev: ons nov 09, 2022 8:40 pm Jack Grealish. Er nok ikke mest kjent for sine prestasjoner i City kanskje, men han er en person som ofte dukker opp i sosiale medier. Han har ofte havnet i diverse skandaler og sikkert ikke alltid tatt kvelden når han burde. Men som menneske så ser en gang på gang, at han er en som gir mye tilbake til folk. Det koster så utrulig lite for disse å gjøre noe som betyr så enormt for andre. Igjen dukker det opp film der han møter en stor fan som ikke har dem samme forutsetninger som oss andre.. Grealish virker til å være en genuint veldig fin fyr utenfor fotballen, og han har selv en søster som lider av det samme som denne gutten. Flott disse stjernene tar seg tid å stille opp, og Grealish er en av disse stjernene i PL en ser oftest tar seg tid til dette. Det skal han ha kred for.
Takk for at du tok opp dette, for da søkte jeg opp Grealish på Twitter og antar at det er denne du sikter til:
https://twitter.com/premierleague/statu ... JWkKtBscrQ
Vakkert. Håper Grealish scorer i dag og gjør den feiringen gutten bad om. Minner om den gang Neymar og Santos danset slik en kreftsyk gutt hadde bedt Neymar om.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

george_hincapie skrev: ons nov 09, 2022 8:52 pm
Johnny47 skrev: ons nov 09, 2022 8:40 pm Jack Grealish. Er nok ikke mest kjent for sine prestasjoner i City kanskje, men han er en person som ofte dukker opp i sosiale medier. Han har ofte havnet i diverse skandaler og sikkert ikke alltid tatt kvelden når han burde. Men som menneske så ser en gang på gang, at han er en som gir mye tilbake til folk. Det koster så utrulig lite for disse å gjøre noe som betyr så enormt for andre. Igjen dukker det opp film der han møter en stor fan som ikke har dem samme forutsetninger som oss andre.. Grealish virker til å være en genuint veldig fin fyr utenfor fotballen, og han har selv en søster som lider av det samme som denne gutten. Flott disse stjernene tar seg tid å stille opp, og Grealish er en av disse stjernene i PL en ser oftest tar seg tid til dette. Det skal han ha kred for.
Takk for at du tok opp dette, for da søkte jeg opp Grealish på Twitter og antar at det er denne du sikter til:
https://twitter.com/premierleague/statu ... JWkKtBscrQ
Vakkert. Håper Grealish scorer i dag og gjør den feiringen gutten bad om. Minner om den gang Neymar og Santos danset slik en kreftsyk gutt hadde bedt Neymar om.
Ja stemmer. Fin fyr

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Luke Mbete-Tabu (born 18 September 2003) is an English professional footballer who plays as a defender for Huddersfield Town, on loan from Manchester City.
Samuel Ikechukwu Edozie (born 28 January 2003) is an English professional footballer who plays as a winger for Premier League club Southampton.

Begge spilte på Man Citys U-23 forrige sesong.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Jeg må bare si at den kampen Stefan Ortega spilte i går, er noe av det sykeste jeg har sett av en keeper. At han får bare 8 på player ratings er meg en gåte. Klarere 10'er har jeg sjelden sett. Utrolig kamp!

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Mephisto skrev: tor nov 10, 2022 9:49 am Jeg må bare si at den kampen Stefan Ortega spilte i går, er noe av det sykeste jeg har sett av en keeper. At han får bare 8 på player ratings er meg en gåte. Klarere 10'er har jeg sjelden sett. Utrolig kamp!
Absolutt en god kamp. Men flere av redningene er vel strengt tatt redninger keepere på dette nivået skal ta.

startelver

Legg inn av startelver »

Man City mot Liverpool i cupen kan bli moro!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Manchester City og Liverpool møtes i den fjerde runden i ligacupen.Slik spilles den fjerde runden i ligacupen:

Manchester City - Liverpool 20.eller 21. desember.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Heldig med trekninger hver gang ass, faen ass osv…

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

https://www.dailymail.co.uk/sport/sport ... alies.html

Skammens klubb. Tenk å jobbe for noe slik. Da er man enten stokkdum eller har null fuckings integritet.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Den kan se ut som Ronaldo snart blir tilgjengelig. Hadde ikke det vært en brillefin backup for Brauten?

Løyp og kjøyp! :)

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Raust av Pep å stille opp for Mendy, sikkert en flott og raus fyr.

Litt spesielt å be en som åpent jobber for et autoritært regime, som ikke har noen skrupler med å ta i mot lønn under bordet og som også har en historie som doper om å være karaktervitne.



https://www.manchestereveningnews.co.uk ... n-25512535

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Anbefaler City fans (og andre) å se på NRK 1 nå klokken 21:20.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Sterkt og en påminnelse om hvor viktig fotballen er for mange. Og opp i det hele, så er det viktig at alt trenger ikke å handle om sportvasking hele tiden. Flott heltene stiller opp og veldig flott Alf fikk denne turen.

Number4

Legg inn av Number4 »


startelver

Legg inn av startelver »

Er dette forsøk på en dårlig spøk ?

Jack

Legg inn av Jack »

Når klubben blir drevet på juks tiltrekker man seg også ledere som jukser.


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

What a lad.


TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Jack_Daniels skrev: ons nov 16, 2022 11:35 am Når klubben blir drevet på juks tiltrekker man seg også ledere som jukser.

Isolert sett galt å gjøre slik, men ikke nevneverdig verre enn arbeidsgiverens meritter.

taknina

Legg inn av taknina »

Pep forlenger med to sesonger .

I heard it trough the grapevine, how much longer will you be mine.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Pep forlenger med to nye år i City. Meget gode nyheter!

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Jack Grealish. For en gjennomført flott fyr det er.

startelver

Legg inn av startelver »


taknina

Legg inn av taknina »

startelver skrev: fre nov 25, 2022 11:48 pm



Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.




Isaac Asimov

taknina

Legg inn av taknina »

Eldon skrev: man nov 14, 2022 2:10 pm Den kan se ut som Ronaldo snart blir tilgjengelig. Hadde ikke det vært en brillefin backup for Brauten?

Løyp og kjøyp! :)


Og om ingen går i fella men passer seg for den.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»