Manchester City - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Big George »

Venter spent på kjøp og salg
samt hvem av de unge som går inn i A-stallen-

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Den store Madrid-baserte avisen Marca skriver at den 28 år gamle Manchester City-stjernen Bernardo Silva kun er detaljer unna å dra til Saudi-Arabia.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Kjøttpuck_1977 skrev: ons jun 21, 2023 4:38 pm
InsVerderben skrev: ons jun 21, 2023 4:31 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: ons jun 21, 2023 5:20 am

Han har truet andre her inne/VGD med bank flere ganger etter å ha ytret ønske om å få deres identitet. Så som vanlig er du ute å sykler.
Rykter og 2.hånds informasjon kalles slikt og følte du deg truet?
I såfall, innrapporterte du det til moderator?
Er vel ikke få her inne som fikk med seg dette på vgd. Gjaldt ikke meg. Tror nok det ble rapportert ja for det ble litt rabalder. Lurer på om det var da taknina ble taknina. Har ikke alltid hatt det nicket for å si det sånn.
Ok, takker for info!

taknina

Legg inn av taknina »

Når kommer tråden om plassering for neste sesong i PL opp?

Topp tre synest vel uansett rimelig klar?

Chelsea
Manchester United.
Arsenal.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

taknina skrev: fre jun 23, 2023 4:32 pm Når kommer tråden om plassering for neste sesong i PL opp?

Topp tre synest vel uansett rimelig klar?

Chelsea
Manchester United.
Arsenal.
Selsakt.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

taknina skrev: fre jun 23, 2023 4:32 pm Når kommer tråden om plassering for neste sesong i PL opp?

Topp tre synest vel uansett rimelig klar?

Chelsea
Manchester United.
Arsenal.
He-he, en smuule tidlig...!
God st. Hans aften! ;)

taknina

Legg inn av taknina »

InsVerderben skrev: fre jun 23, 2023 5:11 pm
taknina skrev: fre jun 23, 2023 4:32 pm Når kommer tråden om plassering for neste sesong i PL opp?

Topp tre synest vel uansett rimelig klar?

Chelsea
Manchester United.
Arsenal.
He-he, en smuule tidlig...!
God st. Hans aften! ;)
Det blir selvsagt ett rotterace mellom Newcastle, Tottenham og City om den gjeve golden goose fjerdeplassen som gir plass i the pomised land.

Men det er jo dette som gjør fotball så fasinerende og frysninger ned gjenom ryggen som en film av spenningens mester, om ikke vindu mot bakgården og fuglene så minst like spennnde

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

taknina skrev: fre jun 23, 2023 9:20 pm
InsVerderben skrev: fre jun 23, 2023 5:11 pm
taknina skrev: fre jun 23, 2023 4:32 pm Når kommer tråden om plassering for neste sesong i PL opp?

Topp tre synest vel uansett rimelig klar?

Chelsea
Manchester United.
Arsenal.
He-he, en smuule tidlig...!
God st. Hans aften! ;)
Det blir selvsagt ett rotterace mellom Newcastle, Tottenham og City om den gjeve golden goose fjerdeplassen som gir plass i the pomised land.

Men det er jo dette som gjør fotball så fasinerende og frysninger ned gjenom ryggen som en film av spenningens mester, om ikke vindu mot bakgården og fuglene så minst like spennnde
Hvor var det du tippet City sesongen 22/23? Var det syvendeplass? Nesten så du er synsk...

taknina

Legg inn av taknina »

Har bedre tro denne sesongen. Minimum sex som plassering

Wellé

Legg inn av Wellé »

Mephisto skrev: fre jun 23, 2023 10:16 pm
taknina skrev: fre jun 23, 2023 9:20 pm
InsVerderben skrev: fre jun 23, 2023 5:11 pm

He-he, en smuule tidlig...!
God st. Hans aften! ;)
Det blir selvsagt ett rotterace mellom Newcastle, Tottenham og City om den gjeve golden goose fjerdeplassen som gir plass i the pomised land.

Men det er jo dette som gjør fotball så fasinerende og frysninger ned gjenom ryggen som en film av spenningens mester, om ikke vindu mot bakgården og fuglene så minst like spennnde
Hvor var det du tippet City sesongen 22/23? Var det syvendeplass? Nesten så du er synsk...
Han bommer med noen sesonger, men skal ikke se bort ifra at det er fasiten etter at Man Cit (100% fortjent) er kastet ut av ligasystemet for systematisk juks ;)

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

Kjøttpuck_1977 skrev: ons jun 21, 2023 4:38 pm
InsVerderben skrev: ons jun 21, 2023 4:31 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: ons jun 21, 2023 5:20 am Han har truet andre her inne/VGD med bank flere ganger etter å ha ytret ønske om å få deres identitet. Så som vanlig er du ute å sykler.
Rykter og 2.hånds informasjon kalles slikt og følte du deg truet?
I såfall, innrapporterte du det til moderator?
Er vel ikke få her inne som fikk med seg dette på vgd. Gjaldt ikke meg. Tror nok det ble rapportert ja for det ble litt rabalder. Lurer på om det var da taknina ble taknina. Har ikke alltid hatt det nicket for å si det sånn.
Er du sikker på at det ikke er Roald du tenker på?

taknina

Legg inn av taknina »

Hardy-guttene skrev: lør jun 24, 2023 7:58 am
Kjøttpuck_1977 skrev: ons jun 21, 2023 4:38 pm
InsVerderben skrev: ons jun 21, 2023 4:31 pm
Rykter og 2.hånds informasjon kalles slikt og følte du deg truet?
I såfall, innrapporterte du det til moderator?
Er vel ikke få her inne som fikk med seg dette på vgd. Gjaldt ikke meg. Tror nok det ble rapportert ja for det ble litt rabalder. Lurer på om det var da taknina ble taknina. Har ikke alltid hatt det nicket for å si det sånn.
Er du sikker på at det ikke er Roald du tenker på?
Ett sånnt forum uten Roald er som Deep Purple uten Ian Gillians stemme, Thin Lizzy uten Lynott AC/DC uten Bon Scott og Dronningen uten Freddie.

taknina

Legg inn av taknina »

Wellé skrev: fre jun 23, 2023 11:39 pm
Mephisto skrev: fre jun 23, 2023 10:16 pm
taknina skrev: fre jun 23, 2023 9:20 pm

Det blir selvsagt ett rotterace mellom Newcastle, Tottenham og City om den gjeve golden goose fjerdeplassen som gir plass i the pomised land.

Men det er jo dette som gjør fotball så fasinerende og frysninger ned gjenom ryggen som en film av spenningens mester, om ikke vindu mot bakgården og fuglene så minst like spennnde
Hvor var det du tippet City sesongen 22/23? Var det syvendeplass? Nesten så du er synsk...
Han bommer med noen sesonger, men skal ikke se bort ifra at det er fasiten etter at Man Cit (100% fortjent) er kastet ut av ligasystemet for systematisk juks ;)
Rart at ikke folk tar inn over seg at tidene forandrer seg

Før på 70, 80 tallet ble en møtt med en plakat ved inngangsdøra i butikkene der det sto: Kunden har alltid rett.

Nå blir en møtt med en stor plakat ved inngangsdøra: Alt tyveri/naskeri vil bli annmeldt.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Og som personer så har vi lov til å kritisere hvordan fotballen og verden utvikler seg. Jeg er skeptisk til hvordan Tik Tok påvirker konsetrasjonsevnen til den yngre generasjonen ettersom jeg frykter at de mister fokus på alt som ikke underholder de på 7 sekunder. Jeg er også skeptisk til at fotballen nå er dominert av nasjonalstater med et menneskesyn som jeg syns er forkastelig. Begge deler er en del av hvordan verden utvikler seg, men jeg er i mot begge.

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Wellé skrev: lør jun 24, 2023 12:28 pm Og som personer så har vi lov til å kritisere hvordan fotballen og verden utvikler seg. Jeg er skeptisk til hvordan Tik Tok påvirker konsetrasjonsevnen til den yngre generasjonen ettersom jeg frykter at de mister fokus på alt som ikke underholder de på 7 sekunder. Jeg er også skeptisk til at fotballen nå er dominert av nasjonalstater med et menneskesyn som jeg syns er forkastelig. Begge deler er en del av hvordan verden utvikler seg, men jeg er i mot begge.
Jeg kjøper ikke denne Perez-teorien helt. Etter jeg begynte å lese på sosiale forum gikk det opp for meg at svært, svært få faktisk er konsentrert om kampene. Ta et par av de ivrigste LFC-supporterne her inne, Milner hadde spilt fast i PL i ti år og et par av dem synes det var helt krise da Rodgers hentet han gratis! Helt åpenbart at de ikke forstod hva han ville tilføre.

De fleste ser litt høydepunkter og baserer seg på noen stereotyper. Sånn sett passer fotball nesten enda bedre i dag. Det er faktisk ikke en sport som krever at man må konsentrere seg så veldig for å få utbytte av den.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Ser ut til at Mateo Kovacic havner i City. Heller ham enn Gundo, for min del. Spennende og initiativrik på banen. Kan fort bli nyttig når City stanger mot ni-ti mann i forsvar, noe de ofte gjør.

taknina

Legg inn av taknina »

Wellé skrev: fre jun 23, 2023 11:39 pm
Mephisto skrev: fre jun 23, 2023 10:16 pm
taknina skrev: fre jun 23, 2023 9:20 pm

Det blir selvsagt ett rotterace mellom Newcastle, Tottenham og City om den gjeve golden goose fjerdeplassen som gir plass i the pomised land.

Men det er jo dette som gjør fotball så fasinerende og frysninger ned gjenom ryggen som en film av spenningens mester, om ikke vindu mot bakgården og fuglene så minst like spennnde
Hvor var det du tippet City sesongen 22/23? Var det syvendeplass? Nesten så du er synsk...
Han bommer med noen sesonger, men skal ikke se bort ifra at det er fasiten etter at Man Cit (100% fortjent) er kastet ut av ligasystemet for systematisk juks ;)
Dette går jo mest på at jeg ser på Pochettino som en enten gull eller en gråsteinmanager. Enten så får han dette til å bli ei spiller og ledergruppe som drar i samme retning i minst så stor grad som selv de største opptimister ser for seg og minst være i topp tre gjenom hele sesongen eller så vil det snakkes om takk og goodbye før jul.

Jeg er helt overbevist om at det første skjer.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Midtbanespilleren Mateo Kovačić forlater Chelsea og slutter seg til den regjerende seriemesteren Manchester City.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Before Shea Charles made his first team Manchester City debut on the final day of the Premier League season at Brentford, he was one of three young Blues who had incredibly played at senior level for their countries before making their club debut.

U21 captain Charles had seven Northern Ireland caps to his name before getting a run-out for Pep Guardiola, while Alex Robertson was given a full Australia debut earlier this year as he waits for a City call - although he has played senior football on loan in Scotland. In the under-18s, left-back Tom Galvez is a senior Finland international, but is yet to make a matchday squad for City.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Chelsea er interessert i den defensive midtbanespilleren Romeo Lavia fra Southampton, melder Sky Sports. 19-åringen skal også være på radaren til Liverpool og Arsenal
Lavia født 2004 var for et år siden i Man City og klubben har gjenkjøps klausul.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Shea Charles som debuterte i siste PL kamp
er solgt til Southampton.
Han spilte på Man City U-21 og var på Nordirlands landslag.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Blitt City supporter?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Kjøttpuck_1977 skrev: tir jul 18, 2023 11:19 am Blitt City supporter?
Idag er det to nordmenn i Man City.

Da blir jo klubben imteressant.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Manchester Citys supertalent Cole Palmer (21) ser ut til å bli lånt ut neste sesong. Akkurat nå skal det være Brighton som ligger best an til å sikre seg spilleren, skriver Telegraph. Også Burnley og Leicester skal være interesserte.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Nettavisen skriver:Et salg av den unge portugiseren Carlos Borges (19) innen nær framtid rapporteres å kunne gi City mer enn 180 millioner kroner i inntekter.

West Ham påstås å være svært interessert i å sikre seg vingen Borges. U21-landslagsspilleren til Portugal ble toppscorer for Citys U21-lag sist sesong, men har fortsatt til gode å få debuten for klubbens førstelag.

Les også: Legendene med nådeløs dom: Mener Maguire har to valg

Det regjerende Champions League- og Premier League-vinnerlaget er allerede i ferd med å selge kantstjernen Riyad Mahrez (32) til saudiarabiske Al-Ahli.

Og samtidig hevdes det fra diverse franske medier at City har pekt ut en antatt erstatter for Mahrez i Lyons Bradley Barclola (20).
-----------------------------------------------------------------------------------
Forrige uke ble Shea Charles solgt til Southampton.

Oscar Bobb, Shea Charles og Carlos Borges var de tre mest profilerte U-21 spillerne i Man city.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Kyle Walker is keen to talk to Bayern Munich about a possible move to the Bundesliga side, Sky Sports News has been told.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

OHAMA F. MARINOS
3
https://www.mancity.com/meta/media/yzscd2rf/manchester_city_fc_badge.png
MAN CITY
5
Anderson Lopes
(27'),

Ken Matsubara
(37'),

Kenta Inoue
(86')

John Stones
(41'),
Julián Álvarez
(43'),
Erling Haaland
(52', 91'),
Rodrigo
(72')

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

CITY XI: Ortega Moreno, Walker (C) (Cancelo 45), Stones (Dias 45), Akanji (Laporte 45), Ake (Lewis 45), Phillips (Rodrigo 45), Kovacic (Foden 45), McAtee (Bernardo 45 - Perrone 75), Palmer (Bobb 45), Grealish (Gomez 45), Alvarez (Haaland 45)

Subs: Ederson, Carson, De Bruyne

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Big George skrev: søn jul 23, 2023 5:14 pm Rodrigo
(72')
Rodri

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

1-2 tap for Athletico Madrid Dias coret

CITY XI: Ederson (Ortega Moreno 45), Walker (C) (Cancelo 54), Stones (Akanji 54), Dias, Laporte (Gomez 54), Rodrigo (Phillips 54), Bernardo (Kovacic 54), Foden (Lewis 54), Grealish (McAtee 54), Alvarez, Haaland (Bobb 54)

Subs: Carson, Ake, De Bruyne, Perrone, Palmer

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»