Manchester City - Klubbtråd

Svar
Mephisto

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Mephisto »

Number4 skrev: tor sep 08, 2022 6:32 pm
Mephisto skrev: tor sep 08, 2022 6:00 pm Da er det Spurs next.
Blir nok ikke noe fotball i helgen hvis QE2 går bort nå.
Du har nok rett. Mannen med ljåen kan velte denne runden, ja.

taknina

Legg inn av taknina »

Mephisto skrev: tor sep 08, 2022 6:30 pm
taknina skrev: tor sep 08, 2022 6:20 pm Vi lever godt med uavgjort. Det er å stå på førerprøve med akkurat tillat anntall feilsvar
Eller 'tillatt antall''. Men du skulle kanskje gi et eksempel på et feilsvar?
VIK FRA MEG MEPHISTO

startelver

Legg inn av startelver »

Hadde vært hyggelig å spille mot dere, men vi takker også ja til en pause .......

UNEO

Legg inn av UNEO »

Smertefullt for familien og en "symbolsk" tragedie for nokså mange i England og andre nasjoner. Jeg forstår at hun "symbolsk" mente mye for noen mennesker i England men 𝐃𝐎𝐍'𝐓 𝐏𝐎𝐒𝐓𝐏𝐎𝐍𝐄 𝐖𝐄𝐄𝐊𝐄𝐍𝐃'𝐒 𝐏𝐋 𝐑𝐎𝐔𝐍𝐃.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Da høres det ut til at kampen mot Dortmund spilles som planlagt. Gooood!

taknina

Legg inn av taknina »

BRAUT går aldri i off side.
PROFESSOR på off sider forbauset.

Jack

Legg inn av Jack »

Hvem av dere er dette?


taknina

Legg inn av taknina »

En fantastisk symbiose mellom sang tekst og gitarspill

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Stor prestasjon av Håland igjen. Moro.
Men får jeg valget mellom at City vinner kun PL eller både CL, FA-cup'en og liga-cup'en, så velger jeg PL. Hver eneste sesong. Det er den tittelen som virkelig teller.

taknina

Legg inn av taknina »

Pep er klasse og behandler dommeren med verdighet

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hvor lang tid før Grealish selges?

taknina

Legg inn av taknina »

Like før det store gjenombruddet til Grealish nå. The big boss ser potensialet og gir ham muligheter som nok også KLOPP burde gi sin nyervervede spiss så han får slitt hornene av seg skal god spingskaller bli.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

City setter fortgang i planer om å utvide kapasiteten på tribunene til å romme 60.000. Ganske utrolig når det aldri er folk på kampene deres. Sies det...

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Mephisto skrev: tor sep 15, 2022 4:05 pm City setter fortgang i planer om å utvide kapasiteten på tribunene til å romme 60.000. Ganske utrolig når det aldri er folk på kampene deres. Sies det...
Visstnok også henvendt seg til Lyn angående muligheten for å kjøpe rettighetene til "20 000 tomme seter". Må selvfølgelig skrives om til engelsk, samt at "20 000" vel må erstattes til 40 000 når den eventuelle storstua står klar

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

TheOpiate skrev: tor sep 15, 2022 8:45 pm
Mephisto skrev: tor sep 15, 2022 4:05 pm City setter fortgang i planer om å utvide kapasiteten på tribunene til å romme 60.000. Ganske utrolig når det aldri er folk på kampene deres. Sies det...
Visstnok også henvendt seg til Lyn angående muligheten for å kjøpe rettighetene til "20 000 tomme seter". Må selvfølgelig skrives om til engelsk, samt at "20 000" vel må erstattes til 40 000 når den eventuelle storstua står klar
Din overtydelige og årelange bitterhet fryder meg langt inn i hjerterota. Herlige tider!

Selv om eierne til City selvsagt er fra et søppelregime.

taknina

Legg inn av taknina »

Noen slags trøst må en vel ha

startelver

Legg inn av startelver »

Det bor såpass mange mennesker i Manchester at det må være mulig å fylle opp, med tanke på tilreisende fans også, selv om det ikke er så mange av de.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Mephisto skrev: tor sep 15, 2022 9:04 pm
Din overtydelige og årelange bitterhet fryder meg langt inn i hjerterota. Herlige tider!
Tror det blir småmat satt opp i mot hvor festlig jeg finner det at du blir like snurt hver eneste gang noen fleiper eller drar frem noe du ikke liker om City. Virkelig gode tider :lol: :lol:

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

TheOpiate skrev: fre sep 16, 2022 1:00 am
Mephisto skrev: tor sep 15, 2022 9:04 pm
Din overtydelige og årelange bitterhet fryder meg langt inn i hjerterota. Herlige tider!
Tror det blir småmat satt opp i mot hvor festlig jeg finner det at du blir like snurt hver eneste gang noen fleiper eller drar frem noe du ikke liker om City. Virkelig gode tider :lol: :lol:
Jeg blir ikke snurt. Tvert i mot! Herlig at folk hater klubben i mitt hjerte. Det er bare klubber med suksess som blir hatet. So keep going, bitre skapning. Hat så mye du vil.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Månedens spiller i PL ble selvsagt Håland. Ikke overraskende. Eller vent, han har jo så få touch!!!

startelver

Legg inn av startelver »

Månedens spiller bare på grunn av målene rett og slett.

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Noen som vet hvor god Erling er i bowling og hva som er rekorden hans?

arknath

Legg inn av arknath »

De tomme setene fylles nok opp av nordmenn ganske kjapt *sukk*

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

13.30 kastes City til ulvene...

taknina

Legg inn av taknina »

Det kan bli stygt

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

taknina skrev: tor sep 15, 2022 3:31 pm Like før det store gjenombruddet til Grealish nå. The big boss ser potensialet og gir ham muligheter som nok også KLOPP burde gi sin nyervervede spiss så han får slitt hornene av seg skal god spingskaller bli.
Hvorfor har han ikke lykkes til nå mener du?

taknina

Legg inn av taknina »

Megapixsel skrev: lør sep 17, 2022 9:45 am
taknina skrev: tor sep 15, 2022 3:31 pm Like før det store gjenombruddet til Grealish nå. The big boss ser potensialet og gir ham muligheter som nok også KLOPP burde gi sin nyervervede spiss så han får slitt hornene av seg skal god spingskaller bli.
Hvorfor har han ikke lykkes til nå mener du?
Ei anna type rolle i laget der ting er mye mer striks og opptegna sammen med nye medspillere der han ikke får være den store stjerna å gjøre ting etter innfallsmetoden.

Men først og fremst tror jeg det handler mest om for høye stive skuldre og forventningspress på egne vegne og Pep sa vel nå etter sist kamp at Grealish og Brauten var de eneste som tok initiativ av de offensive spillerne i første omgang så det er vl ikke alle som er like enig om at det er bortimot helsvart.

MentalM

Legg inn av MentalM »

taknina skrev: lør sep 17, 2022 11:37 am Ei anna type rolle i laget der ting er mye mer striks og opptegna sammen med nye medspillere der han ikke får være den store stjerna å gjøre ting etter innfallsmetoden.

Men først og fremst tror jeg det handler mest om for høye stive skuldre og forventningspress på egne vegne og Pep sa vel nå etter sist kamp at Grealish og Brauten var de eneste som tok initiativ av de offensive spillerne i første omgang så det er vl ikke alle som er like enig om at det er bortimot helsvart.
Noe som er hans største styrke.

Pep fotball ødelegger Grealish pga han ikke får lov til å gjøre Grealish ting. Han gikk fra å være PLs beste spiller til knapt å få spilletid. Tidenes rareste kjøp i PL.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

City har ikke tapt borte i PL siden august 2021. Småvilt.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

MentalM skrev: lør sep 17, 2022 11:56 am
taknina skrev: lør sep 17, 2022 11:37 am Ei anna type rolle i laget der ting er mye mer striks og opptegna sammen med nye medspillere der han ikke får være den store stjerna å gjøre ting etter innfallsmetoden.

Men først og fremst tror jeg det handler mest om for høye stive skuldre og forventningspress på egne vegne og Pep sa vel nå etter sist kamp at Grealish og Brauten var de eneste som tok initiativ av de offensive spillerne i første omgang så det er vl ikke alle som er like enig om at det er bortimot helsvart.
Noe som er hans største styrke.

Pep fotball ødelegger Grealish pga han ikke får lov til å gjøre Grealish ting. Han gikk fra å være PLs beste spiller til knapt å få spilletid. Tidenes rareste kjøp i PL.
Grealish ting... I Aston Villa kunne sikkert han drive med Grealish ting. Beste klubbane i verden, så er det ingen som kun kan drive med sin ting. Grealish tidenes rareste kjøp i PL? Langt i fra

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»