Manchester City - Klubbtråd

Svar
Lars Jubas

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Lars Jubas »

Jesus virker klar for Arsenal for mellom 40-45 mill pund pluss add-ons. Torres,Bazunu og Jesus gir ca 100 mill pund inn.Sterling også ut etterhvert så dekker vi inn Phillips og Cuccarella

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Lars Jubas skrev: tor jun 23, 2022 10:56 am Jesus virker klar for Arsenal for mellom 40-45 mill pund pluss add-ons. Torres,Bazunu og Jesus gir ca 100 mill pund inn.Sterling også ut etterhvert så dekker vi inn Phillips og Cuccarella ,Alvarez og summen for Haaland.Nei.......ikke med agent-fees

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Kelvin Phillips klar for 42 mill pund

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

God spiller. Bare håpe Bernardo blir og nå.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Lars Jubas skrev: fre jun 24, 2022 7:23 pm Kelvin Phillips klar for 42 mill pund
En så lav pris for kanskje verdens beste defensive midtbanespiller er på linje med væpnet ran.

Men nå har dere to spillere i stallen som er født i Leeds...
Da er ligagullet i boks for Team Abu Dhabi allerede...

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Men sånn skal deals skje. Som et lyn fra klar himmel og "here we go" som Romano sier det. Den delen er klasse. Samtidig var ikke prisen så ille som jeg først trodde den skulle lande på når jeg så for meg at han skulle flytte på seg.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

TrueTopRed skrev: fre jun 24, 2022 7:36 pm Men sånn skal deals skje. Som et lyn fra klar himmel og "here we go" som Romano sier det. Den delen er klasse. Samtidig var ikke prisen så ille som jeg først trodde den skulle lande på når jeg så for meg at han skulle flytte på seg.
Har vel ligget i kortene en stund? :P

Uansett et veldig godt kjøp av City.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Er han noe tess han som kommer i retur til oss i Leeds?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Leeds_ModernTalking skrev: fre jun 24, 2022 7:35 pm En så lav pris for kanskje verdens beste defensive midtbanespiller er på linje med væpnet ran.
Men i alle dager.. han er jo ikke Englands nest beste DM engang. Hendo, Rice, Kalvin i den rekkefølgen. Ikke la oss glemme Fabinho, Rodri, Casemiro.. sikkert flere.

Her skal City selges til engelskmenn via å kjøpe populære engelske spillere, som med Grealish. Men det funker aldri.

Spiller ingen rolle om de spiller fotball engang, noe Kalvin ikke kommer til å gjøre med Rodri på laget.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

rommegrot skrev: fre jun 24, 2022 7:43 pm Har vel ligget i kortene en stund? :P
Skal vel innrømme at jeg blir dårligere å dårligere på å følge med og spesielt på andre ting enn United, så stemmer sikkert ;)

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Faquarl skrev: fre jun 24, 2022 7:47 pm
Leeds_ModernTalking skrev: fre jun 24, 2022 7:35 pm En så lav pris for kanskje verdens beste defensive midtbanespiller er på linje med væpnet ran.
Men i alle dager.. han er jo ikke Englands nest beste DM engang. Hendo, Rice, Kalvin i den rekkefølgen. Ikke la oss glemme Fabinho, Rodri, Casemiro.. sikkert flere.

Her skal City selges til engelskmenn via å kjøpe populære engelske spillere, som med Grealish. Men det funker aldri.

Spiller ingen rolle om de spiller fotball engang, noe Kalvin ikke kommer til å gjøre med Rodri på laget.
Nei,han er neppe tenkt å spille kamper.Bare kjøpt for å gjøre oss populære👍👍

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Faquarl skrev: fre jun 24, 2022 7:47 pm
Leeds_ModernTalking skrev: fre jun 24, 2022 7:35 pm En så lav pris for kanskje verdens beste defensive midtbanespiller er på linje med væpnet ran.
Men i alle dager.. han er jo ikke Englands nest beste DM engang. Hendo, Rice, Kalvin i den rekkefølgen.
Takk for humoren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Samtidig er det bare spørsmål om tid før Jesus drar.Antagelig Sterling også.Silva blir!!!

taknina

Legg inn av taknina »

fazz skrev: tor jun 16, 2022 9:49 am
Rensenbrink82 skrev: tor jun 16, 2022 9:42 am
kytec skrev: ons jun 15, 2022 11:06 pm Er det slik at Liverpoolsupportere har klaget i ukesvis hvor forferdelig det er at City kjøper en så enormt dyr spiller som Erling. Klop var vel og med på den klagingen.

Men i dag så kjøpte altså Liverpool en dyrere spiller?

Forstår meg ikke på fotball.
Enkel logikk. Alle kjøpene finansieres av pengene de fikk for Coutinho…ja, også blir det betalt i avdrag over tid(dette er de alene om å gjøre av alle lag i verden!) noe som er gode avtaler, og da blir spilleren bare billig i bunn og grunn..
Sånn er det bare😂
Det er vel så enkelt at Liverpool er helt åpne om hvordan de finansierer de forskjellige kjøpene sine, mens City er åpne om at de heller betaler massive kostander til ett stabel av advokater for å slippe å dokumentere hvordan de finansierer kjøpene sine. Så får heller City fansen leve i den troen at det er de ekstra draktsalgene deres som finansierer å bruke en milliard på spillere som Grealish.
Er dette forsøk på å være morsom eller hva er greia?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Lars Jubas skrev: fre jun 24, 2022 8:15 pm Nei,han er neppe tenkt å spille kamper.Bare kjøpt for å gjøre oss populære👍👍
Det er jo nettopp det City gjør, man kjøper seg til det man ikke er.

Rodri er bedre enn Kalvin. De kommer ikke til å spille sammen, med mindre dere skal forsvare inn en ledelse. Da sitter Kalvin på benken.

Samme gjelder Grealish. Var ikke så viktig at han skulle spille, man ville ha en godt likt engelsk spiller for å selge inn laget. Som man gjør når man sportsvasker.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Så gjør man så, når man vasker sitt land
Vasker sitt land
Vasker sitt land

Så gjør man så, når man vasker sitt land
Sent på en fredags aften

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Faquarl skrev: fre jun 24, 2022 8:25 pm
Lars Jubas skrev: fre jun 24, 2022 8:15 pm Nei,han er neppe tenkt å spille kamper.Bare kjøpt for å gjøre oss populære👍👍
Det er jo nettopp det City gjør, man kjøper seg til det man ikke er.

Rodri er bedre enn Kalvin. De kommer ikke til å spille sammen, med mindre dere skal forsvare inn en ledelse. Da sitter Kalvin på benken.

Samme gjelder Grealish. Var ikke så viktig at han skulle spille, man ville ha en godt likt engelsk spiller for å selge inn laget. Som man gjør når man sportsvasker.
Du tenker Rodri skal spille 90 minutter alle kamper i alle liga/cuper?

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

TheOpiate skrev: fre jun 24, 2022 8:31 pm Så gjør man så, når man vasker sitt land
Vasker sitt land
Vasker sitt land

Så gjør man så, når man vasker sitt land
Sent på en fredags aften
Renslig da!!!

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Lars Jubas skrev: fre jun 24, 2022 8:33 pm Du tenker Rodri skal spille 90 minutter alle kamper i alle liga/cuper?
Så da skal han ikke være førstevalg da..?

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Faquarl skrev: fre jun 24, 2022 8:36 pm
Lars Jubas skrev: fre jun 24, 2022 8:33 pm Du tenker Rodri skal spille 90 minutter alle kamper i alle liga/cuper?
Så da skal han ikke være førstevalg da..?
Spiller førstevalget til toppklubber 90 minutter alle kamper? eller er det lurt med dekning Rodriplassen også? Eller er han bare en blek Rodrikopi?

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Bredde i stallen, sportsvasking det og. Gud bedre hvor mye «glupt» man lærer av grinebermen her.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Ikke fått med seg at Fernandhino gir seg kanskje?

taknina

Legg inn av taknina »

Faquarl skrev: fre jun 24, 2022 8:25 pm
Lars Jubas skrev: fre jun 24, 2022 8:15 pm Nei,han er neppe tenkt å spille kamper.Bare kjøpt for å gjøre oss populære👍👍
Det er jo nettopp det City gjør, man kjøper seg til det man ikke er.

Rodri er bedre enn Kalvin. De kommer ikke til å spille sammen, med mindre dere skal forsvare inn en ledelse. Da sitter Kalvin på benken.

Samme gjelder Grealish. Var ikke så viktig at han skulle spille, man ville ha en godt likt engelsk spiller for å selge inn laget. Som man gjør når man sportsvasker.
Grealish blir en av frontfigurene i neste sesongs PL med videre.

Du las det her først.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Lars Jubas skrev: fre jun 24, 2022 8:45 pm Spiller førstevalget til toppklubber 90 minutter alle kamper? eller er det lurt med dekning Rodriplassen også? Eller er han bare en blek Rodrikopi?
Jeg tror vi kommer oss dit tilslutt, Lars.

Hvorfor kjøpte man engelske Kalvin til £45m som andrevalg når man kunne kjøpt en rekke gode nok andrevalg til langt mindre?

Hvorfor kjøpte man engelske Grealish for £100m som enda et andrevalg, når man kan kjøpe en rekke andre gode nok spillere til langt mindre?

Hvorfor vurderte man engelske Kane for £150m forrige sesong når man uansett hadde planlagt at man skulle kjøpe Citysupporter Haaland når han var bare barnet?

Bøtte, varmt vann, grønnsåpe. Her skal det vaskes.

Vil du ikke hjelpe Mansour med badegulvet?
Sist redigert av Faquarl den fre jun 24, 2022 8:59 pm, redigert 1 gang totalt.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Rensenbrink82 skrev: fre jun 24, 2022 8:48 pm Bredde i stallen, sportsvasking det og. Gud bedre hvor mye «glupt» man lærer av grinebermen her.
Dette tyder på at du ikke vet hva sportsvasking er og enda verre, at du ikke har lyst til å vite hva det er.

Jeg forklarer dette veldig tydelig når jeg snakker om å kjøpe veldig dyre engelske spillere som uansett skal benkes.

Hvorfor ignorerer du det?

taknina

Legg inn av taknina »

Var det ikke ei viss gruppe som gorpet om avsporing ved alle høve?

Grønnsåpe? Bøtte? Ka fan.?
Sist redigert av taknina den fre jun 24, 2022 8:55 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Legg inn av Big George »

Overgangsvinduet varer lenge i England 10. juni 1. september

Noen som våger seg seg på å gi en City oversikt over spillere inn og ut så langt ?

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Faquarl skrev: fre jun 24, 2022 8:54 pm
Rensenbrink82 skrev: fre jun 24, 2022 8:48 pm Bredde i stallen, sportsvasking det og. Gud bedre hvor mye «glupt» man lærer av grinebermen her.
Dette tyder på at du ikke vet hva sportsvasking er og enda verre, at du ikke har lyst til å vite hva det er.

Jeg forklarer dette veldig tydelig når jeg snakker om å kjøpe veldig dyre engelske spillere som uansett skal benkes.

Hvorfor ignorerer du det?
Hvorfor er det så sikkert at de skal benkes? Ringer det en bjelle hvis jeg nevner Foden?Stones? Walker? Sterling? Tyder disse noe på at Pep bare har hatt og brukt disse flittig fordi de er engelske?
Sportsvaskingsargumentet ditt er så dumt at jeg ikke gidder kommentere det mer enn jeg har gjort.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Igjen altså,uansett hva City gjør, selv her når man får en spiller til en bra pris så er det feil, hver jævla gang.

fazz

Legg inn av fazz »

Rensenbrink82 skrev: fre jun 24, 2022 9:00 pm Igjen altså,uansett hva City gjør, selv her når man får en spiller til en bra pris så er det feil, hver jævla gang.
Saken er vel så enkelt at de kan legge frem finansene sine, i stedet for å gjøre alt de kan for å hindre innsyn, så kan de enkelt få oppklart eventuelle misforståelser og slippe all denne kritikken.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»