Manchester City - Klubbtråd

Svar
MentalM

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av MentalM »

Lars Jubas skrev: tir jun 28, 2022 9:43 pm Prøver meg på et frekkis innlegg om City.
Det spekuleres i at Chelsea ønsker Sterling,Ake og Zinchenko.Hvor mye hold det er i dette er jo som vanlig usikker,men regner med Sterling går.Blir endel salg i sommer og Haaland,Alvarez og muligens Kukkarella inn.Beklager avsporingen😇
Drøyt!

Tror Alvarez blir veldig bra, har større spørsmålstegn ved Haaland og ufordragelige Cucurella.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

MentalM skrev: tir jun 28, 2022 9:47 pm
Lars Jubas skrev: tir jun 28, 2022 9:43 pm Prøver meg på et frekkis innlegg om City.
Det spekuleres i at Chelsea ønsker Sterling,Ake og Zinchenko.Hvor mye hold det er i dette er jo som vanlig usikker,men regner med Sterling går.Blir endel salg i sommer og Haaland,Alvarez og muligens Kukkarella inn.Beklager avsporingen😇
Drøyt!

Tror Alvarez blir veldig bra, har større spørsmålstegn ved Haaland og ufordragelige Cucurella.
Er Cucurella ufordragelig? Hvis det stemmer, så er han nok Pool-fan, og burde ikke gå til City.

Og Lars L J, hvordan våger du å skrive om City i klubbtråden? Ble det ikke slutt på det for lenge siden?

taknina

Legg inn av taknina »

Lars Jubas skrev: tir jun 28, 2022 9:43 pm Prøver meg på et frekkis innlegg om City.
Det spekuleres i at Chelsea ønsker Sterling,Ake og Zinchenko.Hvor mye hold det er i dette er jo som vanlig usikker,men regner med Sterling går.Blir endel salg i sommer og Haaland,Alvarez og muligens Kukkarella inn.Beklager avsporingen😇
Hva kan Kukkarella få til?

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Mephisto skrev: tir jun 28, 2022 10:37 pm
MentalM skrev: tir jun 28, 2022 9:47 pm
Lars Jubas skrev: tir jun 28, 2022 9:43 pm Prøver meg på et frekkis innlegg om City.
Det spekuleres i at Chelsea ønsker Sterling,Ake og Zinchenko.Hvor mye hold det er i dette er jo som vanlig usikker,men regner med Sterling går.Blir endel salg i sommer og Haaland,Alvarez og muligens Kukkarella inn.Beklager avsporingen😇
Drøyt!

Tror Alvarez blir veldig bra, har større spørsmålstegn ved Haaland og ufordragelige Cucurella.
Er Cucurella ufordragelig? Hvis det stemmer, så er han nok Pool-fan, og burde ikke gå til City.

Og Lars L J, hvordan våger du å skrive om City i klubbtråden? Ble det ikke slutt på det for lenge siden?
Regner med utestengelse ja!!

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

MentalM skrev: tir jun 28, 2022 9:47 pm
Lars Jubas skrev: tir jun 28, 2022 9:43 pm Prøver meg på et frekkis innlegg om City.
Det spekuleres i at Chelsea ønsker Sterling,Ake og Zinchenko.Hvor mye hold det er i dette er jo som vanlig usikker,men regner med Sterling går.Blir endel salg i sommer og Haaland,Alvarez og muligens Kukkarella inn.Beklager avsporingen😇
Drøyt!

Tror Alvarez blir veldig bra, har større spørsmålstegn ved Haaland og ufordragelige Cucurella.
Kjenner ikke kukku .Hva er ufordragelig med han?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Lars Jubas skrev: ons jun 29, 2022 12:30 pm Kjenner ikke kukku .Hva er ufordragelig med han?
Småekkel i dueller og opptreden.

Litt slik han Grealish ble denne sesongen, aldri skjønt hvordan han endret seg fra å være verdens triveligste hos oss :mrgreen:

Neida, Cucurella oppførte seg kanskje ikke optimalt i en kamp mot oss tidligere, så kanskje det sitter litt i. Trpr han er en spiller man elsker å ha på laget, og andre ikke liker.

startelver

Legg inn av startelver »

Usikker på om Cucurella passer inn , han fikk tillit i Brighton av Potter i et skreddersydd system. Men det kan man vel si om flere spillere.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

MentalM skrev: ons jun 29, 2022 12:59 pm
Lars Jubas skrev: ons jun 29, 2022 12:30 pm Kjenner ikke kukku .Hva er ufordragelig med han?
Småekkel i dueller og opptreden.

Litt slik han Grealish ble denne sesongen, aldri skjønt hvordan han endret seg fra å være verdens triveligste hos oss :mrgreen:

Neida, Cucurella oppførte seg kanskje ikke optimalt i en kamp mot oss tidligere, så kanskje det sitter litt i. Trpr han er en spiller man elsker å ha på laget, og andre ikke liker.
Da skjønner jeg😊

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Big George skrev: tir jun 28, 2022 2:14 am Dette blir Peps siste sesong i City..
Antar ligagullet (igjen) blir et race mellom Man City og Liverpool.

Noen som våger seg på en vurdering ? Overgangsvinduet er åpent en lang stund ennå.
Ja du, si dét...! ;)

Det står altså mellom nevnte lag, igjen..?!
Eneste seriøse utfordrer til å ta ligagullet er i såfall Chelsea, men vet ikke helt hva som foregår der heller og om de er modne..!
Blir bare en magefølelse, gjetting, skudd fra hofta, iblandet et visst håp og våger meg på topp-4:
1-LFC, 2-Chelsea, 3- City, 4- United.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Snikksnakkes at Sterling går til Chelsea for rundt 55 mill pund. Ake likeså for nærmere 40 mill.Om det stemmer og vi plusser på alle unggutta som er solgt,Ferran Torres for 55 mill pund og antagelig Zinchenko blircdet klingende mynt i kassa selv om vi får inn Kukke og muligens en til .

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Lars Jubas skrev: tor jun 30, 2022 7:44 pm Snikksnakkes at Sterling går til Chelsea for rundt 55 mill pund. Ake likeså for nærmere 40 mill.Om det stemmer og vi plusser på alle unggutta som er solgt,Ferran Torres for 55 mill pund og antagelig Zinchenko blircdet klingende mynt i kassa selv om vi får inn Kukke og muligens en til .
Få vekk rotsækken Sterling! 2,50 og et såpestykke er passe pris.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7840

Legg inn av Big George »

Tror du City selger Sterling ? Det ville overraske meg.
Hva vet vi om Alvarez som spillertype ? Haaland er et beist av en spiss.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7840

Legg inn av Big George »

Blir det plass til noen av gutta på U-23 laget som vant U-23 seriespillet ?

taknina

Legg inn av taknina »

Big George skrev: tor jun 30, 2022 11:58 pm Tror du City selger Sterling ? Det ville overraske meg.
Hva vet vi om Alvarez som spillertype ? Haaland er et beist av en spiss.
Sterling kommer til å bli avslørt noe voldsomt på ett svakere lag og en mindre distinkt manager enn Pep

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Big George skrev: fre jul 01, 2022 12:00 am Blir det plass til noen av gutta på U-23 laget som vant U-23 seriespillet ?
Tror Palmer,Macateer og evt Doyle om ikke de lånes ut.Flere er på vei ut og selges/lånes ut.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Big George skrev: tor jun 30, 2022 11:58 pm Tror du City selger Sterling ? Det ville overraske meg.
Hva vet vi om Alvarez som spillertype ? Haaland er et beist av en spiss.
Årets spiller i Sør-Amerika 2021 sesongen.
Det holder for meg.Argentina all the way.
Guttungen er i Napoli nå.Mener Maradona-dyrkingen overgår Ataturk i Tyrkia

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Taylor HB på lån til Burnley.Kompany blir nye farmermanageren.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

markantovertak skrev: tir jun 28, 2022 12:14 pm
MentalM skrev: tir jun 28, 2022 11:37 am
taknina skrev: tir jun 28, 2022 11:28 am På ett generellt grunnlag både som toppolitikker og som vanlige deltagere på diverse forum så er det den dummeste taktikken en kan gå for den å prøve å idiotforklare å nedsnakke de som en ser og hører har bedre formuleringsevner enn en selv.

Der en ser en taper en face to face eller som her debatt og prøver å snu den med nedlatenhet.

Å som blir like overasket hver gang velgerne gjenomskuer en og snur ryggen til selv om de i prinsippet kan være veldig enig i hovedlinjene i partiets politikk. Som i enhver debatt.

Har en ikke dette i bakhodet i enhver diskusjon at det handler like mye om hvordan en selger inn budskapet som selve budskapet så blir det lett ris til egen bak.

Om det stadig dukker opp i denne tråden kan jeg derimot forstå det mer.
Viste ikke at jeg var i tråden her. Da hadde jeg holdt kjeft. Ble dette flyttet hit? Om ikke har jeg bommet og beklager det.
Viste ikke? Du mener nok ''visste ikke''. ''Viste'' betyr noe helt annet. Noe nesten alle vet.

Så over til temaet: Eierne til City er søppel. Det er jeg den første til å innrømme. Hater både dem og landet deres. Og islam generelt. Den desidert verste av de store religionene. Men elsker klubben Manchester City. Sånn er det bare. Forstå det eller ei. Og det vil alltid bli sånn. Jeg tror jeg snakker for de aller fleste City-fans nå. Deal with it.
CTID!

taknina

Legg inn av taknina »

om du ikke visste det.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Liggi i kortene lenge, men nå offisielt,Jesus til Arsenal, og Kalvin Phillips klar.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Philips er en ok spiller, men ikke så god at det gjør noe.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Mest sannsynlig ble han også hentet inn for å oppfylle Brexit-kvoten.

Da er han en god stallspiller å ha.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Hetfield skrev: man jul 04, 2022 8:47 pm Mest sannsynlig ble han også hentet inn for å oppfylle Brexit-kvoten.

Da er han en god stallspiller å ha.
Klar fordel at han ikke opptar en foreign spot James! Men han er vel først og fremst kjøpt inn siden Fernandhino har lagt opp?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Lars Jubas skrev: man jul 04, 2022 9:17 pm
Hetfield skrev: man jul 04, 2022 8:47 pm Mest sannsynlig ble han også hentet inn for å oppfylle Brexit-kvoten.

Da er han en god stallspiller å ha.
Klar fordel at han ikke opptar en foreign spot James! Men han er vel først og fremst kjøpt inn siden Fernandhino har lagt opp?
Det også. Nå vet jeg ikke om han er best som DM eller CM, men kan ihvertfall spille i begge.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Hetfield skrev: man jul 04, 2022 10:53 pm
Lars Jubas skrev: man jul 04, 2022 9:17 pm
Hetfield skrev: man jul 04, 2022 8:47 pm Mest sannsynlig ble han også hentet inn for å oppfylle Brexit-kvoten.

Da er han en god stallspiller å ha.
Klar fordel at han ikke opptar en foreign spot James! Men han er vel først og fremst kjøpt inn siden Fernandhino har lagt opp?
Det også. Nå vet jeg ikke om han er best som DM eller CM, men kan ihvertfall spille i begge.
Pep liker spillere som kan flere roller.Selv har jeg aldri sett ham spille.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Lars Jubas skrev: tir jul 05, 2022 12:13 am
Hetfield skrev: man jul 04, 2022 10:53 pm
Lars Jubas skrev: man jul 04, 2022 9:17 pm

Klar fordel at han ikke opptar en foreign spot James! Men han er vel først og fremst kjøpt inn siden Fernandhino har lagt opp?
Det også. Nå vet jeg ikke om han er best som DM eller CM, men kan ihvertfall spille i begge.
Pep liker spillere som kan flere roller.Selv har jeg aldri sett ham spille.
Du er Man City-supporter men har aldri sett Phillips spille?

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

markantovertak skrev: tir jul 05, 2022 12:15 am
Lars Jubas skrev: tir jul 05, 2022 12:13 am
Hetfield skrev: man jul 04, 2022 10:53 pm

Det også. Nå vet jeg ikke om han er best som DM eller CM, men kan ihvertfall spille i begge.
Pep liker spillere som kan flere roller.Selv har jeg aldri sett ham spille.
Du er Man City-supporter men har aldri sett Phillips spille?
Stemmer.Nervepresset ble slik forrige sesong at jeg så veldig få kamper.Blit så involvert at det styrer humøret i litt for stor grad.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Stortalentet Tommy Doyle går på ett års lån til Sheffield United.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Lars Jubas skrev: tir jul 05, 2022 12:35 pm
markantovertak skrev: tir jul 05, 2022 12:15 am
Lars Jubas skrev: tir jul 05, 2022 12:13 am

Pep liker spillere som kan flere roller.Selv har jeg aldri sett ham spille.
Du er Man City-supporter men har aldri sett Phillips spille?
Stemmer.Nervepresset ble slik forrige sesong at jeg så veldig få kamper.Blit så involvert at det styrer humøret i litt for stor grad.
Riktig. Merkelig grunn til å miste nattesøvnen som City-supporter men jeg dømmer ingen.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7840

Legg inn av Big George »

Lars Jubas skrev: tir jul 05, 2022 12:39 pm Stortalentet Tommy Doyle går på ett års lån til Sheffield United.
Pep har jo sagt at Oscar Bobb som vant klubbens pris som klubbens talent U-18 & U-23 nylig
skal tettere opp mot A-laget. Det er jo endel spillere på U-23 som vant sin liga som er tett opp mot A-laget.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»