Manchester City - Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Eldon »

Tudelu.

Er det noen her som vet hvordan medlemsutviklingen i Man City SCSB har vært de siste ti årene? Jeg har inntrykk av at kurven har vært langt slakkere enn forventet, men det er muligens pool-brillene mine som fjusker.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Eldon skrev: tir aug 03, 2021 12:06 pm Tudelu.

Er det noen her som vet hvordan medlemsutviklingen i Man City SCSB har vært de siste ti årene? Jeg har inntrykk av at kurven har vært langt slakkere enn forventet, men det er muligens pool-brillene mine som fjusker.
Var vel litt stigning en periode, men vi snakker minimalt. Siste åra har det vel vært stabilt.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lew_Ashby skrev: tir aug 03, 2021 11:29 am
Håper dere får inn et par til så det kan bli litt action også i City-tråden. I Chelsea-tråden har det blitt ganske bra med folk, der har vi jobbet litt aktivt med å få folk inn. Krysser fingrene for at dere får opp aktiviteten her også!

Særlig nå i disse Kane-tider er det topp med litt folk fra City-leiren her inne.
Interessen var så laber på slutten på VGD også, så jeg har lite tro på det. Nå ble VGD ganske så negativt omtalt på et City forum på Facebook, så jeg tror ikke det kommer så mange, selv om dem skulle få nyss i dette. Ser ikke vekk fra at mange har litt av samme oppfatningen som meg. Klubbtråden til City på VGD vil jeg påstå ble ødelagt av en viss gruppering. Jeg vet om et par som ikke giddet mer da det etter hvert ble veldig vanskelig å diskutere noe som helst om City uten at en måtte svare på mye annet fjas også. Det ble fryktelig mye spam der.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TrueBlue81 skrev: tir aug 03, 2021 12:33 pm
Lew_Ashby skrev: tir aug 03, 2021 11:29 am
Håper dere får inn et par til så det kan bli litt action også i City-tråden. I Chelsea-tråden har det blitt ganske bra med folk, der har vi jobbet litt aktivt med å få folk inn. Krysser fingrene for at dere får opp aktiviteten her også!

Særlig nå i disse Kane-tider er det topp med litt folk fra City-leiren her inne.
Interessen var så laber på slutten på VGD også, så jeg har lite tro på det. Nå ble VGD ganske så negativt omtalt på et City forum på Facebook, så jeg tror ikke det kommer så mange, selv om dem skulle få nyss i dette. Ser ikke vekk fra at mange har litt av samme oppfatningen som meg. Klubbtråden til City på VGD vil jeg påstå ble ødelagt av en viss gruppering. Jeg vet om et par som ikke giddet mer da det etter hvert ble veldig vanskelig å diskutere noe som helst om City uten at en måtte svare på mye annet fjas også. Det ble fryktelig mye spam der.
Ser den. Sånn er det jo ofte for Chelsea-supportere også, men ikke i nærheten av det dere har. Vanskelig å gjøre noe med det så lenge det skrives på forum hvor det er et bredt spekter av brukere, og ikke er et lukket klubbforum. Håper uansett at dere stiller, det er gøyere når alle er representert.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Gundogan tilbake idag og putta 2 mål i 4-1 seiern over Blackpool. Ellers verdt å merke seg at Sam Edozie scoret igjen, scoret i alle 3 pre seasonmatchene(!)

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »



😂😂

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Rensenbrink82 skrev: tir aug 03, 2021 9:51 pm Gundogan tilbake idag og putta 2 mål i 4-1 seiern over Blackpool. Ellers verdt å merke seg at Sam Edozie scoret igjen, scoret i alle 3 pre seasonmatchene(!)
Stor tro på at Gundogan får en kanonsesong i år og. Ellers er Edozie en spennende spiller. Kan og ta med at Delap er gått på lån til Stoke. Ikke for å kaste langt som sin far, men for å score mål.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jim White melder at Grealish er på vei nå. Måten han formulerer seg på tilsier at Grealish i praksis er klar. Gratulerer med en ellevill fotballspiller. Veldig dyr da. Hvordan kommer dere til å stille da? Dere har jo ingen rene angrepsspillere som faktisk innehar kvalitet. Jesus er ikke i nærheten emm.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Lew_Ashby skrev: ons aug 04, 2021 11:40 am Hvordan kommer dere til å stille da? Dere har jo ingen rene angrepsspillere som faktisk innehar kvalitet. Jesus er ikke i nærheten emm.
Syns du er litt streng med Jesus. Han har faktisk et ok målsnitt i City. Han har trossalt spilt bak Aguero en del sesonger. Men noe knallgod nummer 9 ser jeg ikke på han som heller. Kommer det ingen spiss inn, så vil jeg tolke det som at Pep vil bruke Jesus til tider og fortsette med falsk 9`er.

Kent

Legg inn av Kent »

£100 mill, ja.

Kane også inn nå så blir dette en spennende sesong...

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Kent skrev: tor aug 05, 2021 12:08 am £100 mill, ja.

Kane også inn nå så blir dette en spennende sesong...
Og det er vel ikke umulig at det skjer i en psyk psyk verden?

Expekt

Legg inn av Expekt »

- - - - - - - - - KANE - - - - - - - - -
GREALISH - KDB - MAHREZ


Tja, kan sikkert fungere greit..

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Expekt skrev: tor aug 05, 2021 12:12 am - - - - - - - - - KANE - - - - - - - - -
GREALISH - KDB - MAHREZ


Tja, kan sikkert fungere greit..
Foden skal vel inn der også.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Kent skrev: tor aug 05, 2021 12:08 am £100 mill, ja.

Kane også inn nå så blir dette en spennende sesong...
Trodde Pep sa at de ikke hadde peng?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Når nasjonen pumper inn penger, står det ikke på penger
Oligarker som viser brunøyet til eget folk, og heller velger å vise hvor flinke/dyktige de er i sporstverdenen, he er vi på farlig grunn. Stjel penger fra folket, berik deg selv og sitt i smørøyet.
Håper det blir så varmt at smøret smelter lenge før det kommer i grøten.
En gang må grunnmuren velte

Kent

Legg inn av Kent »

Chromeback skrev: tor aug 05, 2021 12:18 am
Kent skrev: tor aug 05, 2021 12:08 am £100 mill, ja.

Kane også inn nå så blir dette en spennende sesong...
Trodde Pep sa at de ikke hadde peng?
Det sier han hele tiden. Tror du skal ta det med et trailerlass salt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

£100M for en spiller som Jack Grealish. Det må være den mest tullete overgangen jeg har sett.
Snart 26 år, aldri vært i nærheten av fast på landslaget, halve karrieren i Championship, 31 målpoeng på nesten 100 PL-kamper, skadeplaget...

Grealish er en bra spiller, men £100M er minst 40-50 for mye.

Expekt

Legg inn av Expekt »

Yesil skrev: tor aug 05, 2021 1:00 am Grealish er en bra spiller, men £100M er minst 40-50 for mye.
Det er mye penger, men jeg synes han er verdt hvert eneste pund.. sånn mtp prislappen til de aller beste spillerne nå for tiden.
Helt enorm spiller.. som jeg håper flopper.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Grealish inn, så spørs det om det reiser noen ut. B.Silva rykter er i gang igjen. Ikke utenkelig at han drar. Når det gjelder Grealish så er han utvilsomt klassespiller og en spiller som hever dette City laget.

iustitia_pro_XCVI

Legg inn av iustitia_pro_XCVI »

TrueBlue81 skrev: tor aug 05, 2021 7:35 am Grealish inn, så spørs det om det reiser noen ut. B.Silva rykter er i gang igjen. Ikke utenkelig at han drar. Når det gjelder Grealish så er han utvilsomt klassespiller og en spiller som hever dette City laget.
Hever laget er sterke ord. Hever bredden utvilsomt, men å heve laget er det ikke mange spillere i verden som gjør med dette City laget.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

iustitia_pro_XCVI skrev: tor aug 05, 2021 8:47 am
Hever laget er sterke ord. Hever bredden utvilsomt, men å heve laget er det ikke mange spillere i verden som gjør med dette City laget.
Jeg rangerer han foran B.Silva til dømes, så etter mitt syn så hever han laget. Men klart bredden blir utvilsomt styrket ja, men nå tror jeg fortsatt at noen blir solgt.

Orakelet

Legg inn av Orakelet »

TrueBlue81 skrev: tor aug 05, 2021 7:35 am Grealish inn, så spørs det om det reiser noen ut. B.Silva rykter er i gang igjen. Ikke utenkelig at han drar. Når det gjelder Grealish så er han utvilsomt klassespiller og en spiller som hever dette City laget.
Jeg syns det begynner å bli et mønster at disse unge supertalentene ikke blir noe bedre etter noen år under Pep. Sane har forsvunnet allerede. Silva kanskje nå. Andre som Sterling og Jesus virker å ha en ganske flat utviklingskurve.

Sagt med andre ord: For noen år siden trodde jeg at disse ville utvikle slik spillere i den alderen gjerne gjør og bli verdensklasse omtrent alle mann. Slik har det ikke gått og jeg syns det begynner å bli få suksesshistorier knyttet til Peps spillerutvikling. Han er ikke en Conte som kan lage et mesterlag av gråstein. Han er en type som samler 22 av verdens beste spillere og gjennom det lager en enorm konkurranse om plassene, slik at han alltid har 11 spillere i god form å ta ut.

Spådom: Om to år er Grealish ratet lavere enn han er i dag.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Orakelet skrev: tor aug 05, 2021 9:07 am
Jeg syns det begynner å bli et mønster at disse unge supertalentene ikke blir noe bedre etter noen år under Pep. Sane har forsvunnet allerede. Silva kanskje nå. Andre som Sterling og Jesus virker å ha en ganske flat utviklingskurve.

Sagt med andre ord: For noen år siden trodde jeg at disse ville utvikle slik spillere i den alderen gjerne gjør og bli verdensklasse omtrent alle mann. Slik har det ikke gått og jeg syns det begynner å bli få suksesshistorier knyttet til Peps spillerutvikling. Han er ikke en Conte som kan lage et mesterlag av gråstein. Han er en type som samler 22 av verdens beste spillere og gjennom det lager en enorm konkurranse om plassene, slik at han alltid har 11 spillere i god form å ta ut.

At Pep klarer å utvikle alle spillere er jo selvsagt liten sjanse for. Mange som kjem inn er allerede på et skyhøyt nivå. Noen tar enda et steg med rett veiledning, mens andre kanskje stagnerer litt. Jeg vil nå påstå at Sane utviklet seg raskt under Pep. At det gikk tråere siste sesongen gikk på litt andre ting tror jeg. Sterling var jo allerede en meget god spiller når han ble hentet fra Liverpool, men jeg syns han er en mye mer komplett spiller nå. Jesus var ung og litt uskreven når han ble hentet. Om han har utviklet seg så mye under Pep er litt vanskelig å si. Vil tro han er blitt bedre, men han har slitt med å bli førstevalget under Pep. Foden er vel et godt eksempel på en som er blitt mye bedre under Pep. Silva meget god i starten, men etter hvert kanskje stagnert litt ja. Men det er nok mange eksempel på spillere som ikke har fungert under Pep også. Pep er er ganske langt fra Conte i hvordan dem ønsker å spille fotball. En kan vel si at Pep er veldig dyktig på sine ting og Conte veldig dyktig på sine områder

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

Sorry, litt rot med siteringen der ser jeg

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

https://losmejor.com/football/english-p ... arry-kane/

Har ikke peiling på om dette stemmer, men det er vertfall en som prøver å forklare hvorfor City har muligheten til å splashe ut mye penger i år.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

«Sane har forsvunnet allerede. «

32 kamper og 6 mål for Bayern ifjor, og spill i EM. Mulig han har vært noe redusert etter skadefravær på omtrent 1 år før det, men «forsvunnet « var da voldsomt å ta i…

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Rensenbrink82 skrev: tor aug 05, 2021 11:02 am «Sane har forsvunnet allerede. «

32 kamper og 6 mål for Bayern ifjor, og spill i EM. Mulig han har vært noe redusert etter skadefravær på omtrent 1 år før det, men «forsvunnet « var da voldsomt å ta i…
Det var vel mer «spill» i EM. Var direkte håpløs i de minuttene han fikk.

TrueBlue81
Innlegg: 605

Legg inn av TrueBlue81 »

TrueBlue81 skrev: tor aug 05, 2021 10:29 am https://losmejor.com/football/english-p ... arry-kane/

Har ikke peiling på om dette stemmer, men det er vertfall en som prøver å forklare hvorfor City har muligheten til å splashe ut mye penger i år.
Den forsvant veldig fort. Inneholdt sikkert rikelig med faktafeil

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

TrueBlue81 skrev: tor aug 05, 2021 11:10 am
TrueBlue81 skrev: tor aug 05, 2021 10:29 am https://losmejor.com/football/english-p ... arry-kane/

Har ikke peiling på om dette stemmer, men det er vertfall en som prøver å forklare hvorfor City har muligheten til å splashe ut mye penger i år.
Den forsvant veldig fort. Inneholdt sikkert rikelig med faktafeil
Ja, det var en håpløs artikkel. Stod bl.a. at hele lønnsposten til Man City var £120m per år, og hovedargumentet var at klubben hadde solgt Sane, Angelino ++, uten å ta hensyn til spillerkjøpene som ble gjort i forrige transfervindu.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Chromeback skrev: tor aug 05, 2021 11:05 am
Rensenbrink82 skrev: tor aug 05, 2021 11:02 am «Sane har forsvunnet allerede. «

32 kamper og 6 mål for Bayern ifjor, og spill i EM. Mulig han har vært noe redusert etter skadefravær på omtrent 1 år før det, men «forsvunnet « var da voldsomt å ta i…
Det var vel mer «spill» i EM. Var direkte håpløs i de minuttene han fikk.
Det er nå mulig, men han ble med da, og det er ikke bare å spasere inn i den tyske troppen heller så noe bra må han da ha gjort i Bayern.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»