Manchester City - Klubbtråd

Svar
Mephisto

Re: Manchester City - Klubbtråd

Legg inn av Mephisto »

Ferdige med generalprøven. Nå over til kampen om det eneste trofeet som virkelig teller: PL-pokalen. Så får de andre samle på resten.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Lars Jubas skrev: lør jul 30, 2022 9:06 pm Noen som så kampen, eller var dere opptatt med tortur og juks dere også?
Så bare starten, orka ikke mer etter via-målet til den oppskrytte Poolbacken. Måtte tilbake til de nettbaserte sportsvaskingsutdanningsprogrammene(kan dette bli årets nyord, om mulig årets lengste nyord?)vi Cityfans automatisk nå får tilgang til fordi vi elsker alt rundt dette hver dag hele tiden!!!

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Nå skjønner jeg endelig dette «bitter blue» greiene RødMancsene messet om på store deler av 90/00-tallet

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

TheOpiate skrev: søn jul 31, 2022 12:49 am Nå skjønner jeg endelig dette «bitter blue» greiene RødMancsene messet om på store deler av 90/00-tallet
Jeg hadde aldri trodd før for til noen år siden jeg skulle komme dithen at jeg langt på vei foretrekker kjekling med ManU-fans framfor Poolfans, men utfra de siste 4-5 åra gjør jeg faktisk det.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Hadde aldri trodd at jeg skulle se maken til surmuling basert på en mer eller mindre betydningsløs showkamp heller, men her sitter vi….

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Vi City-fans er vel de supporterne som har aller minst grunn til å være bitre for noe annet enn eierne, og selvsagt håret til Håland og Phillips. Vinner jo PL nesten hver sesong med underholdende fotball i verdensklasse. Og scorer massevis av mål.
Topp stemning her i hvert fall, og gleder meg som en unge til å se om City igjen greier å forsvare PL-tittelen. Noe jeg har stor tro på at Pep % co greier.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Og derfor skjønner jeg heller ikke hvorfor Rensenbrink har gått fullstendig av hengslene i kveld heller. Hvem faen bryr seg om denne tullekampen?

Her er det bare å ta det helt med ro. Dere vinner mest sannsynlig PL igjen

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

TheOpiate skrev: søn jul 31, 2022 12:57 am Hadde aldri trodd at jeg skulle se maken til surmuling basert på en mer eller mindre betydningsløs showkamp heller, men her sitter vi….
Nå var ikke det jeg skrev kun basert på gårsdagens match, men det ble kanskje for vanskelig å forstå?

morrisey

Legg inn av morrisey »

Lars Jubas skrev: lør jul 30, 2022 9:06 pm Noen som så kampen, eller var dere opptatt med tortur og juks dere også?
Bare for moro skyld, så...
Å høre de bitre lyseblå synge "murderers" fra tribuna? LITT ironisk?

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

morrisey skrev: søn jul 31, 2022 10:53 am
Lars Jubas skrev: lør jul 30, 2022 9:06 pm Noen som så kampen, eller var dere opptatt med tortur og juks dere også?
Bare for moro skyld, så...
Å høre de bitre lyseblå synge "murderers" fra tribuna? LITT ironisk?
På hvilken måte? Har Cityfansen drept noen?
Jeg har ikke sans for sånt eller tull med ulykker/tragedier.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

TheOpiate skrev: søn jul 31, 2022 12:57 am Hadde aldri trodd at jeg skulle se maken til surmuling basert på en mer eller mindre betydningsløs showkamp heller, men her sitter vi….
Sett lite til surmuling.De fleste er enige om at Liverpool virket mer sultne og i bedre form enn våre.Desverre!

morrisey

Legg inn av morrisey »

Lars Jubas skrev: søn jul 31, 2022 11:03 am
morrisey skrev: søn jul 31, 2022 10:53 am
Lars Jubas skrev: lør jul 30, 2022 9:06 pm Noen som så kampen, eller var dere opptatt med tortur og juks dere også?
Bare for moro skyld, så...
Å høre de bitre lyseblå synge "murderers" fra tribuna? LITT ironisk?
På hvilken måte? Har Cityfansen drept noen?
Jeg har ikke sans for sånt eller tull med ulykker/tragedier.
Dere er jo litt hårsåre på at men nevner hvilke mennesker og hvilket regime som faktisk muliggjør deres sportslige suksess, så kanskje best å ikke si så mye mer...

taknina

Legg inn av taknina »

De samme typer mennesker som i stor grad gjør at fotballsircuset stadig blir fetere og fetere. og legger på seg dag for dag.

Businessfolk på det høyeste plan der penger er det eneste saliggjørende og å kutte svinger og strekke grenser lover og regler da blir en nødvendig del av de samme

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

morrisey skrev: søn jul 31, 2022 11:06 am
Lars Jubas skrev: søn jul 31, 2022 11:03 am
morrisey skrev: søn jul 31, 2022 10:53 am

Bare for moro skyld, så...
Å høre de bitre lyseblå synge "murderers" fra tribuna? LITT ironisk?
På hvilken måte? Har Cityfansen drept noen?
Jeg har ikke sans for sånt eller tull med ulykker/tragedier.
Dere er jo litt hårsåre på at men nevner hvilke mennesker og hvilket regime som faktisk muliggjør deres sportslige suksess, så kanskje best å ikke si så mye mer...
Bare kødda.Men sangen var vel myntet på Liverpools fans og ikke eiere. Uansett usmakelig!
Greit for meg at man mener noe om deleierne fra Abu Dhabi, men når alt skal handle om det i alle tråder, blir det kjedelig.
Og stadig er det nye som skal "ta" oss pga det. Og da blir man bare lei.Ikke hårsår.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Lars Jubas skrev: søn jul 31, 2022 11:27 am
morrisey skrev: søn jul 31, 2022 11:06 am
Lars Jubas skrev: søn jul 31, 2022 11:03 am

På hvilken måte? Har Cityfansen drept noen?
Jeg har ikke sans for sånt eller tull med ulykker/tragedier.
Dere er jo litt hårsåre på at men nevner hvilke mennesker og hvilket regime som faktisk muliggjør deres sportslige suksess, så kanskje best å ikke si så mye mer...
Bare kødda.Men sangen var vel myntet på Liverpools fans og ikke eiere. Uansett usmakelig!
Greit for meg at man mener noe om deleierne fra Abu Dhabi, men når alt skal handle om det i alle tråder, blir det kjedelig.
Og stadig er det nye som skal "ta" oss pga det. Og da blir man bare lei.Ikke hårsår.
Det kan jo handle om at ingen tar et oppgjør med det, men heller fremstiller seg som et offer i enhver sammenheng dette nevnes? Always the victims;-)?
Hva med å ta et oppgjør med det hele? Hva med å fordømme eierne og hele deres bestialske, som i mitt hode er et helt greit ord å bruke, opptreden? Overfor annerledes tenkende, overfor mennesker som er homofile, overfor voldtektsofre, som steines, henrettes eller straffes på andre måter, for å være så uheldig å bli voldtatt?
Jeg har alltid sett det som positivt at det kommer eiere inn som bidrar til å få penger inn i sporten, heller enn å dra dem ut. Eiere som Abu Dhabi, Saudi, Qatar, Roman/Putin, det er eiere man bør gi grei beskjed om ikke er ønsket. For blodpenger av denne typen gagner ingen.
Og disse tåpelighetene, spesielt fra Anelka, om andres sponsorer blir bare for dumme og navlebeskuende. For forskjellen på forretningsdrivende som gjør diverse feil, kontra disse regimene er som natt og dag. For å si det mildt.
Så en konstruktiv tilnærming heller enn syt, bortforklaringer etc, det kan faktisk hjelpe.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

morrisey skrev: søn jul 31, 2022 11:43 am
Lars Jubas skrev: søn jul 31, 2022 11:27 am
morrisey skrev: søn jul 31, 2022 11:06 am

Dere er jo litt hårsåre på at men nevner hvilke mennesker og hvilket regime som faktisk muliggjør deres sportslige suksess, så kanskje best å ikke si så mye mer...
Bare kødda.Men sangen var vel myntet på Liverpools fans og ikke eiere. Uansett usmakelig!
Greit for meg at man mener noe om deleierne fra Abu Dhabi, men når alt skal handle om det i alle tråder, blir det kjedelig.
Og stadig er det nye som skal "ta" oss pga det. Og da blir man bare lei.Ikke hårsår.
Det kan jo handle om at ingen tar et oppgjør med det, men heller fremstiller seg som et offer i enhver sammenheng dette nevnes? Always the victims;-)?
Hva med å ta et oppgjør med det hele? Hva med å fordømme eierne og hele deres bestialske, som i mitt hode er et helt greit ord å bruke, opptreden? Overfor annerledes tenkende, overfor mennesker som er homofile, overfor voldtektsofre, som steines, henrettes eller straffes på andre måter, for å være så uheldig å bli voldtatt?
Jeg har alltid sett det som positivt at det kommer eiere inn som bidrar til å få penger inn i sporten, heller enn å dra dem ut. Eiere som Abu Dhabi, Saudi, Qatar, Roman/Putin, det er eiere man bør gi grei beskjed om ikke er ønsket. For blodpenger av denne typen gagner ingen.
Og disse tåpelighetene, spesielt fra Anelka, om andres sponsorer blir bare for dumme og navlebeskuende. For forskjellen på forretningsdrivende som gjør diverse feil, kontra disse regimene er som natt og dag. For å si det mildt.
Så en konstruktiv tilnærming heller enn syt, bortforklaringer etc, det kan faktisk hjelpe.
Nå kan det hende at man har sagt noe om det utallige ganger og hvor ofte skal man ta oppgjør med dette før Scouse-gjengen og andre blir fornøyd? ift andre klubbers forhold til Malaysia,Saudi-Arabia,hvitvaskende banker og lignende er det relevant når moral og etikk og sportsvasking skal diskuteres.
Konstruktiv tilnærming fungerte dårlig på vgd og like dårlig her. Det blir ensidig, folk svarer ikke på det man spør om og det blir alltid vridd til at man støtter all verdens grusomheter av de man diskuterer med.
Det er jo ikke de oppegående som søler ned Citytrådene, men tullebukkene.
Dermed blir ihvertfall jeg dritt lei og svarer som regel svada eller dritt.

startelver

Legg inn av startelver »

Pep var tydeligvis fornøyd med Haaland, på en normal dag hadde han scoret 2 mål.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

startelver skrev: søn jul 31, 2022 4:43 pm Pep var tydeligvis fornøyd med Haaland, på en normal dag hadde han scoret 2 mål.
Hadde jo tatt seg ut om Pep skulle sutra etter at gutten har vært 2 uker i klubben😁.

Champis

Legg inn av Champis »

morrisey skrev: søn jul 31, 2022 11:43 am
Lars Jubas skrev: søn jul 31, 2022 11:27 am
morrisey skrev: søn jul 31, 2022 11:06 am

Dere er jo litt hårsåre på at men nevner hvilke mennesker og hvilket regime som faktisk muliggjør deres sportslige suksess, så kanskje best å ikke si så mye mer...
Bare kødda.Men sangen var vel myntet på Liverpools fans og ikke eiere. Uansett usmakelig!
Greit for meg at man mener noe om deleierne fra Abu Dhabi, men når alt skal handle om det i alle tråder, blir det kjedelig.
Og stadig er det nye som skal "ta" oss pga det. Og da blir man bare lei.Ikke hårsår.
Det kan jo handle om at ingen tar et oppgjør med det, men heller fremstiller seg som et offer i enhver sammenheng dette nevnes? Always the victims;-)?
Hva med å ta et oppgjør med det hele? Hva med å fordømme eierne og hele deres bestialske, som i mitt hode er et helt greit ord å bruke, opptreden? Overfor annerledes tenkende, overfor mennesker som er homofile, overfor voldtektsofre, som steines, henrettes eller straffes på andre måter, for å være så uheldig å bli voldtatt?
Jeg har alltid sett det som positivt at det kommer eiere inn som bidrar til å få penger inn i sporten, heller enn å dra dem ut. Eiere som Abu Dhabi, Saudi, Qatar, Roman/Putin, det er eiere man bør gi grei beskjed om ikke er ønsket. For blodpenger av denne typen gagner ingen.
Og disse tåpelighetene, spesielt fra Anelka, om andres sponsorer blir bare for dumme og navlebeskuende. For forskjellen på forretningsdrivende som gjør diverse feil, kontra disse regimene er som natt og dag. For å si det mildt.
Så en konstruktiv tilnærming heller enn syt, bortforklaringer etc, det kan faktisk hjelpe.

Så det du sier er at hvis City-supporterne her skriver et innlegg hvor de tar fullstendig avstand fra eierne i klubben på alle måter, så vil det aldri mer komme supportere fra andre lag og snakke om eierskapet i City? Eller må disse City-supporterne skrive et innlegg hvor de tar avstand fra dette ukentlig? Hva mer tenker du de skal gjøre? Sånn siden du mener de bør ta avstand fra eierne i et svar på at man begynner å bli litt lei av at eierskapet skal diskuteres dagen lang?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Rensenbrink82 skrev: søn jul 31, 2022 9:06 am
TheOpiate skrev: søn jul 31, 2022 12:57 am Hadde aldri trodd at jeg skulle se maken til surmuling basert på en mer eller mindre betydningsløs showkamp heller, men her sitter vi….
Nå var ikke det jeg skrev kun basert på gårsdagens match, men det ble kanskje for vanskelig å forstå?
Du sutrer på generell basis, så litt vanskelig å forstå hva du sikter til. Dog, i går virket det som om sutringen hadde fått ekstra næring, så lett å anta at det skyldes kampen…

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

Jeg håper unggutta får mer spilletid denne sesongen.
Mange i City har vunnet PL flere ganger og trenger litt konkurranse.

Jeg ser at man ikke har satt en A-stall på klubbens offisielle sider.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Macatee går på lån til Sheffield United.
Kanskje den unggutten man forventer store ting av.

startelver

Legg inn av startelver »

Hard treningsøkt for Haaland & co.



Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

Lars Jubas skrev: man aug 01, 2022 8:11 pm Macatee går på lån til Sheffield United.
Kanskje den unggutten man forventer store ting av.
Delap går muligens på lån til Stoke.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

Marc Cucurella har kommet til enighet med Chelsea om de personlige betingelsene, melder overgangsguru Fabrizio Romano.

Da glipper vel han ?

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Big George skrev: ons aug 03, 2022 1:38 am Marc Cucurella har kommet til enighet med Chelsea om de personlige betingelsene, melder overgangsguru Fabrizio Romano.

Da glipper vel han ?
City og Brighton ble tydeligvis aldri enig om pris.City stoppet på ca 37 pluss og Brighton vil ha minst 50.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Overraskende hvor gniene dere er i sommer, spesielt mtp alle salgene deres. Kan ikke skjønne annet enn at dere er mer enn good for FFP, men jeg skjønner ikke helt det regelverket. Ville trodd at Cucurella ville passet som hånd i hanske hos dere i en posisjon hvor dere har veldig liten dekning.

Også litt overrasket over at dere ikke har vært interessert i FdJ selvom kostnadene der er nok store. En annen spiller jeg egentlig tror ville passet godt inn i Pep-ball. Det er jo også mye snakk om at B. Silva drar, så han ville jo vært dn fornuftig erstatter.

Frykter også litt at dere er ute etter Saka denne sommeren. Jo lenger det går uten at dere henter erstattere og uten kontraktsforlengelse på Saka, jo mer nervøs blir jeg selvom alle ITK-ere sier han vil bli.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7747

Legg inn av Big George »

Esbrand virker lovende og det er mulig han er tiltenkt venstreback-plassen.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Wellé skrev: ons aug 03, 2022 7:38 pm Overraskende hvor gniene dere er i sommer, spesielt mtp alle salgene deres. Kan ikke skjønne annet enn at dere er mer enn good for FFP, men jeg skjønner ikke helt det regelverket. Ville trodd at Cucurella ville passet som hånd i hanske hos dere i en posisjon hvor dere har veldig liten dekning.

Også litt overrasket over at dere ikke har vært interessert i FdJ selvom kostnadene der er nok store. En annen spiller jeg egentlig tror ville passet godt inn i Pep-ball. Det er jo også mye snakk om at B. Silva drar, så han ville jo vært dn fornuftig erstatter.

Frykter også litt at dere er ute etter Saka denne sommeren. Jo lenger det går uten at dere henter erstattere og uten kontraktsforlengelse på Saka, jo mer nervøs blir jeg selvom alle ITK-ere sier han vil bli.
Kommer nok en back inn, men mye rimeligere enn Kukkarella. Jeg tror ikke FFP som sådan har vært et problem på flere år. Det som har blitt og blir(?) etterforsket er saker som ligger ganske langt tilbake i tid.Håper Silva blir, men om Barca får solgt FDJ har de kanskje nok penger og Silva presser på får å dra. Snakkes evt om paqueta inn for Silva. En spiller jeg aldri har sett eller hørt om.

Pep har nok også et ønske om en noen slankere stall, da det er lettere å holde alle med spilletid.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Big George skrev: ons aug 03, 2022 7:59 pm Esbrand virker lovende og det er mulig han er tiltenkt venstreback-plassen.
Tviler på at Pep stoler nok på han dog.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»