Florø SK Klubbtråd

Svar
stikkpillen

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av stikkpillen »

Hva som er tull vet jeg ikke, men har lært med tiden at det meste som kommer fra supportere med alt for tjukke briller svært sjeldent har rett i det de kommer med.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

stikkpillen skrev: tir okt 25, 2022 3:56 pm Hva som er tull vet jeg ikke, men har lært med tiden at det meste som kommer fra supportere med alt for tjukke briller svært sjeldent har rett i det de kommer med.
De beste supportere er de som et kritiske til egen klubb.
De som har et manisk tendens til å forsvare klubb er i stor grad nyttige idioter for ledelse og det er for få kritiog for mange idioter som tar hva man fores med for god fisk. Og nei jeg sikter ikke til enkeltpersoner dette er sykdom mange steder.

Ross

Legg inn av Ross »

Står mye i denne artikkelen fra september, som også er delt her før. https://www.firdaposten.no/floro-fotbal ... -16-631969

Entusiasmen rundt klubben er borte, både fra publikum og media. De vil bruke mer av kaka på barne og ungdomsfotball

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

stikkpillen skrev: tir okt 25, 2022 3:56 pm Hva som er tull vet jeg ikke, men har lært med tiden at det meste som kommer fra supportere med alt for tjukke briller svært sjeldent har rett i det de kommer med.
Du har rett i det, og akkurat denne supporteren har jo vært langt ute på viddene, for ikke å si engen.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Daltrey skrev: tir okt 25, 2022 5:01 pm
stikkpillen skrev: tir okt 25, 2022 3:56 pm Hva som er tull vet jeg ikke, men har lært med tiden at det meste som kommer fra supportere med alt for tjukke briller svært sjeldent har rett i det de kommer med.
Du har rett i det, og akkurat denne supporteren har jo vært langt ute på viddene, for ikke å si engen.
Hviler ut på sin dIvan, tror jeg.

stikkpillen

Legg inn av stikkpillen »

Han kommer nok ikke tilbake denne gangen

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Florø var gode det året de rykket opp til nivå 2, og veldig gode det 1.året der.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Pereira, som før oppdraget i Florø hadde en intet mindre enn imponerende CV, og hans assistent Correira, har sagt farvel til klubben etter en fantastisk reise.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

En kan vel kanskje si at Florø gikk litt i den klassiske fellen i fotballen. Hadde en fantastisk reise under Rognsø, og satset på å gjenskape det. Men dem valgte å gjøre stikk motsatt fra Rognsø tiden, og resultatet ble som det ofte blir. Laber interesse rundt laget, utenlandske trenere som kanskje tenker litt for kortsiktig og kanskje litt for mye på sin egen CV. Mye nytt i spillergruppen, forsvunnet mange lokale spillere, og jeg tipper en økonomi som styret satset alt på dette kortet. Når man ikke når målet, så blir det mange steg tilbake og jobben blir stor. Bra Florø vil satse litt mer i egne rekker igjen, men veldig bekymrende at klubben, styret osv, ikke satte i proppen litt tidligere i det synkende skipet. Nytt blod i rekkene er nok lurt.

return_of_drakkar
Innlegg: 4967

Legg inn av return_of_drakkar »

Johnny47 skrev: fre nov 04, 2022 7:14 am En kan vel kanskje si at Florø gikk litt i den klassiske fellen i fotballen. Hadde en fantastisk reise under Rognsø, og satset på å gjenskape det. Men dem valgte å gjøre stikk motsatt fra Rognsø tiden, og resultatet ble som det ofte blir. Laber interesse rundt laget, utenlandske trenere som kanskje tenker litt for kortsiktig og kanskje litt for mye på sin egen CV. Mye nytt i spillergruppen, forsvunnet mange lokale spillere, og jeg tipper en økonomi som styret satset alt på dette kortet. Når man ikke når målet, så blir det mange steg tilbake og jobben blir stor. Bra Florø vil satse litt mer i egne rekker igjen, men veldig bekymrende at klubben, styret osv, ikke satte i proppen litt tidligere i det synkende skipet. Nytt blod i rekkene er nok lurt.
Det kan man si.
Men man prøvde mens man kunne, og så slipper man da i alle fall å tenke på 'hvis'.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

return_of_drakkar skrev: fre nov 04, 2022 7:54 am
Johnny47 skrev: fre nov 04, 2022 7:14 am En kan vel kanskje si at Florø gikk litt i den klassiske fellen i fotballen. Hadde en fantastisk reise under Rognsø, og satset på å gjenskape det. Men dem valgte å gjøre stikk motsatt fra Rognsø tiden, og resultatet ble som det ofte blir. Laber interesse rundt laget, utenlandske trenere som kanskje tenker litt for kortsiktig og kanskje litt for mye på sin egen CV. Mye nytt i spillergruppen, forsvunnet mange lokale spillere, og jeg tipper en økonomi som styret satset alt på dette kortet. Når man ikke når målet, så blir det mange steg tilbake og jobben blir stor. Bra Florø vil satse litt mer i egne rekker igjen, men veldig bekymrende at klubben, styret osv, ikke satte i proppen litt tidligere i det synkende skipet. Nytt blod i rekkene er nok lurt.
Det kan man si.
Men man prøvde mens man kunne, og så slipper man da i alle fall å tenke på 'hvis'.
Joda, klubben har prøvd og hadde kanskje prøvd samme måte igjen viss dem hadde fått sjansen. Det er jo og ofte ørsmå detaljer som gjør at det går den ene eller andre veien. Jeg håper Florø staker ut en kurs som fremmer mer rundt sine egne fremover, og heller bruker noen år på det. Resultatene blir kanskje ikke helt som en ønsker, men over tid så vil det få frem mye mer engasjement i og rundt byen. Flere lokale og flere på tribunen vil jeg tro klubben kommer lenger med, enn kortsiktige løsninger med mye spillere som folk ikke kjenner til. Nå skal det sies at hadde Florø lykkes med dette, så ville jo det gitt en boost og kanskje klubben hadde vokst på det og. Men fingeren i jorda og kanskje starte litt på nytt, tror jeg Florø vil dra mest nytte av over tid. For en må vertfall snu den litt lave interessen som er i byen nå

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Enig i dine betraktninger, Johnny47. Og slik klubben har holdt på de siste årene, så har de i hvert fall ikke tatt potensielle tilskuere på alvor.
Ikke så mye som et pip på FB eller på hjemmesiden. Kan aldri tenke meg at sponsorene er fornøyd med dette.

Som du skriver, nye koster inn er helt på sin plass, i alle ledd. De som er der nå har kjørt klubben i grøfta. Tvi-tvi, og lykke til!

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Her er oppsettet for neste år! Mange gamle kjente å se her.

Avdeling 2
Brumunddal
Elverum
Florø
Førde
Hødd 2
Sogndal 2
Molde 2
HamKam 2
Hønefoss
Raufoss 2
Spjelkavik
Fu/Vo
Volda
Eidsvold Turn

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Opprykket er sikret!

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Fitforfight skrev: søn nov 27, 2022 6:58 pm Hødd 2
Sogndal 2
Molde 2
HamKam 2

Hønefoss
Raufoss 2
Såpass mye som 5 andrelag: på sin plass at dette er avdeling 2 😊

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Dan Jøran Hafsås skal trene Florø sitt herrelag dei neste tre åra. Ex Eid.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Hjemmesiden er ikke oppdatert siden mai(!).

Ingen oppdateringer på twitter siden 2019.

Siste oppdatering på Instagram var i juli.

Eksisterer denne klubben fortsatt?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Lilleborg skrev: tor des 29, 2022 1:53 pm Hjemmesiden er ikke oppdatert siden mai(!).

Ingen oppdateringer på twitter siden 2019.

Siste oppdatering på Instagram var i juli.

Eksisterer denne klubben fortsatt?
I lokalavisa er eneste artikkel siden sesongavslutning at man landet ny trener nylig.

KaldeFakta

Legg inn av KaldeFakta »

Dette med sosiale medier og Florø gjenspeiler jo klubben

Han som nå er borte fra siden...... mente jo "dette jobbes med". Men dette er jo ikke samme omfattende arbeid som å gå igjennom Trump selvangivelser.
Så det er tydeligvis bare babbel og tomme løfter..... ref: Trump

Ser ut som klubben nå blir en middelhavsfarer i NT liga

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florøs beste spiller 2022, Szymon Walczak, går til Os.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Ny ass trener er Alexander Lekva, Førde.
Vetle Fiskerstrand trapper ned og Christoffer Gjertsen er ny kiiper. (ex Ull/Kisa)

Ellers lite å melde fra laget der vest. Tynnere tropp enn på lenge tyder på sesong som 2022 ell dårligere plassering.
Bare å håpe at plassen holdes.

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Florø må vel være tidenes fotball-kollaps i nyere tid.
Fra å kjempe om kvalik-plass i 2017 med enorm entusiasme rundt laget, og til å være et midt på treet-lag i 3.divisjon, noen få år senere.

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Jatilnei. skrev: lør jan 14, 2023 3:08 pm Florø må vel være tidenes fotball-kollaps i nyere tid.
Fra å kjempe om kvalik-plass i 2017 med enorm entusiasme rundt laget, og til å være et midt på treet-lag i 3.divisjon, noen få år senere.
Det er jo egentlig ikke sååå vanskelig å forstå, for den entusiasmen handlet nok også i stor grad om den årgangen de hadde med lokale spillere. Sånt smitter! Når laget sakte, men sikkert erstattes av lånesoldater fra det store utland uten noe engasjement for klubben så forsvinner interessen.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Jatilnei. skrev: lør jan 14, 2023 3:08 pm Florø må vel være tidenes fotball-kollaps i nyere tid.
Fra å kjempe om kvalik-plass i 2017 med enorm entusiasme rundt laget, og til å være et midt på treet-lag i 3.divisjon, noen få år senere.
Jeg tar på meg en ny rolle:
Du har jo ikke peiling på hva du snakker om. Alle ser jo dette bortsett fra deg. Du kan jo ikke følge med i det hele tatt. bare vent til sesongen starter, vi skal knuse all motstand slik ingen andre har knust noen i fotball.
Ser egentlig ikke hvilke lag som skal score på oss heller.
I år tar vi alt!

Blir ikke helt som "supporten", men det er jaggu ikke lett!

:lol: :lol: :lol:

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

#Florø support er savnet her.

Ingen over, ingen ved siden. Ingen så irriterende og ingen så hysterisk morsom (til tider).
Måtte han gjenopplives! Det finnes vel høyspent og hjertestarter der vestpå?

Ross

Legg inn av Ross »

Norges beste keeper har gått til Levanger. Tynnes bra ut

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Sogndal - Florø.

4-0 til pause.

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Sogndal - Florø

9-0.

KaldeFakta

Legg inn av KaldeFakta »

6 av de var sikkert pga dommerfeil, to var flaks,... så egt bare 1-0 tap..
uflaks .

AllElite

Legg inn av AllElite »

Hvor er Stimen blitt av?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»