Florø SK Klubbtråd

Svar
Florø Support

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: fre jul 22, 2022 5:30 pm
Florø Support skrev: fre jul 22, 2022 3:50 pm
Fitforfight skrev: tor jul 21, 2022 10:35 pm

Godt eksempel på at du priser de som skryter deg opp i skyene, da er man Kompis med stor K.
Når noen er kritiske til deg eller fotballen F spiller blir vi hetset så det holder.
For å si det som du pleier å si: du er gjennombitter (på alt og alle som ikke stryker deg med hårene.)
Nei på ingen måte asså,bare din subjektive tolkning.

Er sjøl kritisk til ting klubben både har gjort,måten de har spilt på og hvordan ting har blitt organisert.

Når det kommer til å være kritisk til meg sjøl så burde det eneste jeg kan komme på være at jeg burde svare sånne innlegg som dine sjeldnere.

Spør Fritz som har kjent til meg som bruker i mange år om disse tingene. Tror du blir veldig overraska over svaret😉

Har ingenting å være bitter på,men ditt innlegg derimot bærer preg av bitterhet.

Synd for jeg ser jo at Florø Fotball begeistrer deg.
Synes det er spennende å følge klubben og interessant å se alle vinklingene i adferden din jeg, så stå på!
God helg!
Nei men så fint da, da har vi fått det slått fast👍😉

Jeg er meg sjøl uansett hva folk her inne eller ellers i det daglige liv sier og tror om meg. Min måte å være på forandrer seg aldri.

Hør med Fritz så får han fortelle😉

Ellers får du ha god helg du og mister👍

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Begynner å bli komisk at du hele tiden søker bekreftelse fra andre brukere, at de skal skrive om hvilken kjernekar du er :lol:

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

SuperGunners10 skrev: fre jul 22, 2022 11:17 pm Begynner å bli komisk at du hele tiden søker bekreftelse fra andre brukere, at de skal skrive om hvilken kjernekar du er :lol:
Det som er komisk er at det skal være nødvendig😂

Vet godt om at jeg ikke er perfekt. Er du det da siden du må komme med en sånn kommentar?

Når nivået er sånn så er det tydeligvis viktig siden jeg liksom skal være "sånn og sånn"😉

Da var Fritz en åpenbar bruker å nevne siden han kan bekrefte det jeg skriver.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

16 åringen Enok Naustdal har i løpet av uka signert for Eliteserieklubben Hamkam. Kontrakten strekker seg over 3 år,noe som vel må bety at Florø får noe igjen for han her i form av at han var under kontrakt men og prosent i form av et videresalg.

Naustdal stod bokført med 18 kamper det siste året for Florø og spilte sin foreløpige siste kamp i svart og blått mot Hødd 2. 18 kamper for en som debuterte i 2 divisjon i fjor som 15 åring er slettes ikke dårlig og er et kraftig slag i baugen for de som påstår at Florø ikke satser på egne unge talent,som nå viser seg å bære frukt.

Når en samtidig tenker over at han ikke en gang var fast på Florø sitt lag så lover det godt for fortsettelsen.

Florø har mange nok unge talent på vei opp,Naustdal er bare en i rekka.

Det at Hamkam ser det viser at Florø jobber godt.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Et enkeltstående talent viser ikke at klubben jobber godt. Det viser et enkelstående talent.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

bønna1/2 skrev: lør jul 30, 2022 2:18 pm Et enkeltstående talent viser ikke at klubben jobber godt. Det viser et enkelstående talent.
Jo det gjør faktisk det,da han ikke engang har spilt fast for laget.

Han har faktisk hatt noen foran seg i køen på laget,da det er noen på vei opp.

Haukås Steinset gikk som 15 åring til Sogndal i fjor etter å ha fått kjent på nivået i 2 divisjon.

Er i tilegg som sagt nok av talent i klubben som er i god utvikling.

2x Høyvik Jacobsen,Hovland,Holm,Hallstensen og Liset. Utover det flere på vei opp og som med utvikling blir gode.

Så jo det gror godt i klubben.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Florø Support skrev: lør jul 30, 2022 2:59 pm
bønna1/2 skrev: lør jul 30, 2022 2:18 pm Et enkeltstående talent viser ikke at klubben jobber godt. Det viser et enkelstående talent.
Jo det gjør faktisk det,da han ikke engang har spilt fast for laget.

Han har faktisk hatt noen foran seg i køen på laget,da det er noen på vei opp.

Haukås Steinset gikk som 15 åring til Sogndal i fjor etter å ha fått kjent på nivået i 2 divisjon.

Er i tilegg som sagt nok av talent i klubben som er i god utvikling.

2x Høyvik Jacobsen,Hovland,Holm,Hallstensen og Liset. Utover det flere på vei opp og som med utvikling blir gode.

Så jo det gror godt i klubben.
Steinset gikk vel til Sogndal ja, nå spiller han 4 divisjon viss jeg har forstått riktig. Ordet talent er vel et av orda som blir misbrukt mest i Norsk Fotball. Av dem du nevner, mener du virkelig at Liset er et talent? Han er 18 år, spiller vel for det meste på Florø 2, som ligger sist i 5 divisjon. Det er 18 åringer som herjer i Fotball Europa. Viss Liset er talent, hva er disse da som spiller fast i dem store ligaene? Regner med Sogndal saumfarer dem fleste i det gamle fylket, men nå har vel dem dårlig erfaring med å hente talent fra Florø.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Johnny47 skrev: lør jul 30, 2022 11:30 pm
Florø Support skrev: lør jul 30, 2022 2:59 pm
bønna1/2 skrev: lør jul 30, 2022 2:18 pm Et enkeltstående talent viser ikke at klubben jobber godt. Det viser et enkelstående talent.
Jo det gjør faktisk det,da han ikke engang har spilt fast for laget.

Han har faktisk hatt noen foran seg i køen på laget,da det er noen på vei opp.

Haukås Steinset gikk som 15 åring til Sogndal i fjor etter å ha fått kjent på nivået i 2 divisjon.

Er i tilegg som sagt nok av talent i klubben som er i god utvikling.

2x Høyvik Jacobsen,Hovland,Holm,Hallstensen og Liset. Utover det flere på vei opp og som med utvikling blir gode.

Så jo det gror godt i klubben.
Steinset gikk vel til Sogndal ja, nå spiller han 4 divisjon viss jeg har forstått riktig. Ordet talent er vel et av orda som blir misbrukt mest i Norsk Fotball. Av dem du nevner, mener du virkelig at Liset er et talent? Han er 18 år, spiller vel for det meste på Florø 2, som ligger sist i 5 divisjon. Det er 18 åringer som herjer i Fotball Europa. Viss Liset er talent, hva er disse da som spiller fast i dem store ligaene? Regner med Sogndal saumfarer dem fleste i det gamle fylket, men nå har vel dem dårlig erfaring med å hente talent fra Florø.
Ja i tilegg til Naustdal.

Steinset Haukås spiller primært i 4 divisjon nå,men av og til korte innhopp i Obos.

Kan jo ikke forvente at de skal slå ut i full blomst med en gang heller. Har fryktelig mange år på å utvikle seg i et godt miljø i tilegg til skolegang. Når en først nevner skole så studerer jo Steinset Haukås ved siden av og det opptar nok en del tid,men samtidig får han utvikla seg.

Tja Liset er jo ung da og har tatt store steg bare det siste året med spilletid i 2 divisjon og nå ser en at det ser ut til å gå riktig vei. Han har et uforløst potensiale i seg som en bare venter på at han får ut.

Han har ikke så mange starter men har spilt rikelig tross alt. 3 mål på 9 starter i er ok sett i lys av at han har to andre spillere å konkurrere mot som per nå er foran. Uansett så har han levert gode prestasjoner når han har fått sjansen og han kan bare bli bedre. 18 år er tross alt veldig ungt i fotball.

Så ser du jo glatt forbi både Leander og Liam Høyvik Jacobsen,som begge har fått brukbart med spilletid. Det at Leander bare har spilt i ca 6 kamper er på grunn av strekkskade men han bør være tilbake i august,hvis han da blir i klubben. Liam er et kjempetalent på bare 16 og har tross alt spilt en del,sjøl om det kun har blitt med 3 starter så har han fått innhopp. Videre har han vært veldig god når han har fått sjansen,som mot Førde og Elverum og hadde noen kjempesjanser borte mot Raufoss 2 som han burde skårt på,noe som vel alderen er/kan være årsaken til skulle en tro.

Uansett disse to har tida foran seg.

Samme kan sies om Hovland,Holm og Hallstensen.

Fanøy Nordal er en annen,dog litt eldre men "bare" 19 år. Han har spilt så og si alt i år, fikk tilitt i fjor og har tatt nye steg i år.

Nok av unge spillere i klubben en kan definere som talent i allefall.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Som flere har sagt i tråden er før har Florø hatt startoppstillinger med svært få lokale spillere. Det har vært elendig med tanke på at vi snakker nivå 4.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fritz_ skrev: søn jul 31, 2022 5:57 pm Som flere har sagt i tråden er før har Florø hatt startoppstillinger med svært få lokale spillere. Det har vært elendig med tanke på at vi snakker nivå 4.
Som sagt før så har det vært 12 spillere fra fylket i troppen,hvor 8 altså er lokale.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Florø Support skrev: søn jul 31, 2022 6:04 pm
Fritz_ skrev: søn jul 31, 2022 5:57 pm Som flere har sagt i tråden er før har Florø hatt startoppstillinger med svært få lokale spillere. Det har vært elendig med tanke på at vi snakker nivå 4.
Som sagt før så har det vært 12 spillere fra fylket i troppen,hvor 8 altså er lokale.
Det var ikke det kritikken gikk på. Det var jo mer det at veldig få spiller.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fritz_ skrev: søn jul 31, 2022 6:05 pm
Florø Support skrev: søn jul 31, 2022 6:04 pm
Fritz_ skrev: søn jul 31, 2022 5:57 pm Som flere har sagt i tråden er før har Florø hatt startoppstillinger med svært få lokale spillere. Det har vært elendig med tanke på at vi snakker nivå 4.
Som sagt før så har det vært 12 spillere fra fylket i troppen,hvor 8 altså er lokale.
Det var ikke det kritikken gikk på. Det var jo mer det at veldig få spiller.
Alle 12 har jo fått spilletid,noen mer enn andre som jo er naturlig.

Hadde en ønsket seg flere? Absolutt.

Men da må de vise seg gode nok og. Til nå har det vært litt både og,men samtidig ser en at det er talent på vei opp. Som med tida nok vil spille for laget.

I dag er en uansett nødt til å ha inn spillere fra enten andre land eller steder i Norge for å være konkurransedyktige nok. Når disse som nå er i klubben spiller med hjerte utenpå drakta så klager i allefall ikke jeg på så "få" "lokale" spillere. Husk at disse 4 fra Bergen blir per definisjon regna som lokale.

Jeg er virkelig imponert over den ofringen de gjør for klubben.

Har absolutt ingenting å utsette på hva de gir av seg sjøl, til nå i allefall altså.

KaldeFakta

Legg inn av KaldeFakta »

hva skjer med nettsiden? skjer lite der

du har jo gjentatte ganger sagt "klubben jobber med det!"
Det tar max 1 time å lage en plan så gjennomføre den . . Dette etterlyste jeg også i mai .

mai til nå er 2 måneder . .ikke 1 time.
?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

KaldeFakta skrev: søn jul 31, 2022 8:42 pm hva skjer med nettsiden? skjer lite der

du har jo gjentatte ganger sagt "klubben jobber med det!"
Det tar max 1 time å lage en plan så gjennomføre den . . Dette etterlyste jeg også i mai .

mai til nå er 2 måneder . .ikke 1 time.
?
Mentaliteten er på topp, den beste på mange år, og 11elveren spiller så det suser. PostNord blir sterkere neste år.

Websiden vil først og fremst henvende seg til den portugisisktalende delen av publikum, men det jobbes med en løsning også her i Norge.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

KaldeFakta skrev: søn jul 31, 2022 8:42 pm hva skjer med nettsiden? skjer lite der

du har jo gjentatte ganger sagt "klubben jobber med det!"
Det tar max 1 time å lage en plan så gjennomføre den . . Dette etterlyste jeg også i mai .

mai til nå er 2 måneder . .ikke 1 time.
?
Ikke godt å si men skal sies at de prioriterer facebook og instagram. Der har det nå blitt oppdatert etter forrige kamp. Nå har det jo vært ferie og folk i klubben har nok vært borte.

Ellers er jeg 100% enig i at det er for slapt og at noe bør gjøres.

Har jo hørt med klubben om det,men ikke jeg som tar avgjørelser sjøl om det jo burde veie tungt når supportere spør.

Skal høre med de igjen før serien starter igjen👍
Sist redigert av Florø Support den søn jul 31, 2022 9:08 pm, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: søn jul 31, 2022 9:03 pm
KaldeFakta skrev: søn jul 31, 2022 8:42 pm hva skjer med nettsiden? skjer lite der

du har jo gjentatte ganger sagt "klubben jobber med det!"
Det tar max 1 time å lage en plan så gjennomføre den . . Dette etterlyste jeg også i mai .

mai til nå er 2 måneder . .ikke 1 time.
?
Mentaliteten er på topp, den beste på mange år, og 11elveren spiller så det suser. PostNord blir sterkere neste år.

Websiden vil først og fremst henvende seg til den portugisisktalende delen av publikum, men det jobbes med en løsning også her i Norge.
Hahah du elsker Florø!😂👍😊😉

Kjekt å se at det opptar deg sånn👍

Vil i en mer seriøs tone tro klubben oppdaterer bedre mot høsten.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø Support skrev: søn jul 31, 2022 9:07 pm
Daltrey skrev: søn jul 31, 2022 9:03 pm
KaldeFakta skrev: søn jul 31, 2022 8:42 pm hva skjer med nettsiden? skjer lite der

du har jo gjentatte ganger sagt "klubben jobber med det!"
Det tar max 1 time å lage en plan så gjennomføre den . . Dette etterlyste jeg også i mai .

mai til nå er 2 måneder . .ikke 1 time.
?
Mentaliteten er på topp, den beste på mange år, og 11elveren spiller så det suser. PostNord blir sterkere neste år.

Websiden vil først og fremst henvende seg til den portugisisktalende delen av publikum, men det jobbes med en løsning også her i Norge.
Hahah du elsker Florø!😂👍😊😉

Kjekt å se at det opptar deg sånn👍

Vil i en mer seriøs tone tro klubben oppdaterer bedre mot høsten.
Selvsagt, å kjøre til Florø med kapellbil tidlig på 90-tallet gjorde inntrykk, og krana løftet girkassene som om det skulle være bomull.

Sogn og Fjordane krets har en spesiell plass i mitt hjerte.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Florø er i ferd med å mose Toten etter alle kunstens regler. Hele 6-0 etter kun 37 minutter.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

9-0 nå! 🤣

Det ble også sluttresultatet. Pyntet litt på målforskjellen der, Florø.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

LeSorcier skrev: lør aug 13, 2022 3:06 pm 9-0 nå! 🤣

Det ble også sluttresultatet. Pyntet litt på målforskjellen der, Florø.
Det ville er jo det at det burde vært 12-13, så i så måte ikke et mål for lite.

Forstår godt hvorfor Molde 2 og Ålesund blant annet har slått de med mange mål. Florø slapp seg nemlig ned et par hakk i 2 omgang men vi fikk sett årets mål, da vår kjære lokale patriot Omerovic som forøvrig hadde bursdag limte ballen i krysset fra ca 20 meter!,for en bursdagsgave👏

Bør vel kunne se det på høydepunktene😊

Ellers verdt å nevne at vår kjære kaptein Gjerstad desverre spilte sin siste kamp i Florø drakt for denne gang, da studier og familie veide for tungt. Han blir et stor savn og her må nok klubben få inn en like hardtarbeidende og målfarlig spiller.

Kan og nevne at Rodrigo desverre er reist tilbake til Portugal på grunn av alle skadene. Han har liksom ikke blitt kvitt de. Han kunne nok sikkert gjerne komme tilbake i svart og blått ved en seinere anledning. Han vil og bli et stort savn,som lagets beste ballfordeler,som jo sier en del da både Hepsø Vetås,Nordal og Omerovic på nivået er solide.

Det som dog er gledelig er at Florø har signert en ny spiller fra svensk 1 divisjon avdeling Norra, som de enda venter med å offentliggjøre. Han bør være klar mot KIL 2 neste helg. Her er det snakk om erstatter for nevnte Rodrigo, i en offensiv playmaker som er svensk.

Ellers har nok klubben vært klar over både avgangen til Rodrigo og kaptein Gjerstad i ca en måned nå. Så de har nok enda en spiller i kikkerten,hvis da ikke en allerede har erstatteren for Gjerstad klar.

Uansett 3 deilige poeng og en verdig avslutning for hedersmannen Gjerstad, som alltid vil være "bergensgutt men Florø Mann!"

Forza Florø Fotball!* Vi Følger Vårt Blåe Lag i Med Og Motgang!*

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Herlig at dere slo på stortromma og banket gørra ut av toppfotballsatsingen på Toten!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

LeSorcier skrev: lør aug 13, 2022 3:06 pm 9-0 nå! 🤣

Det ble også sluttresultatet. Pyntet litt på målforskjellen der, Florø.
Litt off topic men her under er en spiller som nok forsterker laget og fort kan skåre noen mål. 5 døgn siden ei svensk avis var ute med nyheten i Hallands Nyheter.

Link under:
https://www.hn.se/sport/tv%C3%A5%C3%A5k ... 1.78664904

Her skriver de om jeg har forstått det riktig at han allerede har signert, så hvorfor klubben bruker så lang tid med å offentliggjøre forstår jeg ikke,men ikke noe nytt i fotballnorge sånn egentlig.

Lindgren(Adam)blir sitert på følgende:"Jag vil hitta gledjen av och spela fotboll igjen". Noe som lover veldig bra for Florø sin del. 9 kamper i et ok 1 divisjonslag lar seg absolutt høre for spill i 3 divisjon i Norge. Han bør kunne dominere i banespillet uten noe problem.

Ross

Legg inn av Ross »

Florø Support skrev: tir aug 16, 2022 11:45 pm
LeSorcier skrev: lør aug 13, 2022 3:06 pm 9-0 nå! 🤣

Det ble også sluttresultatet. Pyntet litt på målforskjellen der, Florø.
Litt off topic men her under er en spiller som nok forsterker laget og fort kan skåre noen mål. 5 døgn siden ei svensk avis var ute med nyheten i Hallands Nyheter.

Link under:
https://www.hn.se/sport/tv%C3%A5%C3%A5k ... 1.78664904

Her skriver de om jeg har forstått det riktig at han allerede har signert, så hvorfor klubben bruker så lang tid med å offentliggjøre forstår jeg ikke,men ikke noe nytt i fotballnorge sånn egentlig.

Lindgren(Adam)blir sitert på følgende:"Jag vil hitta gledjen av och spela fotboll igjen". Noe som lover veldig bra for Florø sin del. 9 kamper i et ok 1 divisjonslag lar seg absolutt høre for spill i 3 divisjon i Norge. Han bør kunne dominere i banespillet uten noe problem.
En spiller som knapt har fått spilletid på nivå 3 i Sverige (tilsvarende postnord i Norge). Startet null kamper, kommet inn i 9, men kun avspist med få minutter (under 90min totalt).
Men visstnok så god at han skal dominere i 3div

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Ross skrev: ons aug 17, 2022 12:43 am
Florø Support skrev: tir aug 16, 2022 11:45 pm
LeSorcier skrev: lør aug 13, 2022 3:06 pm 9-0 nå! 🤣

Det ble også sluttresultatet. Pyntet litt på målforskjellen der, Florø.
Litt off topic men her under er en spiller som nok forsterker laget og fort kan skåre noen mål. 5 døgn siden ei svensk avis var ute med nyheten i Hallands Nyheter.

Link under:
https://www.hn.se/sport/tv%C3%A5%C3%A5k ... 1.78664904

Her skriver de om jeg har forstått det riktig at han allerede har signert, så hvorfor klubben bruker så lang tid med å offentliggjøre forstår jeg ikke,men ikke noe nytt i fotballnorge sånn egentlig.

Lindgren(Adam)blir sitert på følgende:"Jag vil hitta gledjen av och spela fotboll igjen". Noe som lover veldig bra for Florø sin del. 9 kamper i et ok 1 divisjonslag lar seg absolutt høre for spill i 3 divisjon i Norge. Han bør kunne dominere i banespillet uten noe problem.
En spiller som knapt har fått spilletid på nivå 3 i Sverige (tilsvarende postnord i Norge). Startet null kamper, kommet inn i 9, men kun avspist med få minutter (under 90min totalt).
Men visstnok så god at han skal dominere i 3div
EDIT: Ser nå at definisjonen på svensk 1 divisjon tilsvarer Postnord. 9 kamper er uansett helt ok for et ok svensk 1 divisjonslag(Postnord)sjøl om det ikke er kamper han har starta i,men som vanlig er den norske overvurderingen av eget nivå en grunn aleine for at det ikke kan være snakk om en god spiller. Når nivået altså er 3 divisjon så sier det seg vel sjøl at det ikke skal allverden til for å kunne dominere.

Har blitt sett på som et stort talent av både Varbergs Boys og Tvååker i relativt mange år nå. Han begynte å gå lei nå og trengte et miljøskifte,noe som vel ikke er uvanlig for en spiller som elsker sporten.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Florø Support skrev: tir aug 16, 2022 11:45 pm
LeSorcier skrev: lør aug 13, 2022 3:06 pm 9-0 nå! 🤣

Det ble også sluttresultatet. Pyntet litt på målforskjellen der, Florø.
Lindgren(Adam)blir sitert på følgende:"Jag vil hitta gledjen av och spela fotboll igjen".
Et meget godt utgangspunkt. Kan bli bra, dette.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

LeSorcier skrev: tor aug 18, 2022 12:18 pm
Florø Support skrev: tir aug 16, 2022 11:45 pm
LeSorcier skrev: lør aug 13, 2022 3:06 pm 9-0 nå! 🤣

Det ble også sluttresultatet. Pyntet litt på målforskjellen der, Florø.
Lindgren(Adam)blir sitert på følgende:"Jag vil hitta gledjen av och spela fotboll igjen".
Et meget godt utgangspunkt. Kan bli bra, dette.
Der var jaggu overgangen bekrefta og. Står ingenting om at det bare er snakk om lån, da jeg går utfra at NFF hadde skrevet det hvis det var tilfelle,som Firdaposten var ute å meldte.

https://www.fotball.no/lov-og-reglement ... 2022-02-19
"August 2022



Navn: Karl Adam Lindgren Godkjent 19.08.2022 Spilleklar: 19.08.2022 Sakstype: Proff Fra klubb: Tvååkers IF Til klubb: Florø SK Type: Overgang Kategori: Fotball."

Spent på hva han kan tilføre laget.

Rent Trav

Legg inn av Rent Trav »

Florø har jaggu mye peng som signerer så mange utlendinger. Sjelden å se nede i 3. div!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Rent Trav skrev: fre aug 19, 2022 9:37 am Florø har jaggu mye peng som signerer så mange utlendinger. Sjelden å se nede i 3. div!
Ikke fått med deg at klubben får penger fra Braut salget? Utover det har sponsorene fra i fjor, vel de aller fleste av de vært med på laget igjen i år og. Klubben har i tilegg fått en gave fra en organisasjon på noen hundretusen.

Ved Braut salget regner klubben nok sånn ca å få inn totalt 600 - 700000. Ikke rare greiene for store klubber med stort budsjett i Norge og ellers i verden,men for Florø utgjør det en stor forskjell for å si det forsiktig.

Så at de har noen midler skal ikke en lure på. De blir i tilegg henta billig de spillerene som er/blir henta inn.

Ikke sikker på om Lindgren blir siste mann inn heller.

Videre har klubben 12-13 lokale i stallen per definisjon. Så fortsatt flere "lokale" enn "utlendinger".

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Oldebarnet til Astrid Lindgren?

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Gorgi skrev: fre aug 19, 2022 10:43 am Oldebarnet til Astrid Lindgren?
Hahah😂👍😊😉

Kan jo alltids håpe? Så tryller han litt med magien han har i bein og hode og banker inn noen mål mot KIL 2 til å begynne med😉

Han blir det spennende å følge!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»