Florø SK Klubbtråd

Svar
Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Canucks »

Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:32 pm
Canucks skrev: ons mar 01, 2023 2:23 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:18 pm Fordi at jeg velger å stole på at det klubben gjør er bra så gjør det meg høy på meg sjøl? God logikk.
Mener du at Florø har fortjent seg til å stole på at alt de gjør er bra om dagen? Jeg er enig i at de fortjente det når de rykket opp til OBOS, da gjorde de mye riktig, men det at klubben nå er å roter nede i 3. div. bare noen få år senere er noe som man burde stille spørsmål med.

Jeg hadde stilt langt strengere krav til de som drifter klubben da, og krevd at hoder burde rulle, for det er helt klart gode grunner til å kritisere de siste sesongene og hva Florø har gjort. Resultatene taler for seg selv der, og der sitter ledelsen og de som drifter klubben med ansvaret, og hadde det vært min klubb så hadde jeg hatt null tillit igjen.
Vel jeg ser tegnene på bedring i motsetning til de som ser klubben utenfra. Er det godt nok svar? Skal en del til for å komme seg tilbake dit en var og ønsker å være i hodet sitt,men hard jobbing over tid var oppskriften den gang. Der er klubben absolutt i gang med å ville jobbe seg opp mot igjen,men det vil ta tid og kreve tålmodighet fra alle rundt klubben og som er glad i den.

Min tålmodighet har til tider vært tynnslitt,sjøl om det ikke virker sånn uttad. Men jeg ser som sagt på hvordan klubben nå jobber,både i forhold til kommunikasjonen,bygge opp klubb,A-laget til de yngre klasser. Her har klubben i følge tall tatt steg i følge de sjøl.

Jobben som har vært gjort fra 2018-2022 er desverre godt blanda drops og mange ting skulle en vært foruten. Den jobben som derimot har blitt gjort fra høsten i fjor og fram til nå med Hafsås virker lovende ut og en bør kunne se bedring i laget i år,sjøl om det kan ta tid før at en igjen rykker opp igjen og allerede i år kan nok bli for tidlig. Her er tålmodighet viktig å ha.

Men kan absolutt bli en sesong hvor Florø overrasker,da de er satt ei i slags "underdog" gruppe av lag og knapt nok det. Det som er godt å tenke på er at ingen vet hvem som har det beste rusta laget både mentalt og fysisk. Her føler jeg at det mentale til Florø er det som må jobbes mest med,da det mest ligger i hodet på spillerene. De må ha troa på det driver med og en må jobbe med det hver dag for å styrke det.

Ser en et sterkt mentalt Florø vil de gjøre en kjempesesong. Det er her nøkkelen ligger,samt at første 11elveren er inntakt i så og si samtlige kamper og at bredden er god nok. Det at det fortsatt er ca 1,5 måned igjen bør i så måte være til stor hjelp.
Hva slags konkrete ting er endret? om jeg tør spørre? hva gjør at ting viser bedring? Hvilke personer bortsett fra trener har pakket sakene og reist?

Du har jo selv vært positiv foran hver bidige sesong, og hver eneste sesong i hele denne perioden, uten å være nevneverdig kritisk. Selv hadde jeg stilt klare krav som sagt, og tegn til at ting gjøres riktig.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:32 pm
Canucks skrev: ons mar 01, 2023 2:23 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:18 pm Fordi at jeg velger å stole på at det klubben gjør er bra så gjør det meg høy på meg sjøl? God logikk.
Mener du at Florø har fortjent seg til å stole på at alt de gjør er bra om dagen? Jeg er enig i at de fortjente det når de rykket opp til OBOS, da gjorde de mye riktig, men det at klubben nå er å roter nede i 3. div. bare noen få år senere er noe som man burde stille spørsmål med.

Jeg hadde stilt langt strengere krav til de som drifter klubben da, og krevd at hoder burde rulle, for det er helt klart gode grunner til å kritisere de siste sesongene og hva Florø har gjort. Resultatene taler for seg selv der, og der sitter ledelsen og de som drifter klubben med ansvaret, og hadde det vært min klubb så hadde jeg hatt null tillit igjen.
Vel jeg ser tegnene på bedring i motsetning til de som ser klubben utenfra. Er det godt nok svar?
Om du kan konkretisere hva som er i bedring uten å kjøre copy paste svar fra hva klubben mener så har det en viss substans.

Kan du ikke det argumenteres det på nivå med de som sier "Vi må ha/har trua"
Nei det må man ikke. Man må være realistisk og kritisk til klubb uavhengig av om det er gruppespill i Europa og medalje i hjemmelig serie eller sausing nede i divisjonene som Florø holder på med nå og Moss, Lyn, Kamma, Hønefoss osv har eller kåler med i dag.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Canucks skrev: ons mar 01, 2023 2:42 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:32 pm
Canucks skrev: ons mar 01, 2023 2:23 pm

Mener du at Florø har fortjent seg til å stole på at alt de gjør er bra om dagen? Jeg er enig i at de fortjente det når de rykket opp til OBOS, da gjorde de mye riktig, men det at klubben nå er å roter nede i 3. div. bare noen få år senere er noe som man burde stille spørsmål med.

Jeg hadde stilt langt strengere krav til de som drifter klubben da, og krevd at hoder burde rulle, for det er helt klart gode grunner til å kritisere de siste sesongene og hva Florø har gjort. Resultatene taler for seg selv der, og der sitter ledelsen og de som drifter klubben med ansvaret, og hadde det vært min klubb så hadde jeg hatt null tillit igjen.
Vel jeg ser tegnene på bedring i motsetning til de som ser klubben utenfra. Er det godt nok svar? Skal en del til for å komme seg tilbake dit en var og ønsker å være i hodet sitt,men hard jobbing over tid var oppskriften den gang. Der er klubben absolutt i gang med å ville jobbe seg opp mot igjen,men det vil ta tid og kreve tålmodighet fra alle rundt klubben og som er glad i den.

Min tålmodighet har til tider vært tynnslitt,sjøl om det ikke virker sånn uttad. Men jeg ser som sagt på hvordan klubben nå jobber,både i forhold til kommunikasjonen,bygge opp klubb,A-laget til de yngre klasser. Her har klubben i følge tall tatt steg i følge de sjøl.

Jobben som har vært gjort fra 2018-2022 er desverre godt blanda drops og mange ting skulle en vært foruten. Den jobben som derimot har blitt gjort fra høsten i fjor og fram til nå med Hafsås virker lovende ut og en bør kunne se bedring i laget i år,sjøl om det kan ta tid før at en igjen rykker opp igjen og allerede i år kan nok bli for tidlig. Her er tålmodighet viktig å ha.

Men kan absolutt bli en sesong hvor Florø overrasker,da de er satt ei i slags "underdog" gruppe av lag og knapt nok det. Det som er godt å tenke på er at ingen vet hvem som har det beste rusta laget både mentalt og fysisk. Her føler jeg at det mentale til Florø er det som må jobbes mest med,da det mest ligger i hodet på spillerene. De må ha troa på det driver med og en må jobbe med det hver dag for å styrke det.

Ser en et sterkt mentalt Florø vil de gjøre en kjempesesong. Det er her nøkkelen ligger,samt at første 11elveren er inntakt i så og si samtlige kamper og at bredden er god nok. Det at det fortsatt er ca 1,5 måned igjen bør i så måte være til stor hjelp.
Hva slags konkrete ting er endret? om jeg tør spørre? hva gjør at ting viser bedring? Hvilke personer bortsett fra trener har pakket sakene og reist?

Du har jo selv vært positiv foran hver bidige sesong, og hver eneste sesong i hele denne perioden, uten å være nevneverdig kritisk. Selv hadde jeg stilt klare krav som sagt, og tegn til at ting gjøres riktig.
Tja helt konkret er klubben mer åpen,man ser at de tar klokere valg på overganger og gjør ikke noe hastig i motsetning til tidligere.

Ingen andre enn trenerene men en har fått inn mer faglig sterk styreleder som virkelig vil få klubben til å vokse,samt at jeg må si at Solheim er mer seriøs og åpen nå enn i fjor og tidligere år. Det virker i allefall sånn ut med tanke på måten klubben nå styres,i forhold til kommunikasjonen uttad og hva de gjør og sier. Kanskje var sesongen og året i fjor en vekker?

Er som sagt mer kritisk i det virkelige liv enn det virker uttad her inne. Det har jeg vært tidligere år og.

Men samtidig følger jeg jo klubben og vet jo hva de gjør. Mitt inntrykk er at de har lytta til folk og at tingene som gjøres nå er et steg i riktig retning,i form av beslutninger og hvor åpen en er. Det vil alltid være ting å pirke på som en ikke er like fornøyd med,men sånn vil det alltid være. Ser i allefall bedring i hvordan klubben opererer.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

stc887 skrev: ons mar 01, 2023 2:45 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:32 pm
Canucks skrev: ons mar 01, 2023 2:23 pm

Mener du at Florø har fortjent seg til å stole på at alt de gjør er bra om dagen? Jeg er enig i at de fortjente det når de rykket opp til OBOS, da gjorde de mye riktig, men det at klubben nå er å roter nede i 3. div. bare noen få år senere er noe som man burde stille spørsmål med.

Jeg hadde stilt langt strengere krav til de som drifter klubben da, og krevd at hoder burde rulle, for det er helt klart gode grunner til å kritisere de siste sesongene og hva Florø har gjort. Resultatene taler for seg selv der, og der sitter ledelsen og de som drifter klubben med ansvaret, og hadde det vært min klubb så hadde jeg hatt null tillit igjen.
Vel jeg ser tegnene på bedring i motsetning til de som ser klubben utenfra. Er det godt nok svar?
Om du kan konkretisere hva som er i bedring uten å kjøre copy paste svar fra hva klubben mener så har det en viss substans.

Kan du ikke det argumenteres det på nivå med de som sier "Vi må ha/har trua"
Nei det må man ikke. Man må være realistisk og kritisk til klubb uavhengig av om det er gruppespill i Europa og medalje i hjemmelig serie eller sausing nede i divisjonene som Florø holder på med nå og Moss, Lyn, Kamma, Hønefoss osv har eller kåler med i dag.
Har nettopp svart Canucks på det samme som du egentlig etterlyser her.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:51 pm
Canucks skrev: ons mar 01, 2023 2:42 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:32 pm

Vel jeg ser tegnene på bedring i motsetning til de som ser klubben utenfra. Er det godt nok svar? Skal en del til for å komme seg tilbake dit en var og ønsker å være i hodet sitt,men hard jobbing over tid var oppskriften den gang. Der er klubben absolutt i gang med å ville jobbe seg opp mot igjen,men det vil ta tid og kreve tålmodighet fra alle rundt klubben og som er glad i den.

Min tålmodighet har til tider vært tynnslitt,sjøl om det ikke virker sånn uttad. Men jeg ser som sagt på hvordan klubben nå jobber,både i forhold til kommunikasjonen,bygge opp klubb,A-laget til de yngre klasser. Her har klubben i følge tall tatt steg i følge de sjøl.

Jobben som har vært gjort fra 2018-2022 er desverre godt blanda drops og mange ting skulle en vært foruten. Den jobben som derimot har blitt gjort fra høsten i fjor og fram til nå med Hafsås virker lovende ut og en bør kunne se bedring i laget i år,sjøl om det kan ta tid før at en igjen rykker opp igjen og allerede i år kan nok bli for tidlig. Her er tålmodighet viktig å ha.

Men kan absolutt bli en sesong hvor Florø overrasker,da de er satt ei i slags "underdog" gruppe av lag og knapt nok det. Det som er godt å tenke på er at ingen vet hvem som har det beste rusta laget både mentalt og fysisk. Her føler jeg at det mentale til Florø er det som må jobbes mest med,da det mest ligger i hodet på spillerene. De må ha troa på det driver med og en må jobbe med det hver dag for å styrke det.

Ser en et sterkt mentalt Florø vil de gjøre en kjempesesong. Det er her nøkkelen ligger,samt at første 11elveren er inntakt i så og si samtlige kamper og at bredden er god nok. Det at det fortsatt er ca 1,5 måned igjen bør i så måte være til stor hjelp.
Hva slags konkrete ting er endret? om jeg tør spørre? hva gjør at ting viser bedring? Hvilke personer bortsett fra trener har pakket sakene og reist?

Du har jo selv vært positiv foran hver bidige sesong, og hver eneste sesong i hele denne perioden, uten å være nevneverdig kritisk. Selv hadde jeg stilt klare krav som sagt, og tegn til at ting gjøres riktig.
Tja helt konkret er klubben mer åpen,man ser at de tar klokere valg på overganger og gjør ikke noe hastig i motsetning til tidligere.

Ingen andre enn trenerene men en har fått inn mer faglig sterk styreleder som virkelig vil få klubben til å vokse,samt at jeg må si at Solheim er mer seriøs og åpen nå enn i fjor og tidligere år. Det virker i allefall sånn ut med tanke på måten klubben nå styres,i forhold til kommunikasjonen uttad og hva de gjør og sier. Kanskje var sesongen og året i fjor en vekker?

Er som sagt mer kritisk i det virkelige liv enn det virker uttad her inne. Det har jeg vært tidligere år og.

Men samtidig følger jeg jo klubben og vet jo hva de gjør. Mitt inntrykk er at de har lytta til folk og at tingene som gjøres nå er et steg i riktig retning,i form av beslutninger og hvor åpen en er. Det vil alltid være ting å pirke på som en ikke er like fornøyd med,men sånn vil det alltid være. Ser i allefall bedring i hvordan klubben opererer.
Hva er dine forventinger sånn ca. til sesongen da? og hva vil til for at du vil gi ledelsen kraftig kritikk etter denne sesongen? For regner med at du har noen krav som f.eks øvre halvdel? og om det ikke nås? evt. hvordan spillet fremstår? unge spillere som skal brukes eller andre krav?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:52 pm
stc887 skrev: ons mar 01, 2023 2:45 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:32 pm

Vel jeg ser tegnene på bedring i motsetning til de som ser klubben utenfra. Er det godt nok svar?
Om du kan konkretisere hva som er i bedring uten å kjøre copy paste svar fra hva klubben mener så har det en viss substans.

Kan du ikke det argumenteres det på nivå med de som sier "Vi må ha/har trua"
Nei det må man ikke. Man må være realistisk og kritisk til klubb uavhengig av om det er gruppespill i Europa og medalje i hjemmelig serie eller sausing nede i divisjonene som Florø holder på med nå og Moss, Lyn, Kamma, Hønefoss osv har eller kåler med i dag.
Har nettopp svart Canucks på det samme som du egentlig etterlyser her.
Ble ikke mye klokere.
Hva konkret er annerledes i 2023 vs 2022. Ok man ordlegger seg annerledes. Koster ikke mye med noen timer konsulenttjenester i krisehåndtering og kommunikasjon.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Canucks skrev: ons mar 01, 2023 2:52 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:51 pm
Canucks skrev: ons mar 01, 2023 2:42 pm

Hva slags konkrete ting er endret? om jeg tør spørre? hva gjør at ting viser bedring? Hvilke personer bortsett fra trener har pakket sakene og reist?

Du har jo selv vært positiv foran hver bidige sesong, og hver eneste sesong i hele denne perioden, uten å være nevneverdig kritisk. Selv hadde jeg stilt klare krav som sagt, og tegn til at ting gjøres riktig.
Tja helt konkret er klubben mer åpen,man ser at de tar klokere valg på overganger og gjør ikke noe hastig i motsetning til tidligere.

Ingen andre enn trenerene men en har fått inn mer faglig sterk styreleder som virkelig vil få klubben til å vokse,samt at jeg må si at Solheim er mer seriøs og åpen nå enn i fjor og tidligere år. Det virker i allefall sånn ut med tanke på måten klubben nå styres,i forhold til kommunikasjonen uttad og hva de gjør og sier. Kanskje var sesongen og året i fjor en vekker?

Er som sagt mer kritisk i det virkelige liv enn det virker uttad her inne. Det har jeg vært tidligere år og.

Men samtidig følger jeg jo klubben og vet jo hva de gjør. Mitt inntrykk er at de har lytta til folk og at tingene som gjøres nå er et steg i riktig retning,i form av beslutninger og hvor åpen en er. Det vil alltid være ting å pirke på som en ikke er like fornøyd med,men sånn vil det alltid være. Ser i allefall bedring i hvordan klubben opererer.
Hva er dine forventinger sånn ca. til sesongen da? og hva vil til for at du vil gi ledelsen kraftig kritikk etter denne sesongen? For regner med at du har noen krav som f.eks øvre halvdel? og om det ikke nås? evt. hvordan spillet fremstår? unge spillere som skal brukes eller andre krav?
Mine personlige forventninger er som seg hør og bør "alltid" høyere/større enn klubben sine. Men de burde jo egentlig i mine øyne ikke vært det.

I år er det øvre halvdel og at en kjemper om opprykk. Som styreleder Smørdal sa"Vi SKAL være bedre enn Førde!". Med andre ord regner jeg med at klubben tar sikte på å blande seg inn om opprykk.

Om det ikke oppnås i år blir jeg naturligvis skuffa og vil nok stille klubben spørsmål,både trenere og ledere. Hvordan spillet vil framstå avhenger jo av hvor sterk spillerstallen blir og hva slags formasjon som er mest ønskelig basert på den.

Unge spillere og helst lokale vil bli brukt i år. Hvor mange er derimot usikkert,men er et krav der og klubben har sagt at de med tida skal bruke flere og flere lokale,sjøl om det er uunngåelig å hente inn spillere utenfra.

Andre krav er at en ser et lag som vil noe sammen,med en klar spillestil og at det mentale er blitt bedre. Det er mine personlige krav.
Sist redigert av Florø Support den ons mar 01, 2023 3:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

stc887 skrev: ons mar 01, 2023 3:00 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:52 pm
stc887 skrev: ons mar 01, 2023 2:45 pm

Om du kan konkretisere hva som er i bedring uten å kjøre copy paste svar fra hva klubben mener så har det en viss substans.

Kan du ikke det argumenteres det på nivå med de som sier "Vi må ha/har trua"
Nei det må man ikke. Man må være realistisk og kritisk til klubb uavhengig av om det er gruppespill i Europa og medalje i hjemmelig serie eller sausing nede i divisjonene som Florø holder på med nå og Moss, Lyn, Kamma, Hønefoss osv har eller kåler med i dag.
Har nettopp svart Canucks på det samme som du egentlig etterlyser her.
Ble ikke mye klokere.
Hva konkret er annerledes i 2023 vs 2022. Ok man ordlegger seg annerledes. Koster ikke mye med noen timer konsulenttjenester i krisehåndtering og kommunikasjon.
Har skrevet det?

Igjen en er blitt smartere i håndteringer,både av trener/ere og spillere inn og en gjør ikke noe hastig. Hafsås ser ut til å ha en plan på ting som enda venter på med å bli satt ut i livet og klubben har gitt han klare instrukser på hvordan de ønsker at laget skal se ut. Videre er det bedring å spore i de yngre klasser,noe som går igjen da ytterligere 3 nye unge spillere er med A-laget.

Hvor bra klubben er på disse tingene får en først vite i april men ikke før om noen år i et større perspektiv.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 3:09 pm
stc887 skrev: ons mar 01, 2023 3:00 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 2:52 pm

Har nettopp svart Canucks på det samme som du egentlig etterlyser her.
Ble ikke mye klokere.
Hva konkret er annerledes i 2023 vs 2022. Ok man ordlegger seg annerledes. Koster ikke mye med noen timer konsulenttjenester i krisehåndtering og kommunikasjon.
Har skrevet det?

Igjen en er blitt smartere i håndteringer,både av trener/ere og spillere inn og en gjør ikke noe hastig. Hafsås ser ut til å ha en plan på ting som enda venter på med å bli satt ut i livet og klubben har gitt han klare instrukser på hvordan de ønsker at laget skal se ut. Videre er det bedring å spore i de yngre klasser,noe som går igjen da ytterligere 3 nye unge spillere er med A-laget.

Hvor bra klubben er på disse tingene får en først vite i april men ikke før om noen år i et større perspektiv.
Men igjen det er lite konkret. Det er en plan men sies ingenting om gjennomføring, det virker som (synsing) og er det klare instrukser burde det være lett å si hva det er og hvordan det skal gjennomføres og forskjellen på tidligere år.

Bra dere gjør en god jobb i utviklingsarbeidet. Der skal dere faktisk ha litt skryt for at dere har tre lag på seniornivå på herresiden og det er spillere på diverse samlinger blant de yngre. Det er en viktig del og bra start på å få klubben opp fra knestående.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Oppdatering fra Nelson de Jesus.
Dear Florø supporters,

I will not be back this season but I would like to thanks all of you for the way you treated me during this two season, I’ve really enjoyed and it was a pleasure for me to play for Florø.

Florø will be always a special place for me 💙

I wish you all the best!

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Kan bli en interessant sesong å følge på FD.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø Fotball Supporter's FB som melder dette, kun sponsornytt fra klubben selv.

Ross

Legg inn av Ross »

Korgutt skrev: ons mar 08, 2023 4:53 pm Oppdatering fra Nelson de Jesus.
Dear Florø supporters,

I will not be back this season but I would like to thanks all of you for the way you treated me during this two season, I’ve really enjoyed and it was a pleasure for me to play for Florø.

Florø will be always a special place for me 💙

I wish you all the best!
Nelsinho valgte avdelingsmotstander Elverum foran Florø, den må smerte ute i havgapet!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Ross skrev: fre mar 10, 2023 1:43 pm
Korgutt skrev: ons mar 08, 2023 4:53 pm Oppdatering fra Nelson de Jesus.
Dear Florø supporters,

I will not be back this season but I would like to thanks all of you for the way you treated me during this two season, I’ve really enjoyed and it was a pleasure for me to play for Florø.

Florø will be always a special place for me 💙

I wish you all the best!
Nelsinho valgte avdelingsmotstander Elverum foran Florø, den må smerte ute i havgapet!
Solid nedtrapping, han kan umulig ha ambisjoner.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Daltrey skrev: fre mar 10, 2023 11:36 pm
Ross skrev: fre mar 10, 2023 1:43 pm
Korgutt skrev: ons mar 08, 2023 4:53 pm Oppdatering fra Nelson de Jesus.
Dear Florø supporters,

I will not be back this season but I would like to thanks all of you for the way you treated me during this two season, I’ve really enjoyed and it was a pleasure for me to play for Florø.

Florø will be always a special place for me 💙

I wish you all the best!
Nelsinho valgte avdelingsmotstander Elverum foran Florø, den må smerte ute i havgapet!
Solid nedtrapping, han kan umulig ha ambisjoner.
Kun en kostholdsovergang, dette.
Ble lei av fisk og setter nå sin lit til æljegryte for å ta det neste steget.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: søn mar 12, 2023 10:53 am
Daltrey skrev: fre mar 10, 2023 11:36 pm
Ross skrev: fre mar 10, 2023 1:43 pm

Nelsinho valgte avdelingsmotstander Elverum foran Florø, den må smerte ute i havgapet!
Solid nedtrapping, han kan umulig ha ambisjoner.
Kun en kostholdsovergang, dette.
Ble lei av fisk og setter nå sin lit til æljegryte for å ta det neste steget.
Hei Kelner, det er en elg i suppa mi!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Det ligger an til litt lek, moro og god trening når Florø møter Førde på kunstgresset førstkommende Søndag klokken 13:30

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Kampen er på initiativ fra Florø flyttet til Hafstadparken i Førde, til noens store forargelse.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Du må jo lete med lys og lykte for å finne et snev av info. Siste jeg har fått tak i er at Florø ligger under 2-1 og at Ludo skåra.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: søn mar 19, 2023 3:16 pm Du må jo lete med lys og lykte for å finne et snev av info. Siste jeg har fått tak i er at Florø ligger under 2-1 og at Ludo skåra.
Det var vel til pause, ja. Ellers er det som du skriver nesten umulig å finne info. Vi får trøste oss med styrelederens lovnader om at Florø SKAL være bedre enn Førde.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Daltrey skrev: søn mar 19, 2023 3:21 pm
Fitforfight skrev: søn mar 19, 2023 3:16 pm Du må jo lete med lys og lykte for å finne et snev av info. Siste jeg har fått tak i er at Florø ligger under 2-1 og at Ludo skåra.
Det var vel til pause, ja. Ellers er det som du skriver nesten umulig å finne info. Vi får trøste oss med styrelederens lovnader om at Florø SKAL være bedre enn Førde.
Er jo en betydningsløs treningskamp, bare.
5 lomper til Førde og 2 til Florø.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: søn mar 19, 2023 4:32 pm
Daltrey skrev: søn mar 19, 2023 3:21 pm
Fitforfight skrev: søn mar 19, 2023 3:16 pm Du må jo lete med lys og lykte for å finne et snev av info. Siste jeg har fått tak i er at Florø ligger under 2-1 og at Ludo skåra.
Det var vel til pause, ja. Ellers er det som du skriver nesten umulig å finne info. Vi får trøste oss med styrelederens lovnader om at Florø SKAL være bedre enn Førde.
Er jo en betydningsløs treningskamp, bare.
5 lomper til Førde og 2 til Florø.
Ingenting å basere seg på, vi kan diskutere når fasit foreligger etter sesongslutt.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Kan bekrefte 2-5 for Førde, som de også møter i serieåpningen om nøyaktig 3 uker i dag.
Treneren uttaler at startoppstillingen i går fort kan bli førsteelveren denne sesongen.
Så nå må det trenes godt de få dagene som er igjen til seriestart.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Treningskampen er omtalt på fordepatrioten.no v/Stig Roger Eide, link finner vi på Førde's facebookside. Ligger også en bortimot 30 bilder der.

Som vanlig er det intet nytt fra vestfronten i regi Florø Fotball, men det jobbes etter sigende med dette.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Daltrey skrev: man mar 20, 2023 10:52 pm Treningskampen er omtalt på fordepatrioten.no v/Stig Roger Eide, link finner vi på Førde's facebookside. Ligger også en bortimot 30 bilder der.

Som vanlig er det intet nytt fra vestfronten i regi Florø Fotball, men det jobbes etter sigende med dette.

Telenor har utsatt implementeringen av 4G i området. Det er visst ingen som benytter seg av dagens 3G der vest.
Joker melder om utrolig salg av sirup og Florø Zoo & Sko selger selskapssnegler og skilpadder som hakka møkk.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: tir mar 21, 2023 8:08 am
Daltrey skrev: man mar 20, 2023 10:52 pm Treningskampen er omtalt på fordepatrioten.no v/Stig Roger Eide, link finner vi på Førde's facebookside. Ligger også en bortimot 30 bilder der.

Som vanlig er det intet nytt fra vestfronten i regi Florø Fotball, men det jobbes etter sigende med dette.

Telenor har utsatt implementeringen av 4G i området. Det er visst ingen som benytter seg av dagens 3G der vest.
Joker melder om utrolig salg av sirup og Florø Zoo & Sko selger selskapssnegler og skilpadder som hakka møkk.
Den fjerde faste G'en er ute med skade, men de 3 andre har vært til seters og er ifølge kilder meget godt samspilte.
Det blir ikke noe sirup i angrepet, såpass kan jeg love deg. Russegruppa er klar den 10. April.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

stc887 skrev: ons mar 01, 2023 3:45 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 3:09 pm
stc887 skrev: ons mar 01, 2023 3:00 pm

Ble ikke mye klokere.
Hva konkret er annerledes i 2023 vs 2022. Ok man ordlegger seg annerledes. Koster ikke mye med noen timer konsulenttjenester i krisehåndtering og kommunikasjon.
Har skrevet det?

Igjen en er blitt smartere i håndteringer,både av trener/ere og spillere inn og en gjør ikke noe hastig. Hafsås ser ut til å ha en plan på ting som enda venter på med å bli satt ut i livet og klubben har gitt han klare instrukser på hvordan de ønsker at laget skal se ut. Videre er det bedring å spore i de yngre klasser,noe som går igjen da ytterligere 3 nye unge spillere er med A-laget.

Hvor bra klubben er på disse tingene får en først vite i april men ikke før om noen år i et større perspektiv.
Men igjen det er lite konkret. Det er en plan men sies ingenting om gjennomføring, det virker som (synsing) og er det klare instrukser burde det være lett å si hva det er og hvordan det skal gjennomføres og forskjellen på tidligere år.

Bra dere gjør en god jobb i utviklingsarbeidet. Der skal dere faktisk ha litt skryt for at dere har tre lag på seniornivå på herresiden og det er spillere på diverse samlinger blant de yngre. Det er en viktig del og bra start på å få klubben opp fra knestående.
Tok litt tid før du omsider fikk svar,men du vet har utrolig nok et liv utenom FD og fotball😊

Men: Planen har det blitt sagt en del om,ikke nødvendigvis mye men styreleder Smørdal har vært tydelig på at Florø på sikt skal bli så lokale det er mulig å være i dagens situasjon,sjøl om det nok fortsatt vil bli henta spillere utenbys fra da det er uunngåelig.

Uansett så er grunntanken her at Florø som lag skal bestå av flest mulig egenproduserte spillere på sikt. Syns de allerede i år faktisk viser at de holder ord og at det vil bli brukt flere lokale på laget.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Korgutt skrev: ons mar 08, 2023 4:53 pm Oppdatering fra Nelson de Jesus.
Dear Florø supporters,

I will not be back this season but I would like to thanks all of you for the way you treated me during this two season, I’ve really enjoyed and it was a pleasure for me to play for Florø.

Florø will be always a special place for me 💙

I wish you all the best!
Ja desverre så valgte vår kjekke jordnære toppskårer å ikke re-signere,sjøl om han etter mine opplysninger var veldig nær. Snakk om lite som skilte,men lite å gjøre med det per nå. Nelsinho vet at han alltid har en plass i våre supporteres hjerte og at han han kan komme tilbake når han måtte ønske!
No hard feelings fra meg og håper han lykkes i Elverum,bare ikke mot Florø såklart😊

Florø har utfra klubbhold i allefall klart å erstatte tomrommet rundt Nelson med spilleren Moussa Diallo med fortid i blant annet Bolton's B-lag. Om han klarer å være en klar erstatning for nevnte Nelson er derimot usikkert,har mine tvil men venter jo i spenning. Uansett så sies denne spilleren å være en klar forsterkning fra klubbhold.

Ellers har klubben utfra mine opplysninger henta en dansk kantspiller som dog ikke er offisielt bekrefta enda(trent med laget nå i det siste og er nok med mot Eid nå i dagens treningskamp),samt at en jobber med ytterligere en spiller. Hvem det blir venter vi i spenning med å finne ut.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Ellers Daltrey og Fitforfight får vi tidsnok se 10 april at det er stor forskjell på treningskamper og seriøse kamper!

PS!: Russen skal dere aldri undervurdere eller kødde med. Det er en gjeng som KAN skape stemning!,noe russen i fjor viste.

Laget vil dessuten se en god del annerledes ut 10 april,som svar på at det visstnok var "laget" man skal bruke "fast" i serien som har møtt Førde nå i oppkjøringen.

3 nye spillere ventes inn,hvor 2 av disse allerede nå er klare. Dansk kantspiller(enda ikke offisielt bekrefta) som har trent med laget nå i ca ei uke,samt en tidligere kjenning blant oss supportere som er spennende,pluss da Moussa Diallo som spilte mot nevnte Førde. Alt vil nok uansett bli offentliggjort innen serieåpningen.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø Support skrev: ons mar 29, 2023 2:47 pm

Florø har utfra klubbhold i allefall klart å erstatte tomrommet rundt Nelson med spilleren Moussa Diallo med fortid i blant annet Bolton's B-lag. Om han klarer å være en klar erstatning for nevnte Nelson er derimot usikkert,har mine tvil men venter jo i spenning. Uansett så sies denne spilleren å være en klar forsterkning fra klubbhold.
Om Moussa Diallo ifølge klubben er en klar forsterkning, og du er i tvil, hvem skal vi andre stole på?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»