Florø SK Klubbtråd

Svar
Florø Support

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: tor feb 02, 2023 4:47 pm
Florø Support skrev: tor feb 02, 2023 1:56 pm Ser at målet mitt siden vgd med Florø Klubbtråd om et så bra engasjement som mulig rundt klubben ser bedre ut enn noengang,på godt og vondt som seg hør og bør. Beviset for det er all aktiviteten som tross alt er her inne av folk som snakker med to tunger"Jeg bryr meg ikke,Jeg bryr meg" holdning.

For min del så er grunnen til mitt fravær av helt andre grunner enn sportslig nedtur. Jeg har som alle andre her inne(går jeg utfra) et liv utenom fotball, og det faktum at jeg var tydelig på at jeg ville bruke mesteparten av tida fysisk PÅ stadion eller på bortearenaer. Noe jeg har holdt ord på.

Ellers har jeg mange tanker om året som har vært for klubben og laget,uten å ville gå noe særlig innpå det. Pereira og Correia prøvde og ga alt de hadde,men en for skadeutsatt tropp er det meste av grunnen til at ting ikke gikk som ønska,noe resultatene før 16 mai og etter at skadene begynte å avta viser.

Nå har en altså tatt farvel med Pereira og Correia,etter det som skal ha vært uenigheter rundt kontrakt og veien videre.

Til de som derimot tror at toppsatsingen er lagt ned kan jeg bare si følgende: dere følger overhodet ikke med. Det er på ingen måte noe som er lagt vekk,sjøl om klubben satser mer lokalt i år. For klubben tenker langsiktig,noe som betyr at det med tida vil bli mer og mer lokalt ispedd spillere utenfra.

Timo Sibowale er en spiller som viser at klubben fortsatt skal være en toppklubb. Klubben jakter enda 4 nye spillere i følge min informasjon og med godt over 2 måneder igjen vil det skje en masse på overgangsfronten.

I tilegg er klubben per nå på et helt annet nivå i sosiale medier,med blant annet hyppigere oppdateringer både på hjemmeside og facebook. Så de som har klaget på det kan roe seg ned noen hakk nå, klubben tar endelig grep.

Ellers har oppkjøringen til sesongen til nå vært prega av altfor tynn tropp,avgang fra spillere samt at de nye er for ferske. Mot Sogndal var Florø gode i ca 40 minutt med syltynn stall,men rakna helt da skaden på Omerovic kom samt mange bytter da gjorde utslaget. Utover det spilte mange spillere i uvante posisjoner som gjorde at rytmen i laget var ujevn.

For de som har fulgt med fra Hafsås kom inn så er det viktig å høre hva han sier i intervjuene.

Feks var han langt mer fornøyd med 40 minutt mot Sogndal enn hele kampen mot Fjøra,som burde si en del. Da mangla en mange spillere som vil være i 11elveren i år,både spillere som er i klubben og nye spillere.

Under er spillerene som per nå har forlatt klubben:

Albin Svensson.

Shymon Walczak.

Håkon G Gjerstad.

Even Hepsø Vetås.

Vetle Fiskerstrand.

Adam Lindgren.

Rodrigo Carreiro Lima.

Enok Naustdal.

Ellers 4 usikre i Uolu,Dia og Correia. Disse er foreløpig uten klubb. Ellers er Høyvik Jacobsen usikker da han har prøvespilt for både Hamkam og Hødd,sjøl om jeg tror han blir enda en sesong. Ellers verdt å nevne Høydal som ser ut til å være borte han og,men som det alikavel er usikkert rundt.

Disse er per nå etter min husk de som har forlatt klubben/og er usikre.

Inn har følgende spillere kommet:

Gjertsen fra Ull/Kisa,som er en fullverdig erstatter for Svensson. Klandrer han ikke for 9 baklengs i en ubetydelig treningskamp hvor en er langt unna en fastsatt 11elver ei heller mot Fjøra.

Kim Ødegård Vik. Kommer inn med rutine og erfaring,sjøl om kroppen hans neppe tåler mer enn en omgang+. Han er en spiller som kan bli brukt overalt,midtstopper,back,ving osv.

Sander Lekva fra Førde var på prøvespill i tidlig januar og var med en periode(usikker på om han fortsatt er det) og han spilte mot Sogndal,hvor han desverre viste prov på at han fortsatt er veldig ung samt har en lang vei å gå fortsatt på å få ut potensialet sitt. Så er nok heller tvilsomt at han blir å se i Florø drakt i årets sesong,sjøl om en ikke skal utelukke det.

Timo Sobowale. Her har Florø signert kvalitet på nivået, da Sobowale har vist prov på sine ferdigheter tidligere både med spill for Manchester City sine u19 og u23 lag samt vært i Tottenham og spilt for et av deres yngre lag og vunnet ei turnering der. Wigan er en annen klubb han har vært i og fått masse skryt av treneren der. Utfra CW'n å bedømme henter klubben inn en spiller som er virkelig solid. La oss virkelig håpe at papir og praksis faktisk stemmer her.

Sobowale kan spille både back og midtstopper,egentlig overalt i forsvar.

Enda 3-4 sånne type spillere inn og troa på sesongen blir meget sterk.

Etter mine opplysninger så skal klubben ha inn minst 4 til,så gjenstår det å se hvem det blir.

Mitt håp er at Nelson,Dia og Uolu faktisk skriver under nye kontrakter bare klubben tar kontakt og gir de et ok tilbud som er til å leve med,men at de alikavel får inn 3-4 utover de.

Enda over 2 måneder igjen og det vil skje mye innen da.
Takk for hyggelig come back. Du har vært savnet!
Vi gamle grinebiterne har forsøkt å legge ut det vi har klart å få tak i av info om/fra klubben, men ingenting er som selveste sjefen.
Fint å ha deg her igjen!
Neimen takk for det,det settes pris på!

Syns da vitterlig at informasjonen kun har dreid seg om noen treningskamper i januar uten at stallen er i nærheten av å ha satt seg men?:)

Info om spillere inn og hvordan situasjonen virkelig er derimot har vært mangelvare i ei stund ser det ut til.

Men jeg er nå innom her av og til,før og etter kamp alt ettersom det passer:),så det blir jo oppdatert om de virkelig viktige tingene uansett.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

........ bekymra for at det har blitt hentet inn spillere over en lav sko? Er ganske så sikker på at flere har vært kritiske til klubben på denne fronten helt siden Rognsø's siste sesong.. Men dette har blitt ettertrykkelig dementert som hatprat, fra en med tilstedeværelse proporsjonalt med poengfangsten.

Når det er sagt, lykke til i 2023.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: tor feb 02, 2023 10:34 pm ........ bekymra for at det har blitt hentet inn spillere over en lav sko? Er ganske så sikker på at flere har vært kritiske til klubben på denne fronten helt siden Rognsø's siste sesong.. Men dette har blitt ettertrykkelig dementert som hatprat, fra en med tilstedeværelse proporsjonalt med poengfangsten.

Når det er sagt, lykke til i 2023.
Har som sagt vært bekymra for det sjøl,sjøl om jeg ofte avfeier at spillermaterialet i seg sjøl er for svakt. Det handler jo om at troa alltid er der,en smule overdrevet men i all hovedsak saklig begrunna.

Ellers har jeg nevnt ansettelsen av Nybø siden 2018, at det i mine øyne var prega av panikk og hastverk men kun for å få inn en trener raskt og gale.

Fram til høsten 2020 var det null utvikling å spore fra trenertramet den gangen. Klubben gjorde en stor feil ved å ansette en lokal en uten erfaring,som de i 2021 fikk svi litt for da det gikk månedsvis over tida Pereira skulle vært på plass. Her kunne kunne og burde klubben klart å fikse det før årsskiftet. Når de så ikke klarte det satt det klubben og laget enda et lite stykke tilbake,samt at alle skadene i 2021 ødela det meste,som igjen førte til at 2022 ble et kaotisk år.

Forskjellen fra da og nå er at klubben endelig har tatt grep,er mer åpne,tar imot innspill,raskere med overganger og planlegger nøyere rundt det medisiske apparatet og generelt tar klokere avgjørelser. Når de nå altså har fått inn en trener med et godt rykte på seg i tilegg,gikk ut som en gjorde med en mer tydelig lokal profil men samtidig er ærlig på at det ikke vil bli merkbart før om noen år samt sier de skal være en toppklubb så syns jeg valgene er mer gjennomtenkt.

Det som nå gjenstår å se er om spillerstallen blir god nok for å kjempe om opprykk da Hafsås ønsker å vinne hver kamp,eller om det blir det samme som i fjor. Min konklusjon er i allefall at klubben har lært og at de har fått inn en dyktig trener.

Men stallen er det som avgjør til sjuende og sist. 10 april får en svaret på hva laget er godt nok for.

Ross

Legg inn av Ross »

Hønefoss feier gjennom denne avd dessverre

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: fre feb 03, 2023 5:26 pm
Daltrey skrev: tor feb 02, 2023 10:34 pm ........ bekymra for at det har blitt hentet inn spillere over en lav sko? Er ganske så sikker på at flere har vært kritiske til klubben på denne fronten helt siden Rognsø's siste sesong.. Men dette har blitt ettertrykkelig dementert som hatprat, fra en med tilstedeværelse proporsjonalt med poengfangsten.

Når det er sagt, lykke til i 2023.
Har som sagt vært bekymra for det sjøl,sjøl om jeg ofte avfeier at spillermaterialet i seg sjøl er for svakt. Det handler jo om at troa alltid er der,en smule overdrevet men i all hovedsak saklig begrunna.

Ellers har jeg nevnt ansettelsen av Nybø siden 2018, at det i mine øyne var prega av panikk og hastverk men kun for å få inn en trener raskt og gale.

Fram til høsten 2020 var det null utvikling å spore fra trenertramet den gangen. Klubben gjorde en stor feil ved å ansette en lokal en uten erfaring,som de i 2021 fikk svi litt for da det gikk månedsvis over tida Pereira skulle vært på plass. Her kunne kunne og burde klubben klart å fikse det før årsskiftet. Når de så ikke klarte det satt det klubben og laget enda et lite stykke tilbake,samt at alle skadene i 2021 ødela det meste,som igjen førte til at 2022 ble et kaotisk år.

Forskjellen fra da og nå er at klubben endelig har tatt grep,er mer åpne,tar imot innspill,raskere med overganger og planlegger nøyere rundt det medisiske apparatet og generelt tar klokere avgjørelser. Når de nå altså har fått inn en trener med et godt rykte på seg i tilegg,gikk ut som en gjorde med en mer tydelig lokal profil men samtidig er ærlig på at det ikke vil bli merkbart før om noen år samt sier de skal være en toppklubb så syns jeg valgene er mer gjennomtenkt.

Det som nå gjenstår å se er om spillerstallen blir god nok for å kjempe om opprykk da Hafsås ønsker å vinne hver kamp,eller om det blir det samme som i fjor. Min konklusjon er i allefall at klubben har lært og at de har fått inn en dyktig trener.

Men stallen er det som avgjør til sjuende og sist. 10 april får en svaret på hva laget er godt nok for.
Det blir spennende å følge klubben i 2023!
Lykke til!
Det frister å besøke Florø til sommeren, da turen ellers går til Solund. Det er jo ikke mer enn en par timer med rikstelefon mellom de vakre kystperlene.

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Hvilket nivå er vi på i år? 4 eller 5?

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Elvebakken skrev: lør feb 04, 2023 12:30 pm Hvilket nivå er vi på i år? 4 eller 5?
Kun ett nivå under FFK anno 2020. :oops:

Elvebakken

Legg inn av Elvebakken »

Fitforfight skrev: lør feb 04, 2023 3:17 pm
Elvebakken skrev: lør feb 04, 2023 12:30 pm Hvilket nivå er vi på i år? 4 eller 5?
Kun ett nivå under FFK anno 2020. :oops:
Ok.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Det ble ikke seriegull, med hva gjør vel det når Fjord1 fortsetter som Platina-partner?

Dessuten, Florø Skyssbåt har forlenget avtalen ut 2023, mens Pizzabakeren Florø har forpliktet seg ut 2024!
Siste nytt er at AMFI Florø og Florø Fotball gleder seg til å finne på gøyale ting sammen i år.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: ons feb 15, 2023 12:40 pm Det ble ikke seriegull, med hva gjør vel det når Fjord1 fortsetter som Platina-partner?

Dessuten, Florø Skyssbåt har forlenget avtalen ut 2023, mens Pizzabakeren Florø har forpliktet seg ut 2024!
Siste nytt er at AMFI Florø og Florø Fotball gleder seg til å finne på gøyale ting sammen i år.
Siste nytt i fotballsammeng er at Florø har spilt treningskamp mot et ungt men godt Hødd 2 lag. Her hadde en med seg 1prøvespiller i midtstopperen Diaby fra Spania,samt at flere unggutter fikk prøve seg i fraværet av 5 sentrale samt det var debuten til Sobowale. Laget spilte i uvante posisjoner noe deler av kampen bar preg av i et fryktelig tungt regnvær på Nordfjordeid hvor kampen ble spilt.

1 omgang var veldig rufsete av laget og en gir i praksis Hødd2 gratis mål i en omgang hvor egentlig Florø burde skårt et par mål sjøl. Hødd2 hadde kun en stor sjanse etter 2-0 i 1omgang men utenom et par nesten gjennombrudd i 2omgang og en stor sjanse så telte jeg i allefall 10 store sjanser til Florø, 2 i 1omgang og minst 8 i 2omgang. Det at Florø vant sjansestatistikken rimelig overlegent sier noe om forskjellen på omgangene.

For 2 omgang var faktisk ganske solid og kun målene mangla. Det var absolutt noe å bygge videre på,samt at kampen ble filma av trenerteamet sånn at de kan analysere alt de føler de må.

Kampen endte forøvrig 2-2. Florø sine mål ble skåret av Liset og Larsen.

Nå er neste treningskamp i morgen mot Førde 13:30 i Hafstadparken,noe som nok blir en annen type test,både mentalt og fysisk.

Ellers er det planlagt kamp mot Volda og kanskje Brattvåg innen 18 mars hvor en altså møter Førde igjen hjemme. Utover det er det usikkert om begge kampene mot Volda og Brattvåg blir noe av enten før eller etter Førde,men satser jo på det!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Førde blir hakkemat, både geografisk og fotballmessig.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

På Florø fotball supporter så leder Førde 3-0. Ser ikkje kampen og vanskeleg å sjå noko oppdatering

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Ifølge twitter leder Førde 6-0. Hva er unnskyldningen denne gangen? Skader? "Det er bare en treningskamp"?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø har full kontroll

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Det vil ingen ende ta, denne elendigheten.

"Firdaposten kan avsløre at Florø per i dag framleis ikkje er ein by. Det er nok ein del som skvett litt i stolen av dette. Men formelt sett så er det slik: Florø er registrert som tettstad i sentralstadnamnregisteret (SRR) i Kartverket."

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daltrey skrev: lør feb 18, 2023 4:07 pm Florø har full kontroll
https://media.npr.org/assets/img/2023/0 ... 00-c50.jpg

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: lør feb 18, 2023 5:09 pm Det vil ingen ende ta, denne elendigheten.

"Firdaposten kan avsløre at Florø per i dag framleis ikkje er ein by. Det er nok ein del som skvett litt i stolen av dette. Men formelt sett så er det slik: Florø er registrert som tettstad i sentralstadnamnregisteret (SRR) i Kartverket."
Kartverket er like dårlige som NFF og dommerstanden, og det oser hat mot Florø fra Hønefoss.

Bare vent, etter den 10. April vil Florø bli foreslått som hovedstad. https://www.firdaposten.no/sja-kven-som ... -16-673890

ms_8

Legg inn av ms_8 »

6-0 til Førde. Sjølv om dette var kun ein treningskamp, så er det likevel hyggeleg.

Trur likevel Florø kjem til å bli langt betre når vi møtes igjen 10 apil

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

ms_8 skrev: lør feb 18, 2023 10:49 pm 6-0 til Førde. Sjølv om dette var kun ein treningskamp, så er det likevel hyggeleg.

Trur likevel Florø kjem til å bli langt betre når vi møtes igjen 10 apil
Som vi har lært, treningskamper er kun trening, og ikke noe mer.

Divisjonsforskjellen vil avsløre seg den 10. April.

Hunk

Legg inn av Hunk »

Tror Florø kan for alvor melde seg på i nedrykkstriden i år. 0-15 mot Sogndal og Førde er Tufte IL-tall :roll:

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Skal si kompetansenivået her inne er høyt!

Altså ja Florø taper 6-0 i en treningskamp mot rivalen,hva så? Det svir litt,hva så?

Det er en TRENINGSKAMP hvor en prøver ut ting,feiler og prøver ut enda nye ting. Disse tingene vet de som driver seriøst med fotball.

Det er hva en lærer av det en gjør fsamt treningen en får ut av det som betyr noe. Ser mange er ute etter å skåre billige poeng ut av tapet,men da må en lære seg noe om fotball er mitt svar.

Vil ikke få et svar på noe som helst i februar måned på hvordan laget til Florø vil se ut,hvordan de opptrer i serien eller hvor de ender på tabellen før fryktelig mange kamper er spilt. Før den tid skal mange brikker på plass,ting skal sette seg og en skal få satt sammen det som blir 11elveren.

Den så vi på ingen måte mot Førde nå lørdag,man vil nok ikke se den før 18mars(møter Førde igjen) -10 april med forbehold om skader som en Førde supporter av alle faktisk ser ut til å være en av ytterst få som forstår,i allefall bevisst!

Florø Fotball har som Daltrey utrolig nok har klart å fått med seg signert Thomas Hallstensen,som på dette nivået er en signalspiller. Det viser at klubben satser og det ventes fortsatt i allefall 3 nye inn.

Disse nye venter man er med i alle treningskampene som er igjen til 10 april. Det blir planlagt kamp mot Volda og Brattvåg i Svelgen mest sannsynlig(Eid er mulig) utenom kampen mot Førde her i Florø 18mars.
Sist redigert av Florø Support den tir feb 21, 2023 11:09 am, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: lør feb 18, 2023 10:55 pm
ms_8 skrev: lør feb 18, 2023 10:49 pm 6-0 til Førde. Sjølv om dette var kun ein treningskamp, så er det likevel hyggeleg.

Trur likevel Florø kjem til å bli langt betre når vi møtes igjen 10 apil
Som vi har lært, treningskamper er kun trening, og ikke noe mer.

Divisjonsforskjellen vil avsløre seg den 10. April.
Trening og læring,eller har du noe mer kunnskap om trening enn andre på feltet?

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: lør feb 18, 2023 10:29 pm
Fitforfight skrev: lør feb 18, 2023 5:09 pm Det vil ingen ende ta, denne elendigheten.

"Firdaposten kan avsløre at Florø per i dag framleis ikkje er ein by. Det er nok ein del som skvett litt i stolen av dette. Men formelt sett så er det slik: Florø er registrert som tettstad i sentralstadnamnregisteret (SRR) i Kartverket."
Kartverket er like dårlige som NFF og dommerstanden, og det oser hat mot Florø fra Hønefoss.

Bare vent, etter den 10. April vil Florø bli foreslått som hovedstad. https://www.firdaposten.no/sja-kven-som ... -16-673890
Hat fra Hønefoss mot Florø? Hva har Hønefoss med Florø sin bystatus å gjøre?

Hvis du forresten gidder å lese alt som står der så tilbakeviser ordføreren det og sier de har alt sitt på det tørre,inkludert det beste beviset av alt nemlig kongelig resolusjon i 1860.

Hallstensen er forresten en signalspiller på nivået og viser at Florø på ingen måte føler seg ferdig som toppklubb. Her skal det satses nemlig,imotsetning til hva du og andre tror.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Lilleborg skrev: lør feb 18, 2023 3:29 pm Ifølge twitter leder Førde 6-0. Hva er unnskyldningen denne gangen? Skader? "Det er bare en treningskamp"?
At en stall ikke har satt seg i februar måned?

Det er bare trening og læring treningskamper handler om. Det vet de som driver seriøst med fotball.

Svir det å tape 6-0? Ja. Betyr det noe den 10april? Gjett hva svaret mitt er...

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: lør feb 18, 2023 5:09 pm Det vil ingen ende ta, denne elendigheten.

"Firdaposten kan avsløre at Florø per i dag framleis ikkje er ein by. Det er nok ein del som skvett litt i stolen av dette. Men formelt sett så er det slik: Florø er registrert som tettstad i sentralstadnamnregisteret (SRR) i Kartverket."
Hvis en fotballstall blir satt i februar måned så vil nok "elendigheten" aldri slutte.

MEN heldigvis vet alle som driver seriøst med fotball at det ikke fungerer sånn.

Til det du linker til: Ordfører Teigen har alt under kontroll,da de har alt på det tørre samt kongelig resolusjon å støtte seg på fra 1860.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

ms_8 skrev: lør feb 18, 2023 10:49 pm 6-0 til Førde. Sjølv om dette var kun ein treningskamp, så er det likevel hyggeleg.

Trur likevel Florø kjem til å bli langt betre når vi møtes igjen 10 apil
Førde vant ufattelig fortjent desverre og Florø så ut som de ikke ville noe som helst,i allefall i type 70-80. Var sjøl å så kampen og det var ei trist skue og her har en virkelig mange ting å ta tak i,sjøl om stallen på ingen måte er satt og 11elveren ikke minst.

Halve laget en stilte med lørdag vil nok neppe spille 10 april. Det sier en god del om situasjonen per nå.

Førde derimot ser ut til å være i rute og er ganske godt samkjørte/samspilte.

Tror både Florø og Førde vil gjøre det godt i serien faktisk.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Hunk skrev: søn feb 19, 2023 2:26 pm Tror Florø kan for alvor melde seg på i nedrykkstriden i år. 0-15 mot Sogndal og Førde er Tufte IL-tall :roll:
Da må du nok lære deg noe om hvordan fotball fungerer først.

Treningskamper er trening og læring,ikke noe mer.

En stall er dessuten ikke i nærheten av å være satt 18 februar. Det vet de som driver seriøst med fotball.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Hysterisk gøy at du er tilbake, og jaggu i samme form som før :D

Dette kunne jo nesten vært en reprise, for du sa jo veldig mange av akkurat de samme tingene i fjor, og vi som "bare sprer hat, dritt og bare tipper" traff så det sang.

Du har rett i at en treningskamp ikke betyr så mye sånn isolert sett, men nå har jo dette vært Florø over lang, lang tid.
Sist redigert av SuperGunners10 den tir feb 21, 2023 11:30 am, redigert 1 gang totalt.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Florø Support skrev: tir feb 21, 2023 11:20 am
ms_8 skrev: lør feb 18, 2023 10:49 pm 6-0 til Førde. Sjølv om dette var kun ein treningskamp, så er det likevel hyggeleg.

Trur likevel Florø kjem til å bli langt betre når vi møtes igjen 10 apil
Førde vant ufattelig fortjent desverre og Florø så ut som de ikke ville noe som helst,i allefall i type 70-80. Var sjøl å så kampen og det var ei trist skue og her har en virkelig mange ting å ta tak i,sjøl om stallen på ingen måte er satt og 11elveren ikke minst.

Halve laget en stilte med lørdag vil nok neppe spille 10 april. Det sier en god del om situasjonen per nå.

Førde derimot ser ut til å være i rute og er ganske godt samkjørte/samspilte.

Tror både Florø og Førde vil gjøre det godt i serien faktisk.
Ja eg trur heller ikkje denne kampen er veldig relevant for korleis det kjem til å gå i år. For all del eg trur absolutt Førde kan kjempe om topp 3, men eg er helt sikker på at Florø kjem til å bli langt tøffere 10 april.

Dessutan veit alle som følgjer med på fotball at treningskamper to månad før sesongen er mindre relevant for korleis det går i sesongen.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

SuperGunners10 skrev: tir feb 21, 2023 11:30 am Hysterisk gøy at du er tilbake, og jaggu i samme form som før :D

Dette kunne jo nesten vært en reprise, for du sa jo veldig mange av akkurat de samme tingene i fjor, og vi som "bare sprer hat, dritt og bare tipper" traff så det sang.

Du har rett i at en treningskamp ikke betyr så mye sånn isolert sett, men nå har jo dette vært Florø over lang, lang tid.
Hahah har da aldri vært "borte"?😂
Har et liv utenom fotball vet du,eller kanskje du ikke trodde det?😊

Uansett ja jeg repeterer meg hvert år,av den enkle grunn at en ikke får noe mer ut av treningskamper enn nettopp trening og læring. Disse tingene avgjør til slutt hvordan en gjør det i serien.

Eller sier jeg noe feil hver gang?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»