Florø SK Klubbtråd

Svar
Fitforfight

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Fitforfight »

Daltrey skrev: søn mar 19, 2023 3:21 pm
Fitforfight skrev: søn mar 19, 2023 3:16 pm Du må jo lete med lys og lykte for å finne et snev av info. Siste jeg har fått tak i er at Florø ligger under 2-1 og at Ludo skåra.
Det var vel til pause, ja. Ellers er det som du skriver nesten umulig å finne info. Vi får trøste oss med styrelederens lovnader om at Florø SKAL være bedre enn Førde.
Er jo en betydningsløs treningskamp, bare.
5 lomper til Førde og 2 til Florø.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: søn mar 19, 2023 4:32 pm
Daltrey skrev: søn mar 19, 2023 3:21 pm
Fitforfight skrev: søn mar 19, 2023 3:16 pm Du må jo lete med lys og lykte for å finne et snev av info. Siste jeg har fått tak i er at Florø ligger under 2-1 og at Ludo skåra.
Det var vel til pause, ja. Ellers er det som du skriver nesten umulig å finne info. Vi får trøste oss med styrelederens lovnader om at Florø SKAL være bedre enn Førde.
Er jo en betydningsløs treningskamp, bare.
5 lomper til Førde og 2 til Florø.
Ingenting å basere seg på, vi kan diskutere når fasit foreligger etter sesongslutt.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Kan bekrefte 2-5 for Førde, som de også møter i serieåpningen om nøyaktig 3 uker i dag.
Treneren uttaler at startoppstillingen i går fort kan bli førsteelveren denne sesongen.
Så nå må det trenes godt de få dagene som er igjen til seriestart.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Treningskampen er omtalt på fordepatrioten.no v/Stig Roger Eide, link finner vi på Førde's facebookside. Ligger også en bortimot 30 bilder der.

Som vanlig er det intet nytt fra vestfronten i regi Florø Fotball, men det jobbes etter sigende med dette.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Daltrey skrev: man mar 20, 2023 10:52 pm Treningskampen er omtalt på fordepatrioten.no v/Stig Roger Eide, link finner vi på Førde's facebookside. Ligger også en bortimot 30 bilder der.

Som vanlig er det intet nytt fra vestfronten i regi Florø Fotball, men det jobbes etter sigende med dette.

Telenor har utsatt implementeringen av 4G i området. Det er visst ingen som benytter seg av dagens 3G der vest.
Joker melder om utrolig salg av sirup og Florø Zoo & Sko selger selskapssnegler og skilpadder som hakka møkk.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: tir mar 21, 2023 8:08 am
Daltrey skrev: man mar 20, 2023 10:52 pm Treningskampen er omtalt på fordepatrioten.no v/Stig Roger Eide, link finner vi på Førde's facebookside. Ligger også en bortimot 30 bilder der.

Som vanlig er det intet nytt fra vestfronten i regi Florø Fotball, men det jobbes etter sigende med dette.

Telenor har utsatt implementeringen av 4G i området. Det er visst ingen som benytter seg av dagens 3G der vest.
Joker melder om utrolig salg av sirup og Florø Zoo & Sko selger selskapssnegler og skilpadder som hakka møkk.
Den fjerde faste G'en er ute med skade, men de 3 andre har vært til seters og er ifølge kilder meget godt samspilte.
Det blir ikke noe sirup i angrepet, såpass kan jeg love deg. Russegruppa er klar den 10. April.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

stc887 skrev: ons mar 01, 2023 3:45 pm
Florø Support skrev: ons mar 01, 2023 3:09 pm
stc887 skrev: ons mar 01, 2023 3:00 pm

Ble ikke mye klokere.
Hva konkret er annerledes i 2023 vs 2022. Ok man ordlegger seg annerledes. Koster ikke mye med noen timer konsulenttjenester i krisehåndtering og kommunikasjon.
Har skrevet det?

Igjen en er blitt smartere i håndteringer,både av trener/ere og spillere inn og en gjør ikke noe hastig. Hafsås ser ut til å ha en plan på ting som enda venter på med å bli satt ut i livet og klubben har gitt han klare instrukser på hvordan de ønsker at laget skal se ut. Videre er det bedring å spore i de yngre klasser,noe som går igjen da ytterligere 3 nye unge spillere er med A-laget.

Hvor bra klubben er på disse tingene får en først vite i april men ikke før om noen år i et større perspektiv.
Men igjen det er lite konkret. Det er en plan men sies ingenting om gjennomføring, det virker som (synsing) og er det klare instrukser burde det være lett å si hva det er og hvordan det skal gjennomføres og forskjellen på tidligere år.

Bra dere gjør en god jobb i utviklingsarbeidet. Der skal dere faktisk ha litt skryt for at dere har tre lag på seniornivå på herresiden og det er spillere på diverse samlinger blant de yngre. Det er en viktig del og bra start på å få klubben opp fra knestående.
Tok litt tid før du omsider fikk svar,men du vet har utrolig nok et liv utenom FD og fotball😊

Men: Planen har det blitt sagt en del om,ikke nødvendigvis mye men styreleder Smørdal har vært tydelig på at Florø på sikt skal bli så lokale det er mulig å være i dagens situasjon,sjøl om det nok fortsatt vil bli henta spillere utenbys fra da det er uunngåelig.

Uansett så er grunntanken her at Florø som lag skal bestå av flest mulig egenproduserte spillere på sikt. Syns de allerede i år faktisk viser at de holder ord og at det vil bli brukt flere lokale på laget.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Korgutt skrev: ons mar 08, 2023 4:53 pm Oppdatering fra Nelson de Jesus.
Dear Florø supporters,

I will not be back this season but I would like to thanks all of you for the way you treated me during this two season, I’ve really enjoyed and it was a pleasure for me to play for Florø.

Florø will be always a special place for me 💙

I wish you all the best!
Ja desverre så valgte vår kjekke jordnære toppskårer å ikke re-signere,sjøl om han etter mine opplysninger var veldig nær. Snakk om lite som skilte,men lite å gjøre med det per nå. Nelsinho vet at han alltid har en plass i våre supporteres hjerte og at han han kan komme tilbake når han måtte ønske!
No hard feelings fra meg og håper han lykkes i Elverum,bare ikke mot Florø såklart😊

Florø har utfra klubbhold i allefall klart å erstatte tomrommet rundt Nelson med spilleren Moussa Diallo med fortid i blant annet Bolton's B-lag. Om han klarer å være en klar erstatning for nevnte Nelson er derimot usikkert,har mine tvil men venter jo i spenning. Uansett så sies denne spilleren å være en klar forsterkning fra klubbhold.

Ellers har klubben utfra mine opplysninger henta en dansk kantspiller som dog ikke er offisielt bekrefta enda(trent med laget nå i det siste og er nok med mot Eid nå i dagens treningskamp),samt at en jobber med ytterligere en spiller. Hvem det blir venter vi i spenning med å finne ut.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Ellers Daltrey og Fitforfight får vi tidsnok se 10 april at det er stor forskjell på treningskamper og seriøse kamper!

PS!: Russen skal dere aldri undervurdere eller kødde med. Det er en gjeng som KAN skape stemning!,noe russen i fjor viste.

Laget vil dessuten se en god del annerledes ut 10 april,som svar på at det visstnok var "laget" man skal bruke "fast" i serien som har møtt Førde nå i oppkjøringen.

3 nye spillere ventes inn,hvor 2 av disse allerede nå er klare. Dansk kantspiller(enda ikke offisielt bekrefta) som har trent med laget nå i ca ei uke,samt en tidligere kjenning blant oss supportere som er spennende,pluss da Moussa Diallo som spilte mot nevnte Førde. Alt vil nok uansett bli offentliggjort innen serieåpningen.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø Support skrev: ons mar 29, 2023 2:47 pm

Florø har utfra klubbhold i allefall klart å erstatte tomrommet rundt Nelson med spilleren Moussa Diallo med fortid i blant annet Bolton's B-lag. Om han klarer å være en klar erstatning for nevnte Nelson er derimot usikkert,har mine tvil men venter jo i spenning. Uansett så sies denne spilleren å være en klar forsterkning fra klubbhold.
Om Moussa Diallo ifølge klubben er en klar forsterkning, og du er i tvil, hvem skal vi andre stole på?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø spilte for øvrig (en betydningsløs og lite omtalt) treningskamp mot Eid forleden, endte 1-1 etter et straffespark som Eid ikke skulle hatt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: ons mar 29, 2023 9:35 pm
Florø Support skrev: ons mar 29, 2023 2:47 pm

Florø har utfra klubbhold i allefall klart å erstatte tomrommet rundt Nelson med spilleren Moussa Diallo med fortid i blant annet Bolton's B-lag. Om han klarer å være en klar erstatning for nevnte Nelson er derimot usikkert,har mine tvil men venter jo i spenning. Uansett så sies denne spilleren å være en klar forsterkning fra klubbhold.
Om Moussa Diallo ifølge klubben er en klar forsterkning, og du er i tvil, hvem skal vi andre stole på?
Tror svaret er at en må følge med på kampene og bedømme det sjøl😊

Så får en se hva som er tilfelle.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: fre mar 31, 2023 10:00 am Florø spilte for øvrig (en betydningsløs og lite omtalt) treningskamp mot Eid forleden, endte 1-1 etter et straffespark som Eid ikke skulle hatt.
Hahah nå vet vi nok hvem hverandre er er jeg redd!😂👍

Men det går greit forstår humoren og du vet at jeg forstår👏

Ellers ja du har vært innpå det nå nylig!😂👍,Eid fikk et straffespark de ALDRI skulle hatt. Men hvordan kan en forvente noe annet når dommeren er fra Eid? Mohamed Barlia😊

Kun trening!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Her er Spillerstallen A-laget Florø Fotball 2023

Målvakter:
1 Christoffer Gjertsen
12 Herman Mortensen
22 Michal Sobczak

Forsvar:
8 Leander Høyvik
3 Martin Hollevik
18 Kim Vik
15 Ulrik Rognaldsen
6 Timi Sobowale
5 Thomas Hallstensen
16 Yonas Larsen
4 Elias Hovland

Midtbane/angrep:
10 Dino Omerovic
7 Kim Liset
14 Tony Jakupovic
29 Daniel Dara
21 Mats Mallon
11 Liam Høyvik
9 Oscar Nordal
13 Emil Hallstensen
20 Lido Lotefa
19 Moussa Diallo

Som en sikkert ser er det 2 nye navn der,men venter fremdeles på en siste spiller som fortsatt kan bli klar. Det er han "kjenningen" som er nær å signere,uten at noe enda er sikkert.

Det som ellers er verdt å merke seg er at hele 15 av 21 spillere er lokale,et tall som kan bli 16 da en fortsatt venter på svar om den siste brikka per nå blir klar pluss at Larsen omtrent er som lokal å regne.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø spilte treningskamp mot Volda på Eid nå i helgen, og Volda vant 2-1. Lite info om kampen.
Den kvikke og driblesterke dansken Daniel Dara har signert for Florø, og klubben gleder seg til kjekke opplevelser på Stadion.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: ons mar 29, 2023 2:49 pm Ellers Daltrey og Fitforfight får vi tidsnok se 10 april at det er stor forskjell på treningskamper og seriøse kamper!

PS!: Russen skal dere aldri undervurdere eller kødde med. Det er en gjeng som KAN skape stemning!,noe russen i fjor viste.

Laget vil dessuten se en god del annerledes ut 10 april,som svar på at det visstnok var "laget" man skal bruke "fast" i serien som har møtt Førde nå i oppkjøringen.

3 nye spillere ventes inn,hvor 2 av disse allerede nå er klare. Dansk kantspiller(enda ikke offisielt bekrefta) som har trent med laget nå i ca ei uke,samt en tidligere kjenning blant oss supportere som er spennende,pluss da Moussa Diallo som spilte mot nevnte Førde. Alt vil nok uansett bli offentliggjort innen serieåpningen.
Det var da fælt til personfokus, da?
Vi har jo bare holdt klubben varm her inne i ditt fravær.
Forøvrig tipper jeg en sluttplassering mellom 7 og 10 i år. Siter meg gjerne på høsten og hyll meg for nok en innertier om fotball.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

I morgen klokka 15 smeller det, når Rognsø og Førde besøker kunstgresset. Nabo-oppgjør, og ganske sikkert en høy stemning blant publikum. Tar lagene med seg medvinden inn i seriespillet, og er dommerteamet klare til dyst?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Daltrey skrev: søn apr 09, 2023 10:49 pm I morgen klokka 15 smeller det, når Rognsø og Førde besøker kunstgresset. Nabo-oppgjør, og ganske sikkert en høy stemning blant publikum. Tar lagene med seg medvinden inn i seriespillet, og er dommerteamet klare til dyst?
De har valgt en av Norges mest rutinerte dommer. Tommy Skjerven burde være kjent for de fleste som følger litt med.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Korgutt skrev: søn apr 09, 2023 11:09 pm
Daltrey skrev: søn apr 09, 2023 10:49 pm I morgen klokka 15 smeller det, når Rognsø og Førde besøker kunstgresset. Nabo-oppgjør, og ganske sikkert en høy stemning blant publikum. Tar lagene med seg medvinden inn i seriespillet, og er dommerteamet klare til dyst?
De har valgt en av Norges mest rutinerte dommer. Tommy Skjerven burde være kjent for de fleste som følger litt med.
Som seg hør og bør, til et prestisjeoppgjør.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Omerovic er helt konge!

MadBum

Legg inn av MadBum »

2-0!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Styrelederen har sine ord i behold, Florø er bedre!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Førde svarer, 2-1, men er det for sent?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Daltrey skrev: man apr 10, 2023 4:40 pm Førde svarer, 2-1, men er det for sent?
Driver du her og ser på breddefotball? Direktesport som viser kampen?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Korgutt skrev: man apr 10, 2023 4:42 pm
Daltrey skrev: man apr 10, 2023 4:40 pm Førde svarer, 2-1, men er det for sent?
Driver du her og ser på breddefotball? Direktesport som viser kampen?
Surfet fra Mjøsa for å se denne kampen

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Suverent, seier her, som forventet!

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Daltrey skrev: man apr 10, 2023 4:59 pm Suverent, seier her, som forventet!
Gikk Skjerven tom for kortstokken til slutt? Såg han måtte mye ned i brystlommen sin på slutten.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: ons apr 05, 2023 8:46 am
Florø Support skrev: ons mar 29, 2023 2:49 pm Ellers Daltrey og Fitforfight får vi tidsnok se 10 april at det er stor forskjell på treningskamper og seriøse kamper!

PS!: Russen skal dere aldri undervurdere eller kødde med. Det er en gjeng som KAN skape stemning!,noe russen i fjor viste.

Laget vil dessuten se en god del annerledes ut 10 april,som svar på at det visstnok var "laget" man skal bruke "fast" i serien som har møtt Førde nå i oppkjøringen.

3 nye spillere ventes inn,hvor 2 av disse allerede nå er klare. Dansk kantspiller(enda ikke offisielt bekrefta) som har trent med laget nå i ca ei uke,samt en tidligere kjenning blant oss supportere som er spennende,pluss da Moussa Diallo som spilte mot nevnte Førde. Alt vil nok uansett bli offentliggjort innen serieåpningen.
Det var da fælt til personfokus, da?
Vi har jo bare holdt klubben varm her inne i ditt fravær.
Forøvrig tipper jeg en sluttplassering mellom 7 og 10 i år. Siter meg gjerne på høsten og hyll meg for nok en innertier om fotball.
Er jo nesten nødt å nevne de som snakker om disse tingene? Men ser nå at jeg burde latt være🤗

Forøvrig så lar vi laget avgjøre hva som skjer. Det er mitt tips for årets sesong😊

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Korgutt skrev: man apr 10, 2023 5:02 pm
Daltrey skrev: man apr 10, 2023 4:59 pm Suverent, seier her, som forventet!
Gikk Skjerven tom for kortstokken til slutt? Såg han måtte mye ned i brystlommen sin på slutten.
Skjerven er ferdig som toppdommer og det så en i dag. Han gjorde en masse rart og overså mange etterslenger spesielt fra Førde,så at kortene kom tror han jeg ga for å vise seg litt og komme litt i fokus,som han forøvrig gjorde når han faktisk presterte å falle på ræv under kampen omtrent like komisk som dømmingen😊
Sist redigert av Florø Support den man apr 10, 2023 7:50 pm, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: man apr 10, 2023 4:59 pm Suverent, seier her, som forventet!
Haha akkurat som at du trodde det din spøkefugl😂

Vil nok tro at de fleste "nøytrale" trodde at Førde skulle vinne med type 4-5 mål basert på oppkjøringen. Kampen i dag viser hva treningskamper betyr😂🤗

Som jeg tydelig har sagt i årevis. Lite spark bak til de som mener å hevde at solid oppkjøring= solid sesong.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»