Florø SK Klubbtråd

Svar
Florø Support

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Florø Support »

TWU skrev: man mai 08, 2023 8:00 pm Hva som skjer i Florø? VAR-situasjon i følge VG Live? Er de såpass fancy der oppe?
Er nok heller en gimmick!👍

Skal jo være litt show for de som følger med😊

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Ross skrev: lør apr 22, 2023 3:00 pm
Fitforfight skrev: lør apr 22, 2023 2:39 pm 0-1 etter 19 min.
Florø-Spjelkavik
Tror ikke vi skal forvente for mange innlegg her fra Florø support ut denne sesongen.
Merkelig hvordan han har nok annet å gjøre enn å henge her når resultatene går i mot
Nei jeg er bare PÅ stadion å backer laget ekstra!

Uten at livet her inne er noe å skryte av ellers når Florø gjør det bra.

Sikkert derfor du ikke stakk innom da?

Har ingen problemer med å stå i stormen når det blåser som verst. Har overlevd Florø i 4 divisjon så tror du bør vite noe om historie før du er ute å kvesser tennene mister!

I dag er jeg som vanlig på plass der det betyr noe,nemlig der det faktisk skjer. Sammen med hundrevis av medsupportere.

Tviler på at Godset hadde dratt det i 3divisjon bare for å ha sagt det!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Etter å opplevd stemningen og scenene som utspilte seg før fløytesignalet kom etter 97:20 på klokka i går så er jeg 100% overbevist om at Florø har et meget undervurdert lag i år,noe som flere lag enn Førde skal få merke utover sesongen. Det er et lag som virkelig blør for hverandre og jobber steinhardt i hver bidige duell og situasjon. Det at spillerene viste så sterke følelser og trenerteamet(en Førdianer i Lekva) forteller i allefall meg noe om at det er en gjeng spillere og trenere som virkelig ønsker å utvikle seg og dra i samme retning. Det vitner om en enormt sterk moral,fra det yngste A-laget i divisjonen.

For det endte opp med banestorming og bluss på løpebanene og bluss,men det er sånn som hører med sjøl om nok NFF ikke er 100% enig i det.

Fotball er nemlig følelser!

For Førde laget Florø slo i går er nok det beste de har stilt med i år,noe som sier litt mer om hvor sterk seieren er, er at Førde ikke hadde tapt hjemme på mange år.

En ting som nok var med å løfte de var nok at ca halvparten av de 1112 betalende(Førde informerte om ca 1500 med alle Førdelagene som slapp inn gratis) var Florø supportere. Som viser at en kan hvis en virkelig vil det.

Ser unektelig positivt på fortsettelsen!

Her må bare folk møte opp på stadion i Florø og ikke bare gjøre det av og til som i går. Ser jo helt klart at det er potensiale i laget.

Ufattelig deilig seier på bursdagen til byen og den perfekte gaven.

Forza Florø Fotball!" Vi Følger Vårt Blåe Lag i Med Og Motgang!"

PS!: Gratulerer med dagen alle sammen!👍

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Moralen og kontinuiteten var jo også kjennetegnet under Pereira, mye mer aktivitet når det er medgang! Gratulerer med dagen!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: ons mai 17, 2023 8:45 pm Moralen og kontinuiteten var jo også kjennetegnet under Pereira, mye mer aktivitet når det er medgang! Gratulerer med dagen!
Likewise!

Like mye aktivitet her inne når Florø gjør det bra,er det ikke?

Jeg var ikke her før lenge etter at Florø slo Molde 2,gjett på hvorfor? Ikke? JO fordi jeg har et liv utenom det å henge her inne 24/7.

Er her når det passer meg i med og motgang,men for det meste er fokuset på det å støtte laget på stadion. Eller er det også kritikkverdig Lawrenc?(eller min kjære medsupporter som bor på Hamar?)😊

Hva er dine tanker rundt seieren i går da? Når Florø altså slår et lag som før kampen hadde vært ubeseira hjemme siden type 2016? Sier vel noe om at laget er i ferd med å utvikle seg fra i fjor? Eller?

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø Support skrev: ons mai 17, 2023 8:56 pm
Daltrey skrev: ons mai 17, 2023 8:45 pm Moralen og kontinuiteten var jo også kjennetegnet under Pereira, mye mer aktivitet når det er medgang! Gratulerer med dagen!
Likewise!

Like mye aktivitet her inne når Florø gjør det bra,er det ikke?

Jeg var ikke her før lenge etter at Florø slo Molde 2,gjett på hvorfor? Ikke? JO fordi jeg har et liv utenom det å henge her inne 24/7.

Er her når det passer meg i med og motgang,men for det meste er fokuset på det å støtte laget på stadion. Eller er det også kritikkverdig Lawrenc?(eller min kjære medsupporter som bor på Hamar?)😊

Hva er dine tanker rundt seieren i går da? Når Florø altså slår et lag som før kampen hadde vært ubeseira hjemme siden type 2016? Sier vel noe om at laget er i ferd med å utvikle seg fra i fjor? Eller?
Til det siste, jeg tror at Førde har en tyngre sesong av flere årsaker. Tilbake til tidligere innlegg, Florø har ikke blitt bedre på sosiale medier, til tross for lovnader om at dette skulle taes hånd om. At du ikke dukker opp her etter tap har blitt en vane, men du har ikke så mye annet å gjøre enn at du kan kommentere eller trykke liker på supportersiden.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: ons mai 17, 2023 9:25 pm
Florø Support skrev: ons mai 17, 2023 8:56 pm
Daltrey skrev: ons mai 17, 2023 8:45 pm Moralen og kontinuiteten var jo også kjennetegnet under Pereira, mye mer aktivitet når det er medgang! Gratulerer med dagen!
Likewise!

Like mye aktivitet her inne når Florø gjør det bra,er det ikke?

Jeg var ikke her før lenge etter at Florø slo Molde 2,gjett på hvorfor? Ikke? JO fordi jeg har et liv utenom det å henge her inne 24/7.

Er her når det passer meg i med og motgang,men for det meste er fokuset på det å støtte laget på stadion. Eller er det også kritikkverdig Lawrenc?(eller min kjære medsupporter som bor på Hamar?)😊

Hva er dine tanker rundt seieren i går da? Når Florø altså slår et lag som før kampen hadde vært ubeseira hjemme siden type 2016? Sier vel noe om at laget er i ferd med å utvikle seg fra i fjor? Eller?
Til det siste, jeg tror at Førde har en tyngre sesong av flere årsaker. Tilbake til tidligere innlegg, Florø har ikke blitt bedre på sosiale medier, til tross for lovnader om at dette skulle taes hånd om. At du ikke dukker opp her etter tap har blitt en vane, men du har ikke så mye annet å gjøre enn at du kan kommentere eller trykke liker på supportersiden.
Okei som hva? Hva gjør at de har det tror du? De har ikke et svakere lag enn i fjor hvis du skulle tro det.

Florø ikke blitt bedre på sosiale medier? Javel da følger du dårlig med i såfall,all den tid de oppdaterer både på facebook og hjemmesida. Tror du må følge litt bedre med.

Aner du noe om mitt liv da? Siden du svarer like frekt som en barnehage unge....

Jeg har andre ting å gjøre uansett hva du måtte tro. Mer er det ikke å si.

Stiller opp der det er viktigst,som er på stadion. I både med og motgang.

Har ingen verdens ting å skulle forsvare ovenfor deg eller noen andre her inne.

Ellers får du nyte kvelden videre!
Sist redigert av Florø Support den ons mai 17, 2023 9:36 pm, redigert 1 gang totalt.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø Support skrev: ons mai 17, 2023 9:32 pm
Daltrey skrev: ons mai 17, 2023 9:25 pm
Florø Support skrev: ons mai 17, 2023 8:56 pm

Likewise!

Like mye aktivitet her inne når Florø gjør det bra,er det ikke?

Jeg var ikke her før lenge etter at Florø slo Molde 2,gjett på hvorfor? Ikke? JO fordi jeg har et liv utenom det å henge her inne 24/7.

Er her når det passer meg i med og motgang,men for det meste er fokuset på det å støtte laget på stadion. Eller er det også kritikkverdig Lawrenc?(eller min kjære medsupporter som bor på Hamar?)😊

Hva er dine tanker rundt seieren i går da? Når Florø altså slår et lag som før kampen hadde vært ubeseira hjemme siden type 2016? Sier vel noe om at laget er i ferd med å utvikle seg fra i fjor? Eller?
Til det siste, jeg tror at Førde har en tyngre sesong av flere årsaker. Tilbake til tidligere innlegg, Florø har ikke blitt bedre på sosiale medier, til tross for lovnader om at dette skulle taes hånd om. At du ikke dukker opp her etter tap har blitt en vane, men du har ikke så mye annet å gjøre enn at du kan kommentere eller trykke liker på supportersiden.
Okei som hva? Hva gjør at de har det tror du? De har ikke et svakere lag enn i fjor hvis du skulle tro det.

Florø ikke blitt bedre på sosiale medier? Javel da følger du dårlig med i såfall,all den tid de oppdaterer både på facebook og hjemmesida. Tror du må følge litt bedre med.

Aner du noe om mitt liv da? Siden du svarer like frekt som en barnehage unge....

Jeg har andre ting å gjøre uansett hva du måtte tro. Mer er det ikke å si.

Stiller opp der det er viktigst,som er på stadion. I både med og motgang.

Har ingen verdens ting å skulle forsvare ovenfor deg eller noen andre her inne.

Ellers får du nyte kvelden!
Og mens du er på hugget, mål Ryland.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: ons mai 17, 2023 9:36 pm
Florø Support skrev: ons mai 17, 2023 9:32 pm
Daltrey skrev: ons mai 17, 2023 9:25 pm

Til det siste, jeg tror at Førde har en tyngre sesong av flere årsaker. Tilbake til tidligere innlegg, Florø har ikke blitt bedre på sosiale medier, til tross for lovnader om at dette skulle taes hånd om. At du ikke dukker opp her etter tap har blitt en vane, men du har ikke så mye annet å gjøre enn at du kan kommentere eller trykke liker på supportersiden.
Okei som hva? Hva gjør at de har det tror du? De har ikke et svakere lag enn i fjor hvis du skulle tro det.

Florø ikke blitt bedre på sosiale medier? Javel da følger du dårlig med i såfall,all den tid de oppdaterer både på facebook og hjemmesida. Tror du må følge litt bedre med.

Aner du noe om mitt liv da? Siden du svarer like frekt som en barnehage unge....

Jeg har andre ting å gjøre uansett hva du måtte tro. Mer er det ikke å si.

Stiller opp der det er viktigst,som er på stadion. I både med og motgang.

Har ingen verdens ting å skulle forsvare ovenfor deg eller noen andre her inne.

Ellers får du nyte kvelden!
Og mens du er på hugget, mål Ryland.
Bra nivå!👏

Er tilbake igjen når det passer,snakkes!

Mitt hovedfokus er å være fysisk tilstede på kamp.
Sist redigert av Florø Support den ons mai 17, 2023 9:38 pm, redigert 1 gang totalt.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø Support skrev: ons mai 17, 2023 9:37 pm
Daltrey skrev: ons mai 17, 2023 9:36 pm
Florø Support skrev: ons mai 17, 2023 9:32 pm

Okei som hva? Hva gjør at de har det tror du? De har ikke et svakere lag enn i fjor hvis du skulle tro det.

Florø ikke blitt bedre på sosiale medier? Javel da følger du dårlig med i såfall,all den tid de oppdaterer både på facebook og hjemmesida. Tror du må følge litt bedre med.

Aner du noe om mitt liv da? Siden du svarer like frekt som en barnehage unge....

Jeg har andre ting å gjøre uansett hva du måtte tro. Mer er det ikke å si.

Stiller opp der det er viktigst,som er på stadion. I både med og motgang.

Har ingen verdens ting å skulle forsvare ovenfor deg eller noen andre her inne.

Ellers får du nyte kvelden!
Og mens du er på hugget, mål Ryland.
Bra nivå!👏
Barnehage, vet du. Takk for en fantastisk reise!

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: ons mai 17, 2023 9:38 pm
Florø Support skrev: ons mai 17, 2023 9:37 pm
Daltrey skrev: ons mai 17, 2023 9:36 pm

Og mens du er på hugget, mål Ryland.
Bra nivå!👏
Barnehage, vet du. Takk for en fantastisk reise!
Nemmen så kjekt å vite at det er deg Lawrenc👍

Snakkes igjen når det passer!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Min Ryland er høyere enn din!

Brukeravatar
Lilleborg
Innlegg: 1914

Legg inn av Lilleborg »

Florø Support skrev: ons mai 17, 2023 9:40 pm Snakkes igjen når det passer!
... også kjent som "jeg er her nå Florø vinner" og "Jeg kan ikke henge her hele tiden" når ting butter imot? :lol:

Ross

Legg inn av Ross »

Florø spiller oftere kamp når det går dårlig tydeligvis

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Lilleborg skrev: tor mai 18, 2023 12:29 pm
Florø Support skrev: ons mai 17, 2023 9:40 pm Snakkes igjen når det passer!
... også kjent som "jeg er her nå Florø vinner" og "Jeg kan ikke henge her hele tiden" når ting butter imot? :lol:
Nei sikkert derfor jeg ikke var innom her ca ei uke etter at Florø slo Molde 2....😂🤦‍♂️

Er her som sagt når det passer. Har ingenting å gjøre med Florø sine prestasjoner å gjøre.

Har vært tilstede når Florø virkelig sleit og var i 4 divisjon,så jeg tar virkelig ikke stikkene dine eller alle andre her👍

Har i tilegg et liv utenom å henge her inne 24/7,enten du og andre tror det eller ei🤦‍♂️
Sist redigert av Florø Support den tor mai 18, 2023 6:04 pm, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Ross skrev: tor mai 18, 2023 1:05 pm Florø spiller oftere kamp når det går dårlig tydeligvis
Det var sikkert kamp ei uke etter at Florø slo Molde 2....

For jeg hadde ikke vært innom her på ca ei uke etter den seieren.

Har overlevd Florø i 4divisjon. Du får komme tilbake den gangen du gjør det samme...

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Du ber altså en annen bruker om å komme tilbake etter å ha overlevd Florø i 4. Divisjon? Og ikke vise seg før den tid? Håper vedkommende er en bitter østlending, sånn at hen har andre ting å drive med.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Daltrey skrev: tor mai 18, 2023 8:26 pm Du ber altså en annen bruker om å komme tilbake etter å ha overlevd Florø i 4. Divisjon? Og ikke vise seg før den tid? Håper vedkommende er en bitter østlending, sånn at hen har andre ting å drive med.
Det finnes bare en bitter østlending, og det er meg.
Tanta til Ryland sa jeg var omtalt her inne, derfor måtte jeg inn å kikke.
Jeg har meldt overgang til Førde, mye større potensiale der. Dårlig dommer* ødela 16. mai kampen for oss.

*Hvor kan man sende klage på dommeren? ...og den ene linjemannen virket litt halt på det ene benet. Ble selvfølgelig bedre i beinet i 2. omgang, da var han på hin side. Utgjort.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: tor mai 18, 2023 10:24 pm ...og den ene linjemannen
... visste ikke forskjellen på en bein vinkel

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Daltrey skrev: fre mai 19, 2023 9:29 am
Fitforfight skrev: tor mai 18, 2023 10:24 pm ...og den ene linjemannen
... visste ikke forskjellen på en bein vinkel
Nettopp! Det går utforbakke med dommerstanden. Men i 3. div må vi jo akseptere at det kun er lokale striler som dømmer.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Hvor er admins her inne når en trenger de? Håpløst at enkelte brukere skal få styre på sånn uten at en reagerer på det....

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Ellers er undertegnede spent på kampen på søndag.

Levner Florø små sjanser til 3 poeng hvis Hamkam stiller halve førsteelleveren fra Eliteserien,men hvis ikke er det game on!

For en vet nemlig aldri med disse 2-lagene før gjerne bare en time før avspark.

Håper de ikke stiller et altfor sterkt lag for konkurransen sin skyld og for rettferdigheten,ikke at sistnevnte skjer så ofte desverre men er jo lov å håpe!

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tenker at vi skal ha fokus på fotball-laget her inne, og ikke brukere. /mod

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø Support skrev: fre mai 19, 2023 7:45 pm Hvor er admins her inne når en trenger de? Håpløst at enkelte brukere skal få styre på sånn uten at en reagerer på det....
Helt enig! Da antar vi at absolutt alt personfokus og hets er avsluttet fra i dag.
God kamp i morgen!

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Fitforfight skrev: lør mai 20, 2023 4:26 pm
Florø Support skrev: fre mai 19, 2023 7:45 pm Hvor er admins her inne når en trenger de? Håpløst at enkelte brukere skal få styre på sånn uten at en reagerer på det....
Helt enig! Da antar vi at absolutt alt personfokus og hets er avsluttet fra i dag.
God kamp i morgen!
Redd for at H-K 2 pælmer inn gatelaget i et mislykket forsøk på å sikre plassen i eliteserien, og at Florø vinner enkelt her.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Kampen blir spilt i vakre Stange Vestbygd, og Ham-Kam2 leder 1-0 etter mål av Tore Sørås i det 7. minutt

2-0 ved Julian Gonstad i det 35. minutt

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Det er så pent att ved Mjøsas strænd 🙂

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

3-0 til hjemmelaget etter mål av Rasmus Wiedesheim-Paul i det 57. minutt

Florø reduserer ved Ulrik Domben Rognaldsen, 3-1

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Rasmus Wiedesheim-Paul legger på til 4-1 i det 85. minutt, etter straffe.

Ser ut til at samme mann har sørget for 5-1 kun et par minutter senere

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Kampen på Hias-bana ender 5-1, og Florø får en tung hjemreise. 3-0-4 på 7 kamper, og -10 i målforskjell.
Bortelagets supportere kan i det minste legge turen via brygga på Hamar for landets beste wienerpølser, så helt mørk trenger det ikke å være.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»