Florø SK Klubbtråd

Svar
Florø Support

Re: Florø SK Klubbtråd

Legg inn av Florø Support »

Fritz_ skrev: søn mai 01, 2022 4:17 pm
Beklager for den o'store setningen der men blir bare litt irritert når det virker ut som folk skal finne den minste ting å pirke på. Ser nå at det på ingen måte var målet ditt,så unnskyld👍
Dette syns jeg var fint, Florø Support. Kjekt at det er mulig å beklage noe på nett. Ikke så ofte man ser det på et debattforum :)
Prøver å bli litt mer "rolig" og sindig av meg, i tilegg til å lese mellom linjene. Har tatt grep ser du😊

Det er på kamp en skal gaule og skrike,synge og gi dommeren inn😂😉

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Jeg mener at Florø burde ta mål av seg til å være like bra som Førde, eller bedre. Det er naturlig å sammenlige seg med dem. Det er en fryd å lese kampreferat på Facebooksida til Førde. Det er både referat og krydder i form av kommentarer fra trener Rognsø. Dette fører til engasjement og at folk får med seg hva som skjer. Slik kan et enkelt og greit referat se ut:
- LØPSMASKINA VÅR AVGJORDE I DAG😀😀😀
Førde sikra seg tre viktige bortepoeng mot Lillehammer laurdag, og trenar Terje Rognsø kan ikkje få fullrost spelarane for sin innsats.
- Ja, dette var verkeleg ein slitesiger. Lillehammar var faktisk langt meir spelande enn kva vi hadde førebudd oss på. Difor vart defensiv jobbing og kontringar vårt våpen, seier Terje Rognsø etter kampen på Jorekstad nord for Lillehammer.
Pangstart🤩🤩🤩
Kunstgrasbana på den gamle stadion på Fåberg var knusktørr, og gjorde det spesielt vanskeleg for Førde når dei satsa på kontringar.
- Lillehammer var utruleg ballbesittande og trilla og trilla ball. Og når vi prøvde oss på å kontre når vi fekk brot, så stoppa anten ballen opp eller så vart vi feige og torde ikkje prøve. Så offensivt var ikkje dette all verda, smiler Rognsø og vedgår at ti poeng etter fire kampar sjølvsagt er å sjå på som ein pangstart på sesongen.
- Ja, det må vi absolutt kunne seie. Vi har komponert eit heilt nytt forsvar og ei heilt ny midtbane på kort tid. Då står det verkeleg respekt av denne poengfangsten så langt, seier Rognsø og rosar spesielt Magne Aarøen for kampen mot Lillehammer.
Magne med motoren👏👍👏
- Magne verkar nesten å vere uuttømmeleg når det gjeld løpskraft. Eg måtte faktisk la han kvile litt på slutten då han allereie hadde fått eit gult kort. Viss ikkje så hadde han sikkert halde fram enda, smiler Rognsø og såg at midtbanemotoren også scora Førde sitt andre mål. Det første målet kom på straffespark ved Sander Aamelfot etter at Jacob Bergset vart felt minst to gonger.
- Det var iallfall minst eit straffespark der. Og Sander gjorde det han skulle frå 11-meteren, seier Rogsnø og ser at kantspelaren sin er toppscorar med totalt sju mål etter fire kampar i Norsk Tipping-ligaen.
Kom på kamp!😀😀😀
-Tre poeng på bortebane mot eit sterkt Lillehammer-lag viser at vi har utvikla ein god porsjon taktisk klokskap. Og i dag er det verkeleg grunn til å framheve dei som tok dei tyngste taka defensivt. Det viser berre kor viktig det er å ha klokskap i troppen, seier Rognsø etter den sterke 0-2-sigeren på Jorekstad.
Neste kamp for Førde sitt A-lag er mot Kongsvinger 2. Den kampen vert spelt på Førde stadion søndag 8. mai klokka 13.00.
Det er berre å førebu seg på den kampen.😀😀😀
Tekst og foto (arkiv): Stig Roger Eide

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 4:22 pm
Fritz_ skrev: søn mai 01, 2022 4:17 pm
Beklager for den o'store setningen der men blir bare litt irritert når det virker ut som folk skal finne den minste ting å pirke på. Ser nå at det på ingen måte var målet ditt,så unnskyld👍
Dette syns jeg var fint, Florø Support. Kjekt at det er mulig å beklage noe på nett. Ikke så ofte man ser det på et debattforum :)
Prøver å bli litt mer "rolig" og sindig av meg, i tilegg til å lese mellom linjene. Har tatt grep ser du😊

Det er på kamp en skal gaule og skrike,synge og gi dommeren inn😂😉
Du er en fin type. Jeg liker engasjementet ditt. Hadde alle vært så engasjert hadde det gått vel med norsk fotball. :)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 3:52 pm
Lilleborg skrev: søn mai 01, 2022 3:36 pm
Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 3:31 pm Tar ikke kritikken personlig i det hele tatt,så slutt å ilegg meg ting som overhodet ikke er sant,fører heller ikke noe form for hersketeknikker så der misforstår du.
Når du omtaler en meddebattant som "o'store orakel" og konstant kommer med "sett deg inn i informasjon før du sier noe" og lignende, så bedriver du hersketeknikker, noe du gjør regelmessig.
En kritikk mot noe er en ting men å rakke ned på de for de minste ting blir for dumt. Som sagt klubben jobber daglig med å skape blest rundt klubben igjen og de jobber med å oppdatere før og etter hver kamp og kan uten tvil bli bedre på det sammen med å skrive referat fra kamper.
Vi er 100% enig i det. Det er altfor dårlig og jeg skulle gjerne ønska at de er mer aktive av natur,men det tar tid å bygge opp noe som nesten har vært dødt i 3 år nå.
Flott, da er vi enige. Hadde du lagt deg på denne linja tidligere istedenfor innlegg av typen "haha, jeg klarer ikke å slutte å le" når klubben i ditt hjerte får legitim kritikk, så hadde ikke dette vært noe problem.
Det er en nesten helt ny markedsfører i klubben som er ung og relativt fersk,men som gjør så godt hun kan. Hun spør daglig etter råd og tips til hvordan ting kan bli bedre,men responsen på det er heller lunken i enkelte perioder. Derfor vil det nok ta litt tid og derfor er det beste å gjøre å ta det steg for steg,før at en ser hvordan ting utvikler seg.
Nå er ikke jeg kjent med situasjonen, men det høres ut som du beskriver en ambisisø og ung markedsfører som ikke får mye igjen av gamle, gretne gubber i klubben. Virker som klubben har et problem med gutteklubben grei-mentalitet kanskje?
Uansett ja klubben og markedsansvarlig kan jobbe fortere for å få ting til å skje,men da må samtidig interessen være der. Er ikke bare bare å skal løfte noe opp hvis interessen er lunken.
Interesse kan genereres!
Tror Daltrey sitt poeng rundt det ikke gikk på markedsføring,uten at jeg skal konkludere med noe.
Helt riktig, men dette har jeg etterlyst tidligere, spesielt i løpet av fjorårsssesongen ble det vanskeligere å holde seg oppdatert. Nå blir det litt sånn "Hotell i særklasse".
Som Fritz også har vært inne på, jeg digget både resultatene og engasjementet da Florø hadde sin beste periode. Ekte Underdogs som motbeviste! At den som står for markedsføring er ung og urutinert (som Sofia Nedia-blemmen) er i grunn litt spesielt, da unge gjerne har mer erfaring med sosiale medier. Dere har vel hatt den samme daglige lederen i lang tid, både i med- og motgang, og han burde vite hva som skal til for å skape blest og det å ta de riktige avgjørelsene.. Dessuten, russen tar skoleferie om snaut 2 måneder... Famler klubbledelsen i blinde, eller har de kontroll?
Jeg tror at for Florø's vedkommende heter problemet Terje Rognsø og generasjonen han fikk til å blomstre, og at han nå er i en annen klubb. Håper for klubben din sin del at jeg tar feil.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 1:57 pm
SuperGunners10 skrev: søn mai 01, 2022 6:08 am
Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 2:45 am

Tror jeg du har fulgt lite med i såfall,siden Florø's hjemmeside,facebook og instagram blir oppdatert ofte.

Bare å sjekke i vei😉
Tja, de har lagt ut noen bursdager, og en feirevideo mot KIL2 de siste par ukene, ingenting på snart en uke på insta.

På Facebook er det mest reklame for sponsorer og repost av andre sine innlegg.

Hjemmesiden får jeg bare feilmelding på og lastes ikke inn, men mulig det bare er hos meg.
Mitt poeng var at de er aktive når det er noe viktig å melde,hvorfor pirke på det? Ofte er jo innen ei uke,sånn sett ingenting å pirke på.

Ellers er hjemmesida nede for øyeblikket ser det ut til,siden jeg får opp samme melding. Blir forhåpentligvis fiksa snart.
Jeg har ikke pirket, jeg sa hvordan jeg opplevde oppdateringer med å gå inn å se på hvordan ståa faktisk er.
Det er mange klubber som både er like dårlig og verre, og jeg mener at alle klubber fra NT-ligaen og oppover bør ha noen oppdateringer fra kampdag med resultat og liveoppdatering av kamp på twitter som et minimum.

Vet du hva, jeg tror jeg sier alle klubber bør ha det som et minimum.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fritz_ skrev: søn mai 01, 2022 4:28 pm Jeg mener at Florø burde ta mål av seg til å være like bra som Førde, eller bedre. Det er naturlig å sammenlige seg med dem. Det er en fryd å lese kampreferat på Facebooksida til Førde. Det er både referat og krydder i form av kommentarer fra trener Rognsø. Dette fører til engasjement og at folk får med seg hva som skjer. Slik kan et enkelt og greit referat se ut:
- LØPSMASKINA VÅR AVGJORDE I DAG😀😀😀
Førde sikra seg tre viktige bortepoeng mot Lillehammer laurdag, og trenar Terje Rognsø kan ikkje få fullrost spelarane for sin innsats.
- Ja, dette var verkeleg ein slitesiger. Lillehammar var faktisk langt meir spelande enn kva vi hadde førebudd oss på. Difor vart defensiv jobbing og kontringar vårt våpen, seier Terje Rognsø etter kampen på Jorekstad nord for Lillehammer.
Pangstart🤩🤩🤩
Kunstgrasbana på den gamle stadion på Fåberg var knusktørr, og gjorde det spesielt vanskeleg for Førde når dei satsa på kontringar.
- Lillehammer var utruleg ballbesittande og trilla og trilla ball. Og når vi prøvde oss på å kontre når vi fekk brot, så stoppa anten ballen opp eller så vart vi feige og torde ikkje prøve. Så offensivt var ikkje dette all verda, smiler Rognsø og vedgår at ti poeng etter fire kampar sjølvsagt er å sjå på som ein pangstart på sesongen.
- Ja, det må vi absolutt kunne seie. Vi har komponert eit heilt nytt forsvar og ei heilt ny midtbane på kort tid. Då står det verkeleg respekt av denne poengfangsten så langt, seier Rognsø og rosar spesielt Magne Aarøen for kampen mot Lillehammer.
Magne med motoren👏👍👏
- Magne verkar nesten å vere uuttømmeleg når det gjeld løpskraft. Eg måtte faktisk la han kvile litt på slutten då han allereie hadde fått eit gult kort. Viss ikkje så hadde han sikkert halde fram enda, smiler Rognsø og såg at midtbanemotoren også scora Førde sitt andre mål. Det første målet kom på straffespark ved Sander Aamelfot etter at Jacob Bergset vart felt minst to gonger.
- Det var iallfall minst eit straffespark der. Og Sander gjorde det han skulle frå 11-meteren, seier Rogsnø og ser at kantspelaren sin er toppscorar med totalt sju mål etter fire kampar i Norsk Tipping-ligaen.
Kom på kamp!😀😀😀
-Tre poeng på bortebane mot eit sterkt Lillehammer-lag viser at vi har utvikla ein god porsjon taktisk klokskap. Og i dag er det verkeleg grunn til å framheve dei som tok dei tyngste taka defensivt. Det viser berre kor viktig det er å ha klokskap i troppen, seier Rognsø etter den sterke 0-2-sigeren på Jorekstad.
Neste kamp for Førde sitt A-lag er mot Kongsvinger 2. Den kampen vert spelt på Førde stadion søndag 8. mai klokka 13.00.
Det er berre å førebu seg på den kampen.😀😀😀
Tekst og foto (arkiv): Stig Roger Eide
Kampreferat i seg sjøl med intervjuer er ikke noe spesielt.

Sjekk ut videointervju av Pereira og enkelte spillere på facebook. Det glemte jeg å nevne at klubben faktisk har gjort😉,så sjekk ut videoene der inne Florø Fotball på facebook.

Les og hør videoene så kanskje inntrykket endres noe?
Sist redigert av Florø Support den søn mai 01, 2022 8:35 pm, redigert 1 gang totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fritz_ skrev: søn mai 01, 2022 4:29 pm
Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 4:22 pm
Fritz_ skrev: søn mai 01, 2022 4:17 pm

Dette syns jeg var fint, Florø Support. Kjekt at det er mulig å beklage noe på nett. Ikke så ofte man ser det på et debattforum :)
Prøver å bli litt mer "rolig" og sindig av meg, i tilegg til å lese mellom linjene. Har tatt grep ser du😊

Det er på kamp en skal gaule og skrike,synge og gi dommeren inn😂😉
Du er en fin type. Jeg liker engasjementet ditt. Hadde alle vært så engasjert hadde det gått vel med norsk fotball. :)
Hahah jeg og russen får med oss resten av publikum,eller jeg og en venn😂👍😉

Potensial er der så her gjelder det å dra i samme retning.

Engasjementet dør aldri ut.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Daltrey skrev: søn mai 01, 2022 7:31 pm
Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 3:52 pm
Lilleborg skrev: søn mai 01, 2022 3:36 pm

Når du omtaler en meddebattant som "o'store orakel" og konstant kommer med "sett deg inn i informasjon før du sier noe" og lignende, så bedriver du hersketeknikker, noe du gjør regelmessig.


Flott, da er vi enige. Hadde du lagt deg på denne linja tidligere istedenfor innlegg av typen "haha, jeg klarer ikke å slutte å le" når klubben i ditt hjerte får legitim kritikk, så hadde ikke dette vært noe problem.


Nå er ikke jeg kjent med situasjonen, men det høres ut som du beskriver en ambisisø og ung markedsfører som ikke får mye igjen av gamle, gretne gubber i klubben. Virker som klubben har et problem med gutteklubben grei-mentalitet kanskje?


Interesse kan genereres!
Tror Daltrey sitt poeng rundt det ikke gikk på markedsføring,uten at jeg skal konkludere med noe.
Helt riktig, men dette har jeg etterlyst tidligere, spesielt i løpet av fjorårsssesongen ble det vanskeligere å holde seg oppdatert. Nå blir det litt sånn "Hotell i særklasse".
Som Fritz også har vært inne på, jeg digget både resultatene og engasjementet da Florø hadde sin beste periode. Ekte Underdogs som motbeviste! At den som står for markedsføring er ung og urutinert (som Sofia Nedia-blemmen) er i grunn litt spesielt, da unge gjerne har mer erfaring med sosiale medier. Dere har vel hatt den samme daglige lederen i lang tid, både i med- og motgang, og han burde vite hva som skal til for å skape blest og det å ta de riktige avgjørelsene.. Dessuten, russen tar skoleferie om snaut 2 måneder... Famler klubbledelsen i blinde, eller har de kontroll?
Jeg tror at for Florø's vedkommende heter problemet Terje Rognsø og generasjonen han fikk til å blomstre, og at han nå er i en annen klubb. Håper for klubben din sin del at jeg tar feil.
Tror nok at godeste Solheim som nå har vært leder i ca 3 år har god kontroll. Det er andre ting som nok har ført til at interessen har sunket og ting har stått stille,blant annet en viss pandemi.

Ser jo at det skal lite til for å løfte seg et lite hakk,både som klubb og supporter. Det er da viktig at klubben og supporterene drar i samme retning og er med på å skape noe nytt som blir solid over tid.

Pereira sitt prosjekt virker bra ut på sikt. Her må en være med å bygge på det sammen,både klubb og supportere. Klarer man det får en opp entusiasmen som tidligere var meget sterk og interessen som er større enn hva som har blitt vist i løpet av de siste 4 årene(slapt i Obos 2018 i deler av sesongen).

Så er det nå sånn en gang at til og med Rognsø hadde ikke klart å bære fram den generasjonen av 94-95+1 i 96(Storevik) uten rutinerte bærebjelker som Husa,Reksten,Reksten Solheim og feks Ødegård Vik. Uten disse så hadde byggverket kollapsa lenge før det starta.

Skal sies at det blir intervjua etter kamp av klubben,som det har blitt gjort i år og i fjor. Videoene finner en på Florø Fotball sin facebook side. Her har markedsansvarlig faktisk gjort en god jobb,men det kan alltids bli bedre og gjøres oftere.

Nå ser en et lag som har ungt pågangsmot blanda med rutine,veldig likt lagene under Rognsø. Både norsk og internasjonal stamme som må til skal en lykkes over tid,noe sjøl Husa var innpå når en var i Obos.

Sånn at Solheim har per nå klart å balansere det veldig bra syns jeg. Det er alltid ting som kan bli bedre,men sammensetningen av laget og hvordan en høres utad er helt grei per nå.
Sist redigert av Florø Support den søn mai 01, 2022 8:58 pm, redigert 3 ganger totalt.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

SuperGunners10 skrev: søn mai 01, 2022 7:49 pm
Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 1:57 pm
SuperGunners10 skrev: søn mai 01, 2022 6:08 am

Tja, de har lagt ut noen bursdager, og en feirevideo mot KIL2 de siste par ukene, ingenting på snart en uke på insta.

På Facebook er det mest reklame for sponsorer og repost av andre sine innlegg.

Hjemmesiden får jeg bare feilmelding på og lastes ikke inn, men mulig det bare er hos meg.
Mitt poeng var at de er aktive når det er noe viktig å melde,hvorfor pirke på det? Ofte er jo innen ei uke,sånn sett ingenting å pirke på.

Ellers er hjemmesida nede for øyeblikket ser det ut til,siden jeg får opp samme melding. Blir forhåpentligvis fiksa snart.
Jeg har ikke pirket, jeg sa hvordan jeg opplevde oppdateringer med å gå inn å se på hvordan ståa faktisk er.
Det er mange klubber som både er like dårlig og verre, og jeg mener at alle klubber fra NT-ligaen og oppover bør ha noen oppdateringer fra kampdag med resultat og liveoppdatering av kamp på twitter som et minimum.

Vet du hva, jeg tror jeg sier alle klubber bør ha det som et minimum.
Vel da har en nok fulgt litt for dårlig med,siden klubben har hatt ute videointervju av Pereira og enkelte spillere nå i sesongen.

Som da er veldig ok tatt i betraktning at en skulle være så svake på oppdateringer. Så er sannheten noe annet,da videoene og analysene som der kommer fram viser at en oppdaterer.

Noe annet å anbefale er fotballstudio som lokalavisa Firdaposten har sånn ca hver uke før kamp.

Så noe aktivitet er der jo.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 8:51 pm
SuperGunners10 skrev: søn mai 01, 2022 7:49 pm
Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 1:57 pm
Mitt poeng var at de er aktive når det er noe viktig å melde,hvorfor pirke på det? Ofte er jo innen ei uke,sånn sett ingenting å pirke på.

Ellers er hjemmesida nede for øyeblikket ser det ut til,siden jeg får opp samme melding. Blir forhåpentligvis fiksa snart.
Jeg har ikke pirket, jeg sa hvordan jeg opplevde oppdateringer med å gå inn å se på hvordan ståa faktisk er.
Det er mange klubber som både er like dårlig og verre, og jeg mener at alle klubber fra NT-ligaen og oppover bør ha noen oppdateringer fra kampdag med resultat og liveoppdatering av kamp på twitter som et minimum.

Vet du hva, jeg tror jeg sier alle klubber bør ha det som et minimum.
Vel da har en nok fulgt litt for dårlig med,siden klubben har hatt ute videointervju av Pereira og enkelte spillere nå i sesongen.

Som da er veldig ok tatt i betraktning at en skulle være så svake på oppdateringer. Så er sannheten noe annet,da videoene og analysene som der kommer fram viser at en oppdaterer.

Noe annet å anbefale er fotballstudio som lokalavisa Firdaposten har sånn ca hver uke før kamp.

Så noe aktivitet er der jo.
Firda er ikke klubben.

Ja, det er intervju etter første serierunde. Det er lenge siden det nå, ikke godt nok.

Hjemmesiden er oppe igjen nå, heller ikke imponerende. Der er det sak om Hødd-kampen, en før kampen-sak om Spjelkavik som er ytterst tynn og samme med Kongsvinger. Ingenting om Molde 2.

Skjønner ikke at du gidder å forsvare det her. Helt seriøst.

KaldeFakta

Legg inn av KaldeFakta »

som SuperGunners påpeker: Det må skje etter hver kamp. Nå virker det hele som en 6.div-klubb.
Det er bare å gjøre det, ikke "det jobbes med". Et videointervju er fasit så langt.

Men det gjenspeiler vel klubben som helhet, et synkende skip.

Fitforfight

Legg inn av Fitforfight »

Florø har jo falt som en stein siden den ene sesongen i OBOS.
Det som forsvinner ved nedrykk er sponsorer, de beste spillerne, trener, publikum OG frivillige!
Etter et slikt fall er det ikke behov for 4 stk i kiosken, for å si det slik.

Problemene er vel selve problemet og SoMe og annen info har vel gått i glemmeboken så langt. Det tar tid å bygge klubb på nytt når skuta gikk så skikkelig på grunn.

Vi får gi klubben litt ro på det området fram til sommeren. Da vil vi jo også kunne se om det er mulig å reise seg, om det blir stagnasjon på dagens nivå eller om kretsserien venter etter nye fall.

Spennende tider.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

SuperGunners10 skrev: søn mai 01, 2022 9:14 pm
Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 8:51 pm
SuperGunners10 skrev: søn mai 01, 2022 7:49 pm

Jeg har ikke pirket, jeg sa hvordan jeg opplevde oppdateringer med å gå inn å se på hvordan ståa faktisk er.
Det er mange klubber som både er like dårlig og verre, og jeg mener at alle klubber fra NT-ligaen og oppover bør ha noen oppdateringer fra kampdag med resultat og liveoppdatering av kamp på twitter som et minimum.

Vet du hva, jeg tror jeg sier alle klubber bør ha det som et minimum.
Vel da har en nok fulgt litt for dårlig med,siden klubben har hatt ute videointervju av Pereira og enkelte spillere nå i sesongen.

Som da er veldig ok tatt i betraktning at en skulle være så svake på oppdateringer. Så er sannheten noe annet,da videoene og analysene som der kommer fram viser at en oppdaterer.

Noe annet å anbefale er fotballstudio som lokalavisa Firdaposten har sånn ca hver uke før kamp.

Så noe aktivitet er der jo.
Firda er ikke klubben.

Ja, det er intervju etter første serierunde. Det er lenge siden det nå, ikke godt nok.

Hjemmesiden er oppe igjen nå, heller ikke imponerende. Der er det sak om Hødd-kampen, en før kampen-sak om Spjelkavik som er ytterst tynn og samme med Kongsvinger. Ingenting om Molde 2.

Skjønner ikke at du gidder å forsvare det her. Helt seriøst.
Det er Firdaposten ikke Firda, til din opplysning så er både spillere,trenere og lagledere gjester der som faktisk oppdaterer rundt situasjonen til spillerene. Det var onsdag/torsdag før KIL 2 hvor de inviterte informerte om skadesituasjonen,sine egne mål for sesongen og hva de forventer og vil framover både med tanke på KIL 2 og Molde 2,hvor spesielt Walczak som var en gjest informerte om sin situasjon og ellers.

Vil si det er ganske grei oppdatering da det ble tatt opp vesentlige ting. Han tok til og med opp det at han venter seg sjøl klar til kampen i dag,altså over ei uke før.

Klart at klubben kan bli bedre på facebook og instagram,men at det er så svakt med tanke på at en er i 3 divisjon går jeg ikke med på. Forbedringspotensiale er det men klubben jobber daglig med det da steg for steg,som nok vil ta litt tid å få 100% oppe å gå.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

KaldeFakta skrev: man mai 02, 2022 1:55 am som SuperGunners påpeker: Det må skje etter hver kamp. Nå virker det hele som en 6.div-klubb.
Det er bare å gjøre det, ikke "det jobbes med". Et videointervju er fasit så langt.

Men det gjenspeiler vel klubben som helhet, et synkende skip.
Helst skulle det absolutt skjedd før og etter hver kamp,det er vi 100% enig i og jeg ser virkelig ikke at noen sier noe annet. Alt som blir påpekt er at de jobber med noe med både hjemmeside og facebook som tar litt tid i følge klubben. For de er informert om at folk ønsker hyppigere oppdateringer. For de som ikke visste det så er hjemmesida helt ny med nytt design/profil,som har ført til at ting har tatt tid.

Vil nok bli bedre på å oppdatere etterhvert,bare prøv å ha litt tålmodighet😉

Ellers så er det gjort 2 intervju og en eller 2 videofeiringer til nå. Helt ok det men de bør kunne klare det både før og etter match.

Legg merke til at jeg er enig, bare at en ikke skal forvente at alt går på skinner etter ny profil på hjemmesida som har ført til at ting har stått stille på andre områder.

Florø Support

Legg inn av Florø Support »

Fitforfight skrev: man mai 02, 2022 8:05 am Florø har jo falt som en stein siden den ene sesongen i OBOS.
Det som forsvinner ved nedrykk er sponsorer, de beste spillerne, trener, publikum OG frivillige!
Etter et slikt fall er det ikke behov for 4 stk i kiosken, for å si det slik.

Problemene er vel selve problemet og SoMe og annen info har vel gått i glemmeboken så langt. Det tar tid å bygge klubb på nytt når skuta gikk så skikkelig på grunn.

Vi får gi klubben litt ro på det området fram til sommeren. Da vil vi jo også kunne se om det er mulig å reise seg, om det blir stagnasjon på dagens nivå eller om kretsserien venter etter nye fall.

Spennende tider.
Kun i nivå de har falt egentlig, det meste er i grunn det samme. Minus interessen rundt klubben fordi en naturligvis vil se en liten stagnasjon etter nedrykk og når noe nytt blir bygd opp.

Det med sponsorer er i allefall feil,bare hør med daglig leder og sjekk ut avtalene som er blitt gjort via facebook. Det er faktisk ikke så aller verst med tanke på nivået.

De beste spillerene? Er mange på dagens lag som fort kunne vært å foretrukket i Rognsø sine Obos staller skal jeg si deg. Midtbane,spissplass,ving og til og med backrekka og keeper.

Pereira vet en egentlig ikke helt hva står for enda,da han har tilgode å få en full sesong. La oss bedømme det etter sesongslutt?

Frivillige? Kan si deg såpass at klubben fortsatt har mange av de gode gamle frivillige som var på stadion under Obos årene. Tror ikke du på det er en tur på kamp å anbefale😉

Det at ikke det er 2 kiosker som i Obos skulle nå bare mangle,da det har med nivået og kapasiteten å gjøre. Nå er det 1 kiosk og det er jaggu nok av frivillige folk som er på jobb der du. Nok en ting du får komme å bevitne sjøl skulle ikke du tro det.

Det siste er vi enig i. La klubben få ro til å bygge seg opp igjen,så ser vi med tida hva det er godt nok for.

Har troa på at interessen er der,bare laget hever seg når de får støtte.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Florø Support skrev: man mai 02, 2022 2:48 pm
Fitforfight skrev: man mai 02, 2022 8:05 am Florø har jo falt som en stein siden den ene sesongen i OBOS.
Det som forsvinner ved nedrykk er sponsorer, de beste spillerne, trener, publikum OG frivillige!
Etter et slikt fall er det ikke behov for 4 stk i kiosken, for å si det slik.

Problemene er vel selve problemet og SoMe og annen info har vel gått i glemmeboken så langt. Det tar tid å bygge klubb på nytt når skuta gikk så skikkelig på grunn.

Vi får gi klubben litt ro på det området fram til sommeren. Da vil vi jo også kunne se om det er mulig å reise seg, om det blir stagnasjon på dagens nivå eller om kretsserien venter etter nye fall.

Spennende tider.
Kun i nivå de har falt egentlig, det meste er i grunn det samme. Minus interessen rundt klubben fordi en naturligvis vil se en liten stagnasjon etter nedrykk og når noe nytt blir bygd opp.

Det med sponsorer er i allefall feil,bare hør med daglig leder og sjekk ut avtalene som er blitt gjort via facebook. Det er faktisk ikke så aller verst med tanke på nivået.

De beste spillerene? Er mange på dagens lag som fort kunne vært å foretrukket i Rognsø sine Obos staller skal jeg si deg. Midtbane,spissplass,ving og til og med backrekka og keeper.

Pereira vet en egentlig ikke helt hva står for enda,da han har tilgode å få en full sesong. La oss bedømme det etter sesongslutt?

Frivillige? Kan si deg såpass at klubben fortsatt har mange av de gode gamle frivillige som var på stadion under Obos årene. Tror ikke du på det er en tur på kamp å anbefale😉

Det at ikke det er 2 kiosker som i Obos skulle nå bare mangle,da det har med nivået og kapasiteten å gjøre. Nå er det 1 kiosk og det er jaggu nok av frivillige folk som er på jobb der du. Nok en ting du får komme å bevitne sjøl skulle ikke du tro det.

Det siste er vi enig i. La klubben få ro til å bygge seg opp igjen,så ser vi med tida hva det er godt nok for.

Har troa på at interessen er der,bare laget hever seg når de får støtte.
Du kunne jo stilt på som frivillig og laget kampreferat etter hver kamp. ;)

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Florø Support skrev: man mai 02, 2022 2:33 pm
SuperGunners10 skrev: søn mai 01, 2022 9:14 pm
Florø Support skrev: søn mai 01, 2022 8:51 pm
Vel da har en nok fulgt litt for dårlig med,siden klubben har hatt ute videointervju av Pereira og enkelte spillere nå i sesongen.

Som da er veldig ok tatt i betraktning at en skulle være så svake på oppdateringer. Så er sannheten noe annet,da videoene og analysene som der kommer fram viser at en oppdaterer.

Noe annet å anbefale er fotballstudio som lokalavisa Firdaposten har sånn ca hver uke før kamp.

Så noe aktivitet er der jo.
Firda er ikke klubben.

Ja, det er intervju etter første serierunde. Det er lenge siden det nå, ikke godt nok.

Hjemmesiden er oppe igjen nå, heller ikke imponerende. Der er det sak om Hødd-kampen, en før kampen-sak om Spjelkavik som er ytterst tynn og samme med Kongsvinger. Ingenting om Molde 2.

Skjønner ikke at du gidder å forsvare det her. Helt seriøst.
Det er Firdaposten ikke Firda, til din opplysning så er både spillere,trenere og lagledere gjester der som faktisk oppdaterer rundt situasjonen til spillerene. Det var onsdag/torsdag før KIL 2 hvor de inviterte informerte om skadesituasjonen,sine egne mål for sesongen og hva de forventer og vil framover både med tanke på KIL 2 og Molde 2,hvor spesielt Walczak som var en gjest informerte om sin situasjon og ellers.

Vil si det er ganske grei oppdatering da det ble tatt opp vesentlige ting. Han tok til og med opp det at han venter seg sjøl klar til kampen i dag,altså over ei uke før.

Klart at klubben kan bli bedre på facebook og instagram,men at det er så svakt med tanke på at en er i 3 divisjon går jeg ikke med på. Forbedringspotensiale er det men klubben jobber daglig med det da steg for steg,som nok vil ta litt tid å få 100% oppe å gå.
Ja, det er ikke klubben som står bak det. Og nei, det er ikke grei oppdatering, det er dårlig.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Dommer fra Førde og 10% av antallet russ som skulle komme. Dette kan bli tøft.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Florø-fansen har skaffet seg tromme, hørte jeg for noen minutter siden.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Legger også merke til at det er ingen som refererer kampene til Florø på Firda Live. Selv i 4.divisjon er det mange lag som gjør dette. Mangler det på ildsjeler?

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

I det minste er laget mer påskrudd i dag og har en god start mot et ganske bra Molde 2 som sliter litt med gresset her.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

Stiller Molde2 sterkt i dag? Har dessverre ikke nok kunnskaper om den lagoppstillinga til å kunne si noe kvalifisert om det.

Fritz_

Legg inn av Fritz_ »

SuperGunners10 skrev: man mai 02, 2022 5:20 pm I det minste er laget mer påskrudd i dag og har en god start mot et ganske bra Molde 2 som sliter litt med gresset her.
Flott! La oss håpe at Florø setter den første veldig snart.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Fritz_ skrev: man mai 02, 2022 5:21 pm Stiller Molde2 sterkt i dag? Har dessverre ikke nok kunnskaper om den lagoppstillinga til å kunne si noe kvalifisert om det.
Stiller som vanlig egentlig, men det juniorlaget her er ganske bra med Løvik og Ødegård som de beste, de er også i A-troppen.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Molde tar ledelsen 1-0.

Ballmist på midtbanen før det blir retur fra keeper som settes i åpent mål.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Nilsinho får rødt. Må ha sagt noe stygt rett opp i trynet på dommer. Florø skjønner såklart ingenting. Får også et gult på en annen først pga munnbruk. Alt dette fordi de ikke får corner.

Der kom enda ett gult. De er jo helt ute å kjøre dette Florø-laget. Skammelig. Tror det ligger noe i at dette laget er mentalt skada.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

En med ropert slenger dritt til dommeren.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Dommeren er 18 år og ganske urutinert, men vil si ha takler fint å bli omringet av halve Florø-laget. Vanskelig å si med det røde, men da står de ganske lenge å prater rett etter at han har gitt det første gule, før han resolutt drar opp det røde. Så tydelig at det er noe ille som har kommet ut av kjeften på Nilsinho.

Florø klart best første 35, Molde best rett før målet og ut omgangen. Florø kollapser fullstendig etter 0-1 og blir altså så enormt sinte for en corner de ikke får at de drar på seg to gule og ett rødt.
Nilsinho var klart friskest i starten for Florø og burde avsluttet den ene av de to gangene han la seg for å få straffe. Da hadde ting vært annerledes.

Jeg er 100% sikker på at jeg vet hva fokuset her inne blir om dette ender med tap. Hint: Jeg snakket om det i min første kommentar om kampen.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Skade og utvisning gjør det ikke lettere for Florø, akkurat. De hadde god kontroll fram til beklengsmålet, og da er det rimelig håpløst å pådra seg rødt kort minutter etter. Det blir tøft å snu dette med ti mann, men helt umulig er det ikke.

Florø-fansen har vært på hugget i dag, selv om oppmøtet ikke var det helt store.

Jatilnei.

Legg inn av Jatilnei. »

Vanvittig urutinert av Nelsinho.

Mon tro hva som ble sagt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»