McCartney 3, 2, 1

Svar
fargeblind

McCartney 3, 2, 1

Legg inn av fargeblind »

Montro om jeg skal prøve å finne Disney på internett og betale noen kroner for å se på en dokumentar.
Jeg har elsket The Beatles siden jeg var pur ung, så nye ting om gamle ting er spiselig så det holder for min del.

Er det noen andre enn meg her som liker The Beatles?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/PovW5R/ ... elet-macca

Hedning

Legg inn av Hedning »

fargeblind skrev: tir aug 24, 2021 6:13 pm Montro om jeg skal prøve å finne Disney på internett og betale noen kroner for å se på en dokumentar.
Jeg har elsket The Beatles siden jeg var pur ung, så nye ting om gamle ting er spiselig så det holder for min del.

Er det noen andre enn meg her som liker The Beatles?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/PovW5R/ ... elet-macca
Jeg skal ta en måned med Disney pluss,så jeg får sett dette. Den har fått helt greie kritikker,og han byr litt mer på seg selv,og historien enn det han ofte gjør visstnok. Etter The Kinks,og Zeppelin,er The Beatles mitt engelske favorittband. Styrer stort sett unna den første delen av karrieren deres. Er ikke så glad i de "naive" tidlige platene. Rubber Soul,og fremover er derimot helt gull.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Hedning skrev: ons aug 25, 2021 8:15 pm
fargeblind skrev: tir aug 24, 2021 6:13 pm Montro om jeg skal prøve å finne Disney på internett og betale noen kroner for å se på en dokumentar.
Jeg har elsket The Beatles siden jeg var pur ung, så nye ting om gamle ting er spiselig så det holder for min del.

Er det noen andre enn meg her som liker The Beatles?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/PovW5R/ ... elet-macca
Jeg skal ta en måned med Disney pluss,så jeg får sett dette. Den har fått helt greie kritikker,og han byr litt mer på seg selv,og historien enn det han ofte gjør visstnok. Etter The Kinks,og Zeppelin,er The Beatles mitt engelske favorittband. Styrer stort sett unna den første delen av karrieren deres. Er ikke så glad i de "naive" tidlige platene. Rubber Soul,og fremover er derimot helt gull.
Er vel mye enig i det. Folk som er litt eldre syns nok det tidligste er best. Men jeg er jo blant de barna som gikk rundt og sang "slåw su je je" i sin tid.
Jeg har en del av dette på gamle LP-plater som er pakket ned, men har alle albumene på CD. Spiller nok mest de nyere, når jeg en sjelden gang spiller Beatles-CD.
Månedsabb, ja......jeg har trådløst internett fra Telia, og strømmer til en Samsung smart-TV med en Nvidia Shield TV Pro- dings. Og for å få til noe her, må jeg nok få hjelp av barna.....en dag noen av dem har tid ;-)
Dog....utover høsten en gang skal jeg få fiber-internett fra Telenor, og der følger det med en del TV-kanaler. Mulig de har Disney også?

Hedning

Legg inn av Hedning »

fargeblind skrev: tor aug 26, 2021 11:33 am
Hedning skrev: ons aug 25, 2021 8:15 pm
fargeblind skrev: tir aug 24, 2021 6:13 pm Montro om jeg skal prøve å finne Disney på internett og betale noen kroner for å se på en dokumentar.
Jeg har elsket The Beatles siden jeg var pur ung, så nye ting om gamle ting er spiselig så det holder for min del.

Er det noen andre enn meg her som liker The Beatles?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/PovW5R/ ... elet-macca
Jeg skal ta en måned med Disney pluss,så jeg får sett dette. Den har fått helt greie kritikker,og han byr litt mer på seg selv,og historien enn det han ofte gjør visstnok. Etter The Kinks,og Zeppelin,er The Beatles mitt engelske favorittband. Styrer stort sett unna den første delen av karrieren deres. Er ikke så glad i de "naive" tidlige platene. Rubber Soul,og fremover er derimot helt gull.
Er vel mye enig i det. Folk som er litt eldre syns nok det tidligste er best. Men jeg er jo blant de barna som gikk rundt og sang "slåw su je je" i sin tid.
Jeg har en del av dette på gamle LP-plater som er pakket ned, men har alle albumene på CD. Spiller nok mest de nyere, når jeg en sjelden gang spiller Beatles-CD.
Månedsabb, ja......jeg har trådløst internett fra Telia, og strømmer til en Samsung smart-TV med en Nvidia Shield TV Pro- dings. Og for å få til noe her, må jeg nok få hjelp av barna.....en dag noen av dem har tid ;-)
Dog....utover høsten en gang skal jeg få fiber-internett fra Telenor, og der følger det med en del TV-kanaler. Mulig de har Disney også?
Tv`n.eller mottakeren din har sikkert Disney+ som en app installert,eller har en googleplay"butikk" der du kan laste ned appen (gratis for app). Slett ikke inviklet i det hele tatt.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Tv`n.eller mottakeren din har sikkert Disney+ som en app installert,eller har en googleplay"butikk" der du kan laste ned appen (gratis for app). Slett ikke inviklet i det hele tatt.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Jeg tenkte å opprette bruker, og til det er datamaskinen best. I hvertfall for meg. Når jeg har opprettet bruker og har betalt og har passord, skal jeg visst kunne logge inn med alle plattformer.

Har prøvd to ganger nå, og "noe gikk feil" begge gangene, til tross for at jeg legger inn alle opplysninger og prøver å betale med et gyldig mastercard og bank-ID..

Hvorfor? Det virker til alt annet, fra å kjøpe flybilletter til å kjøpe en pose blomsterfrø.

Fremsynt

Legg inn av Fremsynt »

Hedning skrev: ons aug 25, 2021 8:15 pm
fargeblind skrev: tir aug 24, 2021 6:13 pm Montro om jeg skal prøve å finne Disney på internett og betale noen kroner for å se på en dokumentar.
Jeg har elsket The Beatles siden jeg var pur ung, så nye ting om gamle ting er spiselig så det holder for min del.

Er det noen andre enn meg her som liker The Beatles?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/PovW5R/ ... elet-macca
Jeg skal ta en måned med Disney pluss,så jeg får sett dette. Den har fått helt greie kritikker,og han byr litt mer på seg selv,og historien enn det han ofte gjør visstnok. Etter The Kinks,og Zeppelin,er The Beatles mitt engelske favorittband. Styrer stort sett unna den første delen av karrieren deres. Er ikke så glad i de "naive" tidlige platene. Rubber Soul,og fremover er derimot helt gull.
Ville tatt med "Help" i tillegg. Mye gull der også.
Ellers er jeg enig i at de utviklet seg musikalsk til det bedre med tiden.

Hedning

Legg inn av Hedning »

Fremsynt skrev: fre aug 27, 2021 2:20 pm
Hedning skrev: ons aug 25, 2021 8:15 pm
fargeblind skrev: tir aug 24, 2021 6:13 pm Montro om jeg skal prøve å finne Disney på internett og betale noen kroner for å se på en dokumentar.
Jeg har elsket The Beatles siden jeg var pur ung, så nye ting om gamle ting er spiselig så det holder for min del.

Er det noen andre enn meg her som liker The Beatles?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/PovW5R/ ... elet-macca
Jeg skal ta en måned med Disney pluss,så jeg får sett dette. Den har fått helt greie kritikker,og han byr litt mer på seg selv,og historien enn det han ofte gjør visstnok. Etter The Kinks,og Zeppelin,er The Beatles mitt engelske favorittband. Styrer stort sett unna den første delen av karrieren deres. Er ikke så glad i de "naive" tidlige platene. Rubber Soul,og fremover er derimot helt gull.
Ville tatt med "Help" i tillegg. Mye gull der også.
Ellers er jeg enig i at de utviklet seg musikalsk til det bedre med tiden.
Joda,forsåvidt enig i at Help holder mål,og er noe mer "moden" enn de forrige,men den blir nok ikke med i rotasjonen. Jeg har alle Beatlesplatene,så kjenner dem godt. Men skulle jeg hørt noe mer enn de siste,så hadde det blitt en av "Past Masters" utgivelsene der de har b-sider,og annet snacks man ikke finner på platene. Men det er så mye som skal spilles utover The Beatles også,så dette går på tid,og prioritering,fremfor at jeg har noe imot de tidlige platene til The Beatles. Jeg er mye mer glad i The Kinks,men hører veldig lite på deres tidligere utgivelser også. Der starter man på Face To Face.

Hedning

Legg inn av Hedning »

fargeblind skrev: tir aug 24, 2021 6:13 pm Montro om jeg skal prøve å finne Disney på internett og betale noen kroner for å se på en dokumentar.
Jeg har elsket The Beatles siden jeg var pur ung, så nye ting om gamle ting er spiselig så det holder for min del.

Er det noen andre enn meg her som liker The Beatles?

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/PovW5R/ ... elet-macca
Nå er jeg sett tre av de seks episodene,og dette var veldig bra greier syntes jeg. Rick Rubin er både fan,og stiller gode spørsmål,Paul McCartney plaprer løs uoppfordret om ting som skjedde i studio,hvorfor,hvordan,av hvem,osv. Så klart mye er kjent fra før hvis man har sett Beatlesdokumentarer,og lest bøker,men masse morsomt nytt jeg ikke visste som dukker opp også så klart.

Crazy Horse

Legg inn av Crazy Horse »

Liker Beatles. Selv om jeg på langt nær er bestefar liker jeg de tidlige innspillingene godt. Ikke She loves U etc, men F eks albumene Please Please me og A hard days night. Alt fra og med Rubber Soul og utover er megabra. Skal prøve å få sett den nye McCartney serien. Liker ikke helt fyren. Høy på seg selv - sikkert med grunn - men likefullt. Han hører ikke på andre, som at han ikke lengre kan synge. Konserten i Telenor Arena bortsett fra de siste 30 min var kjedelig. Macca gjorde imidlertid et bedre inntrykk når han dro på kjøretur i Liverpool med den engelske TV stjernen hvis navn jeg ikke husker.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Jeg vet at jeg gjør alt riktig, men betalingsløsningen til Disney funker ikke. Kundeservice svarer heller ikke når jeg prøver å kontakte dem. Dette er dårlige greier.

Hedning

Legg inn av Hedning »

fargeblind skrev: lør sep 04, 2021 10:51 am Jeg vet at jeg gjør alt riktig, men betalingsløsningen til Disney funker ikke. Kundeservice svarer heller ikke når jeg prøver å kontakte dem. Dette er dårlige greier.
Jeg hadde også litt problemer med å få gjennomført betaling. Det virket som det ikke gikk å betale direkte med Paypal/Visa,men måtte innom Googlepay. Men det løste seg,og jeg har nå sett alle episodene,og det var veldig bra.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Hedning skrev: lør sep 04, 2021 5:42 pm
fargeblind skrev: lør sep 04, 2021 10:51 am Jeg vet at jeg gjør alt riktig, men betalingsløsningen til Disney funker ikke. Kundeservice svarer heller ikke når jeg prøver å kontakte dem. Dette er dårlige greier.
Jeg hadde også litt problemer med å få gjennomført betaling. Det virket som det ikke gikk å betale direkte med Paypal/Visa,men måtte innom Googlepay. Men det løste seg,og jeg har nå sett alle episodene,og det var veldig bra.
"Innom" Googlepay???? Noe jeg aldri har brukt?
Skal de ha meg som kunde, må de akseptere mastercard og bank- ID, slik resten av verden gjør.
Funker ikke den løsningen, bør de for pokker fjerne mastercard/visa fra betalingsopplegget sitt, da!

Jeg kommer IKKE til å se denne dokumentaren. Basta.

Hedning

Legg inn av Hedning »

fargeblind skrev: søn sep 05, 2021 4:07 pm
Hedning skrev: lør sep 04, 2021 5:42 pm
fargeblind skrev: lør sep 04, 2021 10:51 am Jeg vet at jeg gjør alt riktig, men betalingsløsningen til Disney funker ikke. Kundeservice svarer heller ikke når jeg prøver å kontakte dem. Dette er dårlige greier.
Jeg hadde også litt problemer med å få gjennomført betaling. Det virket som det ikke gikk å betale direkte med Paypal/Visa,men måtte innom Googlepay. Men det løste seg,og jeg har nå sett alle episodene,og det var veldig bra.
"Innom" Googlepay???? Noe jeg aldri har brukt?
Skal de ha meg som kunde, må de akseptere mastercard og bank- ID, slik resten av verden gjør.
Funker ikke den løsningen, bør de for pokker fjerne mastercard/visa fra betalingsopplegget sitt, da!

Jeg kommer IKKE til å se denne dokumentaren. Basta.
Skal ikke påstå at man MÅ innom Googlepay,men jeg gjorde det,siden det kom opp som et alternativ. Helt enig med deg i at det er i overkant tungvint. Og ganske dårlig å ikke ha kundeservice tilgjengelig.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Hedning skrev: søn sep 05, 2021 4:47 pm
fargeblind skrev: søn sep 05, 2021 4:07 pm
Hedning skrev: lør sep 04, 2021 5:42 pm

Jeg hadde også litt problemer med å få gjennomført betaling. Det virket som det ikke gikk å betale direkte med Paypal/Visa,men måtte innom Googlepay. Men det løste seg,og jeg har nå sett alle episodene,og det var veldig bra.
"Innom" Googlepay???? Noe jeg aldri har brukt?
Skal de ha meg som kunde, må de akseptere mastercard og bank- ID, slik resten av verden gjør.
Funker ikke den løsningen, bør de for pokker fjerne mastercard/visa fra betalingsopplegget sitt, da!

Jeg kommer IKKE til å se denne dokumentaren. Basta.
Skal ikke påstå at man MÅ innom Googlepay,men jeg gjorde det,siden det kom opp som et alternativ. Helt enig med deg i at det er i overkant tungvint. Og ganske dårlig å ikke ha kundeservice tilgjengelig.
Det er kanskje feil forum for slikt som tema, men jeg opplevde det samme når jeg betpå et prøvetilbud på sokker og undertøy på nett. De sendte sakene, og krevde at man logget seg inn på en helt egen, privat betalingsløsning ved bruk av kundenummer for å betale. Det ble med det ene kjøpet.

En del folk er også oppgitt over betalingsløsninger for å lade elbiler.....reiser man på tur gjennom landet må man visst ha ti forskjellige apper for å få ladet, og ingen ladestasjoner tar kort på samme måte som når man fyller bensin eller diesel.
Men det holder nå. Jeg skal ikke avspore mer.
Heia Sir Paul!!! Jeg har Beatles-musikken på LP og CD. Og Macca har jeg fått med meg på konsert.

Hedning

Legg inn av Hedning »

fargeblind skrev: søn sep 05, 2021 5:02 pm
Hedning skrev: søn sep 05, 2021 4:47 pm
fargeblind skrev: søn sep 05, 2021 4:07 pm
"Innom" Googlepay???? Noe jeg aldri har brukt?
Skal de ha meg som kunde, må de akseptere mastercard og bank- ID, slik resten av verden gjør.
Funker ikke den løsningen, bør de for pokker fjerne mastercard/visa fra betalingsopplegget sitt, da!

Jeg kommer IKKE til å se denne dokumentaren. Basta.
Skal ikke påstå at man MÅ innom Googlepay,men jeg gjorde det,siden det kom opp som et alternativ. Helt enig med deg i at det er i overkant tungvint. Og ganske dårlig å ikke ha kundeservice tilgjengelig.
Det er kanskje feil forum for slikt som tema, men jeg opplevde det samme når jeg betpå et prøvetilbud på sokker og undertøy på nett. De sendte sakene, og krevde at man logget seg inn på en helt egen, privat betalingsløsning ved bruk av kundenummer for å betale. Det ble med det ene kjøpet.

En del folk er også oppgitt over betalingsløsninger for å lade elbiler.....reiser man på tur gjennom landet må man visst ha ti forskjellige apper for å få ladet, og ingen ladestasjoner tar kort på samme måte som når man fyller bensin eller diesel.
Men det holder nå. Jeg skal ikke avspore mer.
Heia Sir Paul!!! Jeg har Beatles-musikken på LP og CD. Og Macca har jeg fått med meg på konsert.
Håper de lager en enklere løsning. Alle seks episodene var bra,og noe jeg håper flest mulig folk som liker The Beatles får sett.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Hedning skrev: søn sep 05, 2021 7:20 pm
fargeblind skrev: søn sep 05, 2021 5:02 pm
Hedning skrev: søn sep 05, 2021 4:47 pm

Skal ikke påstå at man MÅ innom Googlepay,men jeg gjorde det,siden det kom opp som et alternativ. Helt enig med deg i at det er i overkant tungvint. Og ganske dårlig å ikke ha kundeservice tilgjengelig.
Det er kanskje feil forum for slikt som tema, men jeg opplevde det samme når jeg betpå et prøvetilbud på sokker og undertøy på nett. De sendte sakene, og krevde at man logget seg inn på en helt egen, privat betalingsløsning ved bruk av kundenummer for å betale. Det ble med det ene kjøpet.

En del folk er også oppgitt over betalingsløsninger for å lade elbiler.....reiser man på tur gjennom landet må man visst ha ti forskjellige apper for å få ladet, og ingen ladestasjoner tar kort på samme måte som når man fyller bensin eller diesel.
Men det holder nå. Jeg skal ikke avspore mer.
Heia Sir Paul!!! Jeg har Beatles-musikken på LP og CD. Og Macca har jeg fått med meg på konsert.
Håper de lager en enklere løsning. Alle seks episodene var bra,og noe jeg håper flest mulig folk som liker The Beatles får sett.
hmf. Breaking News.
Guttungen var innom. Han brukte mobiltelefon og en paypal-konto. VIPS! Nå har vi begge Disney. Jeg hadde ALDRI klart det selv.
Sitter f. eks i furtebua med en laptop nå, og finner ikke en gang ut hvordan jeg skal skrive "pluss"-tegnet.
edit.+. Det var tasten for å skrive minustegnet. Men minustegnet finner jeg ikke ;-)
Disney+
Sist redigert av fargeblind den tir sep 07, 2021 6:49 pm, redigert 2 ganger totalt.

Number4

Legg inn av Number4 »

Dokumentaren skulle egentlig ha blitt vist på kino, men Disney og penga har tatt over denne også. 56 timer, aldri tidligere vist eller offentliggjort film fra The Beatles. Her en liten "sneak peek" fra produsent Peter Jackson.


Hedning

Legg inn av Hedning »

fargeblind skrev: tir sep 07, 2021 6:40 pm
Hedning skrev: søn sep 05, 2021 7:20 pm
fargeblind skrev: søn sep 05, 2021 5:02 pm
hmf. Breaking News.
Guttungen var innom. Han brukte mobiltelefon og en paypal-konto. VIPS! Nå har vi begge Disney. Jeg hadde ALDRI klart det selv.
Sitter f. eks i furtebua med en laptop nå, og finner ikke en gang ut hvordan jeg skal skrive "pluss"-tegnet.
edit.+. Det var tasten for å skrive minustegnet. Men minustegnet finner jeg ikke ;-)
Disney+
Bra det ordnet seg. Da er det bare å komme i gang med serien da.

Hedning

Legg inn av Hedning »

Number4 skrev: tir sep 07, 2021 6:46 pm Dokumentaren skulle egentlig ha blitt vist på kino, men Disney og penga har tatt over denne også. 56 timer, aldri tidligere vist eller offentliggjort film fra The Beatles. Her en liten "sneak peek" fra produsent Peter Jackson.

Den der tror jeg blir enda bedre enn McCartney 3.2.1.

Number4

Legg inn av Number4 »

Hedning skrev: tir sep 07, 2021 10:45 pm
Number4 skrev: tir sep 07, 2021 6:46 pm Dokumentaren skulle egentlig ha blitt vist på kino, men Disney og penga har tatt over denne også. 56 timer, aldri tidligere vist eller offentliggjort film fra The Beatles. Her en liten "sneak peek" fra produsent Peter Jackson.

Den der tror jeg blir enda bedre enn McCartney 3.2.1.
Tror jeg også. Mye mer interessant å høre opptak fra dem når de var midt oppe i det. Tenker da spesielt på intervjuer etc. og annet som her. 50+ år senere er ikke minnene like korrekte. Formidabelt band og for noen låtskrivere og musikanter. Et av de beste live band noensinne.

Hedning

Legg inn av Hedning »

Jeg likte 3.2.1 veldig godt. Det ble litt som en McCartney best of utgave av Classic Albums tv serien som jeg er ganske fan av. Jeg liker at de plukker fra hverandre miksen,og bringer frem ting som ligger dypt begravet der,og man ikke hører så godt til vanlig. Bortsett fra "rooftop konserten",har jeg ikke så veldig mange "opplevelser" av dem live. Jeg tenker på dem som et studioband,og pionerer sånn sett med tanke på hvor kreative de var der. Sluttet de ikke å spille live fordi de laget såpass kompleks musikk at det ikke lot seg gjøre i reprodusere live da? Pluss at de ble lei av å stort sett kun høre hylende jenter overdøve seg selv. Trodde dette ble stort sett opptak fra Bealtes i studio,og sånt jeg. Men tar gjerne en konsert jeg,hvis de har en som har lydkvalitet god nok.

Number4

Legg inn av Number4 »

I følge dem selv da de var midt oppe i det var det fordi de knapt hørte selv hva de spilte.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Number4 skrev: ons sep 08, 2021 12:24 am I følge dem selv da de var midt oppe i det var det fordi de knapt hørte selv hva de spilte.
Ja. Og i tillegg var det veldig vanskelig å sørge for sikkerheten. Verden var ikke klar for så store konserter på stadion, og Betles-fansen var jo spik, spenna gærne.
Musikken ble jo også for komplisert til at det lot seg gjøre å spille det live. Bra for oss, da, at de gjorde så mye bra i studio.
Jeg har sett de tre første episodene av 3-2-1. Stor stas!!! Meget bra dokumentar!

Hedning

Legg inn av Hedning »

Ja,stadionkonserter var jo et problem. Jeg husker ikke hvor jeg så det,men jeg tror det var Ringo jeg så snakket om de første konsertene deres da det ble brukt høytaleranlegget på stadion til å spille musikk gjennom,og uten noen form for monitorer,så bandet ikke kunne høre seg selv. Legg til hylende fans som overdøver den sprakete musikken som kommer ut av stadoinhøytalerne,så skjønner jeg jo at det ikke akkurat er motiverende å stå der å prøve å få det til å låte bra.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »


I 1965 var The Beatles på Shea Stadium i New York, og spilte for masse skrikende fans. Lyden fra deres forsterkere gikk så ut til publikum via Shea Stadium sitt eget anlegg. Og som du Hedning skriver, så var dette neppe så motiverende. De gikk jo forholdsvis fort lei av slike opptredener. :-)

Hedning

Legg inn av Hedning »

Ormen den lange skrev: ons sep 08, 2021 5:23 pm
I 1965 var The Beatles på Shea Stadium i New York, og spilte for masse skrikende fans. Lyden fra deres forsterkere gikk så ut til publikum via Shea Stadium sitt eget anlegg. Og som du Hedning skriver, så var dette neppe så motiverende. De gikk jo forholdsvis fort lei av slike opptredener. :-)
Takk,det var akkurat den der jeg tenkte på. Da slapp jeg å irritere meg over gå å lure på hvor de spilte

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Bare hyggelig Hedning. Jeg var, og er en stor Beatles fan. :-)

Hedning

Legg inn av Hedning »

Ormen den lange skrev: ons sep 08, 2021 6:05 pm Bare hyggelig Hedning. Jeg var, og er en stor Beatles fan. :-)
Samme her. Er vel egentlig bare The Kinks,og Zeppelin jeg liker bedre.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Da er det kveldinga, både kona og jeg er stapp mette (har altså spist oss i senk) og kona vil se på såpeserier fra asia i andre etasje. Jeg skal nå finne soffan i før ste etasjeog konsentrere meg om å fokusere på en...to eller kanskje tre epidoser til av 3...2...1.... Nerdestoff er godt stoff.
Må bare røyke en rullings i kontoret i furtebua først. You know....

Hedning

Legg inn av Hedning »

Etter å ha sett denne en gang til måtte jeg spille The Rutles. Hva hadde verden vært uten? Rooftop konserten som avsluttet det hele:



I likhet med The Beatles hadde de også en psykedelisk periode. Fra Tragical History Tour


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Musikk»