Baneheiadrapene

Svar
B.O.B.

Re: Baneheiadrapene. Var Viggo uskyldig?

Legg inn av B.O.B. »

Jeg tror fortsatt han er skyldig, dere er bare alle lurt opp i stry. Tyve år har man brukt for å finne argumenter, feil og snarveier. Alle går i fella pga. MSM og kaster seg på bølgen. Fyren er uansett en barnepuler og justisministeren burde aldri stått slik og nesten latt som om hun sippet. Damen er en skam!

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

Nå er han frikjent, så det er vel ikke mer å gnåle om i denne saken.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

B.O.B. skrev: tor des 15, 2022 10:53 pm Jeg tror fortsatt han er skyldig, dere er bare alle lurt opp i stry. Tyve år har man brukt for å finne argumenter, feil og snarveier. Alle går i fella pga. MSM og kaster seg på bølgen. Fyren er uansett en barnepuler og justisministeren burde aldri stått slik og nesten latt som om hun sippet. Damen er en skam!
Denne var svakere enn jeg forventet av deg. Litt slapp i kveld?

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

pfrog567 skrev: tor des 15, 2022 11:06 pm Nå er han frikjent, så det er vel ikke mer å gnåle om i denne saken.
Det er mye igjen, faktisk tre ulike og veldig viktige deler.

1) Vi har et drap ingen er dømt for, og jeg syns det er viktig at vi faktisk får en avklaring slik at Jan Helge Andersen blir ansvarliggjort for forbrytelsen i sin helhet. Jeg er optimistisk at vi får en tiltale og rettssak neste år.

2) Viggo Kristiansen skal få sin erstatning for justismordet han er blitt utsatt for. Det er umulig å få tilbake det livet han er blitt frarøvet og hans navn vil for alltid være knyttet opp til Baneheia-saken selv om han nå er frikjent. Jeg forventer at staten opptrer både ryddig og raust, både over for Viggo Kristiansen og de som har jobbet på dugnad for å avsløre dette justismordet. Advokaten til VK mener det vil ta tid, det er veldig mye som skal dokumenteres og kvantifiseres, men forhåpentligvis vil han få et forskudd snarlig slik at han kan begynne sitt fremtidige liv uten å vente på en sak som kan ta år.

3) Vi må få svar på hvordan dette justismordet kunne skje og hvorfor det ikke ble avdekket tidligere selv om det åpenbart var bevis for Kristiansens uskyld. Det vil bli satt ned granskning, og det bør være en av de viktigste granskningene i norsk historie - og forhåpentligvis så fører det til en full reform om hvordan vi behandler saker om gjenopptakelse. Det er også viktig at vi får en offentlig historiebeskrivelse av det som faktisk har skjedd, hvilke feil som er begått av politiet under etterforskningen, av påtalemyndigheten og av gjenopptakelseskommisjonen. Ingen skal gå fri fra et grundig søkelys. Vi som samfunn må lære av dette, og det inkluderer media som har grovt forsømt sitt oppdrag.

Så saken vil pågå i lang tid fremover.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Siden vi nå er over i en annen fase så kanskje vi skal endre trådens navn? Enten til bare "Baneheiadrapene", eventuelt "Baneheiadrapene og justismordet på Viggo Kristiansen."

@missChance @4pLaY

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Kommer saken for drapet på jenta som ikke har noen morder opp igjen, så må JHA få en egen tråd på den.
Baneheiadrapene og voldtektene av småjentene den grusomme dagen er det kun JHA som skal omtales om videre.
Her i denne tråden bør erstatningen til VK selvfølgelig følges videre, men denne drittsekken som dro en annen inn ved hjelp av avhørsleder, han må rett og slett få passet sitt påskrevet og bli debattert i egen tråd

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Oslogg123 skrev: tor des 15, 2022 8:04 pm
KingKongHalvor skrev: tor des 15, 2022 7:36 pm
Oslogg123 skrev: tor des 15, 2022 7:16 pm Var vel bare et tidsspørsmål før denne overgriperen hadde begått noe annet straffbart så hadde nok blitt noen år i buret på kødden uansett!
For en døv kommentar på en slik dag. Løk.
Ja det synes nok hun som han forgrep seg på også!
Han er en dømt overgriper, just face it!
Please? Kan du ikke være grei og gjenta dette til du blir blå i trynet? Millionene tikker inn på kontoen hans for hver gang noe slikt visvas blir sagt.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Korgutt skrev: fre des 16, 2022 12:05 am
Oslogg123 skrev: tor des 15, 2022 8:04 pm
KingKongHalvor skrev: tor des 15, 2022 7:36 pm

For en døv kommentar på en slik dag. Løk.
Ja det synes nok hun som han forgrep seg på også!
Han er en dømt overgriper, just face it!
Please? Kan du ikke være grei og gjenta dette til du blir blå i trynet? Millionene tikker inn på kontoen hans for hver gang noe slikt visvas blir sagt.
Ja, det er jo smått ironisk at han meget mulig vil ende opp med en høyere erstatning fordi mange ikke klarer å la dette som aldri skulle ha nådd offentligheten ligge.

Helt riktig at justisministeren å ikke omtale dette, da det ville fremstått som et forbehold. Medias overdrevne fokus på dette de siste dagene fremstår ikke som særlig gjennomtenkt, selv om det nok måtte få noe omtale siden den avsluttende rettssaken, naturlig nok, fokuserte så mye på det, i mangel på uenighet om Baneheia-saken.

Champis

Legg inn av Champis »

Guttorm123 skrev: tor des 15, 2022 1:42 pm
Mehell skrev: tor des 15, 2022 1:38 pm

Selvfølgelig kommer dette til å spille inn. I Norge ville normalt sett ikke navnet hans bli offentliggjort etter en slik dom, og det er kun den feilaktige dommen mot ham som gjør at dette er allmenn kjent.
Og det er fortsatt mange mennesker i Norge som ser på VK som satan reinkarnert, selv om han nå er frikjent for Baneheia-drapene.
Det han gjorde som 17-åring, må det være lov å ha meninger om.

Det må man gjerne ha, men det skal selvsagt være en formildende omstendighet at han har fått den oppmerksomheten rundt disse forholdene pga. en feilaktig dom.

Champis

Legg inn av Champis »

Guttorm123 skrev: tor des 15, 2022 2:09 pm
storpeder skrev: tor des 15, 2022 2:01 pm

Og nettopp fordi mange har meninger om dette, som de ikke ville ha hatt dersom VK hadde forblitt en anonym, ukjent person som han skulle ha blitt, så har det selvsagt betydning for erstatningsspørsmålet.
Det tror jeg faktisk ikke det vil få.

Skal man slutte å offentliggjøre personer som blir dømt for drap, mener du?

Tror ikke du har skjønt poenget her. Synes du ikke VK skal få samme straff som andre personer som hat gjort lignende ugjerninger?

Champis

Legg inn av Champis »

Oslogg123 skrev: tor des 15, 2022 8:04 pm
KingKongHalvor skrev: tor des 15, 2022 7:36 pm
Oslogg123 skrev: tor des 15, 2022 7:16 pm Var vel bare et tidsspørsmål før denne overgriperen hadde begått noe annet straffbart så hadde nok blitt noen år i buret på kødden uansett!
For en døv kommentar på en slik dag. Løk.
Ja det synes nok hun som han forgrep seg på også!
Han er en dømt overgriper, just face it!

Hvorfor dette behovet for å gå så hardt ut mot en person som har sonet en ti ganger så lang straff som det han burde gjort for denne ugjerningen?

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

Hørte opplesningen av Viggo sitt brev. Det var sterkt. Og ble rørt av det. Det krever enorm styrke å stå i det han har opplevd. Ikke falle over så bitterheten sluker deg. Hevntanker til systemet og en tidligere bestevenn . Jeg tenker på mitt eget liv, hvor jeg stod ved inngangen til 2000 årene. Jeg husker godt hvordan stort sett alle av oss - så bildene av Viggo og Jan Helge i tabloidene og tenkte at dette «monsteret», disse to, skulle stues vekk i fengsel for all tid. Og man fikk også en sterk følelse av at det var Viggo - som var det virkelige monsteret - Jan Helge ble spilt litt opp som den svake, den som ble pushet av sin dominerende bestevenn. Så har man, jeg, levd et liv - 20 år har gått og man ofret disse to ikke en tanke.

Lykke til med resten av ditt liv Viggo.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

VillaForever skrev: fre des 16, 2022 6:13 am Hørte opplesningen av Viggo sitt brev. Det var sterkt. Og ble rørt av det. Det krever enorm styrke å stå i det han har opplevd. Ikke falle over så bitterheten sluker deg. Hevntanker til systemet og en tidligere bestevenn . Jeg tenker på mitt eget liv, hvor jeg stod ved inngangen til 2000 årene. Jeg husker godt hvordan stort sett alle av oss - så bildene av Viggo og Jan Helge i tabloidene og tenkte at dette «monsteret», disse to, skulle stues vekk i fengsel for all tid. Og man fikk også en sterk følelse av at det var Viggo - som var det virkelige monsteret - Jan Helge ble spilt litt opp som den svake, den som ble pushet av sin dominerende bestevenn. Så har man, jeg, levd et liv - 20 år har gått og man ofret disse to ikke en tanke.

Lykke til med resten av ditt liv Viggo.
Igjen, her er dere naive og sluker regissert spill. Viggo har en IQ så mye lavere oss andre at han har neppe skrevet noe brev selv. Nå sitter advokater, kjendisforfatter og spinndoktorer og hjelper med media, og mamma legger frem rene klær.

Vi får bare håpe at familien holder han i tømmene og ikke lar han fare fritt rundt som i ungdommen fordi da kan det fort gå galt igjen.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

B.O.B. skrev: fre des 16, 2022 6:30 am
VillaForever skrev: fre des 16, 2022 6:13 am Hørte opplesningen av Viggo sitt brev. Det var sterkt. Og ble rørt av det. Det krever enorm styrke å stå i det han har opplevd. Ikke falle over så bitterheten sluker deg. Hevntanker til systemet og en tidligere bestevenn . Jeg tenker på mitt eget liv, hvor jeg stod ved inngangen til 2000 årene. Jeg husker godt hvordan stort sett alle av oss - så bildene av Viggo og Jan Helge i tabloidene og tenkte at dette «monsteret», disse to, skulle stues vekk i fengsel for all tid. Og man fikk også en sterk følelse av at det var Viggo - som var det virkelige monsteret - Jan Helge ble spilt litt opp som den svake, den som ble pushet av sin dominerende bestevenn. Så har man, jeg, levd et liv - 20 år har gått og man ofret disse to ikke en tanke.

Lykke til med resten av ditt liv Viggo.
Igjen, her er dere naive og sluker regissert spill. Viggo har en IQ så mye lavere oss andre at han har neppe skrevet noe brev selv.
Det er feil. Kristiansen har høyst sannsynlig helt normal IQ.
Den IQ-testen det ofte refereres til var en prøve han tok lenge før Baneheia-saken i forbindelse med hans trøblete ungdomstid. En prøve han ikke tok seriøst.

joplina

Legg inn av joplina »

Tråden : Baneheiadrapene. Var Viggo uskyldig?
Svar: Ja, han var det.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

DoktorS skrev: tor des 15, 2022 10:39 pm Selvsagt er det nevnt i andre medier, men det var ikke nevnt i Dagsrevyens 12 minutter lange reportasje i dag.
Men du skrev:

-men jeg tror det er litt feil av mediene å ikke nevne det også

Nå har du du kraftig redusert det til «de 12 første minuttene på Dagsrevyen». NRK hadde altså før dette den dagen hatt timelange sendinger om denne saken hvor de andre forholdene ble tatt opp ofte.

Og så tar du likevel feil om de 12 minuttene. De andre forholdene ble nevnt.

Syrlig
Innlegg: 283

Legg inn av Syrlig »

oddvar_kjempebra skrev: fre des 16, 2022 7:50 am
B.O.B. skrev: fre des 16, 2022 6:30 am
VillaForever skrev: fre des 16, 2022 6:13 am Hørte opplesningen av Viggo sitt brev. Det var sterkt. Og ble rørt av det. Det krever enorm styrke å stå i det han har opplevd. Ikke falle over så bitterheten sluker deg. Hevntanker til systemet og en tidligere bestevenn . Jeg tenker på mitt eget liv, hvor jeg stod ved inngangen til 2000 årene. Jeg husker godt hvordan stort sett alle av oss - så bildene av Viggo og Jan Helge i tabloidene og tenkte at dette «monsteret», disse to, skulle stues vekk i fengsel for all tid. Og man fikk også en sterk følelse av at det var Viggo - som var det virkelige monsteret - Jan Helge ble spilt litt opp som den svake, den som ble pushet av sin dominerende bestevenn. Så har man, jeg, levd et liv - 20 år har gått og man ofret disse to ikke en tanke.

Lykke til med resten av ditt liv Viggo.
Igjen, her er dere naive og sluker regissert spill. Viggo har en IQ så mye lavere oss andre at han har neppe skrevet noe brev selv.
Det er feil. Kristiansen har høyst sannsynlig helt normal IQ.
Den IQ-testen det ofte refereres til var en prøve han tok lenge før Baneheia-saken i forbindelse med hans trøblete ungdomstid. En prøve han ikke tok seriøst.
Og der steg vel erstatningssummen ytterligere:
"Stemplet som idiot."

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

oddvar_kjempebra skrev: fre des 16, 2022 7:50 am
B.O.B. skrev: fre des 16, 2022 6:30 am
VillaForever skrev: fre des 16, 2022 6:13 am Hørte opplesningen av Viggo sitt brev. Det var sterkt. Og ble rørt av det. Det krever enorm styrke å stå i det han har opplevd. Ikke falle over så bitterheten sluker deg. Hevntanker til systemet og en tidligere bestevenn . Jeg tenker på mitt eget liv, hvor jeg stod ved inngangen til 2000 årene. Jeg husker godt hvordan stort sett alle av oss - så bildene av Viggo og Jan Helge i tabloidene og tenkte at dette «monsteret», disse to, skulle stues vekk i fengsel for all tid. Og man fikk også en sterk følelse av at det var Viggo - som var det virkelige monsteret - Jan Helge ble spilt litt opp som den svake, den som ble pushet av sin dominerende bestevenn. Så har man, jeg, levd et liv - 20 år har gått og man ofret disse to ikke en tanke.

Lykke til med resten av ditt liv Viggo.
Igjen, her er dere naive og sluker regissert spill. Viggo har en IQ så mye lavere oss andre at han har neppe skrevet noe brev selv.
Det er feil. Kristiansen har høyst sannsynlig helt normal IQ.
Den IQ-testen det ofte refereres til var en prøve han tok lenge før Baneheia-saken i forbindelse med hans trøblete ungdomstid. En prøve han ikke tok seriøst.
Han har ADHD for han gikk ikke på medisinene sine under drapa i Baneheia ifølge retten. Kanskje han ikke tok medisinene under IQ-testen heller.

Mehell

Legg inn av Mehell »

B.O.B. skrev: fre des 16, 2022 6:30 am
VillaForever skrev: fre des 16, 2022 6:13 am Hørte opplesningen av Viggo sitt brev. Det var sterkt. Og ble rørt av det. Det krever enorm styrke å stå i det han har opplevd. Ikke falle over så bitterheten sluker deg. Hevntanker til systemet og en tidligere bestevenn . Jeg tenker på mitt eget liv, hvor jeg stod ved inngangen til 2000 årene. Jeg husker godt hvordan stort sett alle av oss - så bildene av Viggo og Jan Helge i tabloidene og tenkte at dette «monsteret», disse to, skulle stues vekk i fengsel for all tid. Og man fikk også en sterk følelse av at det var Viggo - som var det virkelige monsteret - Jan Helge ble spilt litt opp som den svake, den som ble pushet av sin dominerende bestevenn. Så har man, jeg, levd et liv - 20 år har gått og man ofret disse to ikke en tanke.

Lykke til med resten av ditt liv Viggo.
Igjen, her er dere naive og sluker regissert spill. Viggo har en IQ så mye lavere oss andre at han har neppe skrevet noe brev selv. Nå sitter advokater, kjendisforfatter og spinndoktorer og hjelper med media, og mamma legger frem rene klær.

Vi får bare håpe at familien holder han i tømmene og ikke lar han fare fritt rundt som i ungdommen fordi da kan det fort gå galt igjen.
Av ren nysgjerrighet: Hva er ditt foretrukne scenario i denne saken? At VK fortsatt skal sitte i fengsel for Baneheiadrapene, selv om han beviselig ikke er skyldig?

Regissert spill.. Alle vet vel at VK har et team rundt seg. Hva er problemet med at disse gjør jobben sin? Hadde du vært i stand til å håndtere alt rundt en slik sak som dette hvis du hadde havnet i samme situasjon som VK?

Tormund

Legg inn av Tormund »

Tror det er på tide å avfølge denne tråden, det er ikke noe mer interessant å hente her, blir bare trollene som holder liv i tråden fremover, og de nyttige idiotene som velger å svare dem.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:17 am Tror det er på tide å avfølge denne tråden, det er ikke noe mer interessant å hente her, blir bare trollene som holder liv i tråden fremover, og de nyttige idiotene som velger å svare dem.
Man bør vel ikke uten videre bare kutte bort de som har ekstreme meninger. Hva med å prøve å ta en dialog med dem, få høre deres meninger og prøve å forstå hvorfor de tenker som de gjør? Da kan man kanskje hjelpe noen av disse individene, gi dem bedre innsikt i de faktiske forhold og gi dem en bedre forståelse slik at de kanskje kan komme seg bort fra den negative spiralen de befinner seg i.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Mehell skrev: fre des 16, 2022 9:22 am
Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:17 am Tror det er på tide å avfølge denne tråden, det er ikke noe mer interessant å hente her, blir bare trollene som holder liv i tråden fremover, og de nyttige idiotene som velger å svare dem.
Man bør vel ikke uten videre bare kutte bort de som har ekstreme meninger. Hva med å prøve å ta en dialog med dem, få høre deres meninger og prøve å forstå hvorfor de tenker som de gjør? Da kan man kanskje hjelpe noen av disse individene, gi dem bedre innsikt i de faktiske forhold og gi dem en bedre forståelse slik at de kanskje kan komme seg bort fra den negative spiralen de befinner seg i.
Lykke til. Jeg har fulgt denne tråden siden tidlig i VGD sine dager, det er noen som har kommet med konstruktiv kritikk og spørsmål, nå er det bare bunnslam igjen.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:26 am
Mehell skrev: fre des 16, 2022 9:22 am
Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:17 am Tror det er på tide å avfølge denne tråden, det er ikke noe mer interessant å hente her, blir bare trollene som holder liv i tråden fremover, og de nyttige idiotene som velger å svare dem.
Man bør vel ikke uten videre bare kutte bort de som har ekstreme meninger. Hva med å prøve å ta en dialog med dem, få høre deres meninger og prøve å forstå hvorfor de tenker som de gjør? Da kan man kanskje hjelpe noen av disse individene, gi dem bedre innsikt i de faktiske forhold og gi dem en bedre forståelse slik at de kanskje kan komme seg bort fra den negative spiralen de befinner seg i.
Lykke til. Jeg har fulgt denne tråden siden tidlig i VGD sine dager, det er noen som har kommet med konstruktiv kritikk og spørsmål, nå er det bare bunnslam igjen.
Nettopp, visse er ikke interessert i dialog i det hele tatt, kun opptatt av å kunne sitte og flire bak tastaturet når de sender ut opplagt trolling

Tormund

Legg inn av Tormund »

seriemester2013 skrev: fre des 16, 2022 9:42 am
Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:26 am
Mehell skrev: fre des 16, 2022 9:22 am

Man bør vel ikke uten videre bare kutte bort de som har ekstreme meninger. Hva med å prøve å ta en dialog med dem, få høre deres meninger og prøve å forstå hvorfor de tenker som de gjør? Da kan man kanskje hjelpe noen av disse individene, gi dem bedre innsikt i de faktiske forhold og gi dem en bedre forståelse slik at de kanskje kan komme seg bort fra den negative spiralen de befinner seg i.
Lykke til. Jeg har fulgt denne tråden siden tidlig i VGD sine dager, det er noen som har kommet med konstruktiv kritikk og spørsmål, nå er det bare bunnslam igjen.
Nettopp, visse er ikke interessert i dialog i det hele tatt, kun opptatt av å kunne sitte og flire bak tastaturet når de sender ut opplagt trolling
Jeg er temmelig lei av å lese "pedofil" og "overgriper" i annen hver setning og innlegg fra de samme personene. Sleng på "lav iq", så har du omtrent hele repertoaret deres.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

oddvar_kjempebra skrev: fre des 16, 2022 7:55 am
DoktorS skrev: tor des 15, 2022 10:39 pm Selvsagt er det nevnt i andre medier, men det var ikke nevnt i Dagsrevyens 12 minutter lange reportasje i dag.
Men du skrev:

-men jeg tror det er litt feil av mediene å ikke nevne det også

Nå har du du kraftig redusert det til «de 12 første minuttene på Dagsrevyen». NRK hadde altså før dette den dagen hatt timelange sendinger om denne saken hvor de andre forholdene ble tatt opp ofte.

Og så tar du likevel feil om de 12 minuttene. De andre forholdene ble nevnt.
Folk flest ser ikke timelange sendinger. Og mitt poeng er at jeg mener det er en smule underkommunisert. Men jeg forstår du er uenig i det.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Omsider en fornuftig kommentar fra Inge D. Hanssen, som ikke kan skjønne annet enn at JHA blir tiltalt for drapet på Lena:
https://www.aftenposten.no/meninger/kom ... ferdig-med

Litt svak ingress med "Hvem drepte Lena Sløgedal Paulsen?", hvor det ser ut til at det er et åpent spørsmål. Men svaret er jo åpenbart:
Hvor langt man er kommet i etterforskningen mot Andersen, er ikke kjent.

Men det burde være bevis nok for å ta ut en tiltale:

Påtalemyndigheten er sikker på at Andersen var alene på åstedet i Baneheia. Hans DNA er funnet på begge jentene. Og forklaringen hans er ikke lenger troverdig.

Hva mer skal til for å ta ut tiltale?

storpeder

Legg inn av storpeder »

Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:17 am Tror det er på tide å avfølge denne tråden, det er ikke noe mer interessant å hente her, blir bare trollene som holder liv i tråden fremover, og de nyttige idiotene som velger å svare dem.
Brukere du ikke ønsker å lese innlegg fra kan som du sikkert vet settes som "uvenn".

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Mehell skrev: fre des 16, 2022 9:22 am
Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:17 am Tror det er på tide å avfølge denne tråden, det er ikke noe mer interessant å hente her, blir bare trollene som holder liv i tråden fremover, og de nyttige idiotene som velger å svare dem.
Man bør vel ikke uten videre bare kutte bort de som har ekstreme meninger. Hva med å prøve å ta en dialog med dem, få høre deres meninger og prøve å forstå hvorfor de tenker som de gjør? Da kan man kanskje hjelpe noen av disse individene, gi dem bedre innsikt i de faktiske forhold og gi dem en bedre forståelse slik at de kanskje kan komme seg bort fra den negative spiralen de befinner seg i.
Mehell,

BoB var kjent for de samme bidragene i tråden på VGD. Trolling - pause - inn med de samme innleggene - pause - etc

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

DoktorS skrev: fre des 16, 2022 10:18 am
oddvar_kjempebra skrev: fre des 16, 2022 7:55 am
DoktorS skrev: tor des 15, 2022 10:39 pm Selvsagt er det nevnt i andre medier, men det var ikke nevnt i Dagsrevyens 12 minutter lange reportasje i dag.
Men du skrev:

-men jeg tror det er litt feil av mediene å ikke nevne det også

Nå har du du kraftig redusert det til «de 12 første minuttene på Dagsrevyen». NRK hadde altså før dette den dagen hatt timelange sendinger om denne saken hvor de andre forholdene ble tatt opp ofte.

Og så tar du likevel feil om de 12 minuttene. De andre forholdene ble nevnt.
Folk flest ser ikke timelange sendinger. Og mitt poeng er at jeg mener det er en smule underkommunisert. Men jeg forstår du er uenig i det.
Det er klart, hvis man kun får med seg 12 minutter av en sak som har gått hele dagen og vært kommentert mye på forhånd og samtidig går glipp av at de andre forholdene faktisk ble omtalt i løpet av de 12 minuttene så kan jeg skjønne ditt synspunkt.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

storpeder skrev: fre des 16, 2022 11:20 am
Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:17 am Tror det er på tide å avfølge denne tråden, det er ikke noe mer interessant å hente her, blir bare trollene som holder liv i tråden fremover, og de nyttige idiotene som velger å svare dem.
Brukere du ikke ønsker å lese innlegg fra kan som du sikkert vet settes som "uvenn".
Hva hjelper det når noen må sitere de da? Da kommer jo trolleinnleggene frem i dagslyset.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»