Baneheiadrapene

Svar
guru

Re: Baneheiadrapene. Var Viggo uskyldig?

Legg inn av guru »

Savner VGD-Nuke. Noen dyktige scriptere her?

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Korgutt skrev: fre des 16, 2022 12:05 am
Oslogg123 skrev: tor des 15, 2022 8:04 pm
KingKongHalvor skrev: tor des 15, 2022 7:36 pm

For en døv kommentar på en slik dag. Løk.
Ja det synes nok hun som han forgrep seg på også!
Han er en dømt overgriper, just face it!
Please? Kan du ikke være grei og gjenta dette til du blir blå i trynet? Millionene tikker inn på kontoen hans for hver gang noe slikt visvas blir sagt.
Hva er visvas??

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

storpeder skrev: fre des 16, 2022 11:20 am
Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:17 am Tror det er på tide å avfølge denne tråden, det er ikke noe mer interessant å hente her, blir bare trollene som holder liv i tråden fremover, og de nyttige idiotene som velger å svare dem.
Brukere du ikke ønsker å lese innlegg fra kan som du sikkert vet settes som "uvenn".
Hva er vitsen med det? Kanskje det er kommentarer i andre tråder som kan være interessante å lese fra debattanter i denne tråden.
Må da være bedre og like greit, å la være og lese tråden :)

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:17 am Tror det er på tide å avfølge denne tråden, det er ikke noe mer interessant å hente her, blir bare trollene som holder liv i tråden fremover, og de nyttige idiotene som velger å svare dem.
Helt greit!
Problemstillingen ang VK er avgjort og på tide å avslutte nå, kjære meddebattanter...!😉
God helg!

startelver

Legg inn av startelver »

guru skrev: fre des 16, 2022 7:04 pm Savner VGD-Nuke. Noen dyktige scriptere her?
Det er jo bare å blokkere de du ikke liker via ignoreringsfunskjonen .

Gå til Brukerkontrollpanel oppe til høyre, på menyen opp velger du "Venner og uvenner". Sett de du ikke liker som uvenn så hører du ikke noe mer fra de.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

oddvar_kjempebra skrev: fre des 16, 2022 7:50 am
B.O.B. skrev: fre des 16, 2022 6:30 am
VillaForever skrev: fre des 16, 2022 6:13 am Hørte opplesningen av Viggo sitt brev. Det var sterkt. Og ble rørt av det. Det krever enorm styrke å stå i det han har opplevd. Ikke falle over så bitterheten sluker deg. Hevntanker til systemet og en tidligere bestevenn . Jeg tenker på mitt eget liv, hvor jeg stod ved inngangen til 2000 årene. Jeg husker godt hvordan stort sett alle av oss - så bildene av Viggo og Jan Helge i tabloidene og tenkte at dette «monsteret», disse to, skulle stues vekk i fengsel for all tid. Og man fikk også en sterk følelse av at det var Viggo - som var det virkelige monsteret - Jan Helge ble spilt litt opp som den svake, den som ble pushet av sin dominerende bestevenn. Så har man, jeg, levd et liv - 20 år har gått og man ofret disse to ikke en tanke.

Lykke til med resten av ditt liv Viggo.
Igjen, her er dere naive og sluker regissert spill. Viggo har en IQ så mye lavere oss andre at han har neppe skrevet noe brev selv.
Det er feil. Kristiansen har høyst sannsynlig helt normal IQ.
Den IQ-testen det ofte refereres til var en prøve han tok lenge før Baneheia-saken i forbindelse med hans trøblete ungdomstid. En prøve han ikke tok seriøst.
Hva vet du om det? Har han tatt en ny test? Tror du virkelig at han ikke har en liten "kommunikasjonsavdeling" som jobber for han om dagen?

Jeg bryr meg bare ikke om hans IQ, men jeg bare kommenterte vedkommende som satt og gråt over hvor flink Viggo var med ord. Da sier jeg; hallo! Det var spinndoktors ord, men Viggo sto sikkert inne for dem.

Viggo: IQ:83,Jan Helge: IQ 84

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Harduetforslag skrev: fre des 16, 2022 11:45 am
Mehell skrev: fre des 16, 2022 9:22 am
Tormund skrev: fre des 16, 2022 9:17 am Tror det er på tide å avfølge denne tråden, det er ikke noe mer interessant å hente her, blir bare trollene som holder liv i tråden fremover, og de nyttige idiotene som velger å svare dem.
Man bør vel ikke uten videre bare kutte bort de som har ekstreme meninger. Hva med å prøve å ta en dialog med dem, få høre deres meninger og prøve å forstå hvorfor de tenker som de gjør? Da kan man kanskje hjelpe noen av disse individene, gi dem bedre innsikt i de faktiske forhold og gi dem en bedre forståelse slik at de kanskje kan komme seg bort fra den negative spiralen de befinner seg i.
Mehell,

BoB var kjent for de samme bidragene i tråden på VGD. Trolling - pause - inn med de samme innleggene - pause - etc
Jasså, men det er noen av oss som har en jobb vet du. Jeg skriver et innlegg 06:30 og neste innlegg/svar er 07:50. Er det da min skyld at jeg ikke svarer med en gang? Jeg skjønner at dere vil ha et ekkokammer. Jeg håper det blir en liten sympatidemonstrasjon for Viggo, da kan dere alle møte opp der og møte gullgutten. Ta med barna så de lærer om uretten som ble begått.

VillaForever

Legg inn av VillaForever »

B.O.B. skrev: lør des 17, 2022 9:52 am
oddvar_kjempebra skrev: fre des 16, 2022 7:50 am
B.O.B. skrev: fre des 16, 2022 6:30 am

Igjen, her er dere naive og sluker regissert spill. Viggo har en IQ så mye lavere oss andre at han har neppe skrevet noe brev selv.
Det er feil. Kristiansen har høyst sannsynlig helt normal IQ.
Den IQ-testen det ofte refereres til var en prøve han tok lenge før Baneheia-saken i forbindelse med hans trøblete ungdomstid. En prøve han ikke tok seriøst.
Hva vet du om det? Har han tatt en ny test? Tror du virkelig at han ikke har en liten "kommunikasjonsavdeling" som jobber for han om dagen?

Jeg bryr meg bare ikke om hans IQ, men jeg bare kommenterte vedkommende som satt og gråt over hvor flink Viggo var med ord. Da sier jeg; hallo! Det var spinndoktors ord, men Viggo sto sikkert inne for dem.

Viggo: IQ:83,Jan Helge: IQ 84
Ingen gråter over dine ord derimot. Folk reagerer derimot på ditt oppgulp. Du har få sperringer i din jakt etter sladder og kommentarer er uten nevneverdig substans og eleganse. Folk kjenner til ditt ståsted i denne saken også, av og til er det kunsten å vite når man skal stoppe - for ikke å skjemme seg mer ut. Eller holde kjeft rett og slett. Ting er vel åpenbart. Tiden har løpt fra deg.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Angående Viggo Kristiansens IQ. Her et utdrag fra Bjørn Olav Jahr sin bok «Prosessen mot Viggo Kristiansen»:

-Da Viggo ble undersøkt av rettspsykiatere etter arrestasjonen i 2000, kunne de fortelle retten at han hadde en IQ på 83. Det er godt under normalen og nærmer seg grensen for en lettere utviklingshemming. Problemet var bare at rettspsykiaterne, til tross for sakens alvor, lot være å teste Viggo selv. I stedet la de fram en IQ-test fra ungdomsskolen, fra en tid da Viggo var til utredning for atferdsproblemer. Viggo sier selv at han var lite interessert i testen og ikke la noe i den, han ville bare bli fortest mulig ferdig. Denne testen ble altså en del av grunnlaget som ble fremlagt for retten, da Viggo Kristiansen ble dømt til forvaring. I fengselet testes Viggo Kristiansen på nytt, siden psykolog Atle Austad ikke får hans kognitive evner til å stemme med dette lave tallet.

I den nye testen oppnår Viggo 97 i IQ-score, som ligger omtrent på normalen

storpeder

Legg inn av storpeder »

Fun fact: Da Viggo Kristiansen spilte bedriftskamp dagen før drapene i Baneheia og hans lag tapte 9-2 for TV-Sør, så var NRKs profilerte programleder Ole Rolfsrud på motstanderlaget. Navnet hans er oppført på dommerkortet, gjengitt i Eivind Pedersens bok, og ser annet sted at det stemmer at Rolfsrud jobbet i TV-Sør den gangen:

https://www.smp.no/nyheter/i/dm7Kgq/ing ... feil-pa-tv

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

storpeder skrev: lør des 17, 2022 10:20 pm Fun fact: Da Viggo Kristiansen spilte bedriftskamp dagen før drapene i Baneheia og hans lag tapte 9-2 for TV-Sør, så var NRKs profilerte programleder Ole Rolfsrud på motstanderlaget. Navnet hans er oppført på dommerkortet, gjengitt i Eivind Pedersens bok, og ser annet sted at det stemmer at Rolfsrud jobbet i TV-Sør den gangen:

https://www.smp.no/nyheter/i/dm7Kgq/ing ... feil-pa-tv
Rolfsrud startet sin karriere i NRK Buskerud før han begynte å jobbe i NRK Sport i Oslo i 2003, hvor han fikk fast jobb i 2009.

https://no.wikipedia.org/wiki/Ole_Rolfsrud

storpeder

Legg inn av storpeder »

B.E. skrev: lør des 17, 2022 11:12 pm
storpeder skrev: lør des 17, 2022 10:20 pm Fun fact: Da Viggo Kristiansen spilte bedriftskamp dagen før drapene i Baneheia og hans lag tapte 9-2 for TV-Sør, så var NRKs profilerte programleder Ole Rolfsrud på motstanderlaget. Navnet hans er oppført på dommerkortet, gjengitt i Eivind Pedersens bok, og ser annet sted at det stemmer at Rolfsrud jobbet i TV-Sør den gangen:

https://www.smp.no/nyheter/i/dm7Kgq/ing ... feil-pa-tv
Rolfsrud startet sin karriere i NRK Buskerud før han begynte å jobbe i NRK Sport i Oslo i 2003, hvor han fikk fast jobb i 2009.

https://no.wikipedia.org/wiki/Ole_Rolfsrud
Usikker på hva du skal frem til. Jeg har altså vedlagt en kilde. Om man googler «Ole Rolfsrud TV Sør», så får man opp følgende i nevnte artikkel om Rolfsrud i Sunnmørsposten:

«Etter to år i TV Sør i Kristiansand […]»

At den/de som har formulert Wikipedia-artikkelen ikke har nevnt hva Rolfsrud gjorde før han begynte i NRK, hvilken rolle spiller det?
Sist redigert av storpeder den lør des 17, 2022 11:43 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

oddvar_kjempebra skrev: lør des 17, 2022 1:22 pm Angående Viggo Kristiansens IQ. Her et utdrag fra Bjørn Olav Jahr sin bok «Prosessen mot Viggo Kristiansen»:

-Da Viggo ble undersøkt av rettspsykiatere etter arrestasjonen i 2000, kunne de fortelle retten at han hadde en IQ på 83. Det er godt under normalen og nærmer seg grensen for en lettere utviklingshemming. Problemet var bare at rettspsykiaterne, til tross for sakens alvor, lot være å teste Viggo selv. I stedet la de fram en IQ-test fra ungdomsskolen, fra en tid da Viggo var til utredning for atferdsproblemer. Viggo sier selv at han var lite interessert i testen og ikke la noe i den, han ville bare bli fortest mulig ferdig. Denne testen ble altså en del av grunnlaget som ble fremlagt for retten, da Viggo Kristiansen ble dømt til forvaring. I fengselet testes Viggo Kristiansen på nytt, siden psykolog Atle Austad ikke får hans kognitive evner til å stemme med dette lave tallet.

I den nye testen oppnår Viggo 97 i IQ-score, som ligger omtrent på normalen
Men det var vel mest naturlig å legge frem en test hvor han ikke gikk på ADHD-medisiner, da han ikke hadde tatt medisinene sine dagen drapa skjedde i Baneheia. Folk med ADHD har ofte konsentrasjonsvansker og redusert impulskontroll.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

storpeder skrev: lør des 17, 2022 11:42 pm
B.E. skrev: lør des 17, 2022 11:12 pm
storpeder skrev: lør des 17, 2022 10:20 pm Fun fact: Da Viggo Kristiansen spilte bedriftskamp dagen før drapene i Baneheia og hans lag tapte 9-2 for TV-Sør, så var NRKs profilerte programleder Ole Rolfsrud på motstanderlaget. Navnet hans er oppført på dommerkortet, gjengitt i Eivind Pedersens bok, og ser annet sted at det stemmer at Rolfsrud jobbet i TV-Sør den gangen:

https://www.smp.no/nyheter/i/dm7Kgq/ing ... feil-pa-tv
Rolfsrud startet sin karriere i NRK Buskerud før han begynte å jobbe i NRK Sport i Oslo i 2003, hvor han fikk fast jobb i 2009.

https://no.wikipedia.org/wiki/Ole_Rolfsrud
Usikker på hva du skal frem til. Jeg har altså vedlagt en kilde. Om man googler «Ole Rolfsrud TV Sør», så får man opp følgende i nevnte artikkel om Rolfsrud i Sunnmørsposten:

«Etter to år i TV Sør i Kristiansand […]»

At den/de som har formulert Wikipedia-artikkelen ikke har nevnt hva Rolfsrud gjorde før han begynte i NRK, hvilken rolle spiller det?
Kilden din er bak betalingsmur. Men Ok.

Men har du kilde på at han faktisk er på dommerkortet? For disse er eneste bildene av dommerkortet jeg kan finne:

Bilde
Bilde

storpeder

Legg inn av storpeder »

B.E. skrev: lør des 17, 2022 11:59 pm
storpeder skrev: lør des 17, 2022 11:42 pm
B.E. skrev: lør des 17, 2022 11:12 pm

Rolfsrud startet sin karriere i NRK Buskerud før han begynte å jobbe i NRK Sport i Oslo i 2003, hvor han fikk fast jobb i 2009.

https://no.wikipedia.org/wiki/Ole_Rolfsrud
Usikker på hva du skal frem til. Jeg har altså vedlagt en kilde. Om man googler «Ole Rolfsrud TV Sør», så får man opp følgende i nevnte artikkel om Rolfsrud i Sunnmørsposten:

«Etter to år i TV Sør i Kristiansand […]»

At den/de som har formulert Wikipedia-artikkelen ikke har nevnt hva Rolfsrud gjorde før han begynte i NRK, hvilken rolle spiller det?
Kilden din er bak betalingsmur. Men Ok.

Men har du kilde på at han faktisk er på dommerkortet? For disse er eneste bildene av dommerkortet jeg kan finne:

Bilde
Bilde
Som nevnt: dommerkortet er usladdet avbildet i boken til Eivind P. Kan lime inn i morgen.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

storpeder skrev: søn des 18, 2022 12:07 am Som nevnt: dommerkortet er usladdet avbildet i boken til Eivind P. Kan lime inn i morgen.
Det kommer ikke så tydelig frem i kommentaren din om det er bilde av dommerkortet, eller bare en gjengivelse av navnet som er i boka til Eivind Pedersen.

Men jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om det. Du får gjøre som du vil.

storpeder

Legg inn av storpeder »

B.E. skrev: søn des 18, 2022 12:22 am
storpeder skrev: søn des 18, 2022 12:07 am Som nevnt: dommerkortet er usladdet avbildet i boken til Eivind P. Kan lime inn i morgen.
Det kommer ikke så tydelig frem i kommentaren din om det er bilde av dommerkortet, eller bare en gjengivelse av navnet som er i boka til Eivind Pedersen.

Men jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om det. Du får gjøre som du vil.
Det er et bilde, kunne nok ha vært presisert bedre.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

storpeder skrev: søn des 18, 2022 6:14 am
B.E. skrev: søn des 18, 2022 12:22 am
storpeder skrev: søn des 18, 2022 12:07 am Som nevnt: dommerkortet er usladdet avbildet i boken til Eivind P. Kan lime inn i morgen.
Det kommer ikke så tydelig frem i kommentaren din om det er bilde av dommerkortet, eller bare en gjengivelse av navnet som er i boka til Eivind Pedersen.

Men jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om det. Du får gjøre som du vil.
Det er et bilde, kunne nok ha vært presisert bedre.
Ok. Men tror ikke det er riktig å offentliggjør alle navna på dommerkortet her, selv om han har gjort det i boka.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Tror B.E har rett her. Husker at jeg leste noe om at en journalist som dekket rettsaken hadde spilt fotball mot VK kort tid før drapet skjedde. Ikke at dette betyr veldig mye, da Kristiansand er en relativt liten by, og det er da også normalt at folk havner i tilfeldig kontakt med hverandre.

storpeder

Legg inn av storpeder »

B.E. skrev: søn des 18, 2022 7:56 am
storpeder skrev: søn des 18, 2022 6:14 am
B.E. skrev: søn des 18, 2022 12:22 am

Det kommer ikke så tydelig frem i kommentaren din om det er bilde av dommerkortet, eller bare en gjengivelse av navnet som er i boka til Eivind Pedersen.

Men jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om det. Du får gjøre som du vil.
Det er et bilde, kunne nok ha vært presisert bedre.
Ok. Men tror ikke det er riktig å offentliggjør alle navna på dommerkortet her, selv om han har gjort det i boka.
Ja, deltok man i en betydningsløs fotballkamp for 22,5 år siden, så har man ekstra krav på beskyttelse. Fotballforbundet har i mange år offentliggjort lagoppstillinger i alle kamper på alle nivå, noe det bør bli en slutt på.

storpeder

Legg inn av storpeder »

Mehell skrev: søn des 18, 2022 8:09 am Tror B.E har rett her. Husker at jeg leste noe om at en journalist som dekket rettsaken hadde spilt fotball mot VK kort tid før drapet skjedde. Ikke at dette betyr veldig mye, da Kristiansand er en relativt liten by, og det er da også normalt at folk havner i tilfeldig kontakt med hverandre.
TV Sør hadde naturlig nok flere journalister, så ikke spesielt merkelig. Nei, dette var bare en liten fun fact, som nevnt, betyr jo ingen verdens ting.

Ingen andre kjente navn for meg på TV Sør, men en som virker å være litt profilert journalist i Bergens Tidende.

Ellers bilde fra boken i sladdet utgave under, foruten de to 5-erne, til stor glede for B.E. Og når det gjelder boken, så inneholder den jo noe interessant informasjon, både fra saken den gang i 2000 samt lekkasjer fra den nye etterforskningen, men i all hovedsak er den dessverre ikke spesielt bra. Det gjelder også om man ser bort fra hyllesten av seg selv og Terje Helland, slakten av Klomsæt og til dels negativ omtale av Jahr. Forferdelig rotete, gjentakelser av de samme passasjene i ulike kapitler, merkelige digresjoner som å skryte av et oppslag om at kongen kjørte for fort for 30-35 år siden. Særdeles selvsentrert, mye feil (JHAs advokat heter f.eks. Kjell Holden, mange andre feilstavinger av navn), dårlig språk. Og mer opptatt av flåsete kritikk enn saklig, f.eks. om Hallgren og kommisjonens mindretall er det ingen analyse av hvordan de forsøkte å sno seg unna. Et eget kapittel om Jerkø fra UiO sin artikkel, nevnt her før, men uten å sitere noe av det viktigste han tar opp.

Skjønner godt at boken ble utgitt på eget forlag, et seriøst forlag kunne aldri ha gitt ut dette en slik form. Kunne ha blitt bra (nok) om noen reelle redaktører hadde gått gjennom den og levert innspill/krav, og det er synd resultatet ble såpass svakt med det utgangspunktet han hadde. At resultatet av det hele også ble at han ble frosset ut i kulden av støttegruppen er jo nesten bare trist. Selvinnsikten er ikke på topp, boken avsluttes med å skrive at VK "sviktet" ham for å skrive bok sammen med Atle Austad i stedet, og at faren Svein Kristiansen også brøt all kontakt med forfatteren og Terje Helland, noe som ble fremstilt som helt fullstendig uforståelig. Men det er vel gjerne ikke helt uten grunn.

Bilde

return_of_drakkar
Innlegg: 4968

Legg inn av return_of_drakkar »

storpeder skrev: søn des 18, 2022 8:16 am


Ja, deltok man i en betydningsløs fotballkamp for 22,5 år siden, så har man ekstra krav på beskyttelse. Fotballforbundet har i mange år offentliggjort lagoppstillinger i alle kamper på alle nivå, noe det bør bli en slutt på.
Vel, taper man 9-2 er det nok ikke moro å ha navnet sitt på blokka ;) .
Noe annet, tråden bør vel leve fortsatt den, fordi "Baneheiadrapene" som den heter er jo ikke nødvendigvis en avsluttet sak ennå.
At VK er frikjent og renvasket er klart, men det gir jo nye spørsmål man må ta stilling til - så får man se hva som skjer videre fra påtale.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Det nye bildet på TV2 av Viggo på cafe? Hvilken reportasje er det hentet fra?

storpeder

Legg inn av storpeder »

VivaLV skrev: man des 19, 2022 1:27 pm Det nye bildet på TV2 av Viggo på cafe? Hvilken reportasje er det hentet fra?
Denne. Er vel kun nettartikkel, dvs. det ble nok ikke filmet.
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/he ... /15359291/

Mehell

Legg inn av Mehell »

VivaLV skrev: man des 19, 2022 1:27 pm Det nye bildet på TV2 av Viggo på cafe? Hvilken reportasje er det hentet fra?
Var inne på TV2 sine nettsider nå, men så ikke noe bilde.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Håper Viggo får det som han ønsker - 10 mill. før nytt år. Da må han betale 85.000,- i formuesskatt for å hatt de pengene noen dager. Håper pengene kommer før 31.desember!

Hesja

Legg inn av Hesja »

B.O.B. skrev: man des 19, 2022 4:38 pm Håper Viggo får det som han ønsker - 10 mill. før nytt år. Da må han betale 85.000,- i formuesskatt for å hatt de pengene noen dager. Håper pengene kommer før 31.desember!
Jepp,så kan han endelig få betalt til de etterlatte også.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Mens andre håper at han allerede har et bosted på hånden og sørger for å bli kvitt mest mulig før 1.januar.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

storpeder skrev: man des 19, 2022 2:05 pm
VivaLV skrev: man des 19, 2022 1:27 pm Det nye bildet på TV2 av Viggo på cafe? Hvilken reportasje er det hentet fra?
Denne. Er vel kun nettartikkel, dvs. det ble nok ikke filmet.
https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/he ... /15359291/
Jo, det ble filmet. Ble vist litt i nyhetene på kvelden. Men TV2 fikk ikke lov å sitere noe fra samtalen. Det var off-the-record.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

B.O.B. skrev: man des 19, 2022 4:38 pm Håper Viggo får det som han ønsker - 10 mill. før nytt år. Da må han betale 85.000,- i formuesskatt for å hatt de pengene noen dager. Håper pengene kommer før 31.desember!
Han må nok ikke det, og uansett så regner jeg med at erstatningen er skattefri (det er det for voldsoffererstatning) så da er det nok ikke så galt å betale noen tusen i formueskatt. I tillegg er det jo bunnfradrag.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»