Strømsgodset sesongen 2021

Svar
Einarglu

Strømsgodset sesongen 2021

Legg inn av Einarglu »

Prøver å videreføre tråden fra gamle VGD
Kamp mot Stabæk i kveld, vi krysser fingrene for tre poeng :D

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Dette er jo helt suverent, som å være på gamle VGD jo

Einarglu

Legg inn av Einarglu »

seriemester2013 skrev: søn jul 18, 2021 3:12 pm Dette er jo helt suverent, som å være på gamle VGD jo
Kanke klage

nlc

Legg inn av nlc »

Er ikke veldig mange aktive folk her enda, så da får jeg klatre inn jeg også. Spennende kamp i kveld, vinner vi her synes jeg det ser bra ut for resten av sesongen.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Kommer til å holde meg her og på discorden. diskusjon.no er ikke aktuelt.

Tipper 2-2 i kveldens kamp.

Dimmi

Legg inn av Dimmi »

Suverent hvis vi får samlet alle lagene på ett forum.
Bra initiativ!

nlc

Legg inn av nlc »

Dagens lagoppstilling
Myhra - Vilsvik, Leifsson, Valsvik, Parr - Hove, Stengel, Ipalibo - Stenevik, Friday, Gulliksen.

nlc

Legg inn av nlc »

Myhra ble dagens SIF gutt, synes selv at både Stengel og Hove bet godt fra seg på midten, og hvor i himmelens navn hadde dette laget vært uten Friday?

Taururu

Legg inn av Taururu »

nlc skrev: søn jul 18, 2021 10:00 pm Myhra ble dagens SIF gutt, synes selv at både Stengel og Hove bet godt fra seg på midten, og hvor i himmelens navn hadde dette laget vært uten Friday?
Stenevik også

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Virker som Godset har hatt en forkjærlighet for å hente sogninger dei siste årene.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Var jo her jeg skulle skrevet i kveld, men hadde glemt adressen..
Nydelig med seier, gjentar gjerne bedriften mot Odds onsdag

Babushka

Legg inn av Babushka »

Deilig med seier igjen. Synes det er noe trygt over Ari og Gustav i midtforsvaret. Får de litt tid sammen nå, så kan det blir riktig så bra!

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Da var man på plass her, får håpe det kommer flere over fra diskusjon og vgd. Strukturen her virker bedre en diskusjon og likere gamle vgd, faktisk litt gu forum vibber her :)

Taururu

Legg inn av Taururu »

Idrettsforeningen skrev: man jul 19, 2021 6:18 pm Da var man på plass her, får håpe det kommer flere over fra diskusjon og vgd. Strukturen her virker bedre en diskusjon og likere gamle vgd, faktisk litt gu forum vibber her :)
Back to basic. Kanskje den samme veien fotballverdenen burde ta :)

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Kjempekjekt at dere vil komme over også. Som jeg nevnte når jeg linket, så er det mye gøyere når vi kan "krangle" litt supportergruppene imellom også.

nlc

Legg inn av nlc »

Godt å se mer aktivitet her. Håper alle kommer over. Jeg er ikke akkurat den som poster mest, men jeg skal prøve å være mer aktiv her.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Ny hjemmekamp om to dager.
Fortsetter den gode formen?

Arto.

Legg inn av Arto. »

Daniel skrev: man jul 19, 2021 7:59 pm Fortsetter den gode formen?
Om poengfangsten fortsetter henger nok mye på tilstanden til Bakenga. Synes å være betydelig forskjell på Odd med og uten han. Men klart, Odd på Marienlyst er en poengmulighet. Vi får håpe gutta bruker den korte tida mellom disse kampene godt og at alle er friske og raske til onsdagen.

Ditmark

Legg inn av Ditmark »

https://www.dt.no/krystallklar-hove-om- ... 57-1704540

Gledelig at Hove vil bli hos oss. For de uten pluss så sier han i korte trekk at Molde, RBK og Glimt er uaktuelt. Skal han flytte på seg blir det til en større liga.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Hove er gutten sin det!

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hallo

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Veldig fornøyd med uttalelsene til Hove, virker som det er gøy å spille i godset for tiden, ser spillerne slipper seg løs og spiller BP ball hjemme

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Virker absolutt som det er god stemning. Kroppsspråket er positivt, og i motgang/baklengs etc. er det lite pekefingre eller sure tryner.
I det minste blant de faste utvalgte. Lurer litt på hva Tokstad, Mawa, Maigaard tenker om dagen.

Babushka

Legg inn av Babushka »

Daniel skrev: man jul 19, 2021 10:43 pm Tokstad.
Han har gått helt i min glemmebok. Hva er status? Skadefri?

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Babushka skrev: man jul 19, 2021 10:45 pm
Daniel skrev: man jul 19, 2021 10:43 pm Tokstad.
Han har gått helt i min glemmebok. Hva er status? Skadefri?
Ingen alvorlige skader i alle fall. Ubenyttet innbytter mot Stabæk og hadde økt etter kamp for å jogge ned.

nlc

Legg inn av nlc »

Daniel skrev: man jul 19, 2021 10:43 pm Virker absolutt som det er god stemning. Kroppsspråket er positivt, og i motgang/baklengs etc. er det lite pekefingre eller sure tryner.
Veldig enig. Oppfatter for eksempel Stengel som tryggere i rollen sin denne sesongen enn under dansken.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

nlc skrev: man jul 19, 2021 10:51 pm
Daniel skrev: man jul 19, 2021 10:43 pm Virker absolutt som det er god stemning. Kroppsspråket er positivt, og i motgang/baklengs etc. er det lite pekefingre eller sure tryner.
Veldig enig. Oppfatter for eksempel Stengel som tryggere i rollen sin denne sesongen enn under dansken.
Stengel har klarere arbeidsoppgaver som anker/sittende midtbane og dekke rom for andre som raser i angrep, eksempelvis stadig ute på høyre og dekker for Vilsvik som har gått på det tjuende løpet på ti minutter.

Virker som HP ønsket å dyrke Jack som anker og Stengel i en mellomrolle, men der har de bytta plass under BP/Wibe og det syns jeg fungerer bedre. Jack bedre forutsetninger offensivt selv om han blir løpende litt imellom til tider.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Daniel skrev: man jul 19, 2021 10:43 pm lite pekefingre eller sure tryner. Lurer litt på hva Mawa,tenker om dagen.
Mawa gikk i alle fall av banen i dritsinne etter kampen, var ikke med på hyllesten, vet ikke hva det var med han
Sist redigert av seriemester2013 den tir jul 20, 2021 12:50 am, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Mawa mener du? Jasså, interessant.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Ja, har nok vært en editor der, så det ikke før nå, rettet opp

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»