Strømsgodset sesongen 2021

Svar
thomassim

Re: Strømsgodset sesongen 2021

Legg inn av thomassim »

Det ser det heldigvis ikke ut som at Mawa gjør heller.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Ingen heldig kamp så langt på denne Krasnitchki, som kommentator sier.

Tokstad kan godt byttes ut med hva som helst på benken.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

7 meters hold, settern fire meter uttafor. Er så spinnvilt det.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Se på Tokstad igjen. Legg opp

Arto.

Legg inn av Arto. »

Fokus på skuddtrening til uka?

Arto.

Legg inn av Arto. »

Tokstad er gull verdt :-)

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Jack har vært enorm - igjen. Fortsetter han som dette kommer klubber fra de store ligaene til å stå i kø for å sikre seg underskriften hans.

thomassim

Legg inn av thomassim »

Mye rar dømming.

Men ligger et KBK-mål i lufta.

Bare å kaste innpå Jordan.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Det er faktisk ikke til å tru at vi ikke leder

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Ett poeng, null poeng, whatever.

Lærepenge for sjansesløseri til tusen.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Retnuh skrev: søn sep 12, 2021 7:43 pm Det er faktisk ikke til å tru at vi ikke leder
Den jinxa du greit.

FORBANNA UDUGELIGE MØKKADRIT! SETT SJANSENE, SÅ SLEPPER VI DET HER!

jævla drit

thomassim

Legg inn av thomassim »

KBK burde ledet mer før pause, sånn sett ikke ufortjent.

Vi er søppel.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Det går fort sånn når du bommer så jæv... på sjansene :evil: Drit surt tap!

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Trakksjekk skrev: søn sep 12, 2021 7:50 pm
Retnuh skrev: søn sep 12, 2021 7:43 pm Det er faktisk ikke til å tru at vi ikke leder
Den jinxa du greit.

FORBANNA UDUGELIGE MØKKADRIT! SETT SJANSENE, SÅ SLEPPER VI DET HER!

jævla drit
Jinx var det da ikke. Skuffet over at vi ikke klarer å sette de enorme sjansene vi får, og da ender det veldig ofte som det her.. surrehuer..

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Arto. skrev: søn sep 12, 2021 7:51 pm Det går fort sånn når du bommer så jæv... på sjansene :evil: Drit surt tap!
Var surt med poengdeling. Tap surerere enn den sureste nedbøren som dreper liv.
Ingenting som er værre enn god prestasjon hvor du fortjener poeng men sitter igjen med intet annet enn bitterhet.
Anyway så gikk det mye bedre enn jeg frykta uten Stengel og Stenevik. Jack hevet seg og tok ansvar. Trur det kan bli en decent høst om dette er nivået vi er på mot en medaljekandidat uten 2 av våre faste i XI ute. Klarer ikke deppe for mye. Sikkert fordi jeg hadde null forventninger.

Arto.

Legg inn av Arto. »

stc887 skrev: søn sep 12, 2021 8:04 pmAnyway så gikk det mye bedre enn jeg frykta uten Stengel og Stenevik.
Enig i det selv om det endte med tap. Satser på at det ikke er aktuelt med to hjemmetap på rad for gutta og dermed full tenning mot S08.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Vet dere hvorfor bortekampen mot Stabæk neste runde er utsatt til onsdag 29.september?

Arto.

Legg inn av Arto. »

Pokker, jeg trodde vi skulle ha S08 til helga jeg men ser nå at det ikke er før den 25.

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Korgutt skrev: søn sep 12, 2021 8:17 pm Vet dere hvorfor bortekampen mot Stabæk neste runde er utsatt til onsdag 29.september?
Ja, det er Tyrvinglekene på Nadderud.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

AlexandrsJelisejevs skrev: søn sep 12, 2021 8:27 pm Ja, det er Tyrvinglekene på Nadderud.
Det var faktisk ikke kødd :shock: :lol:

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

AlexandrsJelisejevs skrev: søn sep 12, 2021 8:27 pm
Korgutt skrev: søn sep 12, 2021 8:17 pm Vet dere hvorfor bortekampen mot Stabæk neste runde er utsatt til onsdag 29.september?
Ja, det er Tyrvinglekene på Nadderud.
Dere skal vel også møte de i cupen om halvannen uke?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Veldig irriterende at Fridayen vår har sluttet å virke. Tokstad forventer jeg ikke mer enn et mål på tyve sjanger av, men Friday burde i det minste sette en av ti. Blitt veldig lite mål på sjanser nå, hadde vunnet soleklart med mer effektivt spiss.
Han gjør fortsatt manns jobb, men en spiss må også score mål

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: søn sep 12, 2021 9:25 pm Veldig irriterende at Fridayen vår har sluttet å virke. Tokstad forventer jeg ikke mer enn et mål på tyve sjanger av, men Friday burde i det minste sette en av ti. Blitt veldig lite mål på sjanser nå, hadde vunnet soleklart med mer effektivt spiss.
Han gjør fortsatt manns jobb, men en spiss må også score mål
Ser nesten uintresert ut når vi har bakken ute på sidene, Fremdeles god i oppbyggende men har i ødelagt han? (rovdrift)
Ser fryyyyktelig seig ut på slutten. Borte mot Odd nå sist og hjemme ser det ut som han har cement i skoa. For utenom den hjemmekampen han ble nappa av til pause så har han nesten alltid sett ut som en maskin med litt ekstra på tanken. Nå ser jeg ikke det

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Denne dommeren i kveld, før Tokstad scoret, han frigav tydelig en soleklar hands, slo ut med armene på klar straffe til oss. Viste seg jo heldig rett etterpå, men jeg håper virkelig han får en skrape for den vurderingen, mye rart fra pipemannen i kveld, feil i begge retninger

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Flo slaktes av Tosterud, Mener han gjemte seg og ikke innfridde jobben sin som innebar personalansvar og rømte fra ansvaret sitt i HP saken ref rundt returen til Flo.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

stc887 skrev: søn sep 12, 2021 11:10 pm Flo slaktes av Tosterud, Mener han gjemte seg og ikke innfridde jobben sin som innebar personalansvar og rømte fra ansvaret sitt i HP saken ref rundt returen til Flo.
Ble ribbet for åpen skjerm der ja, tror han tar den, og er jo en grunn til at han ikke har personalansvar lenger.
Men hvordan han skulle stått frem i blesten når klubben ikke hadde klare svar å gi kan ikke jeg se det helt kritikkverdige rundt. Nå snakker jeg kun om det eksterne i media

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: søn sep 12, 2021 11:18 pm
stc887 skrev: søn sep 12, 2021 11:10 pm Flo slaktes av Tosterud, Mener han gjemte seg og ikke innfridde jobben sin som innebar personalansvar og rømte fra ansvaret sitt i HP saken ref rundt returen til Flo.
Ble ribbet for åpen skjerm der ja, tror han tar den, og er jo en grunn til at han ikke har personalansvar lenger.
Men hvordan han skulle stått frem i blesten når klubben ikke hadde klare svar å gi kan ikke jeg se det helt kritikkverdige rundt. Nå snakker jeg kun om det eksterne i media
For å svare på det første først så trur jeg ikke han fikk lov å ha personalansvar etter HP saken. Nelt ok det altså. Er jo folk i andre stillinger som er rivende dyktige på andre relevante felt men ikke kan eller vil ha personalansvar.
Ingen kommentar evt vi må undersøke videre men lover å komme med et svar til alle er også et svar. Det å ghoste alt og alle er svakt. Har jo vært umulig å få Jostein i tale omtrent før på Deadline day sendinga når Berg Jonsen uanmeldt dukka opp.

Skal sies at jeg mener Jostein gjorde bra opptreden der. Veit at han ikke er en som ønsker eller har behov for å være i media men nan og klubb har ingenting å tape men alt å vinne med å svare media om ikke annet enn for å kontrolere narrativet som skapes.

Superteale

Legg inn av Superteale »

Er vi ikke ferdig med den saken nå...?

Kjipt med tap igår, men KBK ligger høyt på tabellen.
Håper på 4 poeng mot Stabæk og S08 så kan vi sove godt utover høsten også.

Kjedelig kamp for Krasniqi igår, men jeg håper vi fortsetter å satse stort på unggutta nå plassen er sikret.
Da bygger vi lag for 2022 og ser kanskje bedre hvem som har det som skal til for på lykke på toppnivå.

Jeg så ikke kampen selv igår, hvordan var innhoppene til Valdi og Kadiri?
Er det noe potensial der?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Superteale skrev: man sep 13, 2021 10:43 am Er vi ikke ferdig med den saken nå...?

Kjipt med tap igår, men KBK ligger høyt på tabellen.
Håper på 4 poeng mot Stabæk og S08 så kan vi sove godt utover høsten også.

Kjedelig kamp for Krasniqi igår, men jeg håper vi fortsetter å satse stort på unggutta nå plassen er sikret.
Da bygger vi lag for 2022 og ser kanskje bedre hvem som har det som skal til for på lykke på toppnivå.

Jeg så ikke kampen selv igår, hvordan var innhoppene til Valdi og Kadiri?
Er det noe potensial der?
Er vi ikke ferdig med den saken nå...? Jo, alle andre enn redaksjonen til Discovery, var vel en siste krampetrekning, og umulig å ta dem på det redaksjonelle i dette tilfelle
Jeg så ikke kampen selv igår, hvordan var innhoppene til Valdi og Kadiri?
Er det noe potensial der?

Ja, og overraskende nok var Valdi langt mer "med" om du skjønner hva jeg mener? Det var noen gode pasninger og løp med mening, ikke bare i hundre rett frem uten mål og mening, så det kan bo mer i gutten jeg allerede hadde avskrevet.
Kadiri så ut til å ha noe ved seg, men klarer ikke å ha en skråsikker mening på om han forsterker laget etter dette ene innhoppet.

job

Legg inn av job »

Superteale skrev: man sep 13, 2021 10:43 am Er vi ikke ferdig med den saken nå...?

Kjipt med tap igår, men KBK ligger høyt på tabellen.
Håper på 4 poeng mot Stabæk og S08 så kan vi sove godt utover høsten også.

Kjedelig kamp for Krasniqi igår, men jeg håper vi fortsetter å satse stort på unggutta nå plassen er sikret.
Da bygger vi lag for 2022 og ser kanskje bedre hvem som har det som skal til for på lykke på toppnivå.

Jeg så ikke kampen selv igår, hvordan var innhoppene til Valdi og Kadiri?
Er det noe potensial der?
Krasniqi hadde et par stygge feil, men han hadde også flere gode involveringer. Han gjorde blant annet en bra brytning, som ble til en hurtig overgang, og hadde ellers fin nærteknikk og bra tempo og kraft i kortpasningsspillet.

Fra det lille jeg så av Kadiri: Ikke like fysisk rå som Mawa, men mer spillende og mer uforutsigbar teknisk. Ser også gjerne mer til Valdi på banen om han fortsetter som i går, med bra fart og lavt tyngepunkt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»