Strømsgodset sesongen 2021

Svar
Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Re: Strømsgodset sesongen 2021

Legg inn av seriemester2013 »

Veldig morsomt for Myhra, og for oss også. Gledelig

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

1 match karantene for Valsvik.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

SFH byttet ut etter 34 min mot Flint for Team-SIF, Skade?

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Vilsvik signert til 2023, det var deilig :) da har vi han på bok mest sannsynlig de siste årene han holder nivået. Viktig å ha med sånne typer videre. skal bli tøft å slå den rekorden på antall kamper han vil ende opp med!

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Idrettsforeningen skrev: ons okt 13, 2021 7:34 pm Vilsvik signert til 2023, det var deilig :) da har vi han på bok mest sannsynlig de siste årene han holder nivået. Viktig å ha med sånne typer videre. skal bli tøft å slå den rekorden på antall kamper han vil ende opp med!
Kommer til å stå i historiebøkene med gullskrift. Flest kamper, men hvor høyt opp er han egentlig om spillere skal rangeres? Topp tre?

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Om du tenker rangering på kvalitet syntes jeg det er umulig å sammenligne med f.eks 1970 laget fordi jeg aldri så de spille, og det var en annen tid. Men i løpet av min godset periode fra tidlig nittitall til i dag så er det ingen back som har vært like god som vilsvik på sitt beste (2013 og 14 versjonen er kanskje de aller beste vilsvikene). Florent Hanin er den eneste backen som har kunnet måle seg.

Kvalitetsmessig er han nok oppe rundt der du sier, kanskje topp tre/ topp fem. Viktighetsgraden som type, leder, trendsetter, forbilde, miljø og kulturbærer er han nummer en for min del.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Jeg mener bestemt at Vilsvik minst kan sammenlignes med heltehistorier fra 1970. Vi trenger egentlig ikke rangere mer innbyrdes pga en annen fotballverden da og nå.

Nyt det mens det varer. Slike typer legender og historier går det lenge mellom.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: ons okt 13, 2021 8:49 pm Jeg mener bestemt at Vilsvik minst kan sammenlignes med heltehistorier fra 1970. Vi trenger egentlig ikke rangere mer innbyrdes pga en annen fotballverden da og nå.

Nyt det mens det varer. Slike typer legender og historier går det lenge mellom.
What he said.

AustadMessi

Legg inn av AustadMessi »

Yesss! Gode nyheter.
Tett på en optimal sesong nå.

Arto.

Legg inn av Arto. »

Hyggelig at Lars blir med videre. Gøy at det finnes klubbspillere på det nivået fortsatt. Håper han holder seg skadefri og i god form :-)

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Laget i dag?

Ari og Valsvik er ute. Blir kjør mot Berisha på topp hos viking for Sondre og gunnarson. Ikke mye tempo bak hos oss så trur dette kan bli tungt.

Parr eller grøgård? Kan være fin med rubrikken til parr i dag, men usikker hvem av de som er best defensivt.

Midten har vi fire knall spellere som kjemper om tre plasser. Tipper hove, Jack og stengel starter så blir det Gullik på ving? Eller går Jack ut? Kan ikke tenke meg det. Med stopperparet borte trenger vi den defensive kraften til Jack og stengel på midten.

Hadde egentlig trua i dag helt til jeg husket at Valsvik og Ari er borte, tror berisha fort kan finne på å herje voldsomt mot våre mye svakere erstattere i midtforsvaret..

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Fred benket.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Tokstad fra start og stenevik flyttet på «feil» side. Liker ikke oppstillinga. Skulle gjerne sett Jack fra start, blir kjør mot god motstand nå. Vi slepper garantert inn i dag, så får vi se hvor mye vi klarer skape

thomassim

Legg inn av thomassim »

Frisk start, får håpe det varer mer enn 20min og at vi ikke får en rett i rævå så fort Viking får litt initiativ.

Brukeravatar
Trakksjekk
Innlegg: 274
Sted: Somewhere in Time

Legg inn av Trakksjekk »

Ække sjokerende med det laget som er tatt ut. "Nytrenermojoen" er borte, og vi vil med Wiibe Lund ved roret, stadig falle nedover i abyssen.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Trakksjekk skrev: søn okt 17, 2021 5:32 pm Ække sjokerende med det laget som er tatt ut. "Nytrenermojoen" er borte, og vi vil med Wiibe Lund ved roret, stadig falle nedover i abyssen.
Synes laget ser greit ut jeg og klart seg bra. Ser ut som Kadiri vs Fred var bom men resten ikke noe abyss uttak

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

thomassim skrev: søn okt 17, 2021 5:18 pm Frisk start, får håpe det varer mer enn 20min og at vi ikke får en rett i rævå så fort Viking får litt initiativ.
He.he

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Grøgaard som driter seg ut før målet. Virker som en svak spiller.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Grøgård og Sondre, den Venstre siden vår bak er svak i dag

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Nå gjør vi mye rart. Stengel med stein i skoa

thomassim

Legg inn av thomassim »

Idrettsforeningen skrev: søn okt 17, 2021 5:36 pm
thomassim skrev: søn okt 17, 2021 5:18 pm Frisk start, får håpe det varer mer enn 20min og at vi ikke får en rett i rævå så fort Viking får litt initiativ.
He.he
Har sett denne godset-kampen før.

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Med tanke på kjøpssummen må Tokstad må være kandidat til tidenes dårligste kjøp.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Haugzu skrev: søn okt 17, 2021 5:47 pm Med tanke på kjøpssummen må Tokstad må være kandidat til tidenes dårligste kjøp.
I Godset sammenheng ja. ES sammenheng når han vel ikke topp 100

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Forunderlig at Tokstad får sjanse på sjanse. Alt samtlige supportere ikke klarer å se det staben tydeligvis ser i han er vel så forundrende…

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Idrettsforeningen skrev: søn okt 17, 2021 5:56 pm Forunderlig at Tokstad får sjanse på sjanse. Alt samtlige supportere ikke klarer å se det staben tydeligvis ser i han er vel så forundrende…
Samtidig har han overlevd 4 trenere. Må være helt Messi på treningene ettersom han får sjanser

MadBum

Legg inn av MadBum »

3 i stengene på to minutter.

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Nå blir vi totalt overkjørt på hjemmebane, og Tokstad er dårligere enn noen gang. Har tapt ball på egen halvdel to ganger nå som har ført til stolpeskudd imot begge ganger

Arto.

Legg inn av Arto. »

Nå er det helt komikveld her. Hva med å gjøre noen bytter Wibe?? Få på Fred!

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Arto. skrev: søn okt 17, 2021 6:12 pm Nå er det helt komikveld her. Hva med å gjøre noen bytter Wibe?? Få på Fred!
Burde tatt det i pausa men kommer bytte nå

Idrettsforeningen

Legg inn av Idrettsforeningen »

Valdi er vel ikke noen voldsom oppgradering fra Tokstad dessverre, men greit å prøve noe nytt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»