Viktor Hovland

Svar
Caputo

Re: Viktor Hovland

Legg inn av Caputo »

Caputo skrev: tor jun 16, 2022 2:27 pm Virker som det er gratis featured groups i usopen appen om noen vil se Hovland i aksjon senere. Mulig det gjelder på nettsiden også men har ikke sjekket.
Viktig å skru av push varsel på appen da jeg får beskjed om birdier 3 sekund før jeg ser putten på skjermen xD

Mehell

Legg inn av Mehell »

Caputo skrev: tor jun 16, 2022 9:52 pm
Caputo skrev: tor jun 16, 2022 2:27 pm Virker som det er gratis featured groups i usopen appen om noen vil se Hovland i aksjon senere. Mulig det gjelder på nettsiden også men har ikke sjekket.
Viktig å skru av push varsel på appen da jeg får beskjed om birdier 3 sekund før jeg ser putten på skjermen xD
Err Hovland i en av featured groups, eller må man se hovedsendingen for å få ham med seg?
Har han startet runden, og hvordan har han evt gjort det så langt?

Caputo

Legg inn av Caputo »

Mehell skrev: tor jun 16, 2022 10:04 pm
Caputo skrev: tor jun 16, 2022 9:52 pm
Caputo skrev: tor jun 16, 2022 2:27 pm Virker som det er gratis featured groups i usopen appen om noen vil se Hovland i aksjon senere. Mulig det gjelder på nettsiden også men har ikke sjekket.
Viktig å skru av push varsel på appen da jeg får beskjed om birdier 3 sekund før jeg ser putten på skjermen xD
Err Hovland i en av featured groups, eller må man se hovedsendingen for å få ham med seg?
Har han startet runden, og hvordan har han evt gjort det så langt?
Han er i featured. Ferdig med hull 11 nå. Ujevnt spill, han virker litt oppgitt ut synes jeg. Ligger på par

daoooo

Legg inn av daoooo »

Dessverre mye surr fra tee på de siste hullene. Både høyre og venstre.

Mehell

Legg inn av Mehell »

daoooo skrev: tor jun 16, 2022 11:19 pm Dessverre mye surr fra tee på de siste hullene. Både høyre og venstre.
Har vel vært en stund siden han hadde noe som ligner storform inne.
Han må sikkert finne ut av noen ting, men med tid og stunder så kommer han tilbake helt i toppen skal du se. Er kanskje bare marginer som skiller ham fra å få godfølelsen igjen.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Mehell skrev: tor jun 16, 2022 11:24 pm
daoooo skrev: tor jun 16, 2022 11:19 pm Dessverre mye surr fra tee på de siste hullene. Både høyre og venstre.
Har vel vært en stund siden han hadde noe som ligner storform inne.
Han må sikkert finne ut av noen ting, men med tid og stunder så kommer han tilbake helt i toppen skal du se. Er kanskje bare marginer som skiller ham fra å få godfølelsen igjen.
Jada, og jeg er ikke skuffet over Viktor. Er skuffet med han :) Lå fint an før back nine, men så har det dessverre lugget.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Jøss. Var alle spillerne i featured group i den samme bunkeren?
Ikke positivt når man hører Hovland oppgitt si "Come on dude" etter utslaget..

Mehell

Legg inn av Mehell »

daoooo skrev: tor jun 16, 2022 11:33 pm
Mehell skrev: tor jun 16, 2022 11:24 pm
daoooo skrev: tor jun 16, 2022 11:19 pm Dessverre mye surr fra tee på de siste hullene. Både høyre og venstre.
Har vel vært en stund siden han hadde noe som ligner storform inne.
Han må sikkert finne ut av noen ting, men med tid og stunder så kommer han tilbake helt i toppen skal du se. Er kanskje bare marginer som skiller ham fra å få godfølelsen igjen.
Jada, og jeg er ikke skuffet over Viktor. Er skuffet med han :) Lå fint an før back nine, men så har det dessverre lugget.
Han kom seg nå i hvert fall på par til slutt. Imponerende nok det, når det lugget såpass mye som det gjorde for ham.

daoooo

Legg inn av daoooo »

Jadda, napper inn en birdie på siste hullet og går av even. Det er vel veldig godkjent i den vinden disse sene gruppene har hatt. Selvom det er litt frustrasjon underveis.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Nydelig start av Hovland idag, -2 etter 4 spilte hull. Kunne fort vært -3.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Dessverre en rekke med 3 bogey på rad nå, så da er han på pluss 1 for dagen og totalt.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Klarer han cuten? Ligger farlig til nå om det kommer en bogey til.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Den negative trenden fortsetter. Klarer ikke å stabilisere spillet sitt og er all over The place. Lenge til vi ser han topp 3 i verden igjen på rankingen tror jeg. Nå er det 7 turneringer på rad uten noe toppresultat.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Ja nå er det jo litt bekymringsfullt. Tidligere var det i det minste at man fullførte helga. Golf er jo sånn som dette. For all del. Men Viktor skulle jo være stabilitet og greide cuter. 6 bogeys på rad er jo ikke i nærheten.

startelver

Legg inn av startelver »

Han har fått seg en mental knekk og har bestemt seg for å stå over neste turnering. Skal lade opp med treneren og finne tilbake til seg selv.
Som ung utøver har han vært proppfull av selvtillit de siste to sesongene, men når man begynner å tenke over slagene sine og er usikker , nytter det ikke. Gutten kan heldigvis holde på i 20 år til hvis han vil.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Nok en dårlig runde og scorekortet fylles opp med bogeys. Det stemmer ikke om dagen og utviklingen er ikke bra.

startelver

Legg inn av startelver »

Han har ikke helt funnet seg selv etter at det ble klart at PGA-touren har fått konkurranse fra LIV og Saudi Arabia.

Noen av kompisene hans har jo meldt overgang og masse kritiske spørsmål i media, kan fort ødelegge konsentrasjonen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Næh. Dette var skuffende igjen. Blir å rase på rankingen etter hvert.

startelver

Legg inn av startelver »

Hovland er godt i gang i The Open, 4 under par etter dag 1- Det holder til en 9. plass så langt.

Utslag i dag ca klokken 16:00

Springer

Legg inn av Springer »

Godt i gang nå. Featured group og setter birdiene!!!!

startelver

Legg inn av startelver »

Minus 7 nå totalt og T6

Brukeravatar
Jaauda
Innlegg: 1917

Legg inn av Jaauda »

10 under etter hull 10. T5.

startelver

Legg inn av startelver »

For dere som ikke har stream ligger featured hull 11, 12 og 13 gratis her

https://www.theopen.com/watch/featured-holes

startelver

Legg inn av startelver »

Tilbake til gamle synder, 2 bogeys på hull 11 og 13.

startelver

Legg inn av startelver »

Men så slår han til med Eagle på hull 15 og minus 9 totalt, ligger topp 3 akkurat nå!

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Sweet eagle, ja. Bør vel bli shot of the day. Mer gratisreklame for golf i Norge.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Er helt der oppe Hovland! Må være deilig etter alt som har vært.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Mcilroy Hovland imorgen eller er det grupper på 3?

Fantastisk spill av Hovland, dessverre ser det ut som hockeysveisen er i det umulige hjørnet denne helgen.

startelver

Legg inn av startelver »

Får håpe at han har kommet inn i rytmen igjen og kan fullføre like bra eller bedre i helgen, han trives tydeligvis på denne banen.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Caputo skrev: fre jul 15, 2022 9:51 pm Mcilroy Hovland imorgen eller er det grupper på 3?

Fantastisk spill av Hovland, dessverre ser det ut som hockeysveisen er i det umulige hjørnet denne helgen.
2-balls.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Golf»