Viktor Hovland

Svar
Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Re: Viktor Hovland

Legg inn av lok1 »

Mehell skrev: fre mar 18, 2022 8:01 pm
lok1 skrev: fre mar 18, 2022 7:53 pm 82% sjans for at han klarer cuten
Utslaget på hull 7, som er nok et par 4 hull, er også i rough. Hvis man skal dømme fra 3d-tracker så ligger ballen rett bak et tre, så man må bare håpe at den trackeren er litt unøyaktig.

trackeren var unøyaktig, og nok et flott andreslag fra Hovland igjen. Birdiemulighet med 2,7 meter til hullet.
Trærne på trackeren er bare random. Har blitt lurt selv mange ganger.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Meh. Han er nok ikke i form. Pleier å sitte langt inne for meg å si det, men han merker nok at han har vært i toppen to uker på rad. WGC neste uke, så spørs om det blir noe bra.

Mehell

Legg inn av Mehell »

lok1 skrev: fre mar 18, 2022 8:06 pm
Mehell skrev: fre mar 18, 2022 8:01 pm
lok1 skrev: fre mar 18, 2022 7:53 pm 82% sjans for at han klarer cuten
Utslaget på hull 7, som er nok et par 4 hull, er også i rough. Hvis man skal dømme fra 3d-tracker så ligger ballen rett bak et tre, så man må bare håpe at den trackeren er litt unøyaktig.

trackeren var unøyaktig, og nok et flott andreslag fra Hovland igjen. Birdiemulighet med 2,7 meter til hullet.
Trærne på trackeren er bare random. Har blitt lurt selv mange ganger.
3d-trackeren ser nøyaktig ut den. Men Hovland lå litt mer til høyre enn trackeren viste, slik at han klarte å slå seg til green. Men nå fant jeg sendingen på discovery igjen og, så da slipper jeg uansett å følge den trackeren mer.

Mehell

Legg inn av Mehell »

lok1 skrev: fre mar 18, 2022 8:08 pm Meh. Han er nok ikke i form. Pleier å sitte langt inne for meg å si det, men han merker nok at han har vært i toppen to uker på rad. WGC neste uke, så spørs om det blir noe bra.
Har han ikke byttet noe utstyr i det siste? Han tenker vel i så tilfelle langsiktig og bruker disse turneringene på å spille inn de nye køllene han bruker nå.

Bunker fra utspillet på hull 8, som er et par tre hull. Stor fare for dagens første boogie her, tror jeg.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Mehell skrev: fre mar 18, 2022 8:19 pm
lok1 skrev: fre mar 18, 2022 8:08 pm Meh. Han er nok ikke i form. Pleier å sitte langt inne for meg å si det, men han merker nok at han har vært i toppen to uker på rad. WGC neste uke, så spørs om det blir noe bra.
Har han ikke byttet noe utstyr i det siste? Han tenker vel i så tilfelle langsiktig og bruker disse turneringene på å spille inn de nye køllene han bruker nå.

Bunker fra utspillet på hull 8, som er et par tre hull. Stor fare for dagens første boogie her, tror jeg.
Har byttet tilbake

Mehell

Legg inn av Mehell »

lok1 skrev: fre mar 18, 2022 8:22 pm
Mehell skrev: fre mar 18, 2022 8:19 pm
lok1 skrev: fre mar 18, 2022 8:08 pm Meh. Han er nok ikke i form. Pleier å sitte langt inne for meg å si det, men han merker nok at han har vært i toppen to uker på rad. WGC neste uke, så spørs om det blir noe bra.
Har han ikke byttet noe utstyr i det siste? Han tenker vel i så tilfelle langsiktig og bruker disse turneringene på å spille inn de nye køllene han bruker nå.

Bunker fra utspillet på hull 8, som er et par tre hull. Stor fare for dagens første boogie her, tror jeg.
Har byttet tilbake
Såpass ja.
Han klarte å redde par på hull 8 og. Nå kommer hull 9, et par 4 hull som visst nok skal være en av de mest utfordrende i dag.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Mange på -3 👀 om Hovland faller på -2 er han ute så ille er det altså

Men så klart selv Rahm Mcilroy Sergi Garcia og de gutta delv har jo missa mange cutter selv så dette er bare en del av hverdagen og Hovland spiller jo faktiskt jevnt og trutt hvert eneste helg så klart det må komme noen nedturer

Mehell

Legg inn av Mehell »

Når han endelig treffer fairway så er innspillet til green dårlig. Han sitter igjen med en veldig lang birdieputt, så mest trolig får vi håpe på par også på dette hullet.

Mehell

Legg inn av Mehell »

lok1 skrev: fre mar 18, 2022 8:08 pm Meh. Han er nok ikke i form. Pleier å sitte langt inne for meg å si det, men han merker nok at han har vært i toppen to uker på rad. WGC neste uke, så spørs om det blir noe bra.
1,2,4,9 siste fire turneringer, så formen er nok ikke elendig.
Men samtidig så klarer han ikke sette sammen de beste rundene for øyeblikket. Enten svikter nærspillet, eller så bommer han på utslagene.

Rough til rough for Hovland på hull 10 som er et par 4 hull. Nok en gang må han jobbe for å kunne holde par, og nok en gang er han i trøbbel.
Sist redigert av Mehell den fre mar 18, 2022 8:52 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Mehell skrev: fre mar 18, 2022 8:49 pm
lok1 skrev: fre mar 18, 2022 8:08 pm Meh. Han er nok ikke i form. Pleier å sitte langt inne for meg å si det, men han merker nok at han har vært i toppen to uker på rad. WGC neste uke, så spørs om det blir noe bra.
1,2,4,9 siste fire turneringer, så formen er nok ikke elendig.
Men samtidig eå klarer han ikke sette sammen de beste rundene for øyeblikket. Enten svikter nærspillet, eller så bommer han på utslagene.
Form i helgen tenkte jeg på da. Han har jo sagt selv at han er sliten, så tenker han egentlig kunne tenkt seg å ta en pause. Men man kunne jo ikke vite at Players ble så forskjøvet.

Mehell

Legg inn av Mehell »

lok1 skrev: fre mar 18, 2022 8:51 pm
Mehell skrev: fre mar 18, 2022 8:49 pm
lok1 skrev: fre mar 18, 2022 8:08 pm Meh. Han er nok ikke i form. Pleier å sitte langt inne for meg å si det, men han merker nok at han har vært i toppen to uker på rad. WGC neste uke, så spørs om det blir noe bra.
1,2,4,9 siste fire turneringer, så formen er nok ikke elendig.
Men samtidig eå klarer han ikke sette sammen de beste rundene for øyeblikket. Enten svikter nærspillet, eller så bommer han på utslagene.
Form i helgen tenkte jeg på da. Han har jo sagt selv at han er sliten, så tenker han egentlig kunne tenkt seg å ta en pause. Men man kunne jo ikke vite at Players ble så forskjøvet.
Ja, den ser jeg. Vil nok være fornuftig av Hovland å ta seg en pause etter denne turneringen.
Vet du hvordan spilleskjemaet hans ser ut fremover? Litt trening og fri for å lade batteriene bør han vel unne seg snart.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

Hvor lenge siden er det siden Hovland ikke klarte cuten?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Og der kom dagens første boogie. Den måtte rett og slett komme før eller senere slik han har spilt så langt.

par for dagen etter 10 hull. -2 totalt så langt i turneringen.
Cut vil trolig bli -3.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Mehell skrev: fre mar 18, 2022 8:55 pm Vet du hvordan spilleskjemaet hans ser ut fremover? Litt trening og fri for å lade batteriene bør han vel unne seg snart.
WGC - fri - MASTERS :D

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Smurfejonny skrev: fre mar 18, 2022 8:57 pm Hvor lenge siden er det siden Hovland ikke klarte cuten?
Bare noen uker siden i Phoenix

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

lok1 skrev: fre mar 18, 2022 9:01 pm
Smurfejonny skrev: fre mar 18, 2022 8:57 pm Hvor lenge siden er det siden Hovland ikke klarte cuten?
Bare noen uker siden i Phoenix
Hvis en går noen år tilbake hadde det vært utenkelig at vi skulle vært kritisk til det spillet han viser nå. Hovland er enormt god og kommer til å bli utrolig god hvis han blir bedre med putter. Men enig med de som mener han fint kan ta en pause nå, få samlet litt overskudd og få fikset litt på spillet.

Mehell

Legg inn av Mehell »

lok1 skrev: fre mar 18, 2022 9:00 pm
Mehell skrev: fre mar 18, 2022 8:55 pm Vet du hvordan spilleskjemaet hans ser ut fremover? Litt trening og fri for å lade batteriene bør han vel unne seg snart.
WGC - fri - MASTERS :D
Ikke veldig mye fri da, med andre ord.

Og nok et utslag som gir ham store problemer. I bunker, og helt i kanten slik at han visstnok bare må kakke seg ut.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Smurfejonny skrev: fre mar 18, 2022 9:03 pm
lok1 skrev: fre mar 18, 2022 9:01 pm
Smurfejonny skrev: fre mar 18, 2022 8:57 pm Hvor lenge siden er det siden Hovland ikke klarte cuten?
Bare noen uker siden i Phoenix
Hvis en går noen år tilbake hadde det vært utenkelig at vi skulle vært kritisk til det spillet han viser nå. Hovland er enormt god og kommer til å bli utrolig god hvis han blir bedre med putter. Men enig med de som mener han fint kan ta en pause nå, få samlet litt overskudd og få fikset litt på spillet.
I dag er det ikke putteren som er problemet. Men skjønner hva du mener, og jeg er helt enig i at han er en fryktelig god golfspiller.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

Mehell skrev: fre mar 18, 2022 9:08 pm
Smurfejonny skrev: fre mar 18, 2022 9:03 pm
lok1 skrev: fre mar 18, 2022 9:01 pm
Bare noen uker siden i Phoenix
Hvis en går noen år tilbake hadde det vært utenkelig at vi skulle vært kritisk til det spillet han viser nå. Hovland er enormt god og kommer til å bli utrolig god hvis han blir bedre med putter. Men enig med de som mener han fint kan ta en pause nå, få samlet litt overskudd og få fikset litt på spillet.
I dag er det ikke putteren som er problemet. Men skjønner hva du mener, og jeg er helt enig i at han er en fryktelig god golfspiller.
Det er jo når han sliter med andre ting en putting han må ta pause, for der er han jo stort blant de beste ellers. Hadde han puttet som vinneren sist turnering hadde han jo vunnet med mange slag.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Smurfejonny skrev: fre mar 18, 2022 9:10 pm
Mehell skrev: fre mar 18, 2022 9:08 pm
Smurfejonny skrev: fre mar 18, 2022 9:03 pm

Hvis en går noen år tilbake hadde det vært utenkelig at vi skulle vært kritisk til det spillet han viser nå. Hovland er enormt god og kommer til å bli utrolig god hvis han blir bedre med putter. Men enig med de som mener han fint kan ta en pause nå, få samlet litt overskudd og få fikset litt på spillet.
I dag er det ikke putteren som er problemet. Men skjønner hva du mener, og jeg er helt enig i at han er en fryktelig god golfspiller.
Det er jo når han sliter med andre ting en putting han må ta pause, for der er han jo stort blant de beste ellers. Hadde han puttet som vinneren sist turnering hadde han jo vunnet med mange slag.
I dag har putteren vært ganske bra, men han bommer på så og si alle utslag. Tror han har truffet fairway på 3 av 12 hull så langt i dag, inkludert det utslaget han akkurat hadde.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Maks uflaks hvor ballen havnet i bunkeren også. Nå er cuten i spill for å si det sånn.

Caputo

Legg inn av Caputo »

Sportsidiot skrev: fre mar 18, 2022 10:01 pm Maks uflaks hvor ballen havnet i bunkeren også. Nå er cuten i spill for å si det sånn.
Han burde lagt seg opp, havner i trøbbel hver gang....

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Caputo skrev: fre mar 18, 2022 10:05 pm
Sportsidiot skrev: fre mar 18, 2022 10:01 pm Maks uflaks hvor ballen havnet i bunkeren også. Nå er cuten i spill for å si det sånn.
Han burde lagt seg opp, havner i trøbbel hver gang....
Og der han på feil side av cuten.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Viktig den birdie-putten der og -3

Caputo

Legg inn av Caputo »

Viktor i featured i dag også.


Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Hovland ute å spiller nå 👍

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Virker mer påskrudd nå. 3/3 fairwaytreff og et godkjent utslag på hull 4, par 3.

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Men fortsatt for svak rundt green synes jeg. Havner han i bunker eller ruffen så synes jeg han ikke klarer å komme nærme nok. 2 stk par 5 hull...par, par. Det er for svakt.

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Fin vinkel inn på hull 6. Få innspillet innom 6 fot nå da slik at birdie nr 2 sitter

Edit : 22 fot unna fra 115m er for svakt.

JohnTiger

Legg inn av JohnTiger »

Haugsrud/Bjørnstad sa vel her om dagen at spillerne er fornøyde om de i løpet av en runde setter 100 fot med putter.
Etter 8 hull har vel Hovland knapt 15 fot...ingen over 7 fot. De fleste under 1 fot.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Golf»