Kompani Lauritzen sesong 3

Svar
Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Re: Kompani Lauritzen sesong 3

Legg inn av sertono »

Kjedelig begynnelse, se folk som virrer rundt og ikke finner fram har vi sett ca tusen ganger før i 71 gN.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Mia skrev: fre feb 25, 2022 2:34 pm Kanskje ikke riktig tid å starte med dette programmet i morgen? Ja, jeg vet det er underholdningsprogram, men er fortsatt militæret. Tross alt krig i Europa, og det kan bli verre. Men er kanskje bare meg.

Jeg ser ingen problemer med at dette blir sendt nå. Dette er et underholdningsprogram som handler om personlig utvikling. For all del, skjønner linken, men dette går fint.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Det var da voldsom promotering av Monsens kjøkken, da.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Jeg har fått en klar favoritt, 28 Gieselmann :)

anbessa

Legg inn av anbessa »

Høy "sett det før"-faktor. Ingen fare om man glemmer å se dette gitt. Burde gitt seg etter ses2.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Spent på fortsettelsen, men jeg tror Daniel x2 kan nå langt og Emilie Nereng og Tone Damli også. Mens det er noen outsidere blant de jeg ikke kjenner til også. Mayoo og Dennis har fysikken, de to andre Emiliene (navnemangfold var langt nede på prioriteringslisten i år ser jeg) tror jeg også er i stand til å presse seg selv ganske bra. Ruben og Rikke er unge og spreke ser det ut som, Skjelbæk kan bli veldig enten eller føler jeg. Kjær og Lervaag er nok to kandidater til å ryke kjapt men hvem vet? Gieselmann aner jeg ikke hva jeg skal forvente av, men ga ikke et bra førsteinntrykk.

Blir artig å følge videre i alle fall.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Fin start på sesongen, dette blir bra👍

Skjønner godt at justisministeren ikke klarte å holde maska når fenriken startet opp. Hun hadde sikkert sett de to første sesongene og det ble vel for mye når legenden plutselig sto der rett foran henne :lol:

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

anbessa skrev: lør feb 26, 2022 10:43 pm Høy "sett det før"-faktor. Ingen fare om man glemmer å se dette gitt. Burde gitt seg etter ses2.
ZZZZzzz

lsklars

Legg inn av lsklars »

Dritkjedelig start. Terningkast 1.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

kibby skrev: fre aug 27, 2021 8:53 am
Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 8:01 am
For øvrig flott at de har med folk i alle aldre, kroppsfasonger, hudfarger og legninger i år også ;)
Hvem har en annen legning enn den mest vanlige?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

anbessa skrev: lør feb 26, 2022 8:11 pm Drar kjensel på tre av kjendisene. Det må man være fornøyd med. Bør ikke være fler.
Da følger du ikke med i samfunnet, ærlig talt, selv hare jeg en formening om hvem de fleste er utenom den svært dårlig trente dvergen som ikke kan lese kart og han som kom som nr 2 på hinderløype, spreking.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lovende start. Castingen virker bra.

Er det fortsatt Garmin fenix 6X klokke deltagerne er utstyrt med?

kibby

Legg inn av kibby »

thewaterfall skrev: lør feb 26, 2022 10:44 pm Spent på fortsettelsen, men jeg tror Daniel x2 kan nå langt og Emilie Nereng og Tone Damli også. Mens det er noen outsidere blant de jeg ikke kjenner til også. Mayoo og Dennis har fysikken, de to andre Emiliene (navnemangfold var langt nede på prioriteringslisten i år ser jeg) tror jeg også er i stand til å presse seg selv ganske bra. Ruben og Rikke er unge og spreke ser det ut som, Skjelbæk kan bli veldig enten eller føler jeg. Kjær og Lervaag er nok to kandidater til å ryke kjapt men hvem vet? Gieselmann aner jeg ikke hva jeg skal forvente av, men ga ikke et bra førsteinntrykk.

Blir artig å følge videre i alle fall.
Tror du er inne på mye riktig her. Gieselmann er årets Margrethe Røed, bare mindre festlig.

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: lør feb 26, 2022 11:35 pm
kibby skrev: fre aug 27, 2021 8:53 am
Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 8:01 am
For øvrig flott at de har med folk i alle aldre, kroppsfasonger, hudfarger og legninger i år også ;)
Hvem har en annen legning enn den mest vanlige?
Ruben.

HarryH

Legg inn av HarryH »

Sankaa skrev: lør feb 26, 2022 8:13 pm Spent på hvordan Nereng gjør det.
Det vi kan si helt sikkert, er at hun aldri kommer til å klage. Veldig bra innstilling på den jenta.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

Fin mulighet for henne til å kvitte seg med blogger-stemplet for godt fra den tiden hun var kjent som Voe også, selv om det er en stund siden hun slutten med den type blogging. Var vel blant de første i Norge som ble kjent som det som var "rosa-blogger" og som har utviklet seg til "influenser", og mange som nok forbinder navnet hennes med det fortsatt.

kibby

Legg inn av kibby »

thewaterfall skrev: søn feb 27, 2022 12:14 am Fin mulighet for henne til å kvitte seg med blogger-stemplet for godt fra den tiden hun var kjent som Voe også, selv om det er en stund siden hun slutten med den type blogging. Var vel blant de første i Norge som ble kjent som det som var "rosa-blogger" og som har utviklet seg til "influenser", og mange som nok forbinder navnet hennes med det fortsatt.
Ja, nå er hun bare foodfluencer ;) Er ikke noe fan. Men likte podcasten hennes.

Etter bloggingen gjorde hun "comeback" med Skal vi danse, har tatt en bachelorgrad i ernæring og drevet matpodcast og skrevet kokebøker.

thewaterfall

Legg inn av thewaterfall »

kibby skrev: søn feb 27, 2022 12:21 am
thewaterfall skrev: søn feb 27, 2022 12:14 am Fin mulighet for henne til å kvitte seg med blogger-stemplet for godt fra den tiden hun var kjent som Voe også, selv om det er en stund siden hun slutten med den type blogging. Var vel blant de første i Norge som ble kjent som det som var "rosa-blogger" og som har utviklet seg til "influenser", og mange som nok forbinder navnet hennes med det fortsatt.
Ja, nå er hun bare foodfluencer ;) Er ikke noe fan. Men likte podcasten hennes.

Etter bloggingen gjorde hun "comeback" med Skal vi danse, har tatt en bachelorgrad i ernæring og drevet matpodcast og skrevet kokebøker.
Har jo litt mer substans når du har tatt en bachelor innenfor området da, derav bli kvitt "rosa-blogger" stemplet. Jeg har liten kjennskap til podcasten eller hva hun gjør på sosiale medier annet enn at jeg har fått med meg det har med mat og ernæring og gjøre.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Dette er jo bare så kongelig bra !!!!
Terningkast 6 for begynnelsen på denne sesongen :-)

anbessa

Legg inn av anbessa »

kytec skrev: lør feb 26, 2022 11:39 pm
anbessa skrev: lør feb 26, 2022 8:11 pm Drar kjensel på tre av kjendisene. Det må man være fornøyd med. Bør ikke være fler.
Da følger du ikke med i samfunnet, ærlig talt, selv hare jeg en formening om hvem de fleste er utenom den svært dårlig trente dvergen som ikke kan lese kart og han som kom som nr 2 på hinderløype, spreking.
Dukket opp en minister og en ishockeyrelatert person jeg har sett før i etterkant. Så da noterer jeg 5. Og det var noe kjent med navnet på ytterligere to, uten at jeg klarer å plassere dem. Følger med i samfunnet, men er ikke veldig interessert i influensere og realitykjendiser.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Kan ikke skjønne annet enn at Daniel Franck må være storfavoritt. Fremdeles svært godt trent

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Hvordan er det forresten mulig å ikke skjønne hva som er nord på et kompass, alle kompass jeg har brukt har et klart og tydelig N på den røde pilen.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

Dejan_Stankovic89 skrev: søn feb 27, 2022 9:51 am Kan ikke skjønne annet enn at Daniel Franck må være storfavoritt. Fremdeles svært godt trent
Daniel kan gå langt, kanskje vinne også. Han minner en del om Vinni, prøver å gi inntrykk av at han misliker militæropplegget men liker det egentlig veldig godt, i hvert fall så lenge han selv gjør det bra :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

MacanT skrev: søn feb 27, 2022 2:02 pm Hvordan er det forresten mulig å ikke skjønne hva som er nord på et kompass, alle kompass jeg har brukt har et klart og tydelig N på den røde pilen.
Tror Skjelbæk får et kort opphold

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3112

Legg inn av MacanT »

DenFelgen skrev: søn feb 27, 2022 2:22 pm
MacanT skrev: søn feb 27, 2022 2:02 pm Hvordan er det forresten mulig å ikke skjønne hva som er nord på et kompass, alle kompass jeg har brukt har et klart og tydelig N på den røde pilen.
Tror Skjelbæk får et kort opphold
Ja, han kan fort bli den første som dimmer. Men man vet aldri, utslagskampen er dessverre ofte en bingo-øvelse ;)

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

DenFelgen skrev: søn feb 27, 2022 2:22 pm
MacanT skrev: søn feb 27, 2022 2:02 pm Hvordan er det forresten mulig å ikke skjønne hva som er nord på et kompass, alle kompass jeg har brukt har et klart og tydelig N på den røde pilen.
Tror Skjelbæk får et kort opphold
Der har du en klump med deig, er ikke mange fungerende muskelceller i den kroppen.

Jeg trodde i utgangspunktetr at alle som fikk jobb i TV var ganske smarte (utenom Dorthe).

Hvordan er det mulig å ikke kunne følge terrenget sånn nogenlunde greit når man er utstyrt med kart?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

anbessa skrev: søn feb 27, 2022 7:55 am
kytec skrev: lør feb 26, 2022 11:39 pm
anbessa skrev: lør feb 26, 2022 8:11 pm Drar kjensel på tre av kjendisene. Det må man være fornøyd med. Bør ikke være fler.
Da følger du ikke med i samfunnet, ærlig talt, selv hare jeg en formening om hvem de fleste er utenom den svært dårlig trente dvergen som ikke kan lese kart og han som kom som nr 2 på hinderløype, spreking.
Dukket opp en minister og en ishockeyrelatert person jeg har sett før i etterkant. Så da noterer jeg 5. Og det var noe kjent med navnet på ytterligere to, uten at jeg klarer å plassere dem. Følger med i samfunnet, men er ikke veldig interessert i influensere og realitykjendiser.
Da er det mer straks normalt. Jeg har bare lest om denne Voe i media og fordi jeg har sveipet innom noen episoder av PH sett hun nordlanske som utmerket seg med å by på dåsa.

Han Ruben har en kjent sang som jeg synes er fin, då blir han jo presentert av før eller etter låten, så det er ikke slik at jeg kjenner disse godt.

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: søn feb 27, 2022 5:28 pm
anbessa skrev: søn feb 27, 2022 7:55 am
kytec skrev: lør feb 26, 2022 11:39 pm

Da følger du ikke med i samfunnet, ærlig talt, selv hare jeg en formening om hvem de fleste er utenom den svært dårlig trente dvergen som ikke kan lese kart og han som kom som nr 2 på hinderløype, spreking.
Dukket opp en minister og en ishockeyrelatert person jeg har sett før i etterkant. Så da noterer jeg 5. Og det var noe kjent med navnet på ytterligere to, uten at jeg klarer å plassere dem. Følger med i samfunnet, men er ikke veldig interessert i influensere og realitykjendiser.
Da er det mer straks normalt. Jeg har bare lest om denne Voe i media og fordi jeg har sveipet innom noen episoder av PH sett hun nordlanske som utmerket seg med å by på dåsa.

Han Ruben har en kjent sang som jeg synes er fin, då blir han jo presentert av før eller etter låten, så det er ikke slik at jeg kjenner disse godt.
Godt gjort. Hun har selvsagt aldri vært med i Paradise Hotel. Mayoo, derimot...

Rikke har derimot vært med i to sesonger av Ex on the Beach.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

kibby skrev: søn feb 27, 2022 5:38 pm
kytec skrev: søn feb 27, 2022 5:28 pm
anbessa skrev: søn feb 27, 2022 7:55 am Dukket opp en minister og en ishockeyrelatert person jeg har sett før i etterkant. Så da noterer jeg 5. Og det var noe kjent med navnet på ytterligere to, uten at jeg klarer å plassere dem. Følger med i samfunnet, men er ikke veldig interessert i influensere og realitykjendiser.
Da er det mer straks normalt. Jeg har bare lest om denne Voe i media og fordi jeg har sveipet innom noen episoder av PH sett hun nordlanske som utmerket seg med å by på dåsa.

Han Ruben har en kjent sang som jeg synes er fin, då blir han jo presentert av før eller etter låten, så det er ikke slik at jeg kjenner disse godt.
Godt gjort. Hun har selvsagt aldri vært med i Paradise Hotel. Mayoo, derimot...

Rikke har derimot vært med i to sesonger av Ex on the Beach.
Ser ikke forskjell på det. Det er pule-TV.

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: søn feb 27, 2022 5:44 pm
kibby skrev: søn feb 27, 2022 5:38 pm
kytec skrev: søn feb 27, 2022 5:28 pm

Da er det mer straks normalt. Jeg har bare lest om denne Voe i media og fordi jeg har sveipet innom noen episoder av PH sett hun nordlanske som utmerket seg med å by på dåsa.

Han Ruben har en kjent sang som jeg synes er fin, då blir han jo presentert av før eller etter låten, så det er ikke slik at jeg kjenner disse godt.
Godt gjort. Hun har selvsagt aldri vært med i Paradise Hotel. Mayoo, derimot...

Rikke har derimot vært med i to sesonger av Ex on the Beach.
Ser ikke forskjell på det. Det er pule-TV.
...på to forskjellige kanaler :lol: Men jeg skjønner hva du mener.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»