Kompani Lauritzen sesong 3

Svar
Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Re: Kompani Lauritzen sesong 3

Legg inn av sertono »

MacanT skrev: tor apr 14, 2022 1:06 am
sertono skrev: ons apr 13, 2022 10:02 pm Herregud for en totalt gørrkjedelig og uinteressant episode i kveld.
Say what? Jeg syns det var en fin episode som bygger opp til det som skjer på lørdag.

Mine favoritter 2 x Emilie fortsetter og imponere, spesielt justisministern som har vist seg å være en dame med smartness, intelligens, fysisk og psykisk styrke.
Nei, drittlei bobene, det er kun teit.

Jeg holder med Isaksen jeg :) Men jeg er temmelig sikker på at Mehl vinner hele greia.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

sertono skrev: tor apr 14, 2022 8:58 am
MacanT skrev: tor apr 14, 2022 1:06 am
sertono skrev: ons apr 13, 2022 10:02 pm Herregud for en totalt gørrkjedelig og uinteressant episode i kveld.
Say what? Jeg syns det var en fin episode som bygger opp til det som skjer på lørdag.

Mine favoritter 2 x Emilie fortsetter og imponere, spesielt justisministern som har vist seg å være en dame med smartness, intelligens, fysisk og psykisk styrke.
Nei, drittlei bobene, det er kun teit.

Jeg holder med Isaksen jeg :) Men jeg er temmelig sikker på at Mehl vinner hele greia.
Rikke er knalltøff!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Kul episode idag mtp oppdragene de skulle gjennomføre.

Kjedelig at
► Show Spoiler
røk

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Oppdraget i kveldens episode er noe av det råeste i KL så langt, skal ikke røpe hvordan det sluttet siden part 2 ikke har gått på lufta ennå. Men part 1 har vi sett og jeg hadde vel aldri trudd jeg skulle få se Skjelbæk på taket av en gondolvogn i reneste “Ørneredet” stil :D

Ikke bare sto han rett opp, han presterte også å si “Jeg kunne kanskje stått litt fetere, men rått var det” :lol:

Elsker denne gjengen, kunne gjerne invitert alle på fest, inkludert de som har røyket ut.

Hvem var det forresten som sa at det går i det samme, er vel kun et eller to moment som ikke er nytt i denne sesongen?

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Elgen skrev: tor apr 14, 2022 9:07 am Rikke er knalltøff!
Det er hun så absolutt, ikke minst etter kveldens episode, respekt👍

Tone hadde jeg ikke sett etter hun var i rampelyset i forbindelse med idol, ESC og den slags. Men ser nå at hun har vokset opp til å bli en meget flott dame med guts og kvaliteter utover det vanlige.

Mine favoritter til å nå finalen er nå jente x 4 :D

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

ElGuaje skrev: lør apr 16, 2022 9:36 pm Kul episode idag mtp oppdragene de skulle gjennomføre.
Enig, kanskje det råeste oppdraget så langt i KL, hadde gitt mye for muligheten til å få gjennomføre noe slikt :)
Sist redigert av MacanT den lør apr 16, 2022 10:17 pm, redigert 1 gang totalt.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Rikke og Emilie Voe har vært mine favoritter lenge, Mehl har også bare vokst og vokst fra drittunge-oppførselen i starten.

En av de tre vinner, og det er SÅ fortjent.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Elgen skrev: tor apr 14, 2022 9:07 am
sertono skrev: tor apr 14, 2022 8:58 am
MacanT skrev: tor apr 14, 2022 1:06 am
Say what? Jeg syns det var en fin episode som bygger opp til det som skjer på lørdag.

Mine favoritter 2 x Emilie fortsetter og imponere, spesielt justisministern som har vist seg å være en dame med smartness, intelligens, fysisk og psykisk styrke.
Nei, drittlei bobene, det er kun teit.

Jeg holder med Isaksen jeg :) Men jeg er temmelig sikker på at Mehl vinner hele greia.
Rikke er knalltøff!
Verdens kuleste jente :D

BioDex

Legg inn av BioDex »

Synes alle jentene har vært tøffe, og blir overrasket om ikke en av dem vinner. De 2 gutta som er igjen er også de svakeste av dem og har flakset seg videre. Mehl eller Nereng vinner tipper jeg.

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

MacanT skrev: lør apr 16, 2022 9:43 pm
Elsker denne gjengen, kunne gjerne invitert alle på fest, inkludert de som har røyket ut.
Spesiell måte å dimme på :D

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: søn apr 10, 2022 1:07 pm Skjelvik ryker neste uke, ellers er det noe feil her. Flott at Tone er med videre
Det er virkelig noe feil.

kibby

Legg inn av kibby »

Tror årets vinner står mellom Emilie og Emilie. Ellers hederlig innsats av de fleste. Trist å miste Kvammen. Men jeg holder stadig en liten knapp på Rikke og Ruben.

kibby

Legg inn av kibby »

2 av årets 8 gutter gjenstår i konkurransen; en homofil som har måttet få peptalk 3 (!) ganger, og Skjelbæk. Hvem skulle trodd? JEG ELSKER DET ❤️
Sist redigert av kibby den man apr 18, 2022 8:37 pm, redigert 1 gang totalt.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kibby skrev: man apr 18, 2022 8:25 pm Tror årets vinner står mellom Emilie og Emilie. Ellers hederlig innsats av de fleste. Trist å miste Kvammen. Men jeg holder stadig en liten knapp på Rikke og Ruben.
Mine favoritter er stadig vekk Emilie x 2ne+Rikke
Rikke er kanskje den som er tøffest og gir alt i alle oppgaver!

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

kibby skrev: man apr 18, 2022 8:30 pm 2 av årets 8 gutter gjenstår i konkurransen; en homofil som har måttet fått peptalk 3 (!) ganger, og Skjelbæk. Hvem skulle trodd? JEG ELSKER DET ❤️
Har det vært like regler mellom gutta og jentene? Meget imponerende de der ja

ms_8

Legg inn av ms_8 »

kibby skrev: man apr 18, 2022 8:30 pm 2 av årets 8 gutter gjenstår i konkurransen; en homofil som har måttet få peptalk 3 (!) ganger, og Skjelbæk. Hvem skulle trodd? JEG ELSKER DET ❤️
Litt synd at Skjelbæk ikkje er homofil. Det hadde vært kronen på verket :)

Kult at damene imponerer i år. Tidlegarar har vi hatt dyktige damer som Marte Bratberg, Linnea Myhre og Lise Karlsnes

Håper 1 dame vinner i år :)

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

ms_8 skrev: man apr 18, 2022 9:57 pm
kibby skrev: man apr 18, 2022 8:30 pm 2 av årets 8 gutter gjenstår i konkurransen; en homofil som har måttet få peptalk 3 (!) ganger, og Skjelbæk. Hvem skulle trodd? JEG ELSKER DET ❤️
Litt synd at Skjelbæk ikkje er homofil. Det hadde vært kronen på verket :)

Kult at damene imponerer i år. Tidlegarar har vi hatt dyktige damer som Marte Bratberg, Linnea Myhre og Lise Karlsnes

Håper 1 dame vinner i år :)
Desta Marie Beeder imponerte også (utifra forutsetningene)
Skal vel mye til for at en gutt vinner denne sesongen

kibby

Legg inn av kibby »

ms_8 skrev: man apr 18, 2022 9:57 pm
kibby skrev: man apr 18, 2022 8:30 pm 2 av årets 8 gutter gjenstår i konkurransen; en homofil som har måttet få peptalk 3 (!) ganger, og Skjelbæk. Hvem skulle trodd? JEG ELSKER DET ❤️
Litt synd at Skjelbæk ikkje er homofil. Det hadde vært kronen på verket :)

Kult at damene imponerer i år. Tidlegarar har vi hatt dyktige damer som Marte Bratberg, Linnea Myhre og Lise Karlsnes

Håper 1 dame vinner i år :)
Og Siri Avlesen-Østli.

Det håper jeg også! ;)

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Har inntrykk av at Tone og Skjelbæk veldig ofte havner på samme lag.
Er ikke lenge siden de var i dimmekamp mot hverandre (Siva trakk seg og gav plassen til Skjelbæk) også. Kan være at det ikke gjør noe for sluttresultatet men virker litt rart

Queenie

Legg inn av Queenie »

Elgen skrev: tor apr 14, 2022 9:07 am
sertono skrev: tor apr 14, 2022 8:58 am
MacanT skrev: tor apr 14, 2022 1:06 am
Say what? Jeg syns det var en fin episode som bygger opp til det som skjer på lørdag.

Mine favoritter 2 x Emilie fortsetter og imponere, spesielt justisministern som har vist seg å være en dame med smartness, intelligens, fysisk og psykisk styrke.
Nei, drittlei bobene, det er kun teit.

Jeg holder med Isaksen jeg :) Men jeg er temmelig sikker på at Mehl vinner hele greia.
Rikke er knalltøff!
Slik er det med nordlandsjenter 🥳

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Queenie skrev: ons apr 20, 2022 11:17 pm
Elgen skrev: tor apr 14, 2022 9:07 am
sertono skrev: tor apr 14, 2022 8:58 am

Nei, drittlei bobene, det er kun teit.

Jeg holder med Isaksen jeg :) Men jeg er temmelig sikker på at Mehl vinner hele greia.
Rikke er knalltøff!
Slik er det med nordlandsjenter 🥳
Jeg er halvt nordlending så dette kan jeg bekrefte :D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ale skrev: tor apr 21, 2022 1:29 am Jeg har falt helt ut av årets KL. La det være klinkende klart.
Nei og nei!
Du har jo gått glipp av mange gode øyeblikk! Korporal Nereng herjer jo i hver episode!

BioDex

Legg inn av BioDex »

Nereng har imponert ja, men den som har imponert meg mest er justisministeren. Var nok hun som bidro mest til seirene til blått lag i gårdagens episode. Tipper hun vinner hele greia.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ale skrev: tor apr 21, 2022 3:12 pm To jenter skiller seg ut de siste sesongene. Marte Bratberg og Emilie Nereng. To jenter med bein i nesa og som gir 100%.
Skader ikke at de er meeeget flotte heller :D

kibby

Legg inn av kibby »

Ale skrev: tor apr 21, 2022 3:12 pm To jenter skiller seg ut de siste sesongene. Marte Bratberg og Emilie Nereng. To jenter med bein i nesa og som gir 100%.
Siste? Bratberg var med i første sesong.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kibby skrev: tor apr 21, 2022 8:21 pm
Ale skrev: tor apr 21, 2022 3:12 pm To jenter skiller seg ut de siste sesongene. Marte Bratberg og Emilie Nereng. To jenter med bein i nesa og som gir 100%.
Siste? Bratberg var med i første sesong.
Det var så nærme at det får vi godta!! :D
Forresten så snakket jeg med noen i dag som ikke hadde hørt om programmet (!) : :shock: :shock:
Jeg måtte forklare hva det gikk ut på. Så selv om det er et veldig populært program er det altså ikke ALLE som følger med

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Pokker, Isaksen røpet hele troppen i forhøret, ikke bra :(

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Jeg er mektig imponert av disse jentene.
De GJØR MEG STOLT :!:

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Hehe, Skjelbæk er reine Rambo på overleving ute i naturen :)

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Det er faktisk helt utrolig at Skjelbæk har greid å komme seg helt fram til dette. Gud bedre for ei klyse

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»