Kompani Lauritzen sesong 3

Svar
Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Re: Kompani Lauritzen sesong 3

Legg inn av JODDEMM »

Emilie x2 imponere hele veien- så velfortjent topp 2 (Nereng delt med Isaksen)

Men 97-Skjelbæk: så utrolig fornøyelig det har vært å bivåne hans "reise" gjennom årets KL 😁
Han har virkelig klumset og vinglet seg gjennom kompaniet- ja selv i dag klønet han seg ned i kloakken før sekken måtte av- og han avslutter som han startet: kjørt til mål i bil 😀 (eller har hele hans deltagelse vært skuespill? 🤔)

Ellers har han jo fortjent finaleplassen da han har holdt seg frisk og rask hele veien- han klarte i motsetning til Aaberge og Markussen å holde ut hele forrige etappe...

...Og i dag var han sistemann som klippet antennen og dermed virkelig var den som stoppet propaganda-sendingen til syndikatet 😛- får håpe han slapp å svømme strekket under brua- nei Marius Skjelbæk: han har virkelig satt farge på årets KL!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Elgen skrev: lør apr 30, 2022 8:59 pm Skjelbæk driter seg loddrett ut
Som ventet
Absolutt, sluttet som han startet og skulle vært ute for lenge siden.

Men hvorfor ikke lære seg skikkelig å bruke kart og kompass før han startet?

Tross alt er han ganske smart og burde vite at kart og kompass ville komme til å være viktig kompetanse i serien.

Tipper Norges orienteringsforbund kommer til å invitere han på kurs, fin og enkel måte å få litt PR på.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

sertono skrev: lør apr 30, 2022 10:10 pm
seriemester2013 skrev: lør apr 30, 2022 10:02 pm Jaggu ble det Mehl, vel fortjent
Absolutt den verdige vinneren, men et stort øyeblikk da Isaksen og Nereng gikk i mål samtidig. Flott program dette, syns dette var den beste sesongen, skal noe til å overgå :)
La merke til at Nereng var en meter foran i mål. Kunne Rikke vunnet om hun gikk for å frigjøre seg med en gang? I alle fall klar andreplass.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kytec skrev: søn mai 01, 2022 1:49 am
Elgen skrev: lør apr 30, 2022 8:59 pm Skjelbæk driter seg loddrett ut
Som ventet
Absolutt, sluttet som han startet og skulle vært ute for lenge siden.

Men hvorfor ikke lære seg skikkelig å bruke kart og kompass før han startet?

Tross alt er han ganske smart og burde vite at kart og kompass ville komme til å være viktig kompetanse i serien.

Tipper Norges orienteringsforbund kommer til å invitere han på kurs, fin og enkel måte å få litt PR på.
Hadde flaks som fikk den oransje bereten i grunnen
Men verdig vinner og varierte oppgaver i en fin sesong.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Elgen skrev: søn mai 01, 2022 1:52 am
kytec skrev: søn mai 01, 2022 1:49 am
Elgen skrev: lør apr 30, 2022 8:59 pm Skjelbæk driter seg loddrett ut
Som ventet
Absolutt, sluttet som han startet og skulle vært ute for lenge siden.

Men hvorfor ikke lære seg skikkelig å bruke kart og kompass før han startet?

Tross alt er han ganske smart og burde vite at kart og kompass ville komme til å være viktig kompetanse i serien.

Tipper Norges orienteringsforbund kommer til å invitere han på kurs, fin og enkel måte å få litt PR på.
Hadde flaks som fikk den oransje bereten i grunnen
Men verdig vinner og varierte oppgaver i en fin sesong.
Enigen.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Dersom Ruben, som likevel skulle gi seg i neste episode, hadde gitt seieren til det fysiske fenomenet Kvammen. Kunne vi fått en annen vinner?

BioDex

Legg inn av BioDex »

kytec skrev: søn mai 01, 2022 2:54 am Dersom Ruben, som likevel skulle gi seg i neste episode, hadde gitt seieren til det fysiske fenomenet Kvammen. Kunne vi fått en annen vinner?
Helt klart. Men uansett fikk vi en meget verdig vinner i Mehl. Har imponert i alle konkurransene, og var den klart sterkeste av damene. Det så vi ikke minst i tunnel oppdraget der hun og Siva bar ut den "skadde" på skuldrene. Nok en god sesong av KL, og ser fram til flere sesonger.

kibby

Legg inn av kibby »

Elgen skrev: lør apr 30, 2022 8:59 pm Skjelbæk driter seg loddrett ut
Som ventet
Viste jo bare nok en gang at han ikke hadde noe i denne finalen å gjøre. Heldigvis.

kibby

Legg inn av kibby »

Fullt fortjent seier til Mehl! ❤️

En mer verdig vinner skal du lete lenge etter, eneste verdige jeg har sett siden The Classy Girls (Aurora og Ann-Marielle) stakk av med kuleslipp og alle pengene etter å ha blitt mobbet i en rekordlang Pærra-sesong i 2014.

Mehl var helt rå hele veien, og jentene i en egen liga denne sesongen. Litt tullete at Voe og Rikke gikk i mål sammen (som også Jakob og Siri gjorde i fjor). Men helt fortjent med kun jenter i topp 3.

Sankaa

Legg inn av Sankaa »

Herlig at Mehl vant, fullt fortjent. Mehl, Isaksen og Nereng har imponert hele veien.

Så tilfeldigvis i et intervju at Mehl sa hun ikke visste hvordan hun lå an før hun kom til mål. Hun sa at hun var først over elva, men trodde hun tapte det da hun ble tatt til fange og ikke visste at de andre også ble tatt. Så man kan si de er ganske ivrige på å klippe programmet spennende, for i episoden er Isaksen først over elva. Det er greit for meg, så lenge programmet fortsetter å ha den kvaliteten det har nå.

Fantastisk sesong, og gleder meg til neste sesong med "vanlige" folk med.

kibby

Legg inn av kibby »

Sankaa skrev: søn mai 01, 2022 11:56 am Herlig at Mehl vant, fullt fortjent. Mehl, Isaksen og Nereng har imponert hele veien.

Så tilfeldigvis i et intervju at Mehl sa hun ikke visste hvordan hun lå an før hun kom til mål. Hun sa at hun var først over elva, men trodde hun tapte det da hun ble tatt til fange og ikke visste at de andre også ble tatt. Så man kan si de er ganske ivrige på å klippe programmet spennende, for i episoden er Isaksen først over elva. Det er greit for meg, så lenge programmet fortsetter å ha den kvaliteten det har nå.

Fantastisk sesong, og gleder meg til neste sesong med "vanlige" folk med.
Enig. Samtidig får vi håpe hoppet faktisk skjedde før finalen i år, og ikke sånn fake opplegg i fjor hvor de spilte det inn etter at finalen var ferdig og vinneren var kåret.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kibby skrev: søn mai 01, 2022 12:06 pm
Sankaa skrev: søn mai 01, 2022 11:56 am Herlig at Mehl vant, fullt fortjent. Mehl, Isaksen og Nereng har imponert hele veien.

Så tilfeldigvis i et intervju at Mehl sa hun ikke visste hvordan hun lå an før hun kom til mål. Hun sa at hun var først over elva, men trodde hun tapte det da hun ble tatt til fange og ikke visste at de andre også ble tatt. Så man kan si de er ganske ivrige på å klippe programmet spennende, for i episoden er Isaksen først over elva. Det er greit for meg, så lenge programmet fortsetter å ha den kvaliteten det har nå.

Fantastisk sesong, og gleder meg til neste sesong med "vanlige" folk med.
Enig. Samtidig får vi håpe hoppet faktisk skjedde før finalen i år, og ikke sånn fake opplegg i fjor hvor de spilte det inn etter at finalen var ferdig og vinneren var kåret.
Var veldig mye rart i fjorårets finale
Tror produksjonen har lært litt av den.

Vino4ever

Legg inn av Vino4ever »

Hva skjedde i fjor?

kibby

Legg inn av kibby »

Vino4ever skrev: søn mai 01, 2022 12:52 pm Hva skjedde i fjor?
https://www.seher.no/kjendis/tv-2-lurte ... t/73798108

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Sankaa skrev: søn mai 01, 2022 11:56 am Herlig at Mehl vant, fullt fortjent. Mehl, Isaksen og Nereng har imponert hele veien.

Så tilfeldigvis i et intervju at Mehl sa hun ikke visste hvordan hun lå an før hun kom til mål. Hun sa at hun var først over elva, men trodde hun tapte det da hun ble tatt til fange og ikke visste at de andre også ble tatt. Så man kan si de er ganske ivrige på å klippe programmet spennende, for i episoden er Isaksen først over elva. Det er greit for meg, så lenge programmet fortsetter å ha den kvaliteten det har nå.

Fantastisk sesong, og gleder meg til neste sesong med "vanlige" folk med.
Blir det ingen kjendis sesong neste år?

Det der med "vanlige" folk har jeg ingen tro på, kan fort bli like uinteressant som den regulære utgaven av 71 grader nord.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Vår justisminister er en flott dame🙂

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/28zPka/ ... av-kruttet

lund

Legg inn av lund »

Og en feig leder.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

lund skrev: søn mai 01, 2022 2:44 pmOg en feig leder.
:lol: :lol: :lol:

lund

Legg inn av lund »

MacanT skrev: søn mai 01, 2022 2:48 pm
lund skrev: søn mai 01, 2022 2:44 pmOg en feig leder.
:lol: :lol: :lol:
Hadde ikke ledd om du hadde fått med deg håndteringen av politiskandalen. Den står virkelig til stryk.

kibby

Legg inn av kibby »

MacanT skrev: søn mai 01, 2022 2:39 pm
Sankaa skrev: søn mai 01, 2022 11:56 am Herlig at Mehl vant, fullt fortjent. Mehl, Isaksen og Nereng har imponert hele veien.

Så tilfeldigvis i et intervju at Mehl sa hun ikke visste hvordan hun lå an før hun kom til mål. Hun sa at hun var først over elva, men trodde hun tapte det da hun ble tatt til fange og ikke visste at de andre også ble tatt. Så man kan si de er ganske ivrige på å klippe programmet spennende, for i episoden er Isaksen først over elva. Det er greit for meg, så lenge programmet fortsetter å ha den kvaliteten det har nå.

Fantastisk sesong, og gleder meg til neste sesong med "vanlige" folk med.
Blir det ingen kjendis sesong neste år?

Det der med "vanlige" folk har jeg ingen tro på, kan fort bli like uinteressant som den regulære utgaven av 71 grader nord.
Joda, innspillingen skjer vel i september som vanlig, og kommer på TV til våren.

Den "vanlige" sesongen er akkurat innspilt, og skal vises til høsten.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

kibby skrev: søn mai 01, 2022 3:37 pm
MacanT skrev: søn mai 01, 2022 2:39 pm
Sankaa skrev: søn mai 01, 2022 11:56 am Herlig at Mehl vant, fullt fortjent. Mehl, Isaksen og Nereng har imponert hele veien.

Så tilfeldigvis i et intervju at Mehl sa hun ikke visste hvordan hun lå an før hun kom til mål. Hun sa at hun var først over elva, men trodde hun tapte det da hun ble tatt til fange og ikke visste at de andre også ble tatt. Så man kan si de er ganske ivrige på å klippe programmet spennende, for i episoden er Isaksen først over elva. Det er greit for meg, så lenge programmet fortsetter å ha den kvaliteten det har nå.

Fantastisk sesong, og gleder meg til neste sesong med "vanlige" folk med.
Blir det ingen kjendis sesong neste år?

Det der med "vanlige" folk har jeg ingen tro på, kan fort bli like uinteressant som den regulære utgaven av 71 grader nord.
Joda, innspillingen skjer vel i september som vanlig, og kommer på TV til våren.

Den "vanlige" sesongen er akkurat innspilt, og skal vises til høsten.
Det var godt å høre
Er også skeptisk til den "vanlige" versjonen

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Elgen skrev: søn mai 01, 2022 3:42 pm
kibby skrev: søn mai 01, 2022 3:37 pm
MacanT skrev: søn mai 01, 2022 2:39 pm
Blir det ingen kjendis sesong neste år?

Det der med "vanlige" folk har jeg ingen tro på, kan fort bli like uinteressant som den regulære utgaven av 71 grader nord.
Joda, innspillingen skjer vel i september som vanlig, og kommer på TV til våren.

Den "vanlige" sesongen er akkurat innspilt, og skal vises til høsten.
Det var godt å høre
Er også skeptisk til den "vanlige" versjonen
Eneste som kan bli intressant er hvordan de "bruker" vinteren da det nok kommer til å bli en kjendis-versjon i vinterhalvåret.

Tilden

Legg inn av Tilden »

Personlig foretrekker jeg generelt 'vanlige' folk i disse konkurransene, men det har forandret seg litt de siste par år. 71 grader nord var best med vanlige folk, helt til de begynte å caste kynisk sånn at halvparten er udugelige sytepaver. Sjarmen med kjendis-utgavene har vært at man der får se en del folk uten de nødvendige skills, sjarmen med vanlige sesonger har vært at man der får se folk som er gira og preparert. Er ikke noe vits hvis de blir like.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Svært fortjent og rett vinner.
Men Nereng var for meg den store sjarmøren. Hennes vinnende vesen, vil nok ta henne langt i livet.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

Pokker da. DD.
:D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Stjerten skrev: man mai 02, 2022 1:24 pm Svært fortjent og rett vinner.
Men Nereng var for meg den store sjarmøren. Hennes vinnende vesen, vil nok ta henne langt i livet.
Korporal Nereng er en godjente!

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Elgen skrev: man mai 02, 2022 1:57 pm
Stjerten skrev: man mai 02, 2022 1:24 pm Svært fortjent og rett vinner.
Men Nereng var for meg den store sjarmøren. Hennes vinnende vesen, vil nok ta henne langt i livet.
Korporal Nereng er en godjente!
Virker som ei topp dame, på alle mulige måter.

Investor

Legg inn av Investor »

MacanT skrev: søn mai 01, 2022 2:42 pm Vår justisminister er en flott dame🙂

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/28zPka/ ... av-kruttet
Jeg personlig blir helt satt ut av den sensuelle blunkingen hennes....i slow motion... ;)

kibby

Legg inn av kibby »

Er det ikke litt rart at deltakerne til sesong 4 ikke har blitt sluppet enda?

Jeg trodde det pleide å bli sluppet i august/september.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

kibby skrev: man okt 03, 2022 8:09 pm Er det ikke litt rart at deltakerne til sesong 4 ikke har blitt sluppet enda?

Jeg trodde det pleide å bli sluppet i august/september.
Ja, det er riktig. Deltakerne ble sluppet 8.september i 2020, og 27.august i fjor. Innspillingen har i alle fall startet for noen måneder siden, så du kan jo se hvem som ikke er aktiv som normalt på sosiale medier :P

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»