Kompani Lauritzen sesong 3

Svar
Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Kompani Lauritzen sesong 3

Legg inn av Xpoolman »

I disse dager spilles tredje sesong av Kompani Lauritzen inn i Åndalsnes.
14 nye "kjendiser" skal i ilden :roll:
Ikke mye kjent blant disse kjendisene, er vel kun tre, til nøds fire, av dem jeg kjenner til fra før, men det blir sikkert morsomt for det :lol:
https://www.dagbladet.no/kjendis/liker- ... t/74151458

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 8:01 am I disse dager spilles tredje sesong av Kompani Lauritzen inn i Åndalsnes.
14 nye "kjendiser" skal i ilden :roll:
Ikke mye kjent blant disse kjendisene, er vel kun tre, til nøds fire, av dem jeg kjenner til fra før, men det blir sikkert morsomt for det :lol:
https://www.dagbladet.no/kjendis/liker- ... t/74151458
Kjenner til 9 eller 10 av de!
Tipper Kjær ryker ganske kjapt.
Det blir en bra sesong
Gleder meg :D

kibby

Legg inn av kibby »

Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 8:01 am I disse dager spilles tredje sesong av Kompani Lauritzen inn i Åndalsnes.
14 nye "kjendiser" skal i ilden :roll:
Ikke mye kjent blant disse kjendisene, er vel kun tre, til nøds fire, av dem jeg kjenner til fra før, men det blir sikkert morsomt for det :lol:
https://www.dagbladet.no/kjendis/liker- ... t/74151458
Vet hvem alle er unntatt Gieselman og Enger Mehl.

Blir gøy å se Voe i en slik setting. Også artig med Ex on the Beach-Rikke. En av mine få Ex-favoritter. Er nok langt tøffere enn folk vil tro. Ellers er det jo med noen hunks i Daniel Franck og Daniel Kvammen. Og Mayoo... hva skal man si. Sitatmaskinen over alle sitatmaskiner fra Pærra sesong 8 i 2016, grunnlegger av den episke og legendariske alliansen "Gjengen allianse", og de legendariske sitatene "Livet er et lære. Man må alltid lære" og "Jeg vil finne en kvinne jeg ønsker å avslutte livet med".

For øvrig flott at de har med folk i alle aldre, kroppsfasonger, hudfarger og legninger i år også ;)

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Synes casten var spennende og blir nok en ny god sesong.

Skjelbæk, P.A Lervaag og Kjær blir nok morsomt å følge i starten.

Elsker Emilie Stordalen mandager like mye som Petter?

Blir litt interessant å se Mayoo og hvordan hans fysikk hjelper han der inne. Er det kun discomuskler eller har de funksjon i et sted som militæret? Han virker uansett som en fin type, som kan gjøre det bra, men virker som en litt vimsete person. Utstyrskontrollen blir spennende å se.

Mehl, Gieselmann (for et navn btw), Isaken og Lie har jeg ikke noe forhold til. Får håpe de gjør et godt intrykk.

Resten av casten ser bra ut. Gleder meg til å se hvem som overrasker positivt og om man får et øyeblikk som Bernt og Fenriken hadde forrige sesong.

Får se om de klarer å gjøre programmet mer spennende og gi det et "nytt" liv etter to sesonger. De første episodene er jo alltid like morsomme siden det er ganske kaotisk og man blir kjent med nye personer under disse omstendighetene. Men må si at man mistet litt piffen da man nærmet seg finale forrige sesong, så har de noe ekstra på lager nå?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Fin miks dette!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

ElGuaje skrev: fre aug 27, 2021 9:59 am Synes casten var spennende og blir nok en ny god sesong.

Skjelbæk, P.A Lervaag og Kjær blir nok morsomt å følge i starten.

Elsker Emilie Stordalen mandager like mye som Petter?

Blir litt interessant å se Mayoo og hvordan hans fysikk hjelper han der inne. Er det kun discomuskler eller har de funksjon i et sted som militæret? Han virker uansett som en fin type, som kan gjøre det bra, men virker som en litt vimsete person. Utstyrskontrollen blir spennende å se.

Mehl, Gieselmann (for et navn btw), Isaken og Lie har jeg ikke noe forhold til. Får håpe de gjør et godt intrykk.

Resten av casten ser bra ut. Gleder meg til å se hvem som overrasker positivt og om man får et øyeblikk som Bernt og Fenriken hadde forrige sesong.

Får se om de klarer å gjøre programmet mer spennende og gi det et "nytt" liv etter to sesonger. De første episodene er jo alltid like morsomme siden det er ganske kaotisk og man blir kjent med nye personer under disse omstendighetene. Men må si at man mistet litt piffen da man nærmet seg finale forrige sesong, så har de noe ekstra på lager nå?
Enig i veldig mye her. Kjær og PA er mine forhåndsfavoritter.

Håper de har løst de siste ukene bedre i år. Skjønner at de vil ha en konkurranseform på programmet, men tror nesten det hadde fungert bedre uten utslagsrundene.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3110

Legg inn av MacanT »

Ser ut å være en fin blandet gjeng i år også, dette blir bra.

Skal bli spennende å se Jan Tore Kjær i denne settingen, man vet jo fra Iskrigerne at han er en morsom type som byr på seg selv og er overhode ikke redd for å dumme seg ut :D

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 8:01 am I disse dager spilles tredje sesong av Kompani Lauritzen inn i Åndalsnes.
14 nye "kjendiser" skal i ilden :roll:
Ikke mye kjent blant disse kjendisene, er vel kun tre, til nøds fire, av dem jeg kjenner til fra før, men det blir sikkert morsomt for det :lol:
https://www.dagbladet.no/kjendis/liker- ... t/74151458
Tenk å gjøre så grundig arbeid som dette startinnlegget.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

kytec skrev: fre aug 27, 2021 6:00 pm
Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 8:01 am I disse dager spilles tredje sesong av Kompani Lauritzen inn i Åndalsnes.
14 nye "kjendiser" skal i ilden :roll:
Ikke mye kjent blant disse kjendisene, er vel kun tre, til nøds fire, av dem jeg kjenner til fra før, men det blir sikkert morsomt for det :lol:
https://www.dagbladet.no/kjendis/liker- ... t/74151458
Tenk å gjøre så grundig arbeid som dette startinnlegget.
Hva er problemet :?: :?: :?:

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Sodajr skrev: fre aug 27, 2021 8:07 am

Kjenner til 9 eller 10 av de!
Tipper Kjær ryker ganske kjapt.
Det blir en bra sesong
Gleder meg :D
Kommer til å følge med, med et halvt øye :)

kibby

Legg inn av kibby »

MacanT skrev: fre aug 27, 2021 1:13 pm Skal bli spennende å se Jan Tore Kjær i denne settingen, man vet jo fra Iskrigerne at han er en morsom type som byr på seg selv og er overhode ikke redd for å dumme seg ut :D
Og ikke minst i Skal vi danse? :lol:

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: fre aug 27, 2021 6:00 pm
Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 8:01 am I disse dager spilles tredje sesong av Kompani Lauritzen inn i Åndalsnes.
14 nye "kjendiser" skal i ilden :roll:
Ikke mye kjent blant disse kjendisene, er vel kun tre, til nøds fire, av dem jeg kjenner til fra før, men det blir sikkert morsomt for det :lol:
https://www.dagbladet.no/kjendis/liker- ... t/74151458
Tenk å gjøre så grundig arbeid som dette startinnlegget.
Godt du sa det. Jeg bare tenkte det :lol:

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 6:28 pm
kytec skrev: fre aug 27, 2021 6:00 pm
Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 8:01 am I disse dager spilles tredje sesong av Kompani Lauritzen inn i Åndalsnes.
14 nye "kjendiser" skal i ilden :roll:
Ikke mye kjent blant disse kjendisene, er vel kun tre, til nøds fire, av dem jeg kjenner til fra før, men det blir sikkert morsomt for det :lol:
https://www.dagbladet.no/kjendis/liker- ... t/74151458
Tenk å gjøre så grundig arbeid som dette startinnlegget.
Hva er problemet :?: :?: :?:
Det minste du kunne gjort er å presentere deltakerne, skrive litt om konkurransen, konkuransestedet osv.

Du har mye å lære av janesaj, sjekk noen av hans åpningsinnlegg.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Burde vært mulig å sensurere ut såkalte influensere og tidligere paradise hotell deltagere fra slike tv-serier.

Gjør det så uinteressant å se på.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Justice 97 skrev: fre aug 27, 2021 9:55 pm Mye sutring nå. Alt dere trenger å vite står i artikkelen det er linket til.
Tommel for den 👍
Liten vits i å ramse opp deltagere, innspillingssted og programledere når det står i linken 😄
Det blir smør på flesk.
Startinnlegga til Janesay er noe helt annet der han presenterer deltagernes tidligere prestasjoner og hva som kan forventes av dem i kommende øvelser.
Janesay har stålkontroll på det han presenterer og de forventninger han har til idrettsutøverne. Utøvere som er meget godt kjent av 90 % av den norske befolkning.
Det har ikke jeg på deltagere som kanskje 5 % av Norges yngste befolkning kjenner til.
Å kritisere meg for et åpningsinnlegg som lenker til en utførlig presentasjon av samtlige deltagere blir derfor bare for dumt.
Jeg har for øvrig alltid ansett Kytec som en respektabel debattant men nå sank han mange hakk på skalaen.
Beklageligvis.

Alfon

Legg inn av Alfon »

Hadde håpa på Jarl Goli men den gang ei.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

kibby skrev: fre aug 27, 2021 8:53 am Også artig med Ex on the Beach-Rikke. En av mine få Ex-favoritter. Er nok langt tøffere enn folk vil tro.
Jenta med selvtilliten på den ytterste bunn - trenger nok kanskje å få seg litt mestringsfølelse ja, som beror på HELT andre ting enn å score seg et ligg for så å forelske seg med enhver mann i umiddelbare nærhet, som så dumper henne tvert. Vet nesten ikke om jeg "orker" å se henne å skjermen igjen, hun burde strengt tatt beskyttes mot seg selv.

Alfon

Legg inn av Alfon »

Fringegirl skrev: lør aug 28, 2021 1:27 am
kibby skrev: fre aug 27, 2021 8:53 am Også artig med Ex on the Beach-Rikke. En av mine få Ex-favoritter. Er nok langt tøffere enn folk vil tro.
Jenta med selvtilliten på den ytterste bunn - trenger nok kanskje å få seg litt mestringsfølelse ja, som beror på HELT andre ting enn å score seg et ligg for så å forelske seg med enhver mann i umiddelbare nærhet, som så dumper henne tvert. Vet nesten ikke om jeg "orker" å se henne å skjermen igjen, hun burde strengt tatt beskyttes mot seg selv.
Håper hun får seg et ligg da. Det er jo mulig at hun har andre interessante sider ved seg selv. Håper virkelig det.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3110

Legg inn av MacanT »

Justice 97 skrev: fre aug 27, 2021 9:55 pm Mye sutring nå. Alt dere trenger å vite står i artikkelen det er linket til.
Helt enig 👍

Men det er vel slik at noen må alltid syte og klage over et eller annet :lol:

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

kytec skrev: fre aug 27, 2021 9:48 pm
Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 6:28 pm
kytec skrev: fre aug 27, 2021 6:00 pm

Tenk å gjøre så grundig arbeid som dette startinnlegget.
Hva er problemet :?: :?: :?:
Det minste du kunne gjort er å presentere deltakerne, skrive litt om konkurransen, konkuransestedet osv.

Du har mye å lære av janesaj, sjekk noen av hans åpningsinnlegg.
Hva med å gi han konstruktiv kritikk med en litt høfligere tone, og ikke leke så tøff som du aldri ville vært rett foran ansiktet hans?

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3110

Legg inn av MacanT »

kytec skrev: fre aug 27, 2021 9:48 pm
Xpoolman skrev: fre aug 27, 2021 6:28 pm
kytec skrev: fre aug 27, 2021 6:00 pm

Tenk å gjøre så grundig arbeid som dette startinnlegget.
Hva er problemet :?: :?: :?:
Det minste du kunne gjort er å presentere deltakerne, skrive litt om konkurransen, konkuransestedet osv.

Du har mye å lære av janesaj, sjekk noen av hans åpningsinnlegg.
Dette er en reality serie, ikke et idrettsstevne ;)

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Xpoolman skrev: lør aug 28, 2021 12:53 am
Justice 97 skrev: fre aug 27, 2021 9:55 pm Mye sutring nå. Alt dere trenger å vite står i artikkelen det er linket til.

Jeg har for øvrig alltid ansett Kytec som en respektabel debattant men nå sank han mange hakk på skalaen.
Beklageligvis.
Det var da voldsomt til drama queen opplegg, men ok, jeg ser du får brei støtte så da er det åpenbart der vi er.

Roll with punches.

For et flott åpningsinnlegg du kom med, virkelig informativt og utfyllende.

Taarnfyrsten

Legg inn av Taarnfyrsten »

Dette kan bli en gøy tråd å følge. Jeg elsket sesong 1 og 2. Kompani Lauritzen er virkelig i toppsjiktet av reality-/konkurranse-/kjendis-program, eller hva man skal kalle det. Ingenting annet er nærme en gang.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

For min del kommer ingenting til å slå sesong 2, men skal selvsagt se på!

Taarnfyrsten

Legg inn av Taarnfyrsten »

Bra startinnlegg Xpoolman. Du lenker til en god presentasjonsartikkel, og har fått i gang diskusjonen. Det enkleste er ofte det beste.
Liker selv godt det at jeg ikke kjenner til så mange av deltagerne. Det er fint man gir spillerom til de litt mindre kjente kjendisene også.

kibby

Legg inn av kibby »

Taarnfyrsten skrev: søn aug 29, 2021 10:13 am Dette kan bli en gøy tråd å følge. Jeg elsket sesong 1 og 2. Kompani Lauritzen er virkelig i toppsjiktet av reality-/konkurranse-/kjendis-program, eller hva man skal kalle det. Ingenting annet er nærme en gang.
Sesong 1 måtte jeg slutte med halvveis. Fikk nok av Vinni - verdens verste fyr i en jovial reality? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan han ender opp med å vinne, og ikke skal jeg finne det ut heller...

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

kibby skrev: søn aug 29, 2021 2:34 pm
Taarnfyrsten skrev: søn aug 29, 2021 10:13 am Dette kan bli en gøy tråd å følge. Jeg elsket sesong 1 og 2. Kompani Lauritzen er virkelig i toppsjiktet av reality-/konkurranse-/kjendis-program, eller hva man skal kalle det. Ingenting annet er nærme en gang.
Sesong 1 måtte jeg slutte med halvveis. Fikk nok av Vinni - verdens verste fyr i en jovial reality? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan han ender opp med å vinne, og ikke skal jeg finne det ut heller...
Han er rå. De andre var pyser.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Taarnfyrsten skrev: søn aug 29, 2021 10:18 am Liker selv godt det at jeg ikke kjenner til så mange av deltagerne. Det er fint man gir spillerom til de litt mindre kjente kjendisene også.
Kunne kanskje blitt bedre med vanlige mennesker da egentlig som søker seg til konseptet?

kibby

Legg inn av kibby »

kytec skrev: søn aug 29, 2021 11:14 pm
kibby skrev: søn aug 29, 2021 2:34 pm
Taarnfyrsten skrev: søn aug 29, 2021 10:13 am Dette kan bli en gøy tråd å følge. Jeg elsket sesong 1 og 2. Kompani Lauritzen er virkelig i toppsjiktet av reality-/konkurranse-/kjendis-program, eller hva man skal kalle det. Ingenting annet er nærme en gang.
Sesong 1 måtte jeg slutte med halvveis. Fikk nok av Vinni - verdens verste fyr i en jovial reality? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan han ender opp med å vinne, og ikke skal jeg finne det ut heller...
Han er rå. De andre var pyser.
Å kjefte og smelle og banne. Og be laget sitt tape med vilje for at han skal kunne komme i dimmekamp og reise hjem fremfor å trekke seg. For så å be de holde kjeft. Og på toppen av det hele få "over norm" av befalet for å "støtte og hjelpe de andre deltakerne". Lol, jommen sa jeg smør.

Tror det er så langt fra "rå" du får i min bok *insert oppkast-emoji her*

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

kibby skrev: søn aug 29, 2021 11:19 pm
kytec skrev: søn aug 29, 2021 11:14 pm
kibby skrev: søn aug 29, 2021 2:34 pm

Sesong 1 måtte jeg slutte med halvveis. Fikk nok av Vinni - verdens verste fyr i en jovial reality? Jeg skjønner virkelig ikke hvordan han ender opp med å vinne, og ikke skal jeg finne det ut heller...
Han er rå. De andre var pyser.
Å kjefte og smelle og banne. Og be laget sitt tape med vilje for at han skal kunne komme i dimmekamp og reise hjem fremfor å trekke seg. For så å be de holde kjeft. Og på toppen av det hele få "over norm" av befalet for å "støtte og hjelpe de andre deltakerne". Lol, jommen sa jeg smør.

Tror det er så langt fra "rå" du får i min bok *insert oppkast-emoji her*
Disser du de som spiller spillet i et konsept der overlevelse betyr å beherske spillet?

Det er litt som de polske offiserene i kavalriet som red med blanke korder mot tyske tanks-divisjoner.

Modig og nobelt. Ja. Lurt og effektivt. Nei.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»