Man City- Arsenal Kamptråd

Svar
Dommerjævel

Re: Man City- Arsenal Kamptråd

Legg inn av Dommerjævel »

Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 2:45 pm
Dommerjævel skrev: lør aug 28, 2021 2:43 pm

Og Xhaka, fy faen, at en manager orker å holde på med den idioten der skjønner jeg virkelig ikke. Man er jo aldri trygg på om han vil miste hodet eller ikke. Få det bort.
Hadde det vært Mane hadde han fått klapp på skuldra for at han skaper god temperatur i kampen. Evig eies kun et dårlig rykte.
Tull. Du kan gjerne argumentere med at det kunne vært gitt gult på den, for det er jeg enig i, den ser litt styggere ut enn det er. Men når du kommer inn på den måten der, så får du faen meg bare takke deg sjøl. Så jævlig tanketomt for n-te gang. Han eier ikke vett.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Dommerjævel skrev: lør aug 28, 2021 2:49 pm
Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 2:45 pm
Dommerjævel skrev: lør aug 28, 2021 2:43 pm

Og Xhaka, fy faen, at en manager orker å holde på med den idioten der skjønner jeg virkelig ikke. Man er jo aldri trygg på om han vil miste hodet eller ikke. Få det bort.
Hadde det vært Mane hadde han fått klapp på skuldra for at han skaper god temperatur i kampen. Evig eies kun et dårlig rykte.
Tull. Du kan gjerne argumentere med at det kunne vært gitt gult på den, for det er jeg enig i, den ser litt styggere ut enn det er. Men når du kommer inn på den måten der, så får du faen meg bare takke deg sjøl. Så jævlig tanketomt for n-te gang. Han eier ikke vett.
Er vel derfor forsvaret vårt er så passivt. Vi tør ikke takle i frykt for gule og røde kort. Hver eneste forseelse vi gjør resulterer i kort i hver jævla kamp

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Dommerjævel skrev: lør aug 28, 2021 2:49 pm
Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 2:45 pm
Dommerjævel skrev: lør aug 28, 2021 2:43 pm

Og Xhaka, fy faen, at en manager orker å holde på med den idioten der skjønner jeg virkelig ikke. Man er jo aldri trygg på om han vil miste hodet eller ikke. Få det bort.
Hadde det vært Mane hadde han fått klapp på skuldra for at han skaper god temperatur i kampen. Evig eies kun et dårlig rykte.
Tull. Du kan gjerne argumentere med at det kunne vært gitt gult på den, for det er jeg enig i, den ser litt styggere ut enn det er. Men når du kommer inn på den måten der, så får du faen meg bare takke deg sjøl. Så jævlig tanketomt for n-te gang. Han eier ikke vett.
Er vel derfor forsvaret vårt er så passivt. Vi tør ikke takle i frykt for gule og røde kort. Hver eneste forseelse vi gjør resulterer i kort i hver jævla kamp

BigTonyAdams

Legg inn av BigTonyAdams »



Holy shit, bortforklar denne….

startelver

Legg inn av startelver »

Hold 4-0 så har man bare tapt 2. omgang med 1 mål med 10 mann.

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Blir Norwich odds-favoritter mot oss i neste kamp? Må være kjempeverdi.

DennisB

Legg inn av DennisB »

BigTonyAdams skrev: lør aug 28, 2021 2:52 pm

Holy shit, bortforklar denne….
Hva har man VAR for?
For en vits.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

BigTonyAdams skrev: lør aug 28, 2021 2:52 pm

Holy shit, bortforklar denne….
Selvfølgelig. De gadd vel ikke vise nærbilde før etterpå, mens de latet som de bare så episoden fra et fugleperspektiv.

David Luiz fikk rødt for en forseelse lignende den Saka og Tierney ikke fikk straffe på i første omgang.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Var Emery verre?

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 2:45 pm
ElGuaje skrev: lør aug 28, 2021 2:44 pm Flott scoring av Rodri, men herregud for et forsvarspill, nok en gang
Lukta litt offside. Men vi får selvsagt ikke noe særlig bilde på den. I ren korrupt stil.
Offside?? Følger du kampen på radio?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Som nøytral irriterer jeg meg over røde kort i slike kamper. Spesielt når City får 1 mann mer, og det blir enda mer onesided possession. Gørrkjedelig.

Arteta lever meget farlig nå, uten tvil. Mye styggere resultat her tror jeg ikke han tåler.

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Mer rødt på det slaget fra Dias enn Xhaka sin takling.
Hva har man VAR for? Jo, videobilder som kan hjelpe de andre 19 lagene i ligaen.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

HenryLegend skrev: lør aug 28, 2021 2:57 pm Mer rødt på det slaget fra Dias enn Xhaka sin takling.
Hva har man VAR for? Jo, videobilder som kan hjelpe de andre 19 lagene i ligaen.
Å ja , du orker å se på 2.omgang?

Ingenting overrasker lenger.

Men nå må Arsenalfansen stå sammen mot denne kampfiksingen som kjører oss ned i Championship. Nå er jeg ikke så negativ til Superligaen lenger faktisk for dette kan ikke bli stort verre hva som foregår i PL nå.

SuperJoeCole

Legg inn av SuperJoeCole »

Arsenal kunne fort ha vunnet med en fair dommer.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 3:00 pm
HenryLegend skrev: lør aug 28, 2021 2:57 pm Mer rødt på det slaget fra Dias enn Xhaka sin takling.
Hva har man VAR for? Jo, videobilder som kan hjelpe de andre 19 lagene i ligaen.
Å ja , du orker å se på 2.omgang?

Ingenting overrasker lenger.

Men nå må Arsenalfansen stå sammen mot denne kampfiksingen som kjører oss ned i Championship. Nå er jeg ikke så negativ til Superligaen lenger faktisk for dette kan ikke bli stort verre hva som foregår i PL nå.
Dersom Superliga-idèen mot all fornuft skulle komme opp igjen, hvorfor skulle Arsenal inkluderes i den ligaen nå?
Vi er ikke i nærheten kvalitetsmessig pr. nå.

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 3:00 pm
HenryLegend skrev: lør aug 28, 2021 2:57 pm Mer rødt på det slaget fra Dias enn Xhaka sin takling.
Hva har man VAR for? Jo, videobilder som kan hjelpe de andre 19 lagene i ligaen.
Å ja , du orker å se på 2.omgang?

Ingenting overrasker lenger.

Men nå må Arsenalfansen stå sammen mot denne kampfiksingen som kjører oss ned i Championship. Nå er jeg ikke så negativ til Superligaen lenger faktisk for dette kan ikke bli stort verre hva som foregår i PL nå.
Jeg ser på, ja. Men bare fordi jeg er spent på neste dommerfeil.
Og så blir det spennende hvor mange mål City scorer, er vel ikke lenge før de får straffe.

Dommerjævel

Legg inn av Dommerjævel »

BigTonyAdams skrev: lør aug 28, 2021 2:52 pm

Holy shit, bortforklar denne….
Hvorfor skal man skrive det på den måten? Hadde dette vært Xhaka, liksom. Uansett hvem det det er skal det jo være rødt kort og annulert mål. Xhaka får stort sett alltid det han fortjener, han. Og det burde han også fått hvis det var han i den situasjonen.

Tormund

Legg inn av Tormund »

SuperJoeCole skrev: lør aug 28, 2021 3:02 pm Arsenal kunne fort ha vunnet med en fair dommer.
Spørs om ikke korrupsjon står for sterkt til at Arsenal kan få en fair dommer.

Mephisto

Legg inn av Mephisto »

Må si Grealish imponerer meg voldsomt. Herlig selvtillit som følge av ferdighetene han besitter. Ser ut til å forsvare den høye prisen, ja.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

DennisB skrev: lør aug 28, 2021 3:02 pm
Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 3:00 pm
HenryLegend skrev: lør aug 28, 2021 2:57 pm Mer rødt på det slaget fra Dias enn Xhaka sin takling.
Hva har man VAR for? Jo, videobilder som kan hjelpe de andre 19 lagene i ligaen.
Å ja , du orker å se på 2.omgang?

Ingenting overrasker lenger.

Men nå må Arsenalfansen stå sammen mot denne kampfiksingen som kjører oss ned i Championship. Nå er jeg ikke så negativ til Superligaen lenger faktisk for dette kan ikke bli stort verre hva som foregår i PL nå.
Dersom Superliga-idèen mot all fornuft skulle komme opp igjen, hvorfor skulle Arsenal inkluderes i den ligaen nå?
Vi er ikke i nærheten kvalitetsmessig pr. nå.
Jo, vi er i nærheten kvalitetsmessig. Du må ikke la deg lure av dommer-propagandaen.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Arteta må gå!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

lsklars skrev: lør aug 28, 2021 3:05 pmArteta må gå!
Nei, dommerne må gå.
Samme med TV2.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Tierney skadd ja. Da slipper han landslagspausen får vi håpe, selvom vi må ned i 9 mann nå siden alle bytter er gjort.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Rimelig ok nivåforskjell på lagene her, spesielt 1-0 og 3-0 er forsvarsspill fra helvete, skal ganske enkelt ikke skje på dette nivået her.

Er ikke det minste overrasket om Arteta er borte etter denne uken.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

peraleks skrev: lør aug 28, 2021 3:11 pm Rimelig ok nivåforskjell på lagene her, spesielt 1-0 og 3-0 er forsvarsspill fra helvete, skal ganske enkelt ikke skje på dette nivået her.

Er ikke det minste overrasket om Arteta er borte etter denne uken.
Nivåforskjell ikke rart når dommerne er så til de grader anti-arsenal

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Skal vi kåre Arsenal's beste mål i PL denne måneden?

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

20. plass 🤣

peraleks

Legg inn av peraleks »

Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 3:13 pm
peraleks skrev: lør aug 28, 2021 3:11 pm Rimelig ok nivåforskjell på lagene her, spesielt 1-0 og 3-0 er forsvarsspill fra helvete, skal ganske enkelt ikke skje på dette nivået her.

Er ikke det minste overrasket om Arteta er borte etter denne uken.
Nivåforskjell ikke rart når dommerne er så til de grader anti-arsenal
Mye rusk fra dommerne her, skal ikke si noe på det.
Men dommeren kan ingenting for det Arsenal gjennomgående driver på med i forsvar her, tror selv City er smålig overrasket over hvor enkelt det blir til slutt. Det er helt og holdent Artetas ansvar.

HengeTrynet

Legg inn av HengeTrynet »

Helt hysterisk forsvar fra Arsenal. Hvis man i det hele tatt kan kalle det et forsvar.

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Arteta virker å overleve alt, så ikke overrasket om han er i jobben noen måneder til. Selv om vi ligger på nedrykk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»