Man City- Arsenal Kamptråd

Svar
Milfern

Re: Man City- Arsenal Kamptråd

Legg inn av Milfern »

"Dette er tross alt Arsenal".

Alsaker snakker som om det er 2006.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

Det er noe riv ruskende galt om man fokuserer på dommeren etter et sånt tap som det her.

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Justice 97 skrev: lør aug 28, 2021 3:15 pm Slapp av. Norwich tapte også 5-0 mot City.
Og begge vant 6-0 i EFL-cupen i midtuka! Blir jevnt oppgjør mot Norwich i neste, skikkelig nedrykkskamp.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Tinkler skrev: lør aug 28, 2021 3:17 pm Det er noe riv ruskende galt om man fokuserer på dommeren etter et sånt tap som det her.
Hvorfor det? på 1-0 er det kamp, og det er der dommerne driter seg ut. På denne stillingen gjør de jobben lett for City. Hvilke lag hadde klart å reist seg etter noe slikt på stillingen 0-2 og et feilaktig rødt kort?

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Tinkler skrev: lør aug 28, 2021 3:17 pm Det er noe riv ruskende galt om man fokuserer på dommeren etter et sånt tap som det her.
Tror du ikke resultatet kunne blitt annerledes om Ruben Dias fikk rødt på stillingen 1-0?
Ble belønnet med 2-0 istedet. Det er lov å reagere på slik dømming selv om Arsenal er shit.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Savner vi Wenger?

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

Arsenal viser Championship-nivå her. Ikke verdig et topp 6-lag.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Semb er overrasket over at Arsenal har gitt opp på stillinga 5-0 med 1 minutt igjen

Milfern

Legg inn av Milfern »

Mange dårlige avslutninger fra City. Burde strengt tatt hatt tre-fire mål til.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

HenryLegend skrev: lør aug 28, 2021 3:20 pm
Tinkler skrev: lør aug 28, 2021 3:17 pm Det er noe riv ruskende galt om man fokuserer på dommeren etter et sånt tap som det her.
Tror du ikke resultatet kunne blitt annerledes om Ruben Dias fikk rødt på stillingen 1-0?
Ble belønnet med 2-0 istedet. Det er lov å reagere på slik dømming selv om Arsenal er shit.
Jeg har ikke sett situasjonen, men åpenbart ikke med en sånn innsats fra bortelaget. Det er pinlig.

DennisB

Legg inn av DennisB »

Arteta kunne ha satt inn en ekstra keeper da. Vi hadde to på benken. Prøve noe nytt liksom..

Nei, den mannen blir sittende ut sesongen, kjenner jeg Arsenal rett.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Wow. Arsenal er skikkelig, skikkelig ræva.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: lør aug 28, 2021 3:25 pm Wow. Arsenal er skikkelig, skikkelig ræva.
Korrupsjon funker sånn, vettu.

fazz

Legg inn av fazz »

Hetfield skrev: lør aug 28, 2021 3:21 pm Ikke verdig et topp 6-lag.
Arsenal har vel ikke vært ett topp 6 lag på ett par sesonger nå. Tror Arsenal skal være meget fornøyd med å greie å forbedre 8 plassen fra forrige sesong.

HenryLegend

Legg inn av HenryLegend »

Rolige 19-0 i avslutninger i 2.omgang, og 86%-14% ballinnehav.

Lars Jubas

Legg inn av Lars Jubas »

Hyggelig med seier!!!Takk for kampen

DennisB

Legg inn av DennisB »

Lars Jubas skrev: lør aug 28, 2021 3:31 pm Hyggelig med seier!!!Takk for kampen
Bare hyggelig, LarsLie. Synd vi ikke hadde mer å by på.
Kanskje vi kan matche dere i 2028, eller noe sånt, hvem vet.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Det var dette Wenger kjempet imot i Monaco-tiden. Korrupte dommere og kampfiksing. Nå lider Arteta samme skjebne i England i Arsenal-perioden.

Og hvor lenge skal bandittene i TV2 sitte å dvele ved dette?

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Skjønner bare ikke hvordan en klubb av Arsenal sin størrele kan ende opp med Chambers, Holding og Kolisinac i de bakre rekker. Mye annet man også kan plukke opp, men hadde disse gått inn på noe annet lag i PL? Herregud for en skamløst dårlig trio.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Forferdelig svakt av Arsenal, selv tatt i betraktning at de var 1 mann mindre i store deler av kampen. Det er lov å løpe, noe som var fraværende. I slike kamper synes jeg også Ødegaard faller sammen, når han burde være en som gikk i kampen. Blir for veikt.

Number4

Legg inn av Number4 »


Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

fugletitteren skrev: lør aug 28, 2021 3:36 pm Skjønner bare ikke hvordan en klubb av Arsenal sin størrele kan ende opp med Chambers, Holding og Kolisinac i de bakre rekker. Mye annet man også kan plukke opp, men hadde disse gått inn på noe annet lag i PL? Herregud for en skamløst dårlig trio.
Chambers er en av de svakeste backene i PL. Det har jeg registrert for lenge siden. Burde vært i CC.

startelver

Legg inn av startelver »

Justice 97 skrev: lør aug 28, 2021 3:15 pm Slapp av. Norwich tapte også 5-0 mot City.
Javel da blir det uavgjort når disse lagene møtes.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Fernandovonarb skrev: lør aug 28, 2021 3:37 pm Forferdelig svakt av Arsenal, selv tatt i betraktning at de var 1 mann mindre i store deler av kampen. Det er lov å løpe, noe som var fraværende. I slike kamper synes jeg også Ødegaard faller sammen, når han burde være en som gikk i kampen. Blir for veikt.
Minner litt om Leeds sitt tap 5-1 på O.T. Og dere var 11 mot 11, og fikk bare en dommerfeil imot. På stillingen 3-1 dog.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Saliph skrev: lør aug 28, 2021 3:25 pm Wow. Arsenal er skikkelig, skikkelig ræva.
Jeg er smålig sjokkert.
Mange år siden jeg satte meg ned og faktisk så en Arsenal-kamp(Må ha vært under Wenger-tiden) og jeg kan ikke si noe annet enn at det var klasseforskjell mellom hva jeg så da og dette søppelet som løp ut på banen i dag.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 3:43 pm
Fernandovonarb skrev: lør aug 28, 2021 3:37 pm Forferdelig svakt av Arsenal, selv tatt i betraktning at de var 1 mann mindre i store deler av kampen. Det er lov å løpe, noe som var fraværende. I slike kamper synes jeg også Ødegaard faller sammen, når han burde være en som gikk i kampen. Blir for veikt.
Minner litt om Leeds sitt tap 5-1 på O.T. Og dere var 11 mot 11, og fikk bare en dommerfeil imot. På stillingen 3-1 dog.
Nja, Leeds løp og prøvde litt. Avslutninger på mål og greier samt innsats. Vesentlig forskjell.

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 3:43 pm
Fernandovonarb skrev: lør aug 28, 2021 3:37 pm Forferdelig svakt av Arsenal, selv tatt i betraktning at de var 1 mann mindre i store deler av kampen. Det er lov å løpe, noe som var fraværende. I slike kamper synes jeg også Ødegaard faller sammen, når han burde være en som gikk i kampen. Blir for veikt.
Minner litt om Leeds sitt tap 5-1 på O.T. Og dere var 11 mot 11, og fikk bare en dommerfeil imot. På stillingen 3-1 dog.
Vel det er ikke så lenge siden Leeds slo City med 10 mann hvis du drar det videre. Men som jeg skriver det er fremdeles lov å løpe med en mann mindre, noe Arsenal sluttet med etterhvert i kampen. Slutt å sutre om korrupsjon når dere taper, for i dag så alle at det ikke var grunnen.

WaltonBR

Legg inn av WaltonBR »

DennisB skrev: lør aug 28, 2021 3:35 pm
Lars Jubas skrev: lør aug 28, 2021 3:31 pm Hyggelig med seier!!!Takk for kampen
Bare hyggelig, LarsLie. Synd vi ikke hadde mer å by på.
Kanskje vi kan matche dere i 2028, eller noe sånt, hvem vet.
Aldri i verden. Dommerne er alt for korrupte og hater Arsenal!!!!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Fernandovonarb skrev: lør aug 28, 2021 3:59 pm
Lumanza skrev: lør aug 28, 2021 3:43 pm
Fernandovonarb skrev: lør aug 28, 2021 3:37 pm Forferdelig svakt av Arsenal, selv tatt i betraktning at de var 1 mann mindre i store deler av kampen. Det er lov å løpe, noe som var fraværende. I slike kamper synes jeg også Ødegaard faller sammen, når han burde være en som gikk i kampen. Blir for veikt.
Minner litt om Leeds sitt tap 5-1 på O.T. Og dere var 11 mot 11, og fikk bare en dommerfeil imot. På stillingen 3-1 dog.
Vel det er ikke så lenge siden Leeds slo City med 10 mann hvis du drar det videre. Men som jeg skriver det er fremdeles lov å løpe med en mann mindre, noe Arsenal sluttet med etterhvert i kampen. Slutt å sutre om korrupsjon når dere taper, for i dag så alle at det ikke var grunnen.
Idag var dette grunnen ja. Kampen ble avbrutt på stillingen 1-0 fordi dommerne ikke turte å ta sjansen på at det kunne bli en jevn kamp.

Sjefan

Legg inn av Sjefan »

Jeg forstår at det er en forsvarsmekanisme å melde korrupsjon og ha fokus på dommerne enn egen prestasjon, men det blir absurd lesning. Det Arsenal presterte i dag er ikke verdig den klubben. Fraværende kvalitet i alt man gjør og forsvarsspill ut av en annen verden…

Jeg tror Arteta er ferdig, dette går ikke mye lengre

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»