Man Utd signerer Cristiano Ronaldo

Svar
startelver

Re: Man Utd signerer Cristiano Ronaldo

Legg inn av startelver »

Del 2 av intervjuet er her . Ser ut som det er lagt på IP-blokkering utenfor UK.


taknina

Legg inn av taknina »

Ser uansett aldri på program eller hører på folk snakke om andre uten at andre sida er der å får si sin mening. Korrigere gi motsvar.

startelver

Legg inn av startelver »

Her virker den , hele intervjuet på 90 minutter.


TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Det der er 90 minutter jeg klarer meg greit uten i grunn. Jeg vet at Ronaldo har verdier som gjør at han driter i klubb og fans selv om han sier annet.

Støtte Blatters slaveutspill og i stort sett være klar for City tilsier at han egentlig driter i oss fans, selv om han sier annet for å opprettholde populæritet.

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

På tide å endre trådtittelen til "Man Utd saksøker Cristiano Ronaldo"??

MOD, fikser dere......?

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Håper fremtidige spillere ser hvordan United behandler sin beste spiller gjennom tidene. Sykt. Drømmenes teater indeed.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Guarnere skrev: fre nov 18, 2022 10:17 pm Håper fremtidige spillere ser hvordan United behandler sin beste spiller gjennom tidene. Sykt. Drømmenes teater indeed.
100 % enig. At en 37-åring får lov til å løpe ut på banen uten være i stand til å utrette noe, attpåtil med kapteinsbind, er dårlig behandling ja. Spillere som er ferdig bør lære av Ronaldo. Man går ikke til en slik klubb hvis man ikke kan bidra.

taknina

Legg inn av taknina »

Hodor skrev: fre nov 18, 2022 10:30 pm
Guarnere skrev: fre nov 18, 2022 10:17 pm Håper fremtidige spillere ser hvordan United behandler sin beste spiller gjennom tidene. Sykt. Drømmenes teater indeed.
100 % enig. At en 37-åring får lov til å løpe ut på banen uten være i stand til å utrette noe, attpåtil med kapteinsbind, er dårlig behandling ja. Spillere som er ferdig bør lære av Ronaldo. Man går ikke til en slik klubb hvis man ikke kan bidra.



Det er jo at ikke disse stjernene som tjener mer på ett år en brukbart betalte folk gjør ett helt liv og fortsatt kommer til å tjene grovt på navnet og jobber relatert til tidligere karriere i enda titalls år om de vil ikke gir seg mens de er på topp som spillere og vil bli husket som de spillerne de var på sitt beste er nå igrunn det som overasker meg mest.

Hodor

Legg inn av Hodor »

taknina skrev: fre nov 18, 2022 11:16 pm
Hodor skrev: fre nov 18, 2022 10:30 pm
Guarnere skrev: fre nov 18, 2022 10:17 pm Håper fremtidige spillere ser hvordan United behandler sin beste spiller gjennom tidene. Sykt. Drømmenes teater indeed.
100 % enig. At en 37-åring får lov til å løpe ut på banen uten være i stand til å utrette noe, attpåtil med kapteinsbind, er dårlig behandling ja. Spillere som er ferdig bør lære av Ronaldo. Man går ikke til en slik klubb hvis man ikke kan bidra.



Det er jo at ikke disse stjernene som tjener mer på ett år en brukbart betalte folk gjør ett helt liv og fortsatt kommer til å tjene grovt på navnet og jobber relatert til tidligere karriere i enda titalls år om de vil ikke gir seg mens de er på topp som spillere og vil bli husket som de spillerne de var på sitt beste er nå igrunn det som overasker meg mest.
Forstår ikke denne helt må jeg innrømme. Men vi er sikkert ikke så uenige når det kommer til stykket

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Godt mulig at de fleste her inne er enig med taknina om det aller meste, men det vil vi aldri få vite.

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Halvveis i intervjuet nå. Synes ikke dette er så veldig ille egentlig!

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Guarnere skrev: fre nov 18, 2022 10:17 pm Håper fremtidige spillere ser hvordan United behandler sin beste spiller gjennom tidene. Sykt. Drømmenes teater indeed.
Floskler og antydniger holder ikke!
Du bør utdype om du ønsker å bli tatt alvorlig.....

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Men denne Piers Morgan er en skikkelig motbydelig rævsleiker da!

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

For en type han er :!: Morgan holder virkelig ikke igjen i denne saken.


Kent

Legg inn av Kent »

Piers Morgan snakker som om han skulle vært kjæresten til Ronaldo.

Veldig merkelig vennskap.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Jeg blir ikke overrasket hvis Piers og Ronaldo har hatt et intimt samkvem.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Kent skrev: ons nov 23, 2022 9:14 pm
Veldig merkelig vennskap.
Politisk vennskap.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Kent skrev: ons nov 23, 2022 9:14 pm Piers Morgan snakker som om han skulle vært kjæresten til Ronaldo.

Veldig merkelig vennskap.
Hvis Ronaldo var et par cm inn i Piers Morgan og Piers var et par cm inn i en supermodel, så er jeg nokså sikker på at Piers ville rygget.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»