Høyre, FrP og SP ville vært best for Norge

Svar
fargeblind

Re: Høyre, FrP og SP ville vært best for Norge

Legg inn av fargeblind »

Rainmaker skrev: tor okt 07, 2021 9:28 am
Folk_flesk skrev: ons sep 29, 2021 7:23 pm
Zorbeltuss skrev: ons sep 29, 2021 6:27 pm Alt Kristin Clemet har sagt og gjort på denne siden av årtusenskiftet har vært meget utspekulert og tidvis veldig uærlig. Den dama er kun ute etter å manipulere opinionen i liberalistisk retning. Alt skal privatiseres, skatten skal senkes og bli flat som en pannekake osv.

Jeg kan respektere at hun er irriterende flink, men jeg kan ikke stole på at noe som helst som kommer fra henne er oppriktig, til det så har hun en så altfor lang remse av løgner og fordreide sannheter for å tjene saken.
Kristin Clemet er en ideologisk konsekvent liberalist. Jeg kan respektere henne for å være konsekvent, men har større problemer med at hun er overbevist om et ideologi som så til de grader har feilet i USA og Storbritannia fra rundt 1980 skal være det beste for Norge i 2021.
For liberalister handler det ikke om å ta til seg dette. Det er kun snakk om ideologisk trofasthet, uten å se på hva den ideologien faktisk betyr og fører til i praksis.
Ja. Jeg savner en tommelfunksjon i dette forum. Ting kan skrives enkelt, man kan kalle en spade for en spade, men noen ganger er det ikke nødvendig å forsterke et innlegg ved å utdype at man må bruke teskje og mange ord for å gjøre det. Noen ganger holder det med en tommel.
Uansett.....virtuell tommel er herved gitt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»