Stjernekamp

Svar
Elgen
Innlegg: 3304

Re: Stjernekamp

Legg inn av Elgen »

...Dette var gørrgama!
Flott med dialekter!

Tormund

Legg inn av Tormund »

DenFelgen skrev: lør okt 16, 2021 8:52 pm Senket i en gammel jolle midtfjords.....!
Meget brutalt!
Jeg ser også med delay :D
Du er vel blitt såpass kjent med meg at du ikke tar alt jeg skriver så alt for bokstavelig :)

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Peace In Tha Vally har ikke vært så flott siden Elvis.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

"Smykt og midig" !

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Tormund skrev: lør okt 16, 2021 9:11 pm
DenFelgen skrev: lør okt 16, 2021 8:52 pm Senket i en gammel jolle midtfjords.....!
Meget brutalt!
Jeg ser også med delay :D
Du er vel blitt såpass kjent med meg at du ikke tar alt jeg skriver så alt for bokstavelig :)
Selvfølgelig :lol:

gorrart

Legg inn av gorrart »

Alexandra nok en gang suverent best.
Med knekt nese og hjernerystelse...

Tipper hun får med seg Bjørn videre.

Så får det stå mellom Jorun og Carina om den siste plassen.
For min del trakk Adrian med seg Carina videre.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Har liksom ikke helt forstått hvorfor Jorun forsvant ut av musikkindustrien, men skjønner det nå.

Pinlig og egentlig overraskende nivåforskjell fra henne til de som kan sitt fag.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

gorrart skrev: lør okt 16, 2021 9:18 pm Alexandra nok en gang suverent best.
Med knekt nese og hjernerystelse...

Tipper hun får med seg Bjørn videre.
Alt annet er jo korrupsjon.

Karaokedeltagernes plassering er ubetydelig.

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Merkelig at ingen av dommerne hadde Alexandra som favoritt. Hun er jo helt i særklasse her.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Alexandra har jobba MYE foran speilet med overrasket looken sin hver gang når hun blir stemt videre.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

tomi skrev: lør okt 16, 2021 9:26 pm Merkelig at ingen av dommerne hadde Alexandra som favoritt. Hun er jo helt i særklasse her.
Det er sikkert fordi de skal være snille med de som har hatt størst forbedring eller overraskelsesmomentet. Det er vanskelig å være best fra start til mål i alle sammenhenger. Men når det er sagt, så vil jeg kanskje si at hun mangler litt - litt - identitet i stemmen. Uansett, hun framstår jo uten tvil som den beste vokalisten, selv om jeg vil si at han derre Bjørn er den beste artisten. De to andre er det hundrevis eller tusenvis av i landet.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

tomi skrev: lør okt 16, 2021 9:26 pm Merkelig at ingen av dommerne hadde Alexandra som favoritt. Hun er jo helt i særklasse her.
Mulig det er litt Twist-aktig, vern om dine favoritter for tredjeplassen. Virker som det er temmelig opplagt.

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Sikkert bare meg, men litt lei av Bjørn. Frykter at han kan vinne faktisk. Han får jo bare skryt hele tiden uansett hva han gjør.

Tormund

Legg inn av Tormund »

Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig skuffet.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Shabelle skrev: lør okt 16, 2021 9:31 pm Sikkert bare meg, men litt lei av Bjørn. Frykter at han kan vinne faktisk. Han får jo bare skryt hele tiden uansett hva han gjør.
Det er fordi han er flink og tar gode og originale valg. At ikke du digger han så hardt er uproblematisk.

Men ja, tror han er en joker for 1. plassen.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

kytec skrev: lør okt 16, 2021 9:33 pm
Shabelle skrev: lør okt 16, 2021 9:31 pm Sikkert bare meg, men litt lei av Bjørn. Frykter at han kan vinne faktisk. Han får jo bare skryt hele tiden uansett hva han gjør.
Det er fordi han er flink og tar gode og originale valg. At ikke du digger han så hardt er uproblematisk.

Men ja, tror han er en joker for 1. plassen.
For ordens skyld så er ikke jeg av samme oppfatning men en person jeg kjenner mente at Bjørn Tomren fikk en del ekstra stemmer pga han kommer fra samme bygda som fjorårets vinner. Han står godt på egne bein mener jeg uten hjelp fra Knut Marius Djupvik.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Korgutt skrev: lør okt 16, 2021 9:39 pm
kytec skrev: lør okt 16, 2021 9:33 pm
Shabelle skrev: lør okt 16, 2021 9:31 pm Sikkert bare meg, men litt lei av Bjørn. Frykter at han kan vinne faktisk. Han får jo bare skryt hele tiden uansett hva han gjør.
Det er fordi han er flink og tar gode og originale valg. At ikke du digger han så hardt er uproblematisk.

Men ja, tror han er en joker for 1. plassen.
For ordens skyld så er ikke jeg av samme oppfatning men en person jeg kjenner mente at Bjørn Tomren fikk en del ekstra stemmer pga han kommer fra samme bygda som fjorårets vinner. Han står godt på egne bein mener jeg uten hjelp fra Knut Marius Djupvik.
Tviler på en bygd med typ 400 innbyggere gjør den helt store forskellen.

Sier det samme som over her, Knut Marius er sikkert en bedre vokalist enn Bjørn, men Bjørn er en bedre artist.

Rusten

Legg inn av Rusten »

Det er fortsatt en gåte at TIX med sin forferdelige låt havnet langt foran Alexandra og Keiino i mgp

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Alexandra kommer til å vinne, og det meget fortjent. Jeg er også fornøyd med at Jorun røk i dag. Hun har ikke levert over middels en eneste gang. Bortsett fra hennes del i duetten i dag som var bra.

Jeg liker virkelig det her konseptet, og bandet bak det hele er virkelig bra. Lydmixen også. Kreds til Nrk for det.

Edit: Noen som vet tema for neste gang?

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Fernandovonarb skrev: lør okt 16, 2021 10:36 pm Alexandra kommer til å vinne, og det meget fortjent. Jeg er også fornøyd med at Jorun røk i dag. Hun har ikke levert over middels en eneste gang. Bortsett fra hennes del i duetten i dag som var bra.

Jeg liker virkelig det her konseptet, og bandet bak det hele er virkelig bra. Lydmixen også. Kreds til Nrk for det.

Edit: Noen som vet tema for neste gang?
Musikal og storband.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Jeg så på det i kveld. Fint at joiken er unnagjort.
Samma for meg som ryker ut, de har det sikkert moro.
Alle sammen synger bedre enn meg.
Storband neste? Jeg liker jazz, og skal garantert følge med!
Montro hva slags aparte ting merkelige Bjørn kommer opp med......

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3102

Legg inn av MacanT »

Carina var klart best idag, håper hun vinner hele greia!

changretta

Legg inn av changretta »

tomi skrev: lør okt 16, 2021 9:13 pm "Smykt og midig" !
Jeg lo!

kibby

Legg inn av kibby »

Rusten skrev: lør okt 16, 2021 10:32 pm Det er fortsatt en gåte at TIX med sin forferdelige låt havnet langt foran Alexandra og Keiino i mgp
Helt enig.

kibby

Legg inn av kibby »

Shabelle skrev: lør okt 16, 2021 9:31 pm Sikkert bare meg, men litt lei av Bjørn. Frykter at han kan vinne faktisk. Han får jo bare skryt hele tiden uansett hva han gjør.
Sagt det lenge. Jeg tror han også han vinner... DESSVERRE!

kibby

Legg inn av kibby »

gorrart skrev: lør okt 16, 2021 9:01 pm Hvem som er årets vinner, bør det ikke være noen tvil om.

Alexandra er i en helt egen klasse!
Håper du har rett!

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Dere som digger Carina (og Alexandra) bør sjekke ut "Tett på stjernene" episode 15
Lang sekvens med deres squashkamp (!)

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

MacanT skrev: søn okt 17, 2021 2:13 am Carina var klart best idag, håper hun vinner hele greia!
Skjer ikke og med all respekt du må være tonedøv.

Men definitivt ikke deilig dame døv.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Må si Rotan er flink!

gorrart

Legg inn av gorrart »

sertono skrev: lør okt 23, 2021 8:26 pm Må si Rotan er flink!
Fullstendig overlegen i dette selskapet.

Bjørn er kul, Carina er sexy, men Alexandra har alt som trengs ...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»