Stjernekamp

Svar
Sulfat

Re: Stjernekamp

Legg inn av Sulfat »

Ropemannen. Han var virkelig grusom.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Ropemannen er en enda dårligere låtskriver enn vokalist, tydeligvis. For et makkverk.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Den kunne de brukt med hell på Guantanamo.

Tenk at Bjørn og Ropemannen begge er fra Tomrefjord. Musikalsk så langt i fra hverandre som det er mulig å komme.

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

Dette hørtes ut som en Grand Prix-sang med Tor Endresen fra ca 1990.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Sulfat skrev: lør okt 23, 2021 9:14 pm Ropemannen er en enda dårligere låtskriver enn vokalist, tydeligvis. For et makkverk.
Var ikke noe særlig til låt, men fytte helsike for en vokalist han er. Ingen i hele galaksen har mer trøkk i pipa enn den karen der.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Skraevadottir skrev: lør okt 23, 2021 9:23 pm
Sulfat skrev: lør okt 23, 2021 9:14 pm Ropemannen er en enda dårligere låtskriver enn vokalist, tydeligvis. For et makkverk.
Var ikke noe særlig til låt, men fytte helsike for en vokalist han er. Ingen i hele galaksen har mer trøkk i pipa enn den karen der.
Han har utvilsomt et talent, men fytte helsike som han misbruker det. Gjør vondt å høre på. Dynamikk er et fremmedord. Volum 11 hele veien.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Bra stemt

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Har Carina innovertiss eller utovertiss?

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Snakk om skit, de klarer jo sjeldent å finne en låt i kategorien de skal synge. Bare juks. Siste gang jeg ser på skiten.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Sjaldent man ser folk på scenen som er så jævlig dårlige til å synge.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

B.O.B. skrev: lør okt 23, 2021 9:38 pm Snakk om skit, de klarer jo sjeldent å finne en låt i kategorien de skal synge. Bare juks. Siste gang jeg ser på skiten.
Hva babler du om? Alle låtene var langt innenfor kategoriene idag.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Jeg fikk inspo til ny frisyre, om ikke annet.

Nå må det vel være tomt for potensielle deltakere snart?

Fernandovonarb

Legg inn av Fernandovonarb »

Alexandra er i egen klasse. Og så ekstremt nydelig menneske. Kommer til å bruke noen kroner for å sikre at hun vinner faktisk. Gutta i Keino skjelver i buksene nå, for hun er nok tapt for større oppgaver enn dem.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Dette må bare bli Alexandra. Uten tvil den desidert beste stemmen, den største stjernen og den mest fantastiske auraen.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Det verste med denne konkurransen er hun der dommeren, Mona.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Ka9nen skrev: lør okt 23, 2021 8:50 pm Carina var ikke spesielt bra, skrytet fra dommerne er veldig overdrevent
"Det var, ja jeg skal ikke si surt hele veien", sa vel Odd René.

Uansett lysår unna de to andre musikalsk og utseendemessig.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Fernandovonarb skrev: lør okt 23, 2021 9:47 pm Gutta i Keino skjelver i buksene nå, for hun er nok tapt for større oppgaver enn dem.
Omtrent som bandet til Kurt i sin tid om det er noen som husker hva de het.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

kytec skrev: lør okt 23, 2021 10:17 pm
Fernandovonarb skrev: lør okt 23, 2021 9:47 pm Gutta i Keino skjelver i buksene nå, for hun er nok tapt for større oppgaver enn dem.
Omtrent som bandet til Kurt i sin tid om det er noen som husker hva de het.
Fenrik Lane

Aldri hørt dem, men husker navnet fra første Idol-sesong.

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

SuperGunners10 skrev: lør okt 23, 2021 10:12 pm Det verste med denne konkurransen er hun der dommeren, Mona.
Mona sine favoritter (f. eks. Silya) pleier å vinne, og i år er den utvalgte Polkabjørn. Så i "Tett på stjernene" at Alexandra ble fortvilet etter litt dårlig tilbakemelding på joiken forrige lørdag...

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

kytec skrev: lør okt 23, 2021 10:17 pm

Omtrent som bandet til Kurt i sin tid om det er noen som husker hva de het.
Fenrik Lane. Utrolig hvor mange unødvendinge ting som klistrer seg til skallen.

Alexandra er utvilsomt den dyktigste vokalisten i år. Kanskje den beste sangeren som har vært med i Stjernekamp. Veldig flinkt, men mangler helt særpreg- blir kjedelig for meg.
Skulle jeg gått på konsert med noen av dem, hadde det definitivt blitt Bjørn. Deilig stemme, og bøtter med x-faktor. Utsøkt musikksmak har han også.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Sulfat skrev: lør okt 23, 2021 10:26 pm
kytec skrev: lør okt 23, 2021 10:17 pm

Omtrent som bandet til Kurt i sin tid om det er noen som husker hva de het.
Fenrik Lane. Utrolig hvor mange unødvendinge ting som klistrer seg til skallen.

Alexandra er utvilsomt den dyktigste vokalisten i år. Kanskje den beste sangeren som har vært med i Stjernekamp. Veldig flinkt, men mangler helt særpreg- blir kjedelig for meg.
Skulle jeg gått på konsert med noen av dem, hadde det definitivt blitt Bjørn. Deilig stemme, og bøtter med x-faktor. Utsøkt musikksmak har han også.
Veldig enig med du i alt du sier her.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

PapaSmurf skrev: lør okt 23, 2021 10:21 pm
kytec skrev: lør okt 23, 2021 10:17 pm
Fernandovonarb skrev: lør okt 23, 2021 9:47 pm Gutta i Keino skjelver i buksene nå, for hun er nok tapt for større oppgaver enn dem.
Omtrent som bandet til Kurt i sin tid om det er noen som husker hva de het.
Fenrik Lane

Aldri hørt dem, men husker navnet fra første Idol-sesong.
Beatles-referanse da antar jeg? Husker det når dere skriver det.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

DrilloIce skrev: lør okt 23, 2021 9:17 pm Dette hørtes ut som en Grand Prix-sang med Tor Endresen fra ca 1990.
En meget bra sang forøvrig :D

DrilloIce

Legg inn av DrilloIce »

JODDEMM skrev: lør okt 23, 2021 11:58 pm
DrilloIce skrev: lør okt 23, 2021 9:17 pm Dette hørtes ut som en Grand Prix-sang med Tor Endresen fra ca 1990.
En meget bra sang forøvrig :D
Haha, den husker jeg jo godt (fra den klassiske 1990-finalen med Brandenburger Tor, Jahn Teigens "Smil" ft. Carola og Anita Skorgan, og Leif Erik Forberg som programleder). Det må heller være ett av bidragene hans fra sent på 80-tallet som det ligner mest på :D

kibby

Legg inn av kibby »

Skraevadottir skrev: lør okt 23, 2021 9:09 pm Carina Dahl var faktisk enda verre å høre på nå i gjensynet. Alexandra Rotan er så mye bedre at det er litt som Champions League mot Post Nord-ligaen, avdeling 2. Eventuelt som Bodø/Glimt mot Roma.
Syns ikke Carina slo Alexandra 6-1. Beklager :lol: (ja, det var ironi, men jeg kunne ikke dy meg). HEIA ALEXANDRA <3

kibby

Legg inn av kibby »

Sulfat skrev: lør okt 23, 2021 9:14 pm Ropemannen er en enda dårligere låtskriver enn vokalist, tydeligvis. For et makkverk.
Det er en grunn til at Ropemannen aldri ble en topp10-finalist i Idol, men røk ut i semifinalerundene...

kibby

Legg inn av kibby »

SuperGunners10 skrev: lør okt 23, 2021 10:10 pm Dette må bare bli Alexandra. Uten tvil den desidert beste stemmen, den største stjernen og den mest fantastiske auraen.
Helt enig <3

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Filosoferer litt på forskudd angående finalen:

Ses1:
1. Bjørn Tomren og Heine Bugge: «Mein Vater ist ein Appenzeller»
Terningkast 6 (alle aviser kaster seg på bølgen Bjørn slik de alltid har gjort, han er jo så original, (alt ved ham er uoriginalt spør du meg) det samme med dommerne, de elsker ham.

2. Alexandra Rotan, Tom Hugo og Fred Buljo: «Venus»
Terningkast 5 (avisene er litt sparsomme siden de alle vil at Bjørn skal vinne). Det samme kan man si om dommerne. Selv om Rotan er i en annen liga (les flere hakk bedre), slik hun alltid har vært!

Ses2:
1. Bjørn Tomren: «I Wanna Dance with Somebody (Who Loves Me)»
2. 2. Alexandra Rotan: «You're the Voice»

Ref ses1: Bjørn vinner totalt uten at folk flest forstår hvorfor...

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Noen som vet sånn ca når det er tid for stemming? Jeg er opptatt får ikke sett direkte, men vil stemme. Når var det sist gang?

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Shabelle skrev: lør okt 30, 2021 7:38 pm Jeg er opptatt får ikke sett direkte, men vil stemme.?
Du er et perfekt eksempel på hva jeg snakker om ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»