Stjernekamp

Svar
Elgen
Innlegg: 3304

Re: Stjernekamp

Legg inn av Elgen »

Skraevadottir skrev: lør okt 30, 2021 9:21 pm Dette trakk greit ut, ja.
Kommer Kveldsnytt til oppsatt tid? :lol: :lol:

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

palimpsest skrev: lør okt 30, 2021 9:25 pm Adam Douglas altså, for en stemme.
Han er nok den aller beste som har vært med.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

DenFelgen skrev: lør okt 30, 2021 9:27 pm
Skraevadottir skrev: lør okt 30, 2021 9:21 pm Dette trakk greit ut, ja.
Kommer Kveldsnytt til oppsatt tid? :lol: :lol:
Hahaha!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

:D Joe Cocker var bedre :D
Sist redigert av sertono den lør okt 30, 2021 9:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

DenFelgen skrev: lør okt 30, 2021 9:27 pm
Skraevadottir skrev: lør okt 30, 2021 9:21 pm Dette trakk greit ut, ja.
Kommer Kveldsnytt til oppsatt tid? :lol: :lol:
De har fjernet 1 opptreden til hver av finalistene. Tidligere år har de måttet synge 1 valgfri sang som de har hatt i en tidligere Stjernekamp opptreden. For å gi plass til de 10 tidligere vinnerne.

palimpsest

Legg inn av palimpsest »

Skraevadottir skrev: lør okt 30, 2021 9:28 pm
palimpsest skrev: lør okt 30, 2021 9:25 pm Adam Douglas altså, for en stemme.
Han er nok den aller beste som har vært med.
Tenkte det samme.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Ingen når Knut Marius til knærne. Den absolutt beste vinneren gjennom tidene.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Jadda!!! Den beste vant i år igjen!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

*grøss* Bjørn Tomren var jo en vits, skulle aldri vært i en 32-delsfinale engang, det eneste han kunne var å synge med litt bassdel i stemmen, nothing else...
Sist redigert av sertono den lør okt 30, 2021 9:37 pm, redigert 1 gang totalt.

Laban

Legg inn av Laban »

Hva faen!?!?!

Shabelle

Legg inn av Shabelle »

Herregud

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

sertono skrev: lør okt 30, 2021 9:36 pm *grøss* Bjørn Tomren var jo en vits, skulle aldri vært i en 32-delsfinale engang, det eneste han kunne var å synge med litt bassdel i stemmen, nothing else...
Nydelig.

gorrart

Legg inn av gorrart »

Tomrefjord leverer!

Har dere flere?

Ghost

Legg inn av Ghost »

PapaSmurf skrev: lør okt 30, 2021 9:34 pm Ingen når Knut Marius til knærne. Den absolutt beste vinneren gjennom tidene.
Overhodet ikke. Bare gauling og null kontroll på tempo og styrke. Adam og Nora på et helt annet nivå. Tror nesten alle andre er bedre også. Kanskje bortsett fra han nordlendingen.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Gøy og overraskende at det norske folk valgte særpreg fremfor flinkt.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Korgutt skrev: lør okt 30, 2021 9:37 pm
sertono skrev: lør okt 30, 2021 9:36 pm *grøss* Bjørn Tomren var jo en vits, skulle aldri vært i en 32-delsfinale engang, det eneste han kunne var å synge med litt bassdel i stemmen, nothing else...
Nydelig.
Gratulerer med naboen din! :D

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Bjørn vant. Utruleg synd. Alexandra har i mykje større grad utfordra seg sjølv og vært innom sjangeren. Dessverre valde ho ein helt ny låt med Keiino som dessverre ikkje er like bra som mange av dei andre låtene til Keiino.

For meg har Bjørn vært litt kjedeleg. Så mange sanger/sjangere har vært med kassegitaren med avdempet stemme og veldig trygt. Synest personleg 1 stjernekampvinner bør i større grad tørre å utfordre seg sjølv.

Men men. Det norske folk avgjorde og det må man godta.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Ghost skrev: lør okt 30, 2021 9:38 pm
PapaSmurf skrev: lør okt 30, 2021 9:34 pm Ingen når Knut Marius til knærne. Den absolutt beste vinneren gjennom tidene.
Overhodet ikke. Bare gauling og null kontroll på tempo og styrke. Adam og Nora på et helt annet nivå. Tror nesten alle andre er bedre også. Kanskje bortsett fra han nordlendingen.
Nettopp. Adam forstår musikk, det gjør ikke Knut Marius. Derfor blir det soul når Adam synger, mens det kun blir pompøs, tilgjort patos når ropemannen voldtar låtene han roper ut.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Fortjent seier til Polka Bjørn :D

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Sulfat skrev: lør okt 30, 2021 9:41 pm
Ghost skrev: lør okt 30, 2021 9:38 pm
PapaSmurf skrev: lør okt 30, 2021 9:34 pm Ingen når Knut Marius til knærne. Den absolutt beste vinneren gjennom tidene.
Overhodet ikke. Bare gauling og null kontroll på tempo og styrke. Adam og Nora på et helt annet nivå. Tror nesten alle andre er bedre også. Kanskje bortsett fra han nordlendingen.
Nettopp. Adam forstår musikk, det gjør ikke Knut Marius. Derfor blir det soul når Adam synger, mens det kun blir pompøs, tilgjort patos når ropemannen voldtar låtene han roper ut.
Tør jeg gjette? Tror ikke du hadde sansen for den cupfinalelåten han lagde for Molde i si tid.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

PapaSmurf skrev: lør okt 30, 2021 9:34 pm Ingen når Knut Marius til knærne. Den absolutt beste vinneren gjennom tidene.
Han er også fantastisk, holder han som nummer to.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Sulfat skrev: lør okt 30, 2021 9:38 pm Gøy og overraskende at det norske folk valgte særpreg fremfor flinkt.
Det er nettopp det. Alexandra har en stor stemme, men det er litt for kjedelige låtvalg og litt for flinkt og korrekt.

Bjørn er sær og tør å velge ukonvensjonelt. Og så har han en tørr humor som folk liker.

Som da han fikk spørsmål om hvem han tenkte på da han sang Breakfast at Tiffanys? Leif Juster.

Men folket bestemmer. Noen vil alltid oppleve at sine favoritter taper. At Carina gikk mye lengre enn Anna Lisa var jo uforståelig for meg, men sånn er det engang.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Da må Bjørn sette av siste lørdag i oktober 2022 vil jeg tro.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Korgutt skrev: lør okt 30, 2021 9:43 pm
Sulfat skrev: lør okt 30, 2021 9:41 pm
Ghost skrev: lør okt 30, 2021 9:38 pm

Overhodet ikke. Bare gauling og null kontroll på tempo og styrke. Adam og Nora på et helt annet nivå. Tror nesten alle andre er bedre også. Kanskje bortsett fra han nordlendingen.
Nettopp. Adam forstår musikk, det gjør ikke Knut Marius. Derfor blir det soul når Adam synger, mens det kun blir pompøs, tilgjort patos når ropemannen voldtar låtene han roper ut.
Tør jeg gjette? Tror ikke du hadde sansen for den cupfinalelåten han lagde for Molde i si tid.
Knut Marius stod ikke bak sangen, han var kun vokalist. Han sang bra han, men sangen var ræva.

MFK har ikke hatt en skikkelig fengende offisiell cupfinalelåt siden 1994.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Fin fyr da, tar ikke mye plass og lar ikke staffasjen prate for seg.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

PapaSmurf skrev: Det er nettopp det. Alexandra har en stor stemme, men det er litt for kjedelige låtvalg og litt for flinkt og korrekt.
Bjørn er sær og tør å velge ukonvensjonelt. Og så har han en tørr humor som folk liker.

Som da han fikk spørsmål om hvem han tenkte på da han sang Breakfast at Tiffanys? Leif Juster.

Men folket bestemmer. Noen vil alltid oppleve at sine favoritter taper. At Carina gikk mye lengre enn Anna Lisa var jo uforståelig for meg, men sånn er det engang.
Gubber! faen jeg er så lei av dere!

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

PapaSmurf skrev: lør okt 30, 2021 9:46 pm
Korgutt skrev: lør okt 30, 2021 9:43 pm
Sulfat skrev: lør okt 30, 2021 9:41 pm

Nettopp. Adam forstår musikk, det gjør ikke Knut Marius. Derfor blir det soul når Adam synger, mens det kun blir pompøs, tilgjort patos når ropemannen voldtar låtene han roper ut.
Tør jeg gjette? Tror ikke du hadde sansen for den cupfinalelåten han lagde for Molde i si tid.
Knut Marius stod ikke bak sangen, han var kun vokalist. Han sang bra han, men sangen var ræva.

MFK har ikke hatt en skikkelig fengende offisiell cupfinalelåt siden 1994.
Hvem var det som skrev den da? Fant det ut. Endre Ruset med Blått gull.
Du tenker vel på Danseskole på Ullevaal med Di Derre tenker jeg.
Sist redigert av Korgutt den lør okt 30, 2021 9:54 pm, redigert 1 gang totalt.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Korgutt skrev: lør okt 30, 2021 9:43 pm

Tør jeg gjette? Tror ikke du hadde sansen for den cupfinalelåten han lagde for Molde i si tid.
Nei, men jeg ELSKET videoen!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Blæh. Setter Bjørn nederst sammen med Bilal av tidligere vinnere jeg ikke ønsket.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

eppaen skrev: lør okt 30, 2021 9:51 pm Blæh. Setter Bjørn nederst sammen med Bilal av tidligere vinnere jeg ikke ønsket.
Samme her, uansett uhyre vanskelig å vinne noe som helst om man er jente, Bjørn er typen som beviser det!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»