Robinsonekspedisjonen 2021

Svar
sexxes
Innlegg: 1925

Re: Robinsonekspedisjonen 2021

Legg inn av sexxes »

gorrart skrev: man nov 22, 2021 10:20 pm
gorrart skrev: man nov 15, 2021 9:32 pm Fysj så usympatisk Linn er.
Klikker i vinkel når alliansen "hennes" er truet.

Har aldri unnet noen så lite å vinne en realityserie.
Ding-dong ...

Der røyk'a! :lol:
I motsetning til noen andre greide hun å gå ut med verdighet. Det hadde jeg egentlig ikke trodd.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Hadde vel trodd Tor Bjarne skulle tatt det, men viste vel at han fungerte mindre optimalt sosialt, mens man så hvordan Maiken vant over seg selv, og fungerte bedre sammen med de andre enden kunne se ut utenifra.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Da har jeg omsider sett finalen. Litt kjipt at Tor Bjarne ikke vant. Folk har en tendens til å stemme på den de liker best, helt uavhengig av andre parametre. Jo da, Maiken var grei og tøff som kom seg helt til finalen uten å gi seg, men der stopper det for meg. Tor Bjarne måtte klare seg så å si aleine i hele ekspedisjonen og greide mot alle odds å komme seg til finalen gjennom mad skills. Men men, hadde vært verre om f. eks Linn eller - gud forby - Hanne vant. Sistnevnte må være den personen jeg minst ville likt å henge med av alle personer jeg har sett på TV. Det er bare noe med ansiktsuttrykkene, måten å prate på og en litt sånn påtatt skinnhellighet som jeg finner ekstremt irriterende. Nå er dette selvsagt sånn som hun framstår på TV, og man skal være forsiktig med å si at det er en fasit på noen som helst måte.

Så alt i alt ikke helt krise at Maiken vant.

Årets sesong var tidvis veldig god, med enormt med drama og mye fram og tilbake og overraskende vendinger. Super casting, produksjon, og ikke minst artige konkurranser. De siste programmene var kanskje litt ensformige og totalt sett litt kjedelige, så det trekker litt ned. Silje Torp bra som programleder, men noen ny Christer Falck er hun ikke foreløpig. Triller en femmer på terningen totalt, faktisk. Et gledelig gjensyn.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»