Robinsonekspedisjonen 2021

Svar
Grotu

Robinsonekspedisjonen 2021

Legg inn av Grotu »

Robinson er tilbake etter 5 år. Alltid vært stor fan av amerikanske "survivor" så dette skal sees.

Premieredato er da mandag 30 august (altså i morgen)

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Starter i dag 20:30 :D

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Dette liker jeg. Silje Torp fungerer fint som programleder!

Grotu

Legg inn av Grotu »

Fin første episode. Syntes de fleste deltagerne er noe underholdende mens kampene de var i gjennom også var greie å følge med på. Silje gjør en grei prestasjon som programleder. Blir spennede å se hva som skjer med det gule laget nå som de uten tvil har sendt hjem en sterk medspiller.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Digg at Line røk ut! Hun ble helt "Rhino Thue" når hun gikk ut.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Dejan_Stankovic89 skrev: tir aug 31, 2021 7:13 am Digg at Line røk ut! Hun ble helt "Rhino Thue" når hun gikk ut.
Blacka jo helt ut. Ergo, er rett valg av det gule laget.

Grotu

Legg inn av Grotu »

Alltid leit da noen blir tatt ut av konkurransen på grunn av skade. Ikke så mye respekt for dem som trekker seg uten grunn da. (med mindre det er noe vi ikke ble fortalt).

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Veldig bra sesong så langt, perfekt casting!

SkravleKaspar

Legg inn av SkravleKaspar »

Sjeldent jeg irriterer meg over meg over realitydeltakere, men hun derre gamle Hanne skal dere på billig av meg altså.. Få det bort!

Rusten

Legg inn av Rusten »

Er det bare jeg som begynner å få dårlig hørsel eller er det generelt vanskelig å fange opp all mumling hos deltagerne med forskjellige dialekter? Burde kanskje vært tekstet?

qbah

Legg inn av qbah »

Rusten skrev: søn okt 03, 2021 8:03 pm Er det bare jeg som begynner å få dårlig hørsel eller er det generelt vanskelig å fange opp all mumling hos deltagerne med forskjellige dialekter? Burde kanskje vært tekstet?

Hadde ikke hatt noe å si med teksting, nei. For øvrig enig i at gamlemor må dra hjem. Slitsom dame og hun er alltid sist i konkurranser. Få også ut hun med langt hår og krøller som roper og skriker så forbanna høyt.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Silje prøver å dempe konflikten i gruppa. Snakk om å ha misforstått sin rolle som programleder.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Denne sesongen må da være blant de beste Robinson-sesongene noensinne? Drama nesten hele tida, men såpass lange sendinger at en også får se litt natur og dagligliv på øya. Dessuten syns jeg at konkurransene er spesielt gode og originale denne sesongen; der går Robinson alle andre realityprogrammer en høy gang.

pigg

Legg inn av pigg »

Skraevadottir skrev: søn okt 17, 2021 4:23 pm Denne sesongen må da være blant de beste Robinson-sesongene noensinne? Drama nesten hele tida, men såpass lange sendinger at en også får se litt natur og dagligliv på øya. Dessuten syns jeg at konkurransene er spesielt gode og originale denne sesongen; der går Robinson alle andre realityprogrammer en høy gang.
Hvem var det som røk ut i forrige episode?

gorrart

Legg inn av gorrart »

pigg skrev: man okt 18, 2021 6:04 pm
Skraevadottir skrev: søn okt 17, 2021 4:23 pm Denne sesongen må da være blant de beste Robinson-sesongene noensinne? Drama nesten hele tida, men såpass lange sendinger at en også får se litt natur og dagligliv på øya. Dessuten syns jeg at konkurransene er spesielt gode og originale denne sesongen; der går Robinson alle andre realityprogrammer en høy gang.
Hvem var det som røk ut i forrige episode?
Ingen, men Tor Bjarne ble merket

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

gorrart skrev: man okt 18, 2021 9:08 pm
pigg skrev: man okt 18, 2021 6:04 pm
Skraevadottir skrev: søn okt 17, 2021 4:23 pm Denne sesongen må da være blant de beste Robinson-sesongene noensinne? Drama nesten hele tida, men såpass lange sendinger at en også får se litt natur og dagligliv på øya. Dessuten syns jeg at konkurransene er spesielt gode og originale denne sesongen; der går Robinson alle andre realityprogrammer en høy gang.
Hvem var det som røk ut i forrige episode?
Ingen, men Tor Bjarne ble merket
Jepp, og så var det Henrik som måtte ut "i kveld" etter duell mot Tor Bjarne. Jeg ser på Viaplay, så jeg pleier å ligge litt foran lineær-TV, men jeg har ikke sett ukas episode (som blir neste ukes TV-episode) ennå.

SkravleKaspar

Legg inn av SkravleKaspar »

Hanne har vært på billigsalg lenge men jaggu seiler Linn opp og nærmer seg i tilbudskroken.. makan til usympatisk spiller.. og lite selvinsikt..

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

SkravleKaspar skrev: lør okt 23, 2021 12:18 am Hanne har vært på billigsalg lenge men jaggu seiler Linn opp og nærmer seg i tilbudskroken.. makan til usympatisk spiller.. og lite selvinsikt..
Enig. Nicolai spilte mye, men han spilte fair og behandla alltid andre godt. Hanne og Linn spiller på en helt annen måte, og de krokodilletårene til Linn vet jeg ikke hvordan jeg skal beskrive en gang. Og så sitter de der dagen etter øyrådet og gosser seg. Makan til usympatiske folk. Tor Bjarne er min favoritt nå.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ingen overraskelse å lese dette om Linn.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Chromeback skrev: tor okt 28, 2021 5:32 pm Ingen overraskelse å lese dette om Linn.
Fortell!

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Skraevadottir skrev: tor okt 28, 2021 5:38 pm
Chromeback skrev: tor okt 28, 2021 5:32 pm Ingen overraskelse å lese dette om Linn.
Fortell!
Hatt «gleden» av å jobbe med henne ett år. Humret litt da hun fortalte yrket sitt, håndballspiller har vel vært en bijobb for henne i mange år. Ikke at det har så mye med saken å gjøre, så så hun veldig mye større ut nå enn da jeg jobbet med henne. Så veldig profesjonell håndballspiller tror jeg ikke akkurat at hun har vært.

Men uansett, alltid mye drama rundt henne. Det var alltid alle mot henne, selv om ingen egentlig ønsket å ha noen konflikter med henne. Hun prøvde også å vende meg og en kollega mot vår nærmeste leder, uten at det hjalp henne veldig.

Var så mye dritt på slutten at hun sykemeldte seg ut oppsigelsestiden. Kun drama og krangling.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Chromeback skrev: tor okt 28, 2021 9:48 pm
Skraevadottir skrev: tor okt 28, 2021 5:38 pm
Chromeback skrev: tor okt 28, 2021 5:32 pm Ingen overraskelse å lese dette om Linn.
Fortell!
Hatt «gleden» av å jobbe med henne ett år. Humret litt da hun fortalte yrket sitt, håndballspiller har vel vært en bijobb for henne i mange år. Ikke at det har så mye med saken å gjøre, så så hun veldig mye større ut nå enn da jeg jobbet med henne. Så veldig profesjonell håndballspiller tror jeg ikke akkurat at hun har vært.

Men uansett, alltid mye drama rundt henne. Det var alltid alle mot henne, selv om ingen egentlig ønsket å ha noen konflikter med henne. Hun prøvde også å vende meg og en kollega mot vår nærmeste leder, uten at det hjalp henne veldig.

Var så mye dritt på slutten at hun sykemeldte seg ut oppsigelsestiden. Kun drama og krangling.
Shit! Ja ja, ikke direkte overraskende med tanke på hvordan hun etter hvert har framstått i serien.

qbah

Legg inn av qbah »

Chromeback skrev: tor okt 28, 2021 9:48 pm
Skraevadottir skrev: tor okt 28, 2021 5:38 pm
Chromeback skrev: tor okt 28, 2021 5:32 pm Ingen overraskelse å lese dette om Linn.
Fortell!
Hatt «gleden» av å jobbe med henne ett år. Humret litt da hun fortalte yrket sitt, håndballspiller har vel vært en bijobb for henne i mange år. Ikke at det har så mye med saken å gjøre, så så hun veldig mye større ut nå enn da jeg jobbet med henne. Så veldig profesjonell håndballspiller tror jeg ikke akkurat at hun har vært.

Men uansett, alltid mye drama rundt henne. Det var alltid alle mot henne, selv om ingen egentlig ønsket å ha noen konflikter med henne. Hun prøvde også å vende meg og en kollega mot vår nærmeste leder, uten at det hjalp henne veldig.

Var så mye dritt på slutten at hun sykemeldte seg ut oppsigelsestiden. Kun drama og krangling.

Akkurat slik jeg ser for meg henne i et arbeidsliv og på privaten. Skitkjerring. Håper karma tar henne på øya snart.

SkravleKaspar

Legg inn av SkravleKaspar »

Det beste nå hadde vært om Tor Bjarne og Renato fant immunitetsmyntene..

Det trynet til Linn og Hanne med påfølgende syting hadde vært priceless å se..

qbah

Legg inn av qbah »

Kjedelig episode sist. Hanne tok den enkle veien og ga seg. Hun visste jo at hun ikke ble å holde ut uansett.

Synd TB ikke gjorde et stunt med dobbeltstemmene sine og tok ut Tariq. Det eneste som redder innspurten nå er om Linn ryker med en dolk i ryggen på et eller annet vis.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

qbah skrev: ons nov 03, 2021 10:43 pm Kjedelig episode sist. Hanne tok den enkle veien og ga seg. Hun visste jo at hun ikke ble å holde ut uansett.

Synd TB ikke gjorde et stunt med dobbeltstemmene sine og tok ut Tariq. Det eneste som redder innspurten nå er om Linn ryker med en dolk i ryggen på et eller annet vis.
Ja, det var en litt treig episode. Ellers helt enig i at det hadde vært najs om Linn forsvant ut. Syns også at Tariq har endra litt personlighet etter at han fikk mer makt. Heier på Tor Bjarne, men om han ikke vinner, håper jeg faktisk på Maria. Veronika og Maiken er ålreite, men jeg føler ikke at de er ordentlige vinnere, liksom.

qbah

Legg inn av qbah »

Skraevadottir skrev: tor nov 04, 2021 5:57 pm
qbah skrev: ons nov 03, 2021 10:43 pm Kjedelig episode sist. Hanne tok den enkle veien og ga seg. Hun visste jo at hun ikke ble å holde ut uansett.

Synd TB ikke gjorde et stunt med dobbeltstemmene sine og tok ut Tariq. Det eneste som redder innspurten nå er om Linn ryker med en dolk i ryggen på et eller annet vis.
Ja, det var en litt treig episode. Ellers helt enig i at det hadde vært najs om Linn forsvant ut. Syns også at Tariq har endra litt personlighet etter at han fikk mer makt. Heier på Tor Bjarne, men om han ikke vinner, håper jeg faktisk på Maria. Veronika og Maiken er ålreite, men jeg føler ikke at de er ordentlige vinnere, liksom.

Mhm. Synes han var megakjip og urimelig i tanten sin mot Maiken, foran alle ved bålplassen. Snakk om makt som har gått til hodet.

Tor Bjarne er den mest verdige vinneren ja. Spilt minst og er jevn og god i alt. Vinner ikke han er det helt hipp som happ for meg.

gorrart

Legg inn av gorrart »

Fysj så usympatisk Linn er.
Klikker i vinkel når alliansen "hennes" er truet.

Har aldri unnet noen så lite å vinne en realityserie.

gorrart

Legg inn av gorrart »

gorrart skrev: man nov 15, 2021 9:32 pm Fysj så usympatisk Linn er.
Klikker i vinkel når alliansen "hennes" er truet.

Har aldri unnet noen så lite å vinne en realityserie.
Ding-dong ...

Der røyk'a! :lol:

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

gorrart skrev: man nov 22, 2021 10:20 pm
gorrart skrev: man nov 15, 2021 9:32 pm Fysj så usympatisk Linn er.
Klikker i vinkel når alliansen "hennes" er truet.

Har aldri unnet noen så lite å vinne en realityserie.
Ding-dong ...

Der røyk'a! :lol:
Good riddance. Samtidig sitter en jo igjen med et par ganske anonyme og litt sånn "meh"-finalister. Tenker da på Vero og Maiken. Tor-Bjarne er jo den som har utmerka seg mest i konkurranser og som klassisk "Robinson", men det skal sies at også Maria har imponert til tider. Vil se på det som ganske så ufortjent om noen av de andre enn Tor Bjarne vinner, men Robinson er Robinson. Jeg ligger ei uke foran, ettersom jeg ser via Viaplay (høhø), men har ikke sett den siste episoden ennå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»