Kamptråd Tromsø - Rosenborg

Svar
Thecokeman

Re: Kamptråd Tromsø - Rosenborg

Legg inn av Thecokeman »

Dino!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Verdens beste Dino! For en spiss!

Mål i 3 kamper på rad nå, Tjaaah.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Zanick skrev: søn jul 18, 2021 6:39 pm Verdens beste Dino! For en spiss!

Mål i 3 kamper på rad nå, Tjaaah.
Kom akkurat på at TIL-seier er rimelig krise for oss, så mulig jeg må melde meg inn i Dinoklubben denne runden.

Botheim er forresten oppe i 8 mål nå...

Men den opprinnelige straffen var vel at du skulle gi deg på vgd? Her tror jeg du ble reddet.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Spesielt å dømme frispark der.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 6:40 pm Botheim er forresten oppe i 8 mål nå...

Men den opprinnelige straffen var vel at du skulle gi deg på vgd? Her tror jeg du ble reddet.
Tenkte på det samme! Eneste positive med at VGD gikk ad undas. Tror dog fortsatt Botheim skal slite med å nå 15. Straks halvspilt serie nå.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Zanick skrev: søn jul 18, 2021 6:47 pm
Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 6:40 pm Botheim er forresten oppe i 8 mål nå...

Men den opprinnelige straffen var vel at du skulle gi deg på vgd? Her tror jeg du ble reddet.
Tenkte på det samme! Eneste positive med at VGD gikk ad undas. Tror dog fortsatt Botheim skal slite med å nå 15. Straks halvspilt serie nå.
Tja, så lenge han er frisk mot Brann, så regner jeg med han kan få en 4-5 i den kampen. Da trenger han bare 2-3 på de 15 siste. Burde kunne gå.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Scorte Molde på at en spiller lå nede og opphevet offsiden? Sjokk.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Ser disse målene har gått til hodet på Dino. Svarer som om han er for kul til å bli intervjuet. Sjarmerene fyr, passer bra inn i RBK!

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Hadde nok passer best inn i Brann denne Dino. Men det er ikke alle forunt å ende opp der de hører hjemme her i livet.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

AxelRudi skrev: søn jul 18, 2021 6:54 pm Scorte Molde på at en spiller lå nede og opphevet offsiden? Sjokk.
Ja, har det skjedd før altså?

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Kan gjerne få inn Ceide for Konradsen nå.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Du verden for en avslutning. Kan vel bare plassere den i hjørnet i stedet for å banke den rett på keeper.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Jada, Holse!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Herlig Holse!

Artig glipp av kommentator: Ballen går via keeper og i mål, og fyren presterer å si ''God redning av Karlstrøm...først''

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Holse er farlig. Og der røyk Konradsen igjen ja.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Zanick skrev: søn jul 18, 2021 7:29 pm Herlig Holse!

Artig glipp av kommentator: Ballen går via keeper og i mål, og fyren presterer å si ''God redning av Karlstrøm...først''
Den RBK-scoringen både hjalp Brann og sendte VIF nedover på tabellen, antageligvis den minst sure RBK-scoringen jeg noensinne vil få oppleve.

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

I hvilket minutt på tampen skal de slippe inn denne gangen? Tipper 90+1

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Tipper 87.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Tagseth! Sånn går det når man ikke legger seg fullstendig bakpå!

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Nydelig skudd av Tagseth. Gjør nok godt for selvtilliten.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Nydelig av Tagseth!

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Morro for Tagseth 👍

Dewaz

Legg inn av Dewaz »

Holse er uendelig mye bedre på midten

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tagseth og Holse indreløpere, noe helt annet TVERT! Vender av folk, spiller fremover.

SE NÅ DA ÅGE!

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Vi ser ut som et helt nytt lag når vi får Holse på midten.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

LSK og Mjøndalen-mål på tampen. Nå var det nesten for mye av det gode her.

Mangler bare at Paul fikk satt inn 4-1.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Synes vi er ganske gode etter Ceide kom inn for Konradsen og vi fikk Holse på midten. Får håpe vi fortsetter med det nå, men jeg tviler.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Zanick skrev: søn jul 18, 2021 7:50 pm LSK og Mjøndalen-mål på tampen. Nå var det nesten for mye av det gode her.

Mangler bare at Paul fikk satt inn 4-1.
Kåre på gråten i intervju etter kamp nå.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Tjaaah skrev: søn jul 18, 2021 7:57 pm
Zanick skrev: søn jul 18, 2021 7:50 pm LSK og Mjøndalen-mål på tampen. Nå var det nesten for mye av det gode her.

Mangler bare at Paul fikk satt inn 4-1.
Kåre på gråten i intervju etter kamp nå.
Trist å høre, Tjaaah.

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

Ganske jævla flaks med en komfortabel seier i nok en drittkamp. Største lyspunktet er uten tvil RWP som på tross av å være usynlig i store deler av kampen klarer å skape noe fornuftig eller nesten-fornuftig når han får ballen i gode posisjoner.
Så antydning til flyt i pasningsspill, press og duellspill i ca to minutter etter målet til Tagseth, ellers er det like føkkings tafatt som vanlig. Hva i helvete er det Konradsen og Hovland driver med på målet til TIL?

Ceide virker å være vaksinert mot å sette fart mot mål uten ball. Fryktelig å se en spiller med sånt potensiale ikke ser til å ville ha ballen.
Dino er okei idag. Han bruker styrken sin i flere situasjoner og greier også å sette opp medspillere i gode situasjoner.

Det som er helt på trynet er nevnte press-spill og pasningskvalitet. Jeg mista tellinga på feilpasninger fra Hovland, og Serbecic bare marignalt bedre. Merkelig. Håpet er jo at det kommer et lite snev av selvtillit inn i laget etter to forholdsvis heldige og tilfeldige seire. TIL var ikke veldig farlige mot AHs mål idag, men kunne fort klæbba inn et mål til. Største oppturen er selvfølgelig LSKs utligning og brunskjortenes spiker i Kårekista

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»