Nyhetskanalen på repeat

Svar
Investor

Nyhetskanalen på repeat

Legg inn av Investor »

Å ha på TV2 Nyhetskanalen en hel dag kan være en prøvelse, samme sakene om og om igjen, avbrutt av de samme hersens VitaPro og OneCall-reklamene om og om igjen. Er til å bli sprø av!
Skjer det virkelig ikke mer i denne verden som er viktig å sende?

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Nyhetskanalen prøver sitt beste. Det er mennesker med følelser bak kanalen.

Investor

Legg inn av Investor »

Justice 97 skrev: tir aug 31, 2021 5:51 pm
Investor skrev: tir aug 31, 2021 3:52 pm Å ha på TV2 Nyhetskanalen en hel dag kan være en prøvelse, samme sakene om og om igjen, avbrutt av de samme hersens VitaPro og OneCall-reklamene om og om igjen. Er til å bli sprø av!
Skjer det virkelig ikke mer i denne verden som er viktig å sende?
Har du prøvd å skifte kanal, eller kanskje av-knappen? Eller er du avhengig av å ha på nyhetskanalen en hel dag?
Er hensikten med Nyhetskanalen at folk skal skifte kanal når de ser på? Hva er dette for slags argument? Det må da gå an å lage nyhetssendinger som ikke er kontinuerlig 30-minutters repeat hele f**ings dagen!

TWU

Legg inn av TWU »

Investor skrev: tir aug 31, 2021 3:52 pm Å ha på TV2 Nyhetskanalen en hel dag kan være en prøvelse, samme sakene om og om igjen, avbrutt av de samme hersens VitaPro og OneCall-reklamene om og om igjen. Er til å bli sprø av!
Skjer det virkelig ikke mer i denne verden som er viktig å sende?
Dette er jo en nisjekanal, er ikke ressurser til å kjøre opplegg ala CNN/Fox/Al Jazeera etc.

Noen

Legg inn av Noen »

Investor skrev: tir aug 31, 2021 8:54 pm Er hensikten med Nyhetskanalen at folk skal skifte kanal når de ser på?
Dypere sett, ja.

ejor

Legg inn av ejor »

Investor skrev: tir aug 31, 2021 3:52 pm Å ha på TV2 Nyhetskanalen en hel dag kan være en prøvelse, samme sakene om og om igjen, avbrutt av de samme hersens VitaPro og OneCall-reklamene om og om igjen. Er til å bli sprø av!
Skjer det virkelig ikke mer i denne verden som er viktig å sende?
Jasså, døkk sit og glor?

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Poenget med nyhetskanalen er vel at man når som helst på døgnet skal kunne skru innom og få med seg det viktigste som har skjedd nylig. Ikke at det skal være underholdning for en hel dag.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Spådde denne kanalen nedenom og hjem - for det er rett og slett ikke nok som skjer i Norge til at det er interessant. Det er det fortsatt ikke, men likevel har den klart seg på forunderlig vis. Er nok mange som bare har den stående på ved gammel vane. Og med moderne produksjonsteknikk og smarte valg er det lang billigere å lage enn det var før....

Lezah

Legg inn av Lezah »

Investor skrev: tir aug 31, 2021 8:54 pm
Er hensikten med Nyhetskanalen at folk skal skifte kanal når de ser på? Hva er dette for slags argument? Det må da gå an å lage nyhetssendinger som ikke er kontinuerlig 30-minutters repeat hele f**ings dagen!
Temmelig sikker på at NRK og TV2 har litt mer spissede nyhetssendinger som du kan sjekke, fremfor å se på Nyhetskanalen 24/7.

Ormen den lange

Legg inn av Ormen den lange »

Investor skrev: tir aug 31, 2021 3:52 pm Å ha på TV2 Nyhetskanalen en hel dag kan være en prøvelse, samme sakene om og om igjen, avbrutt av de samme hersens VitaPro og OneCall-reklamene om og om igjen. Er til å bli sprø av!
Skjer det virkelig ikke mer i denne verden som er viktig å sende?
Dette kan jeg godt forstå. Når det kommer til prøvelser fra TV2, så lar jeg meg mest iritere over den damestemmen som i årevis daglig anonserer kommende programer med klokkeslett. Men heldigvis har jeg med tiden funnet noe ut av TV2 nyhetene. Det er når de kvinnelige værdamene forteller om været i Norge. :D

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Investor skrev: tir aug 31, 2021 3:52 pm Å ha på TV2 Nyhetskanalen en hel dag kan være en prøvelse, samme sakene om og om igjen, avbrutt av de samme hersens VitaPro og OneCall-reklamene om og om igjen. Er til å bli sprø av!
Skjer det virkelig ikke mer i denne verden som er viktig å sende?
Prøv å bytte ut TV med radio en dag. "NRK Alltid Nyheter" er en radiokanal som sender nyheter hele døgnet. Uten reklame.

Gloriana

Legg inn av Gloriana »

Investor skrev: tir aug 31, 2021 3:52 pm Å ha på TV2 Nyhetskanalen en hel dag kan være en prøvelse, samme sakene om og om igjen, avbrutt av de samme hersens VitaPro og OneCall-reklamene om og om igjen. Er til å bli sprø av!
Skjer det virkelig ikke mer i denne verden som er viktig å sende?
I et land som Norge så kan du ha på nyhetene kl 0700 og 2200, de viktigste overskriftene får du med deg på 3 min (stort sett så er dette også rimelig uviktig/uinteressant). Ellers vil jeg anbefale deg til å slå av skjermen, mye morsomt som skjer utenfor den.

Investor

Legg inn av Investor »

Tar til etterretning mye av det som skrives her 😛 Sitter forøvrig ikke å glor på Nyhetskanalen 24/7, men har den på i bakgrunnen på hjemmekontor.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Enklere å få med seg siste nytt ved å bare gå innom for eksempel VG

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

fargeblind skrev: tor sep 09, 2021 8:37 am
Investor skrev: tir aug 31, 2021 3:52 pm Å ha på TV2 Nyhetskanalen en hel dag kan være en prøvelse, samme sakene om og om igjen, avbrutt av de samme hersens VitaPro og OneCall-reklamene om og om igjen. Er til å bli sprø av!
Skjer det virkelig ikke mer i denne verden som er viktig å sende?
Prøv å bytte ut TV med radio en dag. "NRK Alltid Nyheter" er en radiokanal som sender nyheter hele døgnet. Uten reklame.
Også det på repeat. Og Nyhetsmorgen blir bare mer og mer banal. "Salongismen" som startet med Salongen og annet drit for noen år siden har spredd seg gjennom hele P2 og NRK Alltid Nyheter. Det er jo knapt mulig å grave opp nyhetsdekning med noenlunde substans mer. Det siste året har man hatt kulturnyheter som har vært følgjetonger om Britney Spears, dekning av abortlovgivning i USA som endte med at Veronica Westhrin trodde at hun kunne bruke Urix-redaksjonen til å lansere sin egen videodagbok, en Anders Magnus som stort sett går og surrer i en boble i DC eller finner de mest stakkarslige han kan finne av diverse minoriteter ellers i USA, Creed, Jåsund, Fermariello og resten av kaklegjengen i studio som bare babler i vei uten mål og mening over nyhetssakene som de skal presentere, et Ekko som har blitt helt ramponert av noe som virker å være en slags kvoteordning for rekruttering av nye programledere som ikke kan noe som helst, en Bjørn Myklebust som konfronterer ihjel godt som alle "Politisk kvarter"-sendingene med en stil som ville fått Solvang til å fremstå som spak (jeg synes det er bra med konfronterende journalister, men da må de kunne noe!) etc. Så har man kommet til Dax18 på kvelden der Sigrid Sollund kveler en hver debatt så fort noen hever stemmen da det ikke passer inn utifra etikette-boken hun skrev for noen år siden. Ødelegger ikke hun sendingene så har man smørfjeset Espen Aas som er mer interessert i sveisen og hvordan han artikulerer seg enn selv debattene. Hør på noe annet sier du? Hva da dersom man tenker å holde seg noenlunde oppdatert før man drar på arbeidet?

Det er ikke så veldig mye annet enn reklamen (og hva de nå enn putter i seg i TV2) som skiller NRK og TV2 hva gjeder nyhetsdekning mtp innholdet i det de skal formidle.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

DoktorS skrev: tor sep 02, 2021 1:20 pm Spådde denne kanalen nedenom og hjem - for det er rett og slett ikke nok som skjer i Norge til at det er interessant. Det er det fortsatt ikke, men likevel har den klart seg på forunderlig vis. Er nok mange som bare har den stående på ved gammel vane. Og med moderne produksjonsteknikk og smarte valg er det lang billigere å lage enn det var før....
Det er alltids nok som skjer, men det mangler både på innsats og kompetanse for å få det til skikkelig. De har rett og slett ikke flinke nok folk for å få det til å fungere ordentlig.

Én gang fikk TV2 Nyhetskanalen det noenlunde til og det var med Underhuset da Yama Wolasmal og Jon Hustad drev programmet med Mimir Kristjansson som var innom nå og da. Brukbart konsept der Yama aldri har vært bedre enn det og en Jon Hustad som var dyktig til å konkretisere og spisse argumenter slik at diskusjonene faktisk handlet om noe.

Men politikere liker ikke å være med på slike programmer da det fort kan ende med scener som dette:

Så i stedet dro Yama og Jon Hustad hver til sitt og man fikk tak i en blondie som kunne drive med litt mer koseprat slik at folk ikke ble ukomfortable.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

GiPazzini_85 skrev: lør sep 11, 2021 11:28 pm
fargeblind skrev: tor sep 09, 2021 8:37 am
Investor skrev: tir aug 31, 2021 3:52 pm Å ha på TV2 Nyhetskanalen en hel dag kan være en prøvelse, samme sakene om og om igjen, avbrutt av de samme hersens VitaPro og OneCall-reklamene om og om igjen. Er til å bli sprø av!
Skjer det virkelig ikke mer i denne verden som er viktig å sende?
Prøv å bytte ut TV med radio en dag. "NRK Alltid Nyheter" er en radiokanal som sender nyheter hele døgnet. Uten reklame.
Også det på repeat. Og Nyhetsmorgen blir bare mer og mer banal. "Salongismen" som startet med Salongen og annet drit for noen år siden har spredd seg gjennom hele P2 og NRK Alltid Nyheter. Det er jo knapt mulig å grave opp nyhetsdekning med noenlunde substans mer. Det siste året har man hatt kulturnyheter som har vært følgjetonger om Britney Spears, dekning av abortlovgivning i USA som endte med at Veronica Westhrin trodde at hun kunne bruke Urix-redaksjonen til å lansere sin egen videodagbok, en Anders Magnus som stort sett går og surrer i en boble i DC eller finner de mest stakkarslige han kan finne av diverse minoriteter ellers i USA, Creed, Jåsund, Fermariello og resten av kaklegjengen i studio som bare babler i vei uten mål og mening over nyhetssakene som de skal presentere, et Ekko som har blitt helt ramponert av noe som virker å være en slags kvoteordning for rekruttering av nye programledere som ikke kan noe som helst, en Bjørn Myklebust som konfronterer ihjel godt som alle "Politisk kvarter"-sendingene med en stil som ville fått Solvang til å fremstå som spak (jeg synes det er bra med konfronterende journalister, men da må de kunne noe!) etc. Så har man kommet til Dax18 på kvelden der Sigrid Sollund kveler en hver debatt så fort noen hever stemmen da det ikke passer inn utifra etikette-boken hun skrev for noen år siden. Ødelegger ikke hun sendingene så har man smørfjeset Espen Aas som er mer interessert i sveisen og hvordan han artikulerer seg enn selv debattene. Hør på noe annet sier du? Hva da dersom man tenker å holde seg noenlunde oppdatert før man drar på arbeidet?

Det er ikke så veldig mye annet enn reklamen (og hva de nå enn putter i seg i TV2) som skiller NRK og TV2 hva gjeder nyhetsdekning mtp innholdet i det de skal formidle.
Jeg ville ikke selv hatt på nyheter hele dagen....hverken i TV eller radio....dersom jeg samtidig skulle konsentrert meg om å jobbe i hjemmekontor. Heller da finne et sted som spiller noe bakgrunnsmusikk uten for mye prat og vås. Sitter man foran skjermen, er jo hele verden tilgjengelig på nettet.
Vi er vel alle forskjellige, men for meg personlig ville nyheter konstant oppleves som distraherende og gått ut over arbeidet.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Kunne ikke være mer enig når det gjelder NRK. Selv faggskip som Nyhetsmorgen er i ferd med å bli banalisert pjatt. Spesielt synes jeg denne Jåsund er fjollete. Hvorfor skal man ha dette småpludderet inne i nyhetssendingene? Dax18 er blitt TV-program - antar at det er et spesielt valgstudio de har nå, men Radøy virker ekstremt utilpass. Og TV er noe helt annet enn radio... Dagsrevyen hadde jeg egen tråd om mht prioriteringer, men det gikk over til en mer generell observasjon av det som skal være flaggskipet i nyehtsdekningen. Der har man også lange innslag om Britney Spears... Og, ja, selvsagt en enorm dekning av USA og til dømes abortlov. Der er jo situasjone i Europa vel mer av interesse, burede man kunne forvente...

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

fargeblind skrev: søn sep 12, 2021 10:45 am
GiPazzini_85 skrev: lør sep 11, 2021 11:28 pm
fargeblind skrev: tor sep 09, 2021 8:37 am
Prøv å bytte ut TV med radio en dag. "NRK Alltid Nyheter" er en radiokanal som sender nyheter hele døgnet. Uten reklame.
Også det på repeat. Og Nyhetsmorgen blir bare mer og mer banal. "Salongismen" som startet med Salongen og annet drit for noen år siden har spredd seg gjennom hele P2 og NRK Alltid Nyheter. Det er jo knapt mulig å grave opp nyhetsdekning med noenlunde substans mer. Det siste året har man hatt kulturnyheter som har vært følgjetonger om Britney Spears, dekning av abortlovgivning i USA som endte med at Veronica Westhrin trodde at hun kunne bruke Urix-redaksjonen til å lansere sin egen videodagbok, en Anders Magnus som stort sett går og surrer i en boble i DC eller finner de mest stakkarslige han kan finne av diverse minoriteter ellers i USA, Creed, Jåsund, Fermariello og resten av kaklegjengen i studio som bare babler i vei uten mål og mening over nyhetssakene som de skal presentere, et Ekko som har blitt helt ramponert av noe som virker å være en slags kvoteordning for rekruttering av nye programledere som ikke kan noe som helst, en Bjørn Myklebust som konfronterer ihjel godt som alle "Politisk kvarter"-sendingene med en stil som ville fått Solvang til å fremstå som spak (jeg synes det er bra med konfronterende journalister, men da må de kunne noe!) etc. Så har man kommet til Dax18 på kvelden der Sigrid Sollund kveler en hver debatt så fort noen hever stemmen da det ikke passer inn utifra etikette-boken hun skrev for noen år siden. Ødelegger ikke hun sendingene så har man smørfjeset Espen Aas som er mer interessert i sveisen og hvordan han artikulerer seg enn selv debattene. Hør på noe annet sier du? Hva da dersom man tenker å holde seg noenlunde oppdatert før man drar på arbeidet?

Det er ikke så veldig mye annet enn reklamen (og hva de nå enn putter i seg i TV2) som skiller NRK og TV2 hva gjeder nyhetsdekning mtp innholdet i det de skal formidle.
Jeg ville ikke selv hatt på nyheter hele dagen....hverken i TV eller radio....dersom jeg samtidig skulle konsentrert meg om å jobbe i hjemmekontor. Heller da finne et sted som spiller noe bakgrunnsmusikk uten for mye prat og vås. Sitter man foran skjermen, er jo hele verden tilgjengelig på nettet.
Vi er vel alle forskjellige, men for meg personlig ville nyheter konstant oppleves som distraherende og gått ut over arbeidet.
Nå skrev jeg heller ikke at jeg hørte på nyheter hele dagen. Dette er mer snakk om et spenn fra 06.00- 07.30 og så fra 17.30- 20.00. Og dette fungerte jo egentlig bra før da NRK hadde mange flinke folk, men disse har jo gitt seg.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

GiPazzini_85 skrev: søn sep 12, 2021 12:00 pm
fargeblind skrev: søn sep 12, 2021 10:45 am
GiPazzini_85 skrev: lør sep 11, 2021 11:28 pm

Også det på repeat. Og Nyhetsmorgen blir bare mer og mer banal. "Salongismen" som startet med Salongen og annet drit for noen år siden har spredd seg gjennom hele P2 og NRK Alltid Nyheter. Det er jo knapt mulig å grave opp nyhetsdekning med noenlunde substans mer. Det siste året har man hatt kulturnyheter som har vært følgjetonger om Britney Spears, dekning av abortlovgivning i USA som endte med at Veronica Westhrin trodde at hun kunne bruke Urix-redaksjonen til å lansere sin egen videodagbok, en Anders Magnus som stort sett går og surrer i en boble i DC eller finner de mest stakkarslige han kan finne av diverse minoriteter ellers i USA, Creed, Jåsund, Fermariello og resten av kaklegjengen i studio som bare babler i vei uten mål og mening over nyhetssakene som de skal presentere, et Ekko som har blitt helt ramponert av noe som virker å være en slags kvoteordning for rekruttering av nye programledere som ikke kan noe som helst, en Bjørn Myklebust som konfronterer ihjel godt som alle "Politisk kvarter"-sendingene med en stil som ville fått Solvang til å fremstå som spak (jeg synes det er bra med konfronterende journalister, men da må de kunne noe!) etc. Så har man kommet til Dax18 på kvelden der Sigrid Sollund kveler en hver debatt så fort noen hever stemmen da det ikke passer inn utifra etikette-boken hun skrev for noen år siden. Ødelegger ikke hun sendingene så har man smørfjeset Espen Aas som er mer interessert i sveisen og hvordan han artikulerer seg enn selv debattene. Hør på noe annet sier du? Hva da dersom man tenker å holde seg noenlunde oppdatert før man drar på arbeidet?

Det er ikke så veldig mye annet enn reklamen (og hva de nå enn putter i seg i TV2) som skiller NRK og TV2 hva gjeder nyhetsdekning mtp innholdet i det de skal formidle.
Jeg ville ikke selv hatt på nyheter hele dagen....hverken i TV eller radio....dersom jeg samtidig skulle konsentrert meg om å jobbe i hjemmekontor. Heller da finne et sted som spiller noe bakgrunnsmusikk uten for mye prat og vås. Sitter man foran skjermen, er jo hele verden tilgjengelig på nettet.
Vi er vel alle forskjellige, men for meg personlig ville nyheter konstant oppleves som distraherende og gått ut over arbeidet.
Nå skrev jeg heller ikke at jeg hørte på nyheter hele dagen. Dette er mer snakk om et spenn fra 06.00- 07.30 og så fra 17.30- 20.00. Og dette fungerte jo egentlig bra før da NRK hadde mange flinke folk, men disse har jo gitt seg.
Klar over det. Det er trådstarter som skrev at nyhetskanalen TV2 står på i bakgrunnen i TV på hjemmekontoret.
Misliker man både TV og radio, ser jeg som andre har nevnt lengre oppe i tråden av-knappen som en god løsning.
Det er mulig å lese nyheter i aviser og på skjerm.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

fargeblind skrev: søn sep 12, 2021 12:09 pm
Det er mulig å lese nyheter i aviser og på skjerm.
Ja, men hvilke? Kvaliteten er jo mildt sagt elendig. I Norge er det vel godt som bare Dag og Tid som holder mål mer, Aftenposten av dagsaviser.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

GiPazzini_85 skrev: søn sep 12, 2021 12:25 pm
fargeblind skrev: søn sep 12, 2021 12:09 pm
Det er mulig å lese nyheter i aviser og på skjerm.
Ja, men hvilke? Kvaliteten er jo mildt sagt elendig. I Norge er det vel godt som bare Dag og Tid som holder mål mer, Aftenposten av dagsaviser.
Hva er nyheter? For meg er det at de formidler hendelser.
"Det har vært jordskjelv, vulkanutbrudd....det er krig igjen.... børsen faller....hotellbrann i byen..."....name it. Jeg liker ikke fotball, og syns personlig det er for mye fotball i nyhetene.

Jeg legger ikke selv opp livet mitt etter nyhetssendingene i TV.
Det hender rett som det er at andre ting er viktigere ;-)
Nå er jeg lei av valgkamp, og er glad for at dette forsvinner som hovedfokus.
Sist redigert av fargeblind den søn sep 12, 2021 12:40 pm, redigert 2 ganger totalt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

DoktorS skrev: søn sep 12, 2021 11:52 am Kunne ikke være mer enig når det gjelder NRK. Selv faggskip som Nyhetsmorgen er i ferd med å bli banalisert pjatt. Spesielt synes jeg denne Jåsund er fjollete. Hvorfor skal man ha dette småpludderet inne i nyhetssendingene? Dax18 er blitt TV-program - antar at det er et spesielt valgstudio de har nå, men Radøy virker ekstremt utilpass. Og TV er noe helt annet enn radio... Dagsrevyen hadde jeg egen tråd om mht prioriteringer, men det gikk over til en mer generell observasjon av det som skal være flaggskipet i nyehtsdekningen. Der har man også lange innslag om Britney Spears... Og, ja, selvsagt en enorm dekning av USA og til dømes abortlov. Der er jo situasjone i Europa vel mer av interesse, burede man kunne forvente...
Det virker mest som om de er der for sin egen del. Fermariello er vel den som klarer seg best i det studioet. Dax18 har blitt et TV-program, det ser man bare med hvor mye penger de har brukt på nytt studio.

Og det er ikke nødvendigvis prioriteringen av USA jeg reagerer på, men kvaliteten på dekningen. Det er ofte for banalt og det blir referert til en del saker som vedtatte sannheter uten at de opplyser lytterne/ seerne om nyansene ved sakene. Men ja, Europadekningen er merkelig. Roger Sevrin Bruland er jo egentlig Berlin-korrespondent, men er i Praha en dag, Bergamo neste dag og så i Zagreb.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

fargeblind skrev: søn sep 12, 2021 12:36 pm
GiPazzini_85 skrev: søn sep 12, 2021 12:25 pm
fargeblind skrev: søn sep 12, 2021 12:09 pm
Det er mulig å lese nyheter i aviser og på skjerm.
Ja, men hvilke? Kvaliteten er jo mildt sagt elendig. I Norge er det vel godt som bare Dag og Tid som holder mål mer, Aftenposten av dagsaviser.
Hva er nyheter? For meg er det at de formidler hendelser.
"Det har vært jordskjelv, vulkanutbrudd....det er krig igjen.... børsen faller....hotellbrann i byen..."....name it. Jeg liker ikke fotball, og syns personlig det er for mye fotball i nyhetene.

Jeg legger ikke selv opp livet mitt etter nyhetssendingene i TV.
Det hender rett som det er at andre ting er viktigere ;-)
Nå er jeg lei av valgkamp, og er glad for at dette forsvinner som hovedfokus.
Nyhetene i seg selv er nå noe, men debatter og analyser rundt disse er det jeg savner mest. Jeg er også drita lei av valgkamp, men samtidig er det ekstremt mye som burde vært diskutert i stedet for alt fjaset vi blir servert. Eksempelvis synes jeg Bjørn Bø var meget god til å spørre ut partilederne i forkant av valgene. Nå er det jo bare tull med f.eks Randen og Myklebust. Dagsrevyen og annet TV-dill har jeg gitt opp, men slår innom nå og da siden det skjer så lite på radioen på kveldstid bare for å vemmes.

Det ville f.eks vært naturlig for politiske kommentatorer å løfte hva et regjeringsskifte vil bety rent skattepolitisk, om partiene faktisk KAN eller BØR endre alt sier de skal (eksempelvis fjerne fritaksmetoden, konsekvenser av å fjerne kontantstøtte), gått partienes hjertesaker mer etter sømmene (hvordan kan f.eks SP ha et medialt monopol på "distriktspolitikk"?) etc. Man må jo snart jobbe tett på departementene for å få tak i noe vettugt.

fargeblind

Legg inn av fargeblind »

Jeg syns kommentatorene helst bør la politikerne stå for å forklare og fortelle det du lister opp. Det er ikke kommentatorene som skal drive valgkamp.
Det ville etter min mening være utidig om kommentatorene skulle drive valgkamp.
Velgerne MÅ tenke sjæl.

Elgordo

Legg inn av Elgordo »

Med all respekt for folk i Stavanger :

Store ting skjer i Europa og verden, Tv2 nyhetskanalaen bruker en time på ei kran som har lagt seg på sida i Stavanger, får virkelig denne fordummende kanalen statsstøtte ?????

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Elgordo skrev: tor apr 14, 2022 11:43 am Med all respekt for folk i Stavanger :

Store ting skjer i Europa og verden, Tv2 nyhetskanalaen bruker en time på ei kran som har lagt seg på sida i Stavanger, får virkelig denne fordummende kanalen statsstøtte ?????
Det gjør den. Ganske mye også. Betingelsen for å produsere nyheter som går i konstant loop var statsstøtte.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Elgordo skrev: tor apr 14, 2022 11:43 am Med all respekt for folk i Stavanger :

Store ting skjer i Europa og verden, Tv2 nyhetskanalaen bruker en time på ei kran som har lagt seg på sida i Stavanger, får virkelig denne fordummende kanalen statsstøtte ?????
Det er viktig med nyheter om kraner 😊

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Elgordo skrev: tor apr 14, 2022 11:43 am Med all respekt for folk i Stavanger :

Store ting skjer i Europa og verden, Tv2 nyhetskanalaen bruker en time på ei kran som har lagt seg på sida i Stavanger, får virkelig denne fordummende kanalen statsstøtte ?????
Har du bare en kanal?

Selv har jeg fire kanaler i fire vinduer på skjermen. Så skifter jeg bare lyd i mellom kanalene :lol:

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Kan strømme mange utenlandske nyhetskanaler direkte på Youtube

Som for eksempel her: TV2 Nyhetskanalen, Sky News via Youtube, NRK1 og NRK2

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»