Partilederdebatten TV2

Svar
Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Partilederdebatten TV2

Legg inn av newsflash »

Da er det igjen klart for partilederdebatt på TV2, det fortjener vel en egen tråd :)

Sendingen starter 21:40

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ja, dette blir den første partilederbatten jeg ser i år. Gleder meg litt, faktisk! :lol:

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Er bare å glede seg til korka spørsmål og kanskje til og med enda mer korka svar nå. Eriksrud og resten av fjasegjengen som skal ta for seg statministerkandidater og annet fjas, mens en eller annen blondie står og spør etter ting hun ikke har greie på utover det som står i manus.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Ser ut som at klima blir tema i dag også, i tillegg til skatt og helse tydeligvis.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

"Skatten din", sier programleder. Skattepolitikk handler da vitterlig ikke om den beskjedne summen skatt jeg betaler...

Ellers frykter jeg dette blir Arill Riisse-show.

InternalExile

Legg inn av InternalExile »

Fy for en farget innledning av debatten. Tror ikke jeg orker å se på.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

DoktorS skrev: tir aug 31, 2021 9:47 pm "Skatten din", sier programleder. Skattepolitikk handler da vitterlig ikke om den beskjedne summen skatt jeg betaler...

Ellers frykter jeg dette blir Arill Riisse-show.
Skatte-debatt i Norge er ærlig talt bare svada, spesielt rundt formueskatt. Er jo bare å se på hvor enige partiene faktisk er på Stortinget. Fritaksmetoden var det vel ingen partier som sa nei til i sin tid. Småpenge-debatt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

InternalExile skrev: tir aug 31, 2021 9:47 pm Fy for en farget innledning av debatten. Tror ikke jeg orker å se på.
Hvordan farget? Er mest skrålete.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Stakkars pensjonisten med dieselbilen. Grisen tenker på ham også.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Jeg ser nå på partilederdebatten. La meg understreke at jeg ser på den, da jeg har gjenoppdaga Dimmu Borgirs Spiritual Black Dimensions fra 1999, og det går ikke an å spille noe slikt på noe annet enn et lydnivå som fører til naboklager på et eller annet tidspunkt.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Herregud for et nivå på denne debatten.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Mysterio19 skrev: tir aug 31, 2021 10:00 pm Herregud for et nivå på denne debatten.
Blir alltid mer snakking i munnen på hverandre på TV2...

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

newsflash skrev: tir aug 31, 2021 10:01 pm
Mysterio19 skrev: tir aug 31, 2021 10:00 pm Herregud for et nivå på denne debatten.
Blir alltid mer snakking i munnen på hverandre på TV2...
Bare 70 minutter igjen.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Sylvi angriper Erna ang oljebeskatningen. Er ikke bare på rød/grønn side en kan forvente tøffe forhandlinger dersom en skal danne regjering etter valget ;)

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

newsflash skrev: tir aug 31, 2021 10:01 pm
Mysterio19 skrev: tir aug 31, 2021 10:00 pm Herregud for et nivå på denne debatten.
Blir alltid mer snakking i munnen på hverandre på TV2...
Er samme fjaset hos NRK. De topper jo det hele med "Sjukt mange spørsmål". Det må være det verste rælet noen gang.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Dette var fryktelig skrale saker.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Støre setter Bastholm på plass.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Moxnes har helt rett i forhold til elektrifiseringen av sokkelen

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Klarer å få presset inn en del reklamepauser ja.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Hvorfor fikk ikke Melby ordet mer enn en gang her? Merkelig opplegg.

Og dette skal altså en haug med "eksperter" vurdere. Omtrent tre-fem setninger fra hver partileder. Patetisk.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Reklamepause er ødeleggende. Og Arill Riise synes jeg er mye dårligere debattleder enn Solvang.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

trønderen skrev: tir aug 31, 2021 10:12 pm Reklamepause er ødeleggende. Og Arill Riise synes jeg er mye dårligere debattleder enn Solvang.
Riise har altid vært oppblåst og uten speiselt mye substans.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

trønderen skrev: tir aug 31, 2021 10:12 pm Reklamepause er ødeleggende.
Det var ikke akkurat en kort reklamepause...

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Litt merkelig av Ap dette med å si at folk som tjener 700.000 skal betale mindre skatt.... Det er jo "vanlige folk" som stort sett utgjør de store summene....

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

Til orientering; Hvis vi likegodt tar ALLE pengene til ALLE milliardærene vil gjengen likevel ikke komme lenger enn ca ut i regjeringsår to. Og da skal vi visst ikke ha oljeinntekter heller.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Nei, dette gidder jeg ikke bruke mer tid på... Helt latterlig. Hva er det TV2 driver med. Hva er poenget med dette tøvet, fylle ut med landets partiledere mellom reklame, antar jeg....

12dd

Legg inn av 12dd »

Det irriterende gnålet fra Mgd og den totalt manglende respekten for andre som snakker er alene grunn nok til å avskrive det partiet.

trønderen

Legg inn av trønderen »

Det største problemet med debatten er dårlig styring av debatten.

Noen

Legg inn av Noen »

12dd skrev: tir aug 31, 2021 10:29 pm Det irriterende gnålet fra Mgd og den totalt manglende respekten for andre som snakker er alene grunn nok til å avskrive det partiet.
Hvem er med på å danne et nytt parti: Godhetspartiet?

Ingen kan jo være mot et sånt parti.

Og, det er vel litt sånn MDG vokser for tiden

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

trønderen skrev: tir aug 31, 2021 10:31 pm Det største problemet med debatten er dårlig styring av debatten.
Nå går det på repeat her. Det er akkurat samme spørsmålet om hvem som bestemmer som det var for tjue minutter siden. Kjedelig debatt så langt. Syns Støre har gjort det bra så langt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Norsk»