Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
peraleks

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av peraleks »

En del smårusk på Camawinga, men enorm vilje til å jobbe tilbake ballen hver eneste gang.

Ellers, Vini må seriøst begynne å sette sjansene sine.
Alt for mange bom fra særdeles gode posisjoner i kveld.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Der er Nacho heldig som slipper sitt andre gule på rent tøys.

Ghost

Legg inn av Ghost »

De siste 15 var dårlige. Spiller helt på Sociedads premisser. Det blir kjemping fremfor fotball, og spillerne lar seg provosere av filmingen og drøyingen fremfor å sette i gang raskt.

Ancelotti burde byttet mer før. Spillerne tydelig slitne etter 120 på torsdag.

Men alt i alt bra spillemessig. Så var det en slik dag.

Millitao, Ceballos og Kroos gode. Vini og Rodrygo også. Benz blir altfor dyp. Elendig innhopp av Modric.

Og Kubo er ikke verst. Langt bedre enn de på Madrid-benken. Lukter ikke målpoeng han heller da

Milfern

Legg inn av Milfern »

Da kan man vel konkludere med at håpet om seriegull henger i en syltynn tråd.

startelver

Legg inn av startelver »

Utrolig dette, men Sociedad er blitt et solid lag, spesielt defensivt veldig sterke. Og vanvittige redninger av keeperen.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Ekstremt taktisk blemme av Ancelotti. Prioriterer humbug-cupen CdR fremfor å prøve å ta igjen Barca i LL.

Da var luken et faktum. Hadde faktisk trodd den skulle være større på dette tidspunkt av sesongen.

RM går inn i en veldig mørk tid fremover. Benzema, Kroos og Modric skal snart erstattes. Men hvem skal inn? EPL og klubbene med rike arabere, amerikanere velger spillerne på øverst og nest-øverste nivå. Madrid må hente inn tenåringer som KAN bli gode om tre-fire år, også det til en høy pris.

Barca, med Laporta og Xavi, som jeg har nevnt så mang en gang vil bli det beste laget i Spania fordi de har en helt annen identitet, kultur og tradisjon i klubben, og spesielt når det kommer til talenter. De er i tillegg lojale til klubben.

Perez kan ikke lenger pumpe inn milliarder på spillerkjøp, men heller satse på rockekonserter og tenniskamper på nye Bernabeu for å finansiere sånn nogenlunde videre drift.

Situasjonen i LL og i Madrid generelt er veldig, veldig mørk. Se bare på årets resultater i Europa.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Klubben skriker etter gode backer, og det er lite spennende i markedet. Så ser jeg at Cancelo går på lån til Bayern med opsjon på kjøp. Sover man i timen eller var det Cancelo som evt var uinteressert? Håper nesten det siste.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Fullstendig kjøpevegring i Madrid for tiden. Cancelo MÅ jo ha blitt tilbudt Real på ett eller annet tidspunkt.

Ser nå at det snakkes om å hente Fran Garcia tilbake i sommer - kun for å selge ham videre.

Planen er nok å slure på Mendy/Alaba på venstre back, før man mislykkes med å hente Alphonso Davies sommeren 2024.

Har klødd meg i hodet over spillerlogistikken i flere år allerede, men nå begynner jeg å lure på om styret har fått drypp.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Enzo Fernandez visstnok klar for Chelsea. Da er det bare å glede seg til å man legger alle eggene i Bellingham-kurven og får omelett i retur.

Ender vel opp med å fornye med Modric til han er 50.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Soldado skrev: tir jan 31, 2023 5:19 pm Fullstendig kjøpevegring i Madrid for tiden. Cancelo MÅ jo ha blitt tilbudt Real på ett eller annet tidspunkt.

Ser nå at det snakkes om å hente Fran Garcia tilbake i sommer - kun for å selge ham videre.

Planen er nok å slure på Mendy/Alaba på venstre back, før man mislykkes med å hente Alphonso Davies sommeren 2024.

Har klødd meg i hodet over spillerlogistikken i flere år allerede, men nå begynner jeg å lure på om styret har fått drypp.
Nå er du virkelig pessimist og negativ, Soldado! Setter deg på «uvenn» øyeblikkelig.

Tebas sa her om dagen at LL har de beste spillerne, så intet å frykte for spansk fotball, og RM.

Forresten åtte poeng opp til Barca per nu.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Soldado skrev: tir jan 31, 2023 5:19 pm Fullstendig kjøpevegring i Madrid for tiden. Cancelo MÅ jo ha blitt tilbudt Real på ett eller annet tidspunkt.

Har klødd meg i hodet over spillerlogistikken i flere år allerede, men nå begynner jeg å lure på om styret har fått drypp.
Real Madrid har jo tviholdt på de samme spillerne siden 2015. Marcelo, Ramos, Ronaldo og Casemiro er alle bautaer som ikke har blitt erstattet. Mens spillere som Kroos, Benzema, Modric og Carvajal har alle peaket og er på veg nedover.

Er vel kun Courtois og Vinicius som kan sies å være solide kjøp siste åtte årene.

Men det er ikke bekmørkt. Økonomien fremstår som solid og Camavinga, Rodrygo og Tchouameni er spennende spillere med enormt potensiale. Men det virker som denne jævla oppussingen som aldri blir ferdig får Perez til å holde på lommeboka.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Fullstendig hjernedød VAR annullering. Herregud for ett nivå.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Elendig dømming.

Og jeg holder med dette møkkalaget Valencia.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Kremmerhus-kongen Asensio. Prøv å annuller den VAR.

MadBum

Legg inn av MadBum »

To kjappe

Milfern

Legg inn av Milfern »

Vinicius 2-0!
Har vært upresis i hele kveld. Viktig mål.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Gud bedre Vinicius må roe seg ned, totalt unødvendig gult kort.

Vill nedsparking av Paulista for øvrig, meget fortjent rødt kort.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Sykt hvor mye Vini tåler for øvrig, knapt skadet men blir sparket ned i kamp etter kamp.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Igjen slipper man inn tidlig på første sjanse i mot. Blir mange poengtap når man holder på sånn og må jage med spillere som trenger minst tre tilsvarende sjanser på å score også.

Med Benzema, Courtois og Millitao ute kan det bli vanskelig å score to og samtidig unngå flere baklengs.

Er det noen som helst mulighet for Klopp i sommer? Hadde vært fantastisk, og kan umulig være særlig motivert for å gå løs på neste sesong uten CL og eiere som gir han det han trenger for å levere i pengeligaen. Men han får det vel ikke i Madrid heller...

Ghost

Legg inn av Ghost »

... Og Asensio brenner straffe også. Selv det er en for liten scoringsmulighet for denne gjengen.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Mariano er på papiret en spiller som er god å sette inn når du trenger mål men han har så ræva touch og timing at det er mye bedre å sette inn en stopper på topp.

Ufattelig kvalm gjeng dette Mallorca-laget også. 8 min tillegg er faktisk langt mindre enn de har gjort seg fortjent til. Gjør det enda mer irriterende.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Ble tap ja. 20 avslutninger og 0 i kassa. Greit ræva.

startelver

Legg inn av startelver »

Imponerende å misse på straffe når man ligger under.

Bare å gratulere Barca med en ny tittel.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Se å lett det er å sette ut Vin Jr. Bare å tirre han. Det vil motspillere og fans fortsette å gjøre så lenge han er i hvit drakt.

Det store Fallet har startet. Mye senere enn beregnet, men nå er det i gang.

De beste spillerne vil ikke komme. Laporta og Xavi har tatt over tronen igjen i LL, & RM sliter med spill, aldrende spillere, skader og dårlige resultater.

Perez skal dog ha for å satse på tenniskamper, rockekonserter, o.l. I fremtiden for å få inn noe penger som finansierer 16-åringer som KAN prestere fra 2028 og utover.

B-Klubb, B-Liga!

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Fy faen så elendig, fyfaen.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Hvem viser klubb-VM i fotball?

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Morra di!

For å være litt mer seriøs så mener jeg det skal være VG+

Ghost

Legg inn av Ghost »

Leder 2-1 med 5 min igjen i semifinalen i årets tulleturnering nr 2. Modric brenner Madrids andre straffe på tre dager. Helt vaksinerte for tiden.

1-3, Rodrygo. Lekent med dobbel-hælpasning.

1-4, Arribas etter 20 sek på banen. Gøy det da.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Ghost skrev: ons feb 08, 2023 9:47 pm Leder 2-1 med 5 min igjen i semifinalen i årets tulleturnering nr 2.
Klubb-VM > Spansk Supercup

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Milfern skrev: tor feb 09, 2023 12:03 pm
Ghost skrev: ons feb 08, 2023 9:47 pm Leder 2-1 med 5 min igjen i semifinalen i årets tulleturnering nr 2.
Klubb-VM > Spansk Supercup
Klubb-VM vil jeg til og med si at ikke er en tulleturnering. Det er en turnering som det burde være mer blest rundt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»