Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
Saturn

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av Saturn »

Når man får Aubameyang til å score 2 ganger, i 0-4 seier, til óg med Agüero (ble riktignok tap) så er det ganske imponerende system men også merkelig at Real sjelden makter å levere 110% resultater som i CL.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Koffer skrev: fre mar 03, 2023 2:51 pm

Som jeg på det tidspunkt skrev, trengte Laporta og Xavi noe tid før de fikk -kjørt inn- det gode, gamle Barca-systemet igjen. Økonomien ordnet seg også.
Økonomien har ikke "ordnet seg" og det er lite som minner om det "gode gamle Barca-systemet". Men det siste er nok heller en fordel enn en ulempe. Minnene om tiki-taka har blitt tyngende for mange trenere og særlig Valverde som leverte gode resultater med mer defensiv/tilpasningsdyktig fotball. Xavi slipper unna med det. Han er en legende og har overtatt på et veldig riktig tidspunkt.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Skralle greier rett å slett og det kan være man muligens har gitt opp ligaen på dette tidspunktet og heller retter fokuset mot CL/CdR, mens Barcelona ramler inn 1-0 seiere.

9 poeng opp nå, selv med seier i El Clasico skal det mye til fremover.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Ikke mye som stemmer om dagen.

Ghost

Legg inn av Ghost »

peraleks skrev: søn mar 05, 2023 11:04 pm Skralle greier rett å slett og det kan være man muligens har gitt opp ligaen på dette tidspunktet og heller retter fokuset mot CL/CdR, mens Barcelona ramler inn 1-0 seiere.

9 poeng opp nå, selv med seier i El Clasico skal det mye til fremover.
Ja, det er skrale greier offensivt igjen etter en god periode med enorm flyt. Defensivt er det bra, men man trenger igjen for mange sjanser for å score. Benzema er ikke i nærheten av å være like giftig som i fjor, og Rodrygo er for ustabil foran mål. Når Vinicius har fem mann på seg som bytter på å sparke han ned, blir det utfordrende. Særlig når Barcelona fortsetter å grinde inn 1-0-seiere i kamper med tilsvarende kampbilde som der Madrid avgir poeng.

Og jeg stiller spm. til en del av Carlos disponering i disse ligakampene. Byttene kommer alltid for sent. Ceballos spilte mye i den gode perioden og gjorde sakene sine bra, så er han ute igjen. Carvajal kommer inn for Lucas V når man trenger mål. Sistnevnte var ikke god defensivt i går, men han lå høyt i banen og gav en ekstra dimensjon offensivt som Carvajal ikke har.

Nå er det vel det å bruke ligaen til å få i gang hele troppen for CL og CdR som gjelder. Jeg har Juventus og Chelsea for friskt i minnet til å si at det blir en sjarmøretappe mot et Liverpool som begynner å få gode opplevelser. 20 i odds på Liverpool-avansement er verdt en liten slant.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

På samme måte som jeg var kontrær forrige sesong når dere vant La Liga og Champions League med å si at dere etter min mening var heldige og ikke like gode som Barcelona eller topplagene i Europa spillemessig så kommer jeg til å være litt kontrær nå også.

Jeg synes at i 2023 så har Real Madrid vært virkelig gode (i hvert fall defensivt), med god kontroll på kulen, en Modric som har vært i form og noen av verdens aller beste stoppere.
Det har for de fleste lagene dere har møtt vært veldig vanskelig å score mot dere, og i det hele tatt komme til kvalifiserte sjanser i åpent spill.
Dere har hatt endel stang ut i endel kamper (og tapet mot Mallorca var et regelrett ran), men jeg er mer optimistisk på fremtiden til Real Madrid nå enn jeg var på dette tidspunktet forrige vår.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Jolla skrev: tir mar 07, 2023 12:57 am På samme måte som jeg var kontrær forrige sesong når dere vant La Liga og Champions League med å si at dere etter min mening var heldige og ikke like gode som Barcelona eller topplagene i Europa spillemessig så kommer jeg til å være litt kontrær nå også.

Jeg synes at i 2023 så har Real Madrid vært virkelig gode (i hvert fall defensivt), med god kontroll på kulen, en Modric som har vært i form og noen av verdens aller beste stoppere.
Det har for de fleste lagene dere har møtt vært veldig vanskelig å score mot dere, og i det hele tatt komme til kvalifiserte sjanser i åpent spill.
Dere har hatt endel stang ut i endel kamper (og tapet mot Mallorca var et regelrett ran), men jeg er mer optimistisk på fremtiden til Real Madrid nå enn jeg var på dette tidspunktet forrige vår.
Det er nok en riktig observasjon det. Mye stang inn i fjor, mens Barcelona hadde stang ut under Koeman i fasen som avgjorde ligaen. I år har det vært stang ut i noen virkelig definerende kamper. Mallorca som du nevner, men også Sociedad og Girona var kamper man burde vunnet greit.

De tre siste uten seier (Atletico, Barcelona, Betis) er kamper man har vært best spillemessig, men hvor det kunne bikket begge veier. 2 "poeng" er allikevel dårlig uttelling.

Barcelona har derimot en enorm flyt i år. Som forsåvidt er greit gitt at Madrid hadde det samme i fjor.

Fremtiden på midtbanen ser lys ut, stopperne er solide og Vini leverer bra til tross for ujevn uttelling. Men også noen ventede savn som dårlig backstøtte og 2 av 3 plå topp som ikke er der man kunne håpe. Rodrygo leverer ikke stabilt godt nok til å avlaste Vini med fem mann på seg, og Benzema er stort sett på 80 prosent. Med fjorårs-Benz tror eg man hadde hatt hvert fall tre seire på kampene jeg nevnte.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Benzema, Modric og Kroos kom til Madrid i en tid der vi var den mest attraktive klubben. Det er viktig at disse erstattes med store navn slik at Real Madrid forblir en relevant klubb i årene som kommer.

Benzema kom i 2009, en tid der Real Madrid ikke hadde konkurranse fra andre klubber vedrørende det økonomiske. Nå har man det og det er bare merkevaren som holder klubben ettertraktet. Derfor er det viktig at man snarest mulig henter inn noen store navn, for ellers ender vi opp som AC Milan.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Albania skrev: tir mar 07, 2023 10:57 am Benzema, Modric og Kroos kom til Madrid i en tid der vi var den mest attraktive klubben. Det er viktig at disse erstattes med store navn slik at Real Madrid forblir en relevant klubb i årene som kommer.

Benzema kom i 2009, en tid der Real Madrid ikke hadde konkurranse fra andre klubber vedrørende det økonomiske. Nå har man det og det er bare merkevaren som holder klubben ettertraktet. Derfor er det viktig at man snarest mulig henter inn noen store navn, for ellers ender vi opp som AC Milan.
Modric og Kroos er allerede erstattet, i det hele tatt den fremtidige midtbanen i form av Camawinga, Tchouamendi og Valverde er knallsterk.
Fram til den tid er det greit å ha Modric i bakhånd(går mot enda en 1-års kontrakt der) samtidig som Kroos fases gradvis ut av førsteelleveren.

Ellers er det i praksis kun 3 klubber man ikke kan konkurrere med rundt det økonomiske(PSG, City og Chelsea), ovenfor resten skal man kunne stille med gode kort. Også må det også skvises inn her, fokuset på store navn og spillere har ikke gitt oss særlig suksess(med få unntak selvfølgelig, CR). Mange av de spillerne som har vært utpreget enorme for oss i denne perioden ble hentet for nærmest lommerusk og var ikke så store navn på det tidspunktet de ble hentet heller.

Mange av de mest problematiske spillerne for vår del igjen har derimot vært store spillere med store navn(Hazard, James, Kaka, Bale).

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

peraleks skrev: tir mar 07, 2023 12:17 pm
Albania skrev: tir mar 07, 2023 10:57 am Benzema, Modric og Kroos kom til Madrid i en tid der vi var den mest attraktive klubben. Det er viktig at disse erstattes med store navn slik at Real Madrid forblir en relevant klubb i årene som kommer.

Benzema kom i 2009, en tid der Real Madrid ikke hadde konkurranse fra andre klubber vedrørende det økonomiske. Nå har man det og det er bare merkevaren som holder klubben ettertraktet. Derfor er det viktig at man snarest mulig henter inn noen store navn, for ellers ender vi opp som AC Milan.
Modric og Kroos er allerede erstattet, i det hele tatt den fremtidige midtbanen i form av Camawinga, Tchouamendi og Valverde er knallsterk.
Fram til den tid er det greit å ha Modric i bakhånd(går mot enda en 1-års kontrakt der) samtidig som Kroos fases gradvis ut av førsteelleveren.

Ellers er det i praksis kun 3 klubber man ikke kan konkurrere med rundt det økonomiske(PSG, City og Chelsea), ovenfor resten skal man kunne stille med gode kort. Også må det også skvises inn her, fokuset på store navn og spillere har ikke gitt oss særlig suksess(med få unntak selvfølgelig, CR). Mange av de spillerne som har vært utpreget enorme for oss i denne perioden ble hentet for nærmest lommerusk og var ikke så store navn på det tidspunktet de ble hentet heller.

Mange av de mest problematiske spillerne for vår del igjen har derimot vært store spillere med store navn(Hazard, James, Kaka, Bale).
Ville ikke satt Bale der. Frem til 2017 var Bale blant de bedre spillerne i troppen og var avgjørende for. Selv Kaka var langt bedre enn det Hazard noen gang har vært.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Albania skrev: tir mar 07, 2023 12:39 pm
peraleks skrev: tir mar 07, 2023 12:17 pm
Albania skrev: tir mar 07, 2023 10:57 am Benzema, Modric og Kroos kom til Madrid i en tid der vi var den mest attraktive klubben. Det er viktig at disse erstattes med store navn slik at Real Madrid forblir en relevant klubb i årene som kommer.

Benzema kom i 2009, en tid der Real Madrid ikke hadde konkurranse fra andre klubber vedrørende det økonomiske. Nå har man det og det er bare merkevaren som holder klubben ettertraktet. Derfor er det viktig at man snarest mulig henter inn noen store navn, for ellers ender vi opp som AC Milan.
Modric og Kroos er allerede erstattet, i det hele tatt den fremtidige midtbanen i form av Camawinga, Tchouamendi og Valverde er knallsterk.
Fram til den tid er det greit å ha Modric i bakhånd(går mot enda en 1-års kontrakt der) samtidig som Kroos fases gradvis ut av førsteelleveren.

Ellers er det i praksis kun 3 klubber man ikke kan konkurrere med rundt det økonomiske(PSG, City og Chelsea), ovenfor resten skal man kunne stille med gode kort. Også må det også skvises inn her, fokuset på store navn og spillere har ikke gitt oss særlig suksess(med få unntak selvfølgelig, CR). Mange av de spillerne som har vært utpreget enorme for oss i denne perioden ble hentet for nærmest lommerusk og var ikke så store navn på det tidspunktet de ble hentet heller.

Mange av de mest problematiske spillerne for vår del igjen har derimot vært store spillere med store navn(Hazard, James, Kaka, Bale).
Ville ikke satt Bale der. Frem til 2017 var Bale blant de bedre spillerne i troppen og var avgjørende for. Selv Kaka var langt bedre enn det Hazard noen gang har vært.
Akkurat 2017 var veldig preget av skader for Bale, året etter scoret han 16 mål i La Liga og var toneangivende i finalen mot Liverpool.
Jeg har tenkt mye rundt akkurat Bale og akkurat i form av hvor mye penger denne klubben har brukt på Bale, så må det kunne forventes betydelig mye mer enn 3 veldig gode sesonger. Fra 2018/2019-sesongen og utover har det vært veldig skralt og det sørger nok igjen for at jeg lener meg mer over på at signeringen av Gareth Bale ble ikke helt det store.

Enig i at Kaka var ikke i nærheten av så dårlig for klubben, han var først og fremst preget av skader, veldig mye skader. Men det er litt av visa her og, det ble brukt enorme summer på Bale/Kaka både i overgang og lønn, store navn, store spillere men det ble aldri helt det store(Selv om Bale hadde en fremragende evne til å score i finaler). Det har vært betydelig mye billigere spillere med betydelig mye mindre navn som har vært veldig toneangivende for klubben i denne perioden.

Kroos for eks. hentet vi gratis fra BM, Casemiro ble hentet til Castilla, lånt ut til Porto, hentet tilbake til RM.
Modric igjen kostet oss riktignok £ 30 mill men det er som lommerusk når man sammenligner med James, Bale og Kaka igjen.
En av tidenes beste midtbaner til ca. en halv James i overgangssum.

Samme med typer som Varane, Benzema, Carvajal(Hentet tilbake via tilbakekjøpsklausul), Marcelo etc. Samtlige hentet unge før de ble store navn og dette igjen for lommerusk. Selv om det skal påpekes at Benzema antagelig var det heteste spisstalentet i Europa på det tidspunktet man hentet han.

Tiden før igjen med Zidane, Figo, Beckham, Ronaldo etc. var for all del gøy det, men det ga oss veldig lite igjen i form av sølvtøy. Dette kom ikke på banen før man tok den turnoveren i 2009 og bygget opp laget med billig kvalitet isped toppstjerner alla CR.

startelver

Legg inn av startelver »

Tåler jo ikke skader her nå skal man løfte trofeer denne sesongen. Blir en spennende avslutning.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Albania skrev: tir mar 07, 2023 12:39 pm
peraleks skrev: tir mar 07, 2023 12:17 pm
Albania skrev: tir mar 07, 2023 10:57 am Benzema, Modric og Kroos kom til Madrid i en tid der vi var den mest attraktive klubben. Det er viktig at disse erstattes med store navn slik at Real Madrid forblir en relevant klubb i årene som kommer.

Benzema kom i 2009, en tid der Real Madrid ikke hadde konkurranse fra andre klubber vedrørende det økonomiske. Nå har man det og det er bare merkevaren som holder klubben ettertraktet. Derfor er det viktig at man snarest mulig henter inn noen store navn, for ellers ender vi opp som AC Milan.
Modric og Kroos er allerede erstattet, i det hele tatt den fremtidige midtbanen i form av Camawinga, Tchouamendi og Valverde er knallsterk.
Fram til den tid er det greit å ha Modric i bakhånd(går mot enda en 1-års kontrakt der) samtidig som Kroos fases gradvis ut av førsteelleveren.

Ellers er det i praksis kun 3 klubber man ikke kan konkurrere med rundt det økonomiske(PSG, City og Chelsea), ovenfor resten skal man kunne stille med gode kort. Også må det også skvises inn her, fokuset på store navn og spillere har ikke gitt oss særlig suksess(med få unntak selvfølgelig, CR). Mange av de spillerne som har vært utpreget enorme for oss i denne perioden ble hentet for nærmest lommerusk og var ikke så store navn på det tidspunktet de ble hentet heller.

Mange av de mest problematiske spillerne for vår del igjen har derimot vært store spillere med store navn(Hazard, James, Kaka, Bale).
Ville ikke satt Bale der. Frem til 2017 var Bale blant de bedre spillerne i troppen og var avgjørende for. Selv Kaka var langt bedre enn det Hazard noen gang har vært.
Bale har tilbakebetalt overganssummen med renter. Dårlig håndtering med forlengelser og forsøk på salg underveis, men det han har gjort for klubben gjør han utvilsomt til et godt kjøp.

Hazard er for meg tidenes flopp. Har aldri vært i nærheten av noe. Kaká også nærme, selv om mye skyldes skader. James syns jeg egentlig fikk litt vel lite cred og spilletid for det han leverte. Ikke fantastisk, men ikke krise heller.

Men tenker også at man bør gå for udiskutable verdensstjerner (Mbappe) eller yngre store talenter i mellomstore klubber. Disse dyre topp 20 i verden-spillerne til rundt milliarden er for risky.


De litt mindre etablerte spillere har funket bra på innkjøpssiden, men jeg syns man har vært for raske med å gi opp noen av de som har gått ut.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Skrives mye i sladderpressen i Spania om dagen. Ut ryktes Benzema, Modric og/eller Kroos, og nå er visstnok Real Madrid favoritter til å hente både Bellingham og Mbappé.

For å være ærlig tror jeg ikke vi ender opp med noen av dem, og at man bruker så mye tid og energi på disse overgangene at når de faller igjennom så har man ingen plan B.

Du skal se at både Benzema og Modric fort kan fylle 40 før man har arvtagere på plass.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg skjønner ikke at det ikke har vært flere rykter om Osimhen til Real Madrid, i hvert fall siden dere tilsynelatende var linket til Haaland som er den samme spillertypen.

Til sommeren så ser jeg for meg Osimhen, Kane og Goncalo Ramos som de tre store/dyre spissene som kommer til å bevege på seg. Manchester United kommer til å hente én av dem. Chelsea og Real Madrid bør også være i markedet for å hente en spiller på dette nivået.

Toney kan være i samme gjeng hvis han ikke får for store problemer med betting-dommen. Gabriel Jesús og Kolo Muani kunne nok også vært i diskusjonen, men jeg tviler på at Jesús flytter på seg etter kun ett år, og Kolo Muani virker noe undervurdert (eller så er han allerede tappet opp av Bayern München).

(PS: Har du lyst til å se en skikkelig god, ung og interessant spiss denne helgen så bør du få med deg Evan Ferguson når Brighton møter Leeds på Elland Road.)

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hastemøte i Madrid ja. Blir spennende å se hva de kommer med, Perez som ser sitt snitt for å relansere Superligaen igjen?

Soldado

Legg inn av Soldado »

Hastemøte med hvem?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Soldado skrev: lør mar 11, 2023 5:18 pm Hastemøte med hvem?
Styremøte, men ser det først er i morgen.



https://www.realmadrid.com/noticias/202 ... n=organico

Soldado

Legg inn av Soldado »

Superligaen er det nok ikke. Men at det kommer en oppfordring til myndighetene om å straffe Barca, det kan jeg se for meg.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Neppe Super League. Det krever samarbeid med Barcelona. Men hadde det vært en hvilken som helst annen klubb hadde det selvsagt vært et kjempeargument for å bryte ut.

Perez skjønner nok at han ikke kan sitte stille i båten og at det forventes at han tar et standpunkt. Jeg tipper hans standpunkt er å fordømme det som har skjedd, men at man ikke kan straffe eller holde det mot dagens Barcelona at det har skjedd noe for flere år siden. Så får vi se om han får støtte for det. Kanskje hos styret, men neppe hos medlemmene.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Jolla skrev: fre mar 10, 2023 9:30 pm Jeg skjønner ikke at det ikke har vært flere rykter om Osimhen til Real Madrid, i hvert fall siden dere tilsynelatende var linket til Haaland som er den samme spillertypen.

Til sommeren så ser jeg for meg Osimhen, Kane og Goncalo Ramos som de tre store/dyre spissene som kommer til å bevege på seg. Manchester United kommer til å hente én av dem. Chelsea og Real Madrid bør også være i markedet for å hente en spiller på dette nivået.

Toney kan være i samme gjeng hvis han ikke får for store problemer med betting-dommen. Gabriel Jesús og Kolo Muani kunne nok også vært i diskusjonen, men jeg tviler på at Jesús flytter på seg etter kun ett år, og Kolo Muani virker noe undervurdert (eller så er han allerede tappet opp av Bayern München).

(PS: Har du lyst til å se en skikkelig god, ung og interessant spiss denne helgen så bør du få med deg Evan Ferguson når Brighton møter Leeds på Elland Road.)
Både Oshimen og Ramos bør være høyaktuelle ja. Spør du meg har begge flere strenger å spille på enn Haaland (selv om han selvsagt har perfeksjonert sine styrker). Men samtlige tre er vel vesentlige dårligere enn Benzema i det oppbyggende spillet. Der er Kane klart best og veldig undervurdert. Men han er for gammel og dyr til at jeg håper det er et tema.

Jesus var min kjepphest som Benz-alternativ i fjor og står fortsatt på at det hadde vært bra. Men han drar ikke nå. En forspilt mulighet som Cancelo.

Moani og Toney ser jeg ikke toppklassen i.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Barca er visstnok skuffet over at erkerivalen reagerer sterkt på at de har betalt dommere i flere år.

You could't make this shit up.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Uansett er det deilig å se at møkkalaget PSG ute av CL. Vinner ikke RM i år ønsker jeg å se Bayern som mestere.

Lurer på hva Mbappe tenkte. For en idiot.

Er det rykter om han igjen nå?

peraleks

Legg inn av peraleks »

Albania skrev: man mar 13, 2023 11:17 am Uansett er det deilig å se at møkkalaget PSG ute av CL. Vinner ikke RM i år ønsker jeg å se Bayern som mestere.

Lurer på hva Mbappe tenkte. For en idiot.

Er det rykter om han igjen nå?
At han blir så rik at han kan bade i penger ut livet.

Det er kontinuerlig rykter om Mbappe til RM men det meste er nok bare tøv.
Marca hadde en nylig om at det var kontakt mellom Mbappes entourage og RM i fjor sommer, men det var allerede da en tålelig kald skulder fra RM som ikke ønsker å gå inn i noen flere kamper med PSG og beskjed om at dette må Mbappe eventuelt fikse på egenhånd.

Å utløse klausulen på Haaland(om dette stemmer) i 2024 later til å være hovedmålet til RM.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Ghost skrev: søn mar 12, 2023 12:18 am Både Oshimen og Ramos bør være høyaktuelle ja. Spør du meg har begge flere strenger å spille på enn Haaland (selv om han selvsagt har perfeksjonert sine styrker). Men samtlige tre er vel vesentlige dårligere enn Benzema i det oppbyggende spillet. Der er Kane klart best og veldig undervurdert. Men han er for gammel og dyr til at jeg håper det er et tema.

Jesus var min kjepphest som Benz-alternativ i fjor og står fortsatt på at det hadde vært bra. Men han drar ikke nå. En forspilt mulighet som Cancelo.

Moani og Toney ser jeg ikke toppklassen i.
Har Osimhen virkelig så mye å spille på i det oppbyggende spillet enn Haaland? Fyren har 12 pasninger per kamp, under en tredjedel av det Benz har hatt i sin bedre sesonger. Det er særdeles lavt og så lavt at jeg mistenker at bidragene hans utenom målene er helt minimalt.

Ghost

Legg inn av Ghost »

KongOlav2 skrev: man mar 13, 2023 1:13 pm
Ghost skrev: søn mar 12, 2023 12:18 am Både Oshimen og Ramos bør være høyaktuelle ja. Spør du meg har begge flere strenger å spille på enn Haaland (selv om han selvsagt har perfeksjonert sine styrker). Men samtlige tre er vel vesentlige dårligere enn Benzema i det oppbyggende spillet. Der er Kane klart best og veldig undervurdert. Men han er for gammel og dyr til at jeg håper det er et tema.

Jesus var min kjepphest som Benz-alternativ i fjor og står fortsatt på at det hadde vært bra. Men han drar ikke nå. En forspilt mulighet som Cancelo.

Moani og Toney ser jeg ikke toppklassen i.
Har Osimhen virkelig så mye å spille på i det oppbyggende spillet enn Haaland? Fyren har 12 pasninger per kamp, under en tredjedel av det Benz har hatt i sin bedre sesonger. Det er særdeles lavt og så lavt at jeg mistenker at bidragene hans utenom målene er helt minimalt.
Nei, i det oppbyggende spillet har han ikke mye mer å bidra med, men mener han er hakket hvassere teknisk. Plasserte derfor også de tre i samme gruppe på oppbyggende spill sammenlignet med Benzema og Kane i en annen

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Soldado

Legg inn av Soldado »

Sterkt å bli værende i en klubb hvor treneren ikke snakker til deg. Men når du tjener 5,3 mill. i uka …

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: tir mar 14, 2023 12:08 am Sterkt å bli værende i en klubb hvor treneren ikke snakker til deg. Men når du tjener 5,3 mill. i uka …
Har nesten glemt helt at han faktisk er i klubben.

Milfern

Legg inn av Milfern »

Mbappe er en god spiss, men klubben har vel endelig innsett at han ikke er arvtakeren til hverken Messi eller C.Ronaldo og man kan vinne uten han.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»