Real Madrid CF - klubbtråd

Svar
MatsEn89

Re: Real Madrid CF - klubbtråd

Legg inn av MatsEn89 »

Beste i verden med god margin?

Milfern

Legg inn av Milfern »

Kommer ikke over at de to høyest betalte spillerne i Real Madrid er dem som spiller minst.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: tor apr 28, 2022 9:52 am
peraleks skrev: ons apr 27, 2022 11:20 pm Artig liten kommentar fra Hazard om at det blir en retur til Chelsea så fort kontrakten løper ut i Real Madrid.
Tror ikke det er viljen det står på fra Hazard, men mannen har ikke bein til å holde toppnivået i dagens fotball over tid. Hazard skal i alle fall ha at han er profesjonell, til tross for plagene. Det kan man i mindre grad si om Bale …
Jeg syns Hazard for RM er antagelig noe av det mer uprofesjonelle jeg har sett fra en enkeltspiller typ noensinne.
Det er mildt sagt utrolig at man greier å møte opp overvektig til sesongstart når klubben nylig har lagt en av de største overgangssummene på bordet med tilhørende monsterkontrakt.

Virker ikke som tingenes tilstand plager han veldig heller, alt fra køddingen med Chelsea-gutta i fjor etter at vi røk ut i semifinalen, til disse små klippene her hvor han generelt sett virker på topp. Er så tydelig og her at pengene veier mest, kunne fint dratt til Chelsea allerede denne sommeren, men nei han skal sitte på benken til Real Madrid i 2 år til og når han er 33 år så skal det eventuelt være aktuelt med en overgang tilbake til Chelsea.

Trøsten er i det minste at alt dette har gitt Vinicius plenty med spilletid og sørget for at han har blitt til den spilleren han er i dag og med det trenger vi heldigvis ikke Hazard lenger.

Bale har vi i det minste fått en del i fra, var lite å utsette på spilleren fra 2013-2018.
Spesielt alle målene i diverse finaler.
Største problemet var å gi en såpass skadeutsatt spiller en 6-års kontrakt i 2016, skulle ikke ha skjedd, 4 år hadde vært mer enn nok.

Ghost

Legg inn av Ghost »

I dag kan det bli gullfest. De fleste som er bankers å starte på tirsdag står over. Kan vel tolke det at Rodrygo starter som at han ikke statarter på tirsdag (greit) og Camavinga starter og at Kroos er på benk som at Kroos starter (mindre greit)...

startelver

Legg inn av startelver »

I dag skal tittelen inkasseres. Foreløpig 0-0

Ghost

Legg inn av Ghost »

1-0, Rodrygo. Pent spill.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

2-0 Rodrygo!!

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

CAMPEONES!!

startelver

Legg inn av startelver »

Enkelt og greit, bare å knuse City nå da....

Knaxern

Legg inn av Knaxern »



Også én av tre managere som har vunnet CL tre ganger.

peraleks

Legg inn av peraleks »

35 :D herlig kamp for å sikre serietittelen.
CAMPEONES!

peraleks

Legg inn av peraleks »

Løper rundt noen artige rykter om Bale for øvrig.

Skal visst ha trent for fullt gjennom hele uken og det var planlagt at han skulle få spilletid i dag, men meldte frafall fredagen før nå pga. ryggproblemer. Enkelte vil ha det til at han ikke ønsket å spille dagens kamp så han slapp å eventuelt feire serietittelen med laget ute på matta og han var igjen den eneste i laget som faktisk uteble.

https://www.givemesport.com/88001838-ga ... lebrations

For en avslutning Bale har staket seg ut i RM.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Ancelotti er en legende. Ikke mannen ti å lede Madrid i en ny storhetstid, men det er vel ærlig talt ingen med dagens forhold. Forutenom Kroos-kjærligheten har han spilt dette perfekt.

Min kjærlighet er mindre til Bale. Snakk om å ødelegge sin siste tid i klubben. Men han har uansett skapt noen av de største øyeblikkene i nyere tid. Copaen og CL-finalen i 2014, CL-finalen mot Pool etc. Det er mer enn man kan si om de fleste andre som omtales som flopper. Hazard er ikke en kvart parantes i forhold.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Ghost skrev: søn mai 01, 2022 2:11 am Ancelotti er en legende. Ikke mannen ti å lede Madrid i en ny storhetstid, men det er vel ærlig talt ingen med dagens forhold. Forutenom Kroos-kjærligheten har han spilt dette perfekt.

Min kjærlighet er mindre til Bale. Snakk om å ødelegge sin siste tid i klubben. Men han har uansett skapt noen av de største øyeblikkene i nyere tid. Copaen og CL-finalen i 2014, CL-finalen mot Pool etc. Det er mer enn man kan si om de fleste andre som omtales som flopper. Hazard er ikke en kvart parantes i forhold.
Enig i dette, selv om Ancelotti har reddet seg mye på en veldig svak LL denne sesongen, og et FCB/A.Madrid i nokså fritt fall i perioder. Takk til Benz/Vin Jr m/flere.

Jeg håper Perez og CO nå lærer av feilene. Å signere langtidskontrakter med spillere som har vunnet mye, er på vei ned, er skummelt. Carvajal, Bale, osv. Å kjøpe spillere som nærer seg 30 for en milliard, lønne de 200 mill i året som også har en historikk med skader/humørsvingninger samt dårlig treningskultur, er også noe som IKKE må gjentas.

Hazard er for meg den største floppen av de alle. Han er også respektløs og veldig lite intelligent. Igjen, når en klubb svir av €100mill og gir deg €20mill i året, møter du ikke opp overvektig på første trening etter ferien. Han har reddet seg på et enormt medfødt talent, men når kravene kom i den spanske hovedstad, gikk det galt. Og motivasjonen for å lykkes sank når kontrakten var signert.

Han er også sleip. "Jeg vil fortsette å kjempe i RM" tross han knapt er på benken om man har skader. Han, og hans team, vet veldig godt at han ikke får samme lønn NOEN andre steder. Da er ikke fotball så viktig, for ALT handler om å få mest mulig penger inn på konto.

Bale må ha vondt i ryggen, når han ikke engang greier å bli kjørt inn på Bernabeu. Han er en råtten tomat, og jeg håper Madridistas verden over samt media fortsetter å refse denne uprofesjonelle bortskjemte drittungen som sikkert er sur fordi ikke ting har gått i hans favør. Et såkalt "fordelsmenneske" - Disse menneskene er det bare å kvitte seg med i -daily life- sånn generelt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »


Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Knaxern skrev: søn mai 01, 2022 4:03 pm
"So we told our friend Carlo to take a puff of the sigar.. he actually did it the absolute madman hahahahahahaha!"

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ghost skrev: søn mai 01, 2022 2:11 am Ancelotti er en legende. Ikke mannen ti å lede Madrid i en ny storhetstid, men det er vel ærlig talt ingen med dagens forhold. Forutenom Kroos-kjærligheten har han spilt dette perfekt.

Min kjærlighet er mindre til Bale. Snakk om å ødelegge sin siste tid i klubben. Men han har uansett skapt noen av de største øyeblikkene i nyere tid. Copaen og CL-finalen i 2014, CL-finalen mot Pool etc. Det er mer enn man kan si om de fleste andre som omtales som flopper. Hazard er ikke en kvart parantes i forhold.
Herlig type, samtlige store titler for RM under beltet nå.

Det Bale har blitt til med årene er rett å slett trauste greier, ser totalt malplassert ut akkurat som om det er det siste stedet han vil være.


Egentlig veldig rart når man drar inn i ligningen her at han har spilt med Kroos, Modric, Benzema og flere i snart 10 år.
Allikevel gir han fullstendig beng i ny La Liga-tittel, tviler på at han i det hele tatt er på stadion om klubben skulle dra seg til en CL-finale.
Virker som det er kun Wales som i det hele tatt greier å dra noe særlig følelse for fotball ut av han, men selve klubben som betaler han monsterlønn er han fullstendig ferdig med.

Bale er nå uansett ferdig til sommeren.
Isco skal mest sannsynlig til Sevilla.
Marcelo legger opp.

Klubben vil også gjøre sitt ytterste for å selge:
Jovic(kontrakt til 2025)
Hazard(kontrakt til 2024)
Mariano(kontrakt til 2023)

Av disse 3 virker Mariano som den mest sannsynlige ut så langt(Valencia), disse 3 har igjen en årlig lønn på nærmere 50 mill euro totalt(fy faen).

Har ikke sett noe rundt Kroos eller Asensio så anser de to som helt trygge.
Kroos ønsker dog en ny langtidskontrakt i forhold til kontrakten hans som går ut i 2023, så er det er et mulig håp eventuelt at han kan forlate klubben i sommer om det kravet ikke blir innfrid.
Sist redigert av peraleks den søn mai 01, 2022 7:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Hesja

Legg inn av Hesja »

Jolla skrev: søn mai 01, 2022 6:56 pm
Knaxern skrev: søn mai 01, 2022 4:03 pm
"So we told our friend Carlo to take a puff of the sigar.. he actually did it the absolute madman hahahahahahaha!"
Noen muligher for å få ham tilbale til Everton😁

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1208

Legg inn av Albania »

Fant denne på face:

Breaking News: Daily Mail and The Mirror report that Real Madrid C.F. have started negotiations with Cristiano Ronaldo for a return this summer.
Surprisingly, it is the club who is now heavily interested in the Portuguese captain. He will be possibly given a one year contract and the chance to retire at Real Madrid.

Soldado

Legg inn av Soldado »

Koffer skrev: tor apr 28, 2022 7:01 pm Absolutt ikke. Jeg slenger meg ikke på alle disse som sier at dette er 99,9 % avklart. Av det lille offisielle og relevante som ligger ute, har ikke Mbappe bestemt seg enda, og han har flere ganger vært åpen for å signere ny kontrakt med PSG. Dette er en del av et taktisk spill om å få mest mulig € til han, hans team og familie.
Nå har jeg fulgt temmelig godt med på denne sagaen over flere år, og jeg kan ikke huske å ha sett noe vesentlig som tyder på at han er åpen for å forlenge med PSG. Da hadde han mest sannsynlig gjort dette allerede.

Av troverdige kilder melder tyske Bild i dag (igjen) at Mbappé er klar for Real og at det er kun tidspunktet for offentliggjøringen som ikke er bestemt. Og i Frankrike melder Le Parisien at Kylians entourage nå kun vurderer på hvilken måte spilleren skal annonsere at han forlater klubben. Ingen - absolutt ingen - rapporter heller i retning av ny kontrakt.

Så jeg tror til og med du kan glede deg til sommeren ;-)

Soldado

Legg inn av Soldado »

Koffer skrev: tor apr 28, 2022 7:01 pm Jeg kom med et motargument angående hva du skrev om Hazard, at han er så profesjonell. Er så spent på svaret, eller tar du en 'peraleks' og ignorerer ? ;)
Ikke meningen å ignorere, men har vært på reise.

Jeg registrerer at du mener han er pesten sjøl når det kommer til, ja, alt egentlig. Respekterer det, selv om jeg syns det blir litt unyansert. Min teori - uten at jeg har fryktelig mye å basere det på annet enn skadehistorikk - er at det er fysikken som har satt en stopper for belgieren, og at sommerkilo og alt annet er en konsekvens at det.

At han smilte og lo sammen med Chelsea-spillerne i fjor etter CL-exit tar jeg på ingen måte tungt. Han jublet da vitterlig når Chelsea ble sendt ut i årets sesong, og virket megahappy med seriegullet i år.

Bale derimot … Der har vi - som du helt korrekt påpeker - fått igjen uendelig mye mer på fotballbanen. Men en lignende nedadgående kurve skal du lete lenge etter. Fra å være blant verdens beste, til å mure seg inne på benken/tribunen, til at knapt noen klubber vil ta i fyren selv når han er skadefri.

For en trist sorti for waliseren.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Real Madrid, under Perez, har gjort enormt med tabber og feil opp gjennom årene. Spesielt mellom 2003-2014.

Vi får bare håpe de lærer at å kjøpe spillere som nærmer seg 30, som har hatt en lang karriere med mye suksess, er russisk rulett med fire patroner i tønna. Da tenker jeg først og fremst på milliardoverganger og langtidskontrakter verdt opp €100 mill.

En annen ting Perez og RM må gjøre, er å kvitte seg med / fase ut de eldre spillerne som kun pila peker nedover på.

Man var lur med Varane. Kreditt til det. Og Ramos. Nå er det Toni Kroos som må selges, gjerne sammen med Casemiro. Hazard og Jovic må klubben gjøre ALT de kan for å bli kvitt i sommer. Bale, Marcelo og Isco skal selvfølgelig ikke bli tilbudt nye kontrakter.

Mariano har ingenting å gjøre i klubben heller. En Championship spiller. Carvajal må få en konkurrent.

Det jeg er redd, er at de fleste spillerne i klubben pdd vil være der også neste sesong, utenom de kontrakten går ut på. Så kommer det kanskje en fisk eller to inn da, men de vil være langt de aller beste, selv om de har fått karvet seg til en plass i semi denne sesongen, utrolig nok.

startelver

Legg inn av startelver »

Apropos veteraner, det ryktes CR7 tilbake i sommer, men vi får tro det er typisk tabloidstoff.

https://www.espn.com/soccer/blog-transf ... his-summer

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg har ikke ord!

Skal vi kalle det for flaks? Flyt ? Nei det er de siste vanvittige minuttene av kampen som snur dette.
Og Rodrygo og Benz selvsagt.

For en vanvittig kamp av veteranene, og herlig innsats av unggutta som kommer inn.

Ramos004

Legg inn av Ramos004 »

Mest ufortjente finale, MEN! samtidig mest fortjente finale! Å slå ut de tre oljeklubbene PSG, Chelsea og City er helt sykt! Karma. HALA MADRID!

Mine Pool fans ville heller møte Madrid i finalen enn City (pga City er gode), men tror faktisk ikke Madrid er bedre å møte i CL finale enn City. De skal få kamp!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Casimiro får bare ta en dobbel Nelson på Salah etter et kvarter i finalen. Dommer ser ikke det gule kortet og kampen er avgjort.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Det er så deilig, og det er så viktig å slå ut alle jukseklubbene. Statement.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Utrolig! For en flyt. Men samtidig helt enormt det man gjør etter 1-1. Når det tennes håp i dette laget er de enorme.

Syns alle gjør en ok pluss kamp i dag. Carvajal er faktisk BB for meg. God kontroll bakover og nest sist på stort sett alt Madrid skaper. Snakk om revansje. Nacho gjør også en kjempekamp.

Ellers er (nesten dessverre) Casemiro fortsatt veldig viktig i slike kamper.

Rodrygo og Camavinga med fantastiske innhopp som vanlig. Camavinga bør starte finalen. Er ingen grunn til at han ikke kan bruke disse kvalitetene fra første minutt. Rodrygo er jeg mer usikker på.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Lost for words egentlig, føles diggere enn CL-finalene før også med den spinnville comebacken.

Jeg kan ikke tro at vi er i en CL-finale, hadde null tro på dette når Mbappe glapp i fjor og vi skulle inn i enda en sesong med temmelig tunge bein på midtbanen.

Også er det bare så deilig å slå Pep ut av enda en CL-semifinale.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Og Mbappe, SER DU DETTE!!?? PÅ TIDE Å SIGNERE KONTRAKT HER!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»